Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den ultimative Diablo 3 tråd


Citerer oliman22:
Fedt, er det godt?


Det er über luksus

Der er bare nogle problemer med achievements pt. (de fungerer ikke for en del mennesker)
It's my party, and I'll cry if I want to.
  • 0
Citerer mkushye:
Det er über luksus


Fedt, bliver sgu nødt til at købe det snart, men har så mange andre spil jeg mangler, og hvis jeg køber D3 så får jeg aldrig spillet de andre.
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
achievements virker fint hos mig, og spiller er sindsygt fedt!
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
Citerer mkushye:
Hvilken Blockbuster?


I NV, jeg var godt nok overrakset over hvor mange der var, der har været en 70+
Be the Miracle.
  • 0
Der var også en pæn del i Gamestop i Hillerød. Tror der var en, 50-60 stykker hvis ikke flere
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
Nu hvor der er så mange der har spillet er der så ikke en der vil give mig sin starter edition kode det er sådan set bare en demo men man skal bruge en kode fra en spil kasette
For jeg ved ikke om spillet er mig
But my hands are all messed up, so you better drive, brother!
  • 0
Har desværre allerede lovet mine to ud.
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
Citerer pjulledk:
Nu hvor der er så mange der har spillet er der så ikke en der vil give mig sin starter edition kode det er sådan set bare en demo men man skal bruge en kode fra en spil kasette
For jeg ved ikke om spillet er mig

Du kan godt få en af mig. Jeg får dog først fingrene i spillet i aften en gang, så du må væbne dig med tålmodighed
I'll catch you on the flip side
  • 0
Citerer Jonas Damholt:
Citerer pjulledk:
Nu hvor der er så mange der har spillet er der så ikke en der vil give mig sin starter edition kode det er sådan set bare en demo men man skal bruge en kode fra en spil kasette
For jeg ved ikke om spillet er mig

Du kan godt få en af mig. Jeg får dog først fingrene i spillet i aften en gang, så du må væbne dig med tålmodighed


Jo Tak for det jeg Skal også på job om lidt så jeg får først tid til at spille det imorgen afligevel men bare send den som en privat medelelse når du lige har tid
But my hands are all messed up, so you better drive, brother!
  • 0
Uh, hvis andre har en kode tilovers, tager jeg også med glæde i mod den, da jeg stadig ikke kan beslutte mig for et køb.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Mener, at Starter Edition bliver tilgængelig for alle om 30 dages tid... Så det er stadig muligt at prøve, selvom man ikke får fat i en kode i denne omgang
I'll catch you on the flip side
  • 0
LIGE EN ADVARSEL TIL ALLE DIABLO 3 SPILLERE DER OGSÅ VIL SPILLE MAX PAYNE!

!!!!Gå IKKE ind på Metacritc's brugeranmeldelser af Diablo 3! Der er mega mange reviews der spoiler slutningen i Max Payne 3!!!!
  • 0
Jaa, jeg får også nogle enkelte lag spikes noglegange.

Det må være serverne der lige skal komme sig
  • 0
Så kom min Collectors Edition ind af døren, mindre end 24 timer efter det blev sendt fra England. Det er sgu hurtig levering
Shit happens...
  • 0
Og det ser ud til at Blizzard tager sig godt af de australiere der forudbestilte i game:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5007290816#1

Det er kraftedme god stil. Det kunne vi bruge noget mere af i denne branche!
  • 0
Citerer Coldcrow:
!!!!Gå IKKE ind på Metacritc's brugeranmeldelser af Diablo 3! Der er mega mange reviews der spoiler slutningen i Max Payne 3!!!!


De afslører simpelthen slutningen af Max Payne 3 i en anmeldelse af diablo 3??

Men tak for spoiler warning ellers
  • 0
Ja det gør de. Det første syn der mødte mig var en spam besked med slutningen. Skide træls.
  • 0
Er ret ligeglad med anmeldelser af diablo lige nu Spillet er rent Awesome!
GR's Minecraftere ® When im sad, I stop being sad, And be awesome instead!
  • 0
Så overraskede kæresten mig kraftedme med købe Diablo III til mig Helt fantastisk.

Nu skal det installeres og games for hårdt på torsdag!
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Så overraskede kæresten mig kraftedme med købe Diablo III til mig Helt fantastisk.

That's a keeper

God fornøjelse!
I'll catch you on the flip side
  • 0
Andre der har problemer med V-Sync? Af en eller grund låser den mit spil til 30FPS, i stedet for 60 som den burde. Og slår jeg det fra får jeg virkelig slem screen tearing.
Shit happens...
  • 0
Citerer Jonas Damholt:
That's a keeper

God fornøjelse!


Jeg gav hende faktisk blomster i går, jeg er sikker på det er derfor.

Og jo tak. Nu skal jeg bare i gang i aften / i morgen. Er desværre optaget om aftenen i dag og i morgen.

Hvad har folk lavet for en karakter? Jeg regner pt med en barbar. I de tidligere spil var jeg vild med ham, og jeg spillede barbar som det første i WOW. Jeg kan godt lide være den store stærke tank.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Øv bøv har ikke modtaget min CE i dag

Håber det kommer i morgen så.
  • 0
Jeg har lige fået installeret det hurtigt og er nu kommet i gang i SP. Jeg kører det på min kærestes macbook pro, den kosted omkring de 15.000, for under et år siden så det er ikke en af de dårligste. Men alligevel kører den ikke spillet flydende, jeg har leget lidt med settings uden det store held. Faktisk hakker den så meget at jeg overvejer gå ud og købe en ny bærbar.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Hej alle jer Diablo Fans

Jeg kan ikke rigtigt undgå at blive grebet af stemningen omkring spillet, det er lidt fedt at så mange går amok over spillet.
jeg har aldrig spillet diablo eller wow før, men overvejer da at købe spillet. Men jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor det spil er så fedt. jeg har set forskellige videoer på youtube og der ser det jo ud til at man bare hen og slår modstanderen og videre til den næste. er det ikke kedelig i længen eller kan forklare mig kort hvad der er fedt ved spillet?

Selvom om man ikke spiller online med andre, foregår single player delen også online, altså hvor der er andre der spiller single player, hvis i forstår hvad jeg mener?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!