Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den ultimative Borderlands tråd!


tak (fandt dog ud af det men tak anyways)
Undskyld for det der står, jeg er sikkert stiv
  • 0
Så fik jeg gennemført Borderlands, det tog mig 29 timer og jeg endte på level 36.

Nu mangler jeg kun at blive level 50 og så få to achivements for action skills, Berserker og Siren - og så er jeg oppe på 1000/1000 - så det må jeg hellere prøve på
  • 0
Endelig Platinum!
  • 0
er jeg den eneste der syntes det blir lidt for let når man ankommer til new heaven?jeg kan ikke finde nogen quests som ikke er trivia i sværhedsgrad, og må indrømme jeg syntes det er lidt for nemt.. og jeg har ikke rendt super meget rundt for at samle exp. points osv. jeg håber det bliver bedre balanceret i de kommende udvidelser..
  • 0
@ bruteus - Jeg synes da at den første quest i Old Haven var rimelig badass og ham bossen der hedder Baron Flynt, var også rimelig sej. Tilgengæld var Rakk Hive og den sidste boss lidt for nemme.
  • 0
Citerer bruteus:
er jeg den eneste der syntes det blir lidt for let når man ankommer til new heaven?jeg kan ikke finde nogen quests som ikke er trivia i sværhedsgrad, og må indrømme jeg syntes det er lidt for nemt.. og jeg har ikke rendt super meget rundt for at samle exp. points osv. jeg håber det bliver bedre balanceret i de kommende udvidelser..


Som McDej siger så synes jeg både Old Haven og slutningen af spillet var to dele der var rimeligt tough, og jeg gennemførte endda alle missioner før jeg tog nye steder hen. Så, selvom mange missioner er ret nemme, så kommer der mere udfordring senere hen.
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
Synes slet ikke Old Haven var så svær. Problemet var bare, at vi først fandt ud af hvad vi skulle efter megen tids søgning
  • 0
Citerer G_Rifff:
Synes slet ikke Old Haven var så svær. Problemet var bare, at vi først fandt ud af hvad vi skulle efter megen tids søgning


Jeg spillede mig igennem Old Haven alene, og for mig var det fanme svært. Har helt sikkert også noget at gøre med hvilken class man er etc. etc.
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
Jeg spillede old Haven alene... eller det jeg nu har noget. Har kalret Baron Flynt. SYntes ikke han eller hans to bodyguards Hanz og Franz. Jeg klarede det som Hunter alene og syntes ikke det var særlig svært...
  • 0
Citerer poetrydog:
Jeg spillede old Haven alene... eller det jeg nu har noget. Har kalret Baron Flynt. SYntes ikke han eller hans to bodyguards Hanz og Franz. Jeg klarede det som Hunter alene og syntes ikke det var særlig svært...


Jamen så er du nok bare mere 1337 end mig
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
Citerer BumZen:
Citerer poetrydog:Jeg spillede old Haven alene... eller det jeg nu har noget. Har kalret Baron Flynt. SYntes ikke han eller hans to bodyguards Hanz og Franz. Jeg klarede det som Hunter alene og syntes ikke det var særlig svært...

Jamen så er du nok bare mere 1337 end mig

han er über 1337
  • 0
Jeg er nået til en ret svær Boss-kamp. Jeg kan ikke komme videre jeg har mistet over halvdelen af mine oenge fordi jeg døde så mange gange. Jeg tror at bossen var level 16. Jeg er en level 15 Siren. Jeg har ikke mulighed for voicechat. Er der nogen der måske kunne hjælpe mig med den her boss. Send mig en PM eller en besked Til mit PSN account Makrello
Peace of cake mmmmmmmmm cake
  • 0
Jeg har det til xbox, så jeg kan ikke hjælpe...
  • 0
Citerer BumZen:
Jamen så er du nok bare mere 1337 end mig


Tror nu bare det skyldtes at jeg den var trivial for mig...
  • 0
Citerer petera5555:
Jeg er nået til en ret svær Boss-kamp. Jeg kan ikke komme videre jeg har mistet over halvdelen af mine oenge fordi jeg døde så mange gange. Jeg tror at bossen var level 16. Jeg er en level 15 Siren. Jeg har ikke mulighed for voicechat. Er der nogen der måske kunne hjælpe mig med den her boss. Send mig en PM eller en besked Til mit PSN account Makrello


Lav nogle sidemissioner, stig i lvl, og kom så tilbage. Ret simpelt.
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
ja man skal da godt nok passe på med at kaste sig for hurtigt ud i for svære missioner.. bare lige stige et par levels og mindst én ordentlig gøb.. makes all the difference ind the world.. lært af bitter erfaring.. forsøgte at tage Sledge for tidligt første gang puuuuha... ja han er ikke svær men bare at nå hen til ham.. jeg døde 20 gange tror jeg.. så brugte jeg lige et par timer på at level up og fandt en super war rifle.. så kørte det.. puha blev desuden "fanget" af et checkpoint i den der Canyon.. hvor man bla også skal finde hundemad.. jeg indså at jeg havde taget den for tidlig og forsøgte at slippe der fra... hold da op.. det tog mig godt nok også et par liv bare at stikke af.. ikke fedt når man spawner med 20 bad guys omkring sig.. og så den der besked der dækker halvdelen af venstre skærm
"let røven og gør noget"
  • 0
den der med at det koster masser af gysser eller hva ??
Undskyld for det der står, jeg er sikkert stiv
  • 0
Citerer bamse6666:
den der med at det koster masser af gysser eller hva ??
ja den besked.. den er pæn træls at have på skærmen mens 10 fyre plaffer løs på dig
ho ho minder mig om GTA IV.. husker en mission som jeg kom igennem og Nico tog fluks sin mobil frem og ringede en eller anden gut op "mission accompliced" mens jeg SKREG af ham.. for de ca 1000 politi folk der var i røven på ham forsøgte altså stadig at ondulere ham.. men nej.. Nico mente åbenbart at det var vigtigere lige at ringe end at overleve

Skal snart videre til New Haven i min second playthrough.. eneste ting jeg "frygter" lidt er den der 3de omgang i Arenaen.. puha
"let røven og gør noget"
  • 0
Enig den er sindsyg. Er jeg den eneste der har lagt mærke til at når man spiller to sammen så bliver fjenderne ikke dobbelt så stærke men nårmere fire gange så stærke
Undskyld for det der står, jeg er sikkert stiv
  • 0
Har lige købt udvidelsen.. er igang med at hente den.. lvl 50 hunter venter spændt på at smadre zombier :p
  • 0
Citerer bamse6666:
Enig den er sindsyg. Er jeg den eneste der har lagt mærke til at når man spiller to sammen så bliver fjenderne ikke dobbelt så stærke men nårmere fire gange så stærke


Men det giver vel også god mening de blivermere end 2 gange så stærke. Man kan jo støtte hinanden og lægge lidt taktik osv. hvis du forstår. Synes kun det er rimeligt. Selvf ikke 4 gange så stærke
  • 0
er de sgu med mig
Undskyld for det der står, jeg er sikkert stiv
  • 0
crap, købte det over den amerikanske PSN, så virker det ikke på EU spil vel
  • 0
Nogle der kan fortælle mig om det nye DLC er værd at købe ??
  • 0
mcdej: jeg vil mene at det er pengene værd, jeg købte den til xbox...

man får en bunke nye quests som er ganske underholdende.. rigtig flotte omgivelser at rende rundt i, og selve historie delen er ret så morsom..

desuden mener jeg det virer en del mere afbalanceret i sværhedsgrad end selve hovedmissionerne i spillet..
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!