Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

The Elder Scrolls V: Skyrim


Vil også anbefale Mace of Molag Bal... 52 damage og hvis man sætter den sammen med mace-perken 75% Ignore Armor.. Den vælter også kegler mod modstandere i heavy armor...
Læg dertil dem smadrer modstanderens magicka og stamina samt har en soul trap!
  • 0
Hvordan absobere man soulsgem kan ikke finde ud af det
  • 0
Du skal bruge "soul trap" spell. Google the shit
That's it! I would like to be shot!
  • 0
spoiler "
Citerer Masterj:
Prøv eventuelt at tage til Markarth og gå lige ud, når du kommer ind i byen, så burde du blive antastet af en gut ved et hus...

Og ellers kan du tage til Dawnstar og besøge museet...



tak
I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong
  • 0
Er der nogen der har oplevet Respawn af fjender i Embershard Mine nær Riverwood???
Jeg har oplevet det en del steder, men ikke i Embershard Mine. Fælderne er sat op, men ingen fjender.
  • 0
Det har jeg ikke oplevet, men har oplevet at der ikke står cleared på kortet, hvis man f.eks har udryddet alt i en mine.

Kan måske være fordi, der kommer en Quest senere det pågældende sted?
  • 0
  • JT
  • JT
hvordan kan man hurtigt få noget guld. jeg bruger det lige så hurtigt jeg får det. jeg var oppe på 10000 guld på et tidspunkt og nu er jeg nede på 300.
og jeg har ingen ting for pengene. en hest og mine våben.
jeg kan godt sælge nogle ting til folk, men de har næsten ingen penge fordi jeg har været der så mange gange. og alvor han er død so sad så ham kan jeg ikke sælge noget til.
jeg har vildt mange halskæder og ringe, men kan ikke finde nogen der har penge nok.
  • 0
Citerer JT:
de har næsten ingen penge fordi jeg har været der så mange gange


Vent 48 timer, så får de penge igen. Tryk på select på PS3 for vente-funktion. Ved Xbox og PC er det en anden knap. Og så kan du sælge.

Dog synes jeg ikke, at man kan bruge guld til noget. De burde have en gamble-funktion a la Diablo 2. Havde over 200.000 guld efter 100 timer, men brugte dem aldrig, for havde over 100 potions (som jeg heller ikke brugte).
Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0
Jeg er næsten altid på grunden af bankerot fordi jeg altid smider pengene efter en træner så snart jeg kan. Jeg sørger dog for at træne de evner jeg IKKE bruger, da jeg i sidste ende vil være i level 100 i de evner jeg bruger hele tiden.
  • 0
Er der nogen som helst chance for at spillet ryge til salg på de der fancy steam sales her til jul? Vil nemlig ikke købe det, hvis det om en uge kan fåes til halv pris.
Things, stuff, words...
  • 0
Citerer Svabergast:
Jeg sørger dog for at træne de evner jeg IKKE bruger


Hvorfor dog bruge penge på det? Det har jeg overhovedet ikke fokuseret på, så hellere bruge på dem jeg bruger, og så blive endnu bedre, jeg har dog næsten intet brugt på "training".

Sørg for altid at have så lidt som muligt med dig, så du har plads til loot, og Dragon scales/bones. Og sælg det du får.
  • 0
Citerer TommyGunX:
Citerer Svabergast:Jeg sørger dog for at træne de evner jeg IKKE bruger

Hvorfor dog bruge penge på det? Det har jeg overhovedet ikke fokuseret på, så hellere bruge på dem jeg bruger, og så blive endnu bedre, jeg har dog næsten intet brugt på "training".


Det hjælper jo stadig en til at stige i lvl overordnet set.
  • 0
Citerer Aethyrs:
Det hjælper jo stadig en til at stige i lvl overordnet set


Ja, men mener bare at når han nu er flad hele tiden, så kunne pengene da bruges bedre. Når han så er kommet op i level og måske ikke længere mangler penge, så kan han bruge dem på de andre områder.
  • 0
  • JT
  • JT
jeg tager også kun ting som er værd at sælge. og så giver jeg min hjælper en masse ting der kan sælges også. men lige nu tjener jeg lidt penge på at hjælpe i tyve banden. men ved ikke lige hvorfor jeg er gået fra ikke engang at ville stjæle et æble. til at være med i den bande. sku nok ha hørt lidt bedre efter. he he
  • 0
Citerer stefanovic:
Det har jeg ikke oplevet, men har oplevet at der ikke står cleared på kortet, hvis man f.eks har udryddet alt i en mine.

Kan måske være fordi, der kommer en Quest senere det pågældende sted?


Ja det kan være.
  • 0
Ak ja, jeg hader drager, messing up my swag..
Episode 11 af mit Skyrim playthrough er oppe, her lærer Dryaxx at drager snyder, og at man ikke skal bekæmpe ild med ild

http://www.youtube.com/watch?v=ir7MNl1uRZc
-Insert original and witty signature here-
  • 0
Jeg har lige købt mit første hus. Er der et limit for hvor meget man kan smide i chests i sit hus? Synes jeg kan blive ved med at putte ting der i. Er der ubegrænset plads?
Gaaaaaab!
  • 0
Citerer Peoke:
Jeg har lige købt mit første hus. Er der et limit for hvor meget man kan smide i chests i sit hus? Synes jeg kan blive ved med at putte ting der i. Er der ubegrænset plads?


Er selv ikke stødt på nogen grænse endnu, så tror der er unlimited plads
-Insert original and witty signature here-
  • 0
Hvem skal man støtte i krigern?

Imperial eller Stormcloaks?

Har lige dræbt alle de thalmors i Northwatch keep, kan ikke fordrage de thalmors, ved ikke om det har inflydelse på min beslutning, om hvem jeg skal tilslutte mig?
  • 0
Har godt nok fået spillet en del Skyrim på det sidste... er kommet i lvl. 67, klaret alle questlines og fik min armor rating op på 1000 hvilket jeg er ret sikker på er max.

Er bange for jeg langsomt kommer til at miste interessen for spillet fremover, nu hvor der kun er sidequest tilbage men er nu også godt tilfreds med de 140 timer jeg har fået ud af spillet indtil videre.
Gamertag: Juon SRF
  • 0
the_magnum_scout
ny class min fellow skyrim medborger!
oplever ofte selv at ved senere gennemspilninger at man får meget mere med end ved den første.
  • 0
Jaaa jeg ved det godt, men tror bare jeg ville ende med at vælge den samme vej, som jeg gik i mit første playthrough

Men så er det jo godt, at der kommer massere af store DLC udvidelser til spillet i fremtiden!
Gamertag: Juon SRF
  • 0
jeg synes efter 40 timer er det blevet kedeligt
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
jeg synes efter 40 timer er det blevet kedeligt


Er heller ikke specielt godt underholdt af det mere.
Let the festivities commence...
  • 0
Jeg er en DÅRLIG indbrudstyv,
kan ikke engang finde ud af at dirke en lås op

(i Skyrim - Xbox 360)
De forbandede kister og døre, jeg failer HVER GANG
Endda på Novice niveau
Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!