Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den ultimative Killzone 2 tråd.


Her er beskrivelserne af de andre muligheder man har end sniper:

- First up is the Rifleman, who's the default troop type in the game. They start with a variety of primary and secondary weapons, including grenades, and bigger and better guns can be unlocked as you progress through the ranks.

- Then there's the Engineer, whose primary skill is the ability to set up an automated turret that targets the enemy, plus they can repair ammunition dumps, mounted guns and turrets that have been damaged in battle.

- The Medic can revive downed team-mates if they get to their bloodied bodies quickly enough, plus they can throw health packs which can be collected by other players.

- The Assault trooper is the heavy weapons guy and it kitted out with thick armour that can take twice as much punishment as a regular Kevlar vest. His secondary ability is a temporary speed boost that enables him to get stuck into a firefight in double-quick time, or run in the opposite direction if you're low on health.

- The Tactician is the captain of the group and can drop coloured smoke grenades throughout a level, which serve as spawn points for the rest of the team. This skill proves essential on the bigger maps in the Beta as it allows for a steady flow of friendly troops on the front line. Tacticians can request air support too, calling in a sentry bot that fly low and tear through the enemy.

- Finally there's the Saboteur, who can infiltrate the opposition by assuming the guise of a random enemy player and is also equipped with sticky proximity-activated C4 charges - perfect for lobbing near the enemy spawn point once you've crept through their ranks!
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Citerer hanmik:
"ahh de skide englændere, de lytter aldrig til hvad jeg siger"..




Jeg SAGDE det jo.

Citerer hanmik:
det må være derfra du har fået din Sniper-aspiration..!


Nope - Kan du huske Amigaspillet "Lost Patrol" ? Der er en snipersekvens i det spil. En snigskytte har forskanset sig i en landsby og som spiller skal man fluks gribe riflen med kikkertsigte og forsøge at finde kalorius. Der blev gløden for alvor tændt. Så det er skam en gammel skade

Tillagt 2009-01-13 18:20:
Citerer Høegh:
perfect for lobbing near the enemy spawn point once you've crept through their ranks!


^^

Gætter på at det bliver en pain. Hvis det altså kan misbruges.
  • 0
Citerer Tsunami:
Nope - Kan du huske Amigaspillet "Lost Patrol" ? Der er en snipersekvens i det spil. En snigskytte har forskanset sig i en landsby og som spiller skal man fluks gribe riflen med kikkertsigte og forsøge at finde kalorius. Der blev gløden for alvor tændt. Så det er skam en gammel skade


Oh the memories...

Et virkelig godt spil.
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Citerer Høegh:
Et virkelig godt spil.


Ja, det var et godt spil. Jeg havde dóg en tendens til altid at få folkene til at jokke på landminer. Og det skete altid når jeg bad dem om at rubbe neglene lidt.
  • 0
Citerer Tsunami:
Ja, det var et godt spil. Jeg havde dóg en tendens til altid at få folkene til at jokke på landminer. Og det skete altid når jeg bad dem om at rubbe neglene lidt.


Spillet endte for mig altid med, at en af mine "loyale" soldater smed en granat ned i min sovepose...
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Bare giv mig noget der siger ''bang bang'' så skal i se en forvirret miroll tonse rundt og skyde random ting han ser.

Glæder mig vanvittgit meget til det spil nu
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Mange class'es godt! Blev træt af Resistance 2, pga. den rædselsfulde grafik og de kedelige class'es, som der kun var 3 af..
  • 0
Citerer Sebastian9001:
Mange class'es godt! Blev træt af Resistance 2, pga. den rædselsfulde grafik og de kedelige class'es, som der kun var 3 af..


/agree
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Citerer Høegh:
Spillet endte for mig altid med, at en af mine "loyale" soldater smed en granat ned i min sovepose...




Ja, loyalitet er en sjov størrelse.
  • 0
Citerer Sebastian9001:
Altså er der stor forskel, hvad gør det der plasma?


Plasma er godt i mørke rum.. Du har et SD tv, så du har sikkert oplevet at solen skinner ind på skærmen så du må rulle gardinet for, right? Sådan er det også lidt med plasma, i modsætning til LCD, som er godt i lyse rum...

Ret mig hvis jeg er forkert..
  • 0
Citerer G_Rifff:
Citerer Sebastian9001:Altså er der stor forskel, hvad gør det der plasma?

Plasma er godt i mørke rum.. Du har et SD tv, så du har sikkert oplevet at solen skinner ind på skærmen så du må rulle gardinet for, right? Sådan er det også lidt med plasma, i modsætning til LCD, som er godt i lyse rum...

Ret mig hvis jeg er forkert..


Okay glad for du siger det, men mit værelese er på den side af huset, hvor solen ikke rammer ind, derfor er der også koldt om nattet, min søster midsunder mig
  • 0
her er en officiel Xbox blog..

http://blog.360magazine.co.uk/uncategorized/competition-check-kil
lzone-edition/


der har åbenbart været inde hos naboen og lånt sig til en preview version af Killzone 2, det er faktisk skæg læsning.. her er lige et par detaljer fra bloggen:

So, in the past year, between all the 360 love, well, we've seen LittleBigPlanet. And that's about it. 2009 is already shaping up to be a little more varied though, and it began today when I noticed Killzone 2 preview code casually sitting on a desk in our sister magazine Play's work area.

It's good. Really good in fact. this is the genre that has belonged to the 360 since its inception, but it finally looks like Sony has an Ace in its deck. Visually, Killzone 2 is quite something - besting even Gears 2 in the motion-blurred grey battleground stakes, and the weight and purpose of everyting from the weapons to the characters is somethign to behold. Most importantly, though, it's really satisfying to play. The enemy AI, coupled with a well implemented cover system (unusual for an FPS) means Killzone 2's skirmishes are uniquely challenging and gratifyingly meaty.


But for a first impression - wow. Halo ODST has a lot to live up to.

I took an IQ test, the results were negative.
  • 0
Bliver skærmen blå når man bruger sit camosuit??
PSN ID: Adnanish - Sidney Lee's nemesis i Tekken 6! Viva La Hunt In Packs (HIP)
  • 0
Citerer themaz1987:
Bliver skærmen blå når man bruger sit camosuit??


jeg må desværre lige komme med en bekendelse... jeg var vildt dårlig til betaen.. .. ahh ok ikke så dårlig.. men jeg slap ind i betaen en uge før den lukkede, så jeg unlockede ikke en eneste af de forskellige classes. men mange af de folk som spillede derinde havde unlocket alle våben og classes (og badges) i betaen.. bare ikke Hanmik, så jeg kan desværre ikke udtale mig om det..
I took an IQ test, the results were negative.
  • 0
Citerer hanmik:
her er en officiel Xbox blog..

http://blog.360magazine.co.uk/uncategorized/competition-check-kil
lzone-edition/


Gad vide hvad MS mon siger til det?

Tillagt 2009-01-14 10:58:
Den officielle Playstaion blog interviewer Guerrilla Games om blandet andet deres hit response system:
http://blog.us.playstation.com/2009/01/13/ces-2009-killzone-2-inte
rview/comment-page-1/#comment-165863
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Et preview skrevet af en gut hos IGN. De har gennemført spillet, men må ikke offentliggøre deres anmeldelse endnu. Istedet har de skrevet en lille snas:

Not convinced Killzone 2 will live up to that E3 demo? Wait until you see it in action. Seriously, Killzone 2 is without doubt the best-looking game on PlayStation 3, boasting some of the best effects and use of lighting we've seen not just on Sony's console but anywhere. From the familiar opening scenes as you drop down onto Helghan, cutting through the smoke clouds to leave trails of vapour in your wake, to an explosive climax that's guaranteed to set forums alight with heated discussion, Killzone 2 is a game guaranteed to impress from start to finish.



Kilde: The Best Bits of Killzone 2



Skal læses hvis du, som jeg, venter ivrigt på at Killzone 2 udkommer.
  • 0
Jamen det spil skal bare forudbestilles, ikke så meget snak
  • 0
Er der egentlig nogen der har noget info på om hvornår det udkommer?

Det her bliver det første spil jeg køber til PS3 siden MGS4
Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
  • 0
Citerer Big-Boss:
Er der egentlig nogen der har noget info på om hvornår det udkommer?

Det her bliver det første spil jeg køber til PS3 siden MGS4


Jeg mener det er den 25 Februar det udkommer...
  • 0
Citerer Mimic_Octopus:
Jeg mener det er den 25 Februar det udkommer...


det er jeg ret sikker på at det er

Jeg har dog ikke råd før jeg får løn
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Citerer Miroll:
Citerer Mimic_Octopus:Jeg mener det er den 25 Februar det udkommer...

det er jeg ret sikker på at det er

Jeg har dog ikke råd før jeg får løn


jeg skal snart bestille fladskærm til 9000 kr, så jeg må vente til marts
  • 0
Citerer Sebastian9001:
jeg skal snart bestille fladskærm til 9000 kr, så jeg må vente til marts


Hehe.

Ville også gerne ha et nyere TV efterhånden (tror det jeg har er lige så gammelt som jeg selv er)
Men man må jo priotere pengende
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Jeg er godt tilfreds med mit fjernsyn, men min Playstation 3 støjer, så måske jeg køber en ny på et tidspunkt, måske en Playstation 3 inklusiv Killzone 2 og kontroller.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!