Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Street Fighter 4 community


ham ordner jeg sgu med dan. jeg er den ukronede sf4 konge
  • 0
Hep, er der ikke flere entusiaster der vil spille SF4, TEkken6, Street Fighter 2T/3s og mange flere?
  • 0
Nå, men Headstomper 2 bliver skudt i gang d.16 januar!

Håber vi ses!
  • 0
er det rykket til den 16 januar?

Og trolle, skal vi ikke snart have nogen trænings kampe?
snart for længe siden

Og andre er da også velkommen, til at tæske mig.
One Shoot One Kill....
  • 0
Ja, det har hele tiden været d.16, se nu at få meldt dig til

Som du så sidst, så er jeg ikke altid "frisk" på træningskampe, du vandt da ca. 11-2 i kampe eller noget


Men jeg er altid klar!
  • 0
Kom til Headstomper 2!!!!!!!

Jeg smadrer jer allesammen! Jeg er den nye Daigo! YEAH BABY!
  • 0
HAHAHAH!!
PSN ID: Adnanish - Sidney Lee's nemesis i Tekken 6! Viva La Hunt In Packs (HIP)
  • 0
Citerer Trolle:
Ja, det har hele tiden været d.16, se nu at få meldt dig til

Som du så sidst, så er jeg ikke altid "frisk" på træningskampe, du vandt da ca. 11-2 i kampe eller noget


Men jeg er altid klar!


Aj Trolle det passer da ikke. Mener da stadig med du er bedre end mig.
Du bankede mig også i tidernes morgen

Men så kan vi jo tage nogen for sjov kampe, istedet

Men ja jeg regner med jeg kommer til det Headstomper der.
One Shoot One Kill....
  • 0
tja, jeg øver mig ikke, spiller bare et par onlinekampe, hvor niveuet og connection er meget svingende, det har faktisk gjort mig dårligere. Så jeg skal oppe mig gevaldigt hvis jeg skal vinde, kræver jeg har fået min nattesøvn og ikke spiller så sent som vi gjorde :p


Så ind og meld dig til MzChosen!

Vi ses så om under 2 uger, glæder mig til at se kampene!
  • 0
du kan glæde dig til en mega røvfuld ligesom alle de andre. jeg er den bedste yeah baby. alle fra gamereactor kan bare komme an, jeg double perfecter jer med dan. jeg er den ubestridte ubesejrede sf4 mester. hvis du ikke tror på det kan du bare melde dig til og møde op og bevidne min mægtighed min unlimited power. ooohh yeaaah
  • 0
Citerer JustinWrong:
du kan glæde dig til en mega røvfuld ligesom alle de andre. jeg er den bedste yeah baby. alle fra gamereactor kan bare komme an, jeg double perfecter jer med dan. jeg er den ubestridte ubesejrede sf4 mester. hvis du ikke tror på det kan du bare melde dig til og møde op og bevidne min mægtighed min unlimited power. ooohh yeaaah


Hehe, jamen hvis du siger det, så må det jo være sådan

Må man prøve et par kampe mod den guddommelige spiller?

Du kan evt. adde mig på mit PSN: MzChosen@hotmail.com til nogen trænings kampe. andre er også velkommen

FIGHT!
One Shoot One Kill....
  • 0
Hold nu op I to, I har jo allerede spillet mod hinanden i Berzerker League, MzC det er Magic der er Justin, hehe

I said it! AARGH!
  • 0
Trolle din lyseslukker!

Lol vi spillede igår
  • 0
ahh hvad satan da
One Shoot One Kill....
  • 0
Og hvem vandt så??

  • 0
Hvem tror du
  • 0
Det gjorde han som alitd, og jeg havde lige slæbt mit Arcade stick frem for at øve mig, og så skriver han selvfølgelige lige der, om kampe, hehe

Men fik da lidt mere træniing med mit stick.. føles bare så unaturligt når man er vand til Joypad.
One Shoot One Kill....
  • 0
Du klarede dig ihvertfald rimelig godt på stick vill jeg sige, der var bare lige det med random shoryuken og ultras on wake up. Jeg blev gal da jeg hele tiden tabte med andre end gief pga mine hits hele tiden missede og jeg fumlede med analog pinden. Til sidst fik jeg nok og måtte lige hive nogle sejre hjem med gief. Min random er bare ikke god nok endnu.

Du skal helt klart komme til Headstomper, jeg er sikker på at du er blandt top 8 og vil nå til kvartfinalen. Og man møder en masse skide flinke mennesker som deler samme interesse for fighterspil.
  • 0
Citerer JustinWrong:
Du klarede dig ihvertfald rimelig godt på stick vill jeg sige, der var bare lige det med random shoryuken og ultras on wake up. Jeg blev gal da jeg hele tiden tabte med andre end gief pga mine hits hele tiden missede og jeg fumlede med analog pinden. Til sidst fik jeg nok og måtte lige hive nogle sejre hjem med gief. Min random er bare ikke god nok endnu.

Du skal helt klart komme til Headstomper, jeg er sikker på at du er blandt top 8 og vil nå til kvartfinalen. Og man møder en masse skide flinke mennesker som deler samme interesse for fighterspil.


Mange tak, indtil videre så skulle der heller ikke være nogen problemer for jeg ikke kommer til det.

Hvordan foregår det med udstyret egentlig? er det arcade maskine, eller en fladskærm som står på et bord?

Jeg forstår slet ikke hvordan du kan spille med analog sticken på joypadet. det er fuldstændig umuligt for mig.

Men ja med din gief, så er der intet at gøre.
One Shoot One Kill....
  • 0
Citerer JustinWrong:
du kan glæde dig til en mega røvfuld ligesom alle de andre. jeg er den bedste yeah baby. alle fra gamereactor kan bare komme an, jeg double perfecter jer med dan. jeg er den ubestridte ubesejrede sf4 mester. hvis du ikke tror på det kan du bare melde dig til og møde op og bevidne min mægtighed min unlimited power. ooohh yeaaah


Du er da ikke helt rask oppe i hovedet hva? taber.......
PSN ID: Adnanish - Sidney Lee's nemesis i Tekken 6! Viva La Hunt In Packs (HIP)
  • 0
Det var sjovt så længe det varede. Nogen skulle jo prøve at lokke flere deltagere til og trash talk er den bedste metode haha
  • 0
Citerer JustinWrong:
Det var sjovt så længe det varede. Nogen skulle jo prøve at lokke flere deltagere til og trash talk er den bedste metode haha


I USA ja, men tvivler på DK, lille trygge DK

  • 0
Det skal nok komme

Se så at få dig tilmeldt mzchosen!
  • 0
HEADSTOMPER III TOURNAMENT

SUPER STREET FIGHTER IV

15.MAJ

KØBENHAVN

GAMERSLOUNGE.DK

  • 0
Wuuaaazzzaaaarrr?!
SuperSF4 lige om hjørnet og launchevent på Axeltorv!!

Come aaaarn, get to da charppaa!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!