Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den ultimative Diablo 3 tråd


Citerer Thor86:
Jeg har lige fået installeret det hurtigt og er nu kommet i gang i SP. Jeg kører det på min kærestes macbook pro, den kosted omkring de 15.000, for under et år siden så det er ikke en af de dårligste. Men alligevel kører den ikke spillet flydende, jeg har leget lidt med settings uden det store held. Faktisk hakker den så meget at jeg overvejer gå ud og købe en ny bærbar.

Vent lidt med at købe ny computer. Flere har meldt om de samme problemer med lag og lignende. Det kan meget vel have noget at gøre med, at Blizzard lige skal have det hele til at køre optimalt - uanset hvor meget man stresstester, kan man nok aldrig gardere sig mod flere millioner, der prøver at logge på og spille samtidigt

Citerer FC-andeby:
Hej alle jer Diablo Fans
forklare mig kort hvad der er fedt ved spillet?

Jeg vender gerne tilbage med svar, når jeg har kastet nogle timer i spillet. Spillede betaen, men den færdige udgave burde gerne være en del bedre, så jeg venter lidt med at give svar.

Tillagt 2012-05-15 18:12:
Pjulledk + Ak-master --> PM sendt
I'll catch you on the flip side
  • 0
Er der andre end mig der igen har problemet med at logge ind nu? Det har været upåklageligt hele dagen, og da jeg skulle spise loggede jeg ud, og nu kan jeg ikke komme ind... Andre der har samme problem?
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
Kan heller ikke komme ind lige nu.
Shit happens...
  • 0
Nu var jeg lige kommet så langt! Øv!
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
Har lige bestilt det i dag fra Los Elgigantos og med en 1-2 dages levering er det snart hjemme ved mig, ville lige høre om der var nogen der var interesseret i at hjælpe en rusten Diablo II gamer i gang igen?
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
@ Myreturen

Samme her. Det har været sådan i et par timer for mit vedkommende...

Tænker lidt, at de servere vi kører på, jo også huser mange andre europæiske spillere... Alle disse mennesker har fået fri fra skole, arbejde og lignende, og vil allesammen spille Diablo 3 nu...
I'll catch you on the flip side
  • 0
Jonas
Ja det er helt sikkert der det gør det. Men stadig lidt irriterende, men sådan er det når et så stort spil starter op Men næste gang logger jeg ikke ud! xD
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
  • BA
  • BA
Hvis der er nogle der har en starter edition kode tilovers, må de meget gerne sende en til mig over PM. Er nysgerrig efter, hvad alt den hype går ud på. Har aldrig prøvet Diablo, måske bliver man grebet.
  • 0
Taget direkte fra Diablo 3' s forum for 26 min siden.

"10: 22 a.m. PDT- We are in the process of performing an emergency maintenance for all North American Diablo III servers to resolve several issues that are currently impacting the game. This maintenance may cause some interruption in communication, ability to log in, use of in-game features, and disconnections. We anticipate all servers will be available for play in approximately 1 hour.

Thank you for your patience".

Skrevet af deres egen Community Manager.
PSN:Unlimitedmarter Guitar hero MASTER
  • 0
Ja, men de siger ikke noget om de eurpæiske servere!
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
LAD MIG SPILLE!!!!

ellers kommer evil for alvor back
  • 0
@ Jonas

Jeg glemmer simpelthen spillet SKAL have internetforbindelse. Det er, efter min mening, hul i hovedet. Men det er smart man kan gøre sit spil åbne for alle, som så kan være med til løse ens quest.

Citerer FC-andeby:
Selvom om man ikke spiller online med andre, foregår single player delen også online, altså hvor der er andre der spiller single player, hvis i forstår hvad jeg mener?


Singelplayer delen er online, forstået på den måde du skal have konstant internetforbindelse for at spille spillet. Når du så spiller kan du gøre dit spil åbent, således andre, som er samme sted som dig kan komme og hjælpe med den/de quest du er i gang med.

Men hvad der gør Diablo så fedt, det er svært at sige. Det er netop meget point 'n click, men den specielle stemning i spillet. Derudover så spiller de nostalgiske følelser helt klart ind. Jeg kan tydeligt huske Diablo I og II. Bare de områder man var i, det man kæmpede sig igennem. Det var fantastisk. Men for mig er det også fællesskabet omkring Diablo, jeg fik rent faktisk gode venner online, omend jeg ikke taler mere med dem i dag.

Det Blizzard skal have til fungere, er at folk IKKE skal hacke det sønderigennem online. Det var problemet, for mig, i 2'eren når man spillede. Det var ikke sjovt til sidst pga alle de hacks.

Men jeg skal også gerne komme med lidt mere feedback.

@ Til alle

Jeg har faktisk ikke følt mig i fare endnu, jeg er så også kun lvl 7. Men den følelse af jeg er ved at dø har jeg ikke oplevet endnu. Til starte med har jeg valgt en barbar. Jeg kan godt lide lege tank og stå forrest.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Håber det kommer op at køre snart.. Det er liiidt pinligt for Blizz.. og er jeg den eneste der har problemer med achievements?

Tillagt 2012-05-15 20:23:
http://postimage.org/image/3vvvlzh11/ hahah! So true
http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla
  • 0
Citerer Don-C is back:
. og er jeg den eneste der har problemer med achievements?

Har jeg også, og en del andre hvis man kigger på deres forum. Nok også på grund af serverne der bliver hamret ned.
Shit happens...
  • 0
Den eneste misser jeg har haft med achievements var imod Skeleton King.. Men ellers har det kørt smooth!
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
Jeg ved så intet om achievment.

Er det trophy? Jeg har i hvert fald ingen ting fået, medmindre de har en væsentlig betydning for ens karakter er jeg ligeglad.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Jeg ved så intet om achievment.

Er det trophy? Jeg har i hvert fald ingen ting fået, medmindre de har en væsentlig betydning for ens karakter er jeg ligeglad.

Bare ligesom Xbox Live achievements. Unlocker kun mere stuff til ens banner, så det hele er visuelt. Ingen gameplay fordele.

Jeg unlockede dem den første times tid, nu er de så glitched for mig.
Shit happens...
  • 0
Hvordan er det med battlenet i dag, hvis man skal ind i et rum? Sidste gang, det er vel de 10 år siden jeg sidst spillede, joinede man et rum og så så man sin figur for neden. Er det på samme måde i dag?

Tillagt 2012-05-15 20:31:
Citerer GOW_VINTHER:
Bare ligesom Xbox Live achievements. Unlocker kun mere stuff til ens banner, så det hele er visuelt. Ingen gameplay fordele.

Jeg unlockede dem den første times tid, nu er de så glitched for mig.


Irriterende, men det kan man vel næsten kun forvente når serverne bliver presset så meget. Jeg er dog ikke overrasket over de ikke kan håndtere det, heldigvis tog jeg ikke fri som planlagt.

Torsdag skal jeg dog mødes med en kammerat, vi skal spille hele dagen. Så handler det bare om ikke logge ud, når man først er kommet ind.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Det der Quote fis gik vist lidt i kludder, men nedenstående er taget fra THOR86

<quote>Singelplayer delen er online, forstået på den måde du skal have konstant internetforbindelse for at spille spillet. Når du så spiller kan du gøre dit spil åbent, således andre, som er samme sted som dig kan komme og hjælpe med den/de quest du er i gang med.</quote>

Ok, så jeg spørger jeg måske lidt dum nu. Jeg kan godt lide tanken om man er online med andre, men hvis jeg nu er det, skal så samarbejde med dem der er online eller kan bare selv gennemfører spillet?
  • 0
Nu har jeg formået at få både Error 37, 74 og 75... Lækkert nok...
I'll catch you on the flip side
  • 0
Jeg var lige på i 20. min. og nu røg jeg af igen...
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
Citerer FC-andeby:
Ok, så jeg spørger jeg måske lidt dum nu. Jeg kan godt lide tanken om man er online med andre, men hvis jeg nu er det, skal så samarbejde med dem der er online eller kan bare selv gennemfører spillet?


Marker det du vil citere og tryk så citer. Det er det nemmeste, nogen gange kan det godt være lidt bøvlet ellers.

Jeg er ikke selv kommet så langt med det endnu, men som jeg forstår det, så kan man starte selv og efterfølgende åbne sit spil for andre. Så kan en tilfældig, eller en ven (vil jeg tro) joine dig og så kan I lege sammen.

På Torsdag skal jeg være sammen med en kammerat, der har vi tænkt os at løbe sammen og satser lidt på jeg kan fortsætte med den barbar jeg har startet. Således han kan fortsætte online.

Citerer Jonas Damholt:
Nu har jeg formået at få både Error 37, 74 og 75... Lækkert nok...


Primært error 37 og 74 her. Skal bare tidligt i gang onsdag. Hvis de ikke får det her ordnet i morgen, så kommer jeg heller ikke til spille i morgen da jeg har en aften fodboldkamp.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
WTF

Kan i ikke spille?

Jeg har været på siden omkring middag.
  • 0
Citerer sjovemand:
WTF

Kan i ikke spille?

Jeg har været på siden omkring middag.

Netop derfor kan du måske spille - hvis man ikke logger ud, får man ikke problemer med at logge på
I'll catch you on the flip side
  • 0
Citerer Jonas Damholt:
Citerer sjovemand:
WTF

Kan i ikke spille?

Jeg har været på siden omkring middag.

Netop derfor kan du måske spille - hvis man ikke logger ud, får man ikke problemer med at logge på


Har ikke nogen problemer, løb ind i en error 37, prøver igen og kom ind.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!