Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den ultimative Borderlands tråd!


Hey drenge og piger!
jeg ville høre om der var nogle af jer der ved noget om dette spil, jeg læste engang at der ville være over 700 våben i spillet... og at det ville fungere som RPG passer det... hvornår udkommer det og hva kommer det til at handle om???
"While considering your options, remember this and remember it well: Choice without consequences is no choice at all."
  • 0
Citerer Hodja_PS3:
700 våben i spillet


Synes det var mere Ah, kan ikke huske det.

Citerer Hodja_PS3:
og at det ville fungere som RPG passer det


Ja, de har sagt at der vil være RPG elementer med i spillet, hvor meget det fylder, ved jeg ikke.

Citerer Hodja_PS3:
hva kommer det til at handle om?


Det kommer til at handle om, at du er taget til en planet for at lede efter en meget stor skat, men problemet er at den planet er utrolig farligt, så du skal igennem en masse for at opnå den skat og alt muligt. Mener det er sådan det hænger sammen.
  • 0
Citerer Hodja_PS3:
Hey drenge og piger!
jeg ville høre om der var nogle af jer der ved noget om dette spil, jeg læste engang at der ville være over 700 våben i spillet... og at det ville fungere som RPG passer det... hvornår udkommer det og hva kommer det til at handle om???


Faktisk har spillet, ifølge udviklerne, over 3.000.000 våben!!!
http://n4g.com/News-367969.aspx
I know the stripper's real name!
  • 0
Det ser jo faktisk rigtig, rigtig lovende ud! Glæder mig til at høre mere om character systemet, som jo i sidste ende er en af de vigtigste faktorer i den slags spil.

Men super fedt interface og design generelt.
  • 0
Ja, det her spil er nok noget af det, jeg glæder mig mest til at høre mere om...
Først og fremmest er det, der interesserer mig mest, det at spillet ka' spilles online med sine venner . Men at det også skulle kunne spilles på den gode gamle splitscreen. Eftersigende er der over 650.000 våben altså mere end i alle andre spil til sammen. Der er indtil videre fire classes, der kan opgraderes på mange måder igennem et adspredt skill-tree.

Noget af det jeg også syntes lød ret fedt er, at i stedet for de typiske "champion monsters" eller "elite" har disse istedet fået tilnavnet badasses Og de har jo selvfølgelig masser af loot og andet guf på sig.
Mostly Harmless...
  • 0
Er lidt mistænksom ved det faktum at der er nær uendeligt mange våben, og at banerne er random generede.

Det lyder umiddelbart fedt når man først tænker over det: uendelig genspilbarhed og uendeligt mange våben at finde. Men det betyder også at der ikke er meget menneskeskabt, der er ikke nogen mennesker bag til at sætte et personligt præg på omgivelserne og våbenen. Hvilket betyder at det hele risikerer at blive sådan lidt ensformigt og kedeligt.

Har prøvet en del spil der har forsøgt sig med lignende teknikker, og det har altid resulteret i kedeligt banedesign. Mon ikke også det betyder at der kommer uhyggeligt mange ens våben, så man bare roder rundt med små nuancer, frem for egentligt fede forskelle. Hvad er der ved at finde den 10. riffel med små stat forskelle? Så hellere noget menneskeskabt der kan få ens øjne op i forundring
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Hvad er der ved at finde den 10. riffel med små stat forskelle?


Ja, det var f.eks. sådan noget, der gjorde, at Hellgate var noget være møg. Da jeg havde spillet 15 minutter, synes jeg, at jeg havde set alt concept artet.
Men på den anden side virkede de her ting jo rigtig godt i Diablo 2. Der synes jeg bare, der var et problem med det modsatte, der var simpelthen for få items... Alle havde (inkl mig selv) det bedste set til deres character.
Mostly Harmless...
  • 0
Hmm nu nærmer vi os, og det er gået op for mig at jeg er nød til at anskaffe mig det til både PS3 og PC..
  • 0
Citerer Chrimpy:
Hmm nu nærmer vi os, og det er gået op for mig at jeg er nød til at anskaffe mig det til både PS3 og PC..

Men hvorfor er det lige at... du skal have TO versioner?
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
double the fun!

Der kommer til at være "87 bazillion guns!" Men nøjagtig som pez beskriver det, er det random genererede med minimale stat-forskelle. Dog skulle der også være legendary/elite weapons som er "menneskeskabte".

Jeg håber og beder til at spillet og dets gameplay holder. Det er indtil videre den titel jeg ser mest frem til i år. Mon ikke det bliver et hit, jeg var trods alt en af de få der også fik 100+ gode underholdende timer ud af Too Human.
Techsupport@gamersnight
  • 0
argh sooooooon my brothers then will slay beasts on pandora MWUHAHAH !!
  • 0
Dejligt med sådan en tråd! Ser skam frem til Borderlands, men ser lige hvad anmeldelserne siger først. Kan godt li' det med co op jump in jump out.

Her er nogle must see videoer:

Borderlands behind the scenes

pt. 1
http://www.gametrailers.com/video/claptrap-behind-borderlands/5
5553


pt. 2
http://www.gametrailers.com/video/claptrap-behind-borderlands/5
6813

______________

Men har I læst Thomas Blichfeldts blog om spillet? Han siger, at vi skal glæde os ekstra meget til våbnene. Og han synes også at det er de ekstra små detaljer som gør forskellen, og at det viser at spillet har fået lov at simre i nok tid.

Glæder mig!
  • 0
  • BA
  • BA
Det bliver godt. Blast that mo'fucker co-op splitscreen
  • 0
700, 650.000 eller 3 mio. våben? Lol, skal det ikke lige tages med et gran salt? Selv hvis det bare var førstnævnte, ville det da være ekstremt frustrerende at rende rundt og finde så mange våben og ikke kunne beslutte sig for hvad man helst vil bruge. Og det er da kun det først tænkelige problem ud af 3 mio. andre, right?

Synes ikke rigtig, at Borderlands indtil videre lyder særlig interessant. Men følger gerne med i updates omkring det. Nu må vi se.
  • 0
^^
Man skal nok forvente at man ikke ser alle våben hvergang man spiller, det store antal er nok mest for at variere mens man spiller. Også er det sandsynligvis også 3.000.000 våben i den forstand at der er et par grundtyper også ellers et hav af mikro variationer af disse par våben. Så det bliver nok bare som i ethvert rpg, at man finder en masse våben, også sortere sin oppakning efter hvad man nu syntes man har brug for.

håber de har lavet mange grundtyper af våben, ellers sucks det. Hvis det bare er en million variationer af maskinegevær. Der skal også være specielle våben med underlige effekter, ellers bliver det imo kedeligt. Må gerne være sådan at man kan komme til at tænke: wtf? når man finder et våben, eller: Awesome!

Lidt ligesom Rise of the triad, hvis nogen husker det. Der var mange våben, og de var allesammen fede. Drunk missilie ftw!
Bye bye
  • 0
Eller måske har de bare et hvis antal dele der kan sammensættes efter behov, hvis man kompinerer det med grundtyper løber det hurtigt op.
Hvis enhver del kan mixe og matches efter behov og der er 6 typer dele hver med 9 varianter har vi her 10.077.696 våben. 3 millioner ser pludselig ret lille ud.
  • 0
Hvis der er nogle der gerne vil se lidt mere af spillet, så har denne Youtube bruger tilsyneladende fået det tidligt. Han laver en walkthrough, og har pt. lavet 17 videoer @ 10 min.

De giver et godt indtryk af spillet og dets grafiske stil...

http://www.youtube.com/user/Dracu1aA1ucard#p/c/D75A6F5958C
4F0D0/0/4JHEL_JDiIU


EDIT: Oops, nu er der 24, han giver den gas...
  • 0
Hans comments er irreterende, men ellers nogle gode videoer!
Mostly Harmless...
  • 0
skuffende, havde håbet at man startede med at vælge en karakter eller lave en karakter

men ser ud til man kun får lov at ændre sit udseende... Og starten på spillet ser umiddelbart også temmeligt nedderen ud, fyldt med ventetid, bliver ikke godt når man starter forfra

men der er ikke regenerende helbred
Dog begynder jeg at blive ret bange for at våbene virkeligt er en kedelig omgang af de sædvanlige sniper rifles, maskine geværer, pistoler og shotguns
Bye bye
  • 0
Jeg tror bare det er fordi det er starten af spillet, jeg har en fornemmelse af at tingene bliver en del vildere senere...
Mostly Harmless...
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
skuffende, havde håbet at man startede med at vælge en karakter eller lave en karakter

nu har jeg ikke set de videoer fra ham youtube piraten men man vælger vel en af de 4 karakterer der er i spillet?...
  • 0
  • BA
  • BA
Der er noget med nogle alien våben som skader helt vildt sindssygt
Noget beam af en art.
  • 0
Citerer zepekit:
nu har jeg ikke set de videoer fra ham youtube piraten men man vælger vel en af de 4 karakterer der er i spillet?...

så ikke umiddelbart ud til at han foretog nogen valg. han trykkede på new game, så kom introen også var han igang. Hvorefter han trykker på et display i verdenen som giver ham mulighed for at redigere sin figur lidt, men så ikke ud til at man kunne vælge noget andet end farver
Bye bye
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!