Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den ultimative Borderlands tråd!


Jeg ahr besluttet mig for at købe udvidelsen til xbox360, nu venter jeg bare på at få mine MS points fra www.cheapxboxlivecodes.com

En side som helt klart IKKE kan anbefales, jeg købte points derinde fra i torsdag og de er stadig ikke kommet, udover det er deres support meget langsomme og de giver halve svar, som man ikke kan bruge til noget.
  • 0
Er lvl 50 lvl Cap i Borderlands????
  • 0
Citerer Hr Værk:
Er lvl 50 lvl Cap i Borderlands????


Ja.
  • 0
Citerer Tricka:
Ja.


Okay tak.
  • 0
Er der nogle der ved hvorfor Gearbox har valgt at sætte "Braaaaains" achivement ind i listen, når man ikke har købt Zombie Island endnu? Et salgs trick? Fyyyyy ha!
  • 0
Er der nogen der ved hvad lvl man ca er når man har gennemført Borderlands???
  • 0
Citerer Hr Værk:
Er der nogen der ved hvad lvl man ca er når man har gennemført Borderlands???


Kommer an på om du mener gennemføre som i selve historien eller gennemføre som i alle sidemissionerne + historien? Hvis du tager sidequests med, som jeg gjorde, ender du nok i omkring lvl 38-40 efter første playtrough tror jeg.
  • 0
Citerer Tricka:
Kommer an på om du mener gennemføre som i selve historien eller gennemføre som i alle sidemissionerne + historien? Hvis du tager sidequests med, som jeg gjorde, ender du nok i omkring lvl 38-40 efter første playtrough tror jeg.


Okay tak. Men der er en der er i lvl 50 her på siden har jeg set.
  • 0
Citerer Tricka:
Citerer Hr Værk:
Er der nogen der ved hvad lvl man ca er når man har gennemført Borderlands???


Kommer an på om du mener gennemføre som i selve historien eller gennemføre som i alle sidemissionerne + historien? Hvis du tager sidequests med, som jeg gjorde, ender du nok i omkring lvl 38-40 efter første playtrough tror jeg.


Jeg har lige gennemført det en gang (Med ALLE sidemissionerne), og jeg er vist i lvl. 38.. så det passer meget godt.
  • 0
Citerer Hr Værk:
Men der er en der er i lvl 50 her på siden har jeg set.


Så har vedkommende gennemført første playthrough eller spillet online en del.
  • 0
Citerer Tricka:
Så har vedkommende gennemført første playthrough eller spillet online en del.


Okay tak.
  • 0
er det kun mig, der har problemer med at tilslutte sig andre online? alle andre steam spil kører fantastisk -.-' og det kører ogs fint single...
R.I.P Dio, most awesome man ever
  • 0
Citerer Ayreon dude:
er det kun mig, der har problemer med at tilslutte sig andre online? alle andre steam spil kører fantastisk -.-' og det kører ogs fint single...


Det har jeg ikke prøvet desværre...

Tillagt 2010-01-24 14:53:
Nååå ja, er jeg den eneste der har haft problemer med de Quests hvor man skal finde dele til våben. Først skal man finde dele til en Sniper, men den sidste del er ikke hvor markøren viser den skal være. Men til sidst fandt jeg den. Men nu er der problemer med den Quest hvor man skal finde dele til en Revolver. Den sidste jeg mangler er en Gun Barrel, og markøren viser hvor den er, men den er der ikke???? Er der nogen der ved noget
  • 0
Citerer Hr Værk:
Citerer Ayreon dude:er det kun mig, der har problemer med at tilslutte sig andre online? alle andre steam spil kører fantastisk -.-' og det kører ogs fint single...

Det har jeg ikke prøvet desværre...

Tillagt 2010-01-24 14:53:
Nååå ja, er jeg den eneste der har haft problemer med de Quests hvor man skal finde dele til våben. Først skal man finde dele til en Sniper, men den sidste del er ikke hvor markøren viser den skal være. Men til sidst fandt jeg den. Men nu er der problemer med den Quest hvor man skal finde dele til en Revolver. Den sidste jeg mangler er en Gun Barrel, og markøren viser hvor den er, men den er der ikke???? Er der nogen der ved noget


I de quests hvor man skal finde dele til skydere, markerer markeren kun området du skal lede i, så du skal bare lede rundt i området.
1. 2. 3. - Bayonetta, Bioshock og Braid.
  • 0
Citerer Bitt0606:
I de quests hvor man skal finde dele til skydere, markerer markeren kun området du skal lede i, så du skal bare lede rundt i området.


Har fundet den, og tak for hjælpen.
  • 0
Ja, har klaret dem alle sammen, men kan ikke huske hvor de er!
1. 2. 3. - Bayonetta, Bioshock og Braid.
  • 0
Citerer Bitt0606:
Ja, har klaret dem alle sammen, men kan ikke huske hvor de er!


Okay surt, men jeg har heldigvis fundet dem alle sammen
  • 0
Højere level cap ftw! glæder mig vildt meget!
Undskyld for det der står, jeg er sikkert stiv
  • 0
Citerer bamse6666:
Højere level cap ftw! glæder mig vildt meget!


???
  • 0
hvad?? xD
Undskyld for det der står, jeg er sikkert stiv
  • 0
Citerer bamse6666:
hvad?? xD


ftw???
  • 0
For The Win??

Tillagt 2010-01-28 17:51:
jeg mener bare at det er awesome -.- xD
Undskyld for det der står, jeg er sikkert stiv
  • 0
Citerer bamse6666:
jeg mener bare at det er awesome -.- xD


He he okay.
  • 0
Så er Borderlands købt!

Glæder mig sgu til at game det ;P
  • 0
Citerer Don-dough:
Så er Borderlands købt!

Glæder mig sgu til at game det ;P


Det skal du også gøre, da det er for fedt
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!