Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

The Elder Scrolls V: Skyrim


Jep, det er præsten ved templet. Jeg har tjekket - jeg kan ikke få fat i den igen, desværre.
  • 0
Citerer Mr Riddick:
Til alle dem, som svarede på mit spørgsmål: "Mange tak, fordi I kunne komme med nogle af jeres oplevelser af, hvad der virkede bedst for jer. Det har givet mig en ide om, hvilken version jeg måske burde få fat i og det bliver nok til Xboxen.

Men mange tak endnu en gang!


Det var så lidt, og dit valg er det helt rigtige
  • 0
  • GTY
  • GTY
Citerer Leibniz:
Jep, det er præsten ved templet. Jeg har tjekket - jeg kan ikke få fat i den igen, desværre.


i byen hvor thieves guild er, kan man også hente amuletten i kirken;) tror jeg
I will be back for more gaming
  • 0
Citerer GTY:
Citerer Leibniz:
Jep, det er præsten ved templet. Jeg har tjekket - jeg kan ikke få fat i den igen, desværre.


i byen hvor thieves guild er, kan man også hente amuletten i kirken;) tror jeg

Det er jo nemlig i Riften, ved templet
  • 0
Citerer Leibniz:
Jep, det er præsten ved templet. Jeg har tjekket - jeg kan ikke få fat i den igen, desværre.


Jeg har op til flere af dem! Man kan finde dem ude i verden
"While considering your options, remember this and remember it well: Choice without consequences is no choice at all."
  • 0
Citerer Hodja_PS3:
Citerer Leibniz:

Jep, det er præsten ved templet. Jeg har tjekket - jeg kan ikke få fat i den igen, desværre.


Jeg har op til flere af dem! Man kan finde dem ude i verden


Hvad hedder sådan en?
  • 0
Amulet Of Mara
  • 0
  • GTY
  • GTY
Citerer Tugay007:
Citerer GTY:Citerer Leibniz:
Jep, det er præsten ved templet. Jeg har tjekket - jeg kan ikke få fat i den igen, desværre.


i byen hvor thieves guild er, kan man også hente amuletten i kirken;) tror jeg
Det er jo nemlig i Riften, ved templet


Så tag til templet hvor de der Mara tilbeder er.
I will be back for more gaming
  • 0
Hvad skete der med den første amulet du havde? Kan man ikke genbruge den?
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Den solgte jeg sgu - og ham jeg solgte den til har den ikke mere. Nå, det er heller ikke så vigtigt. Jeg må se, om jeg støder på den.

Tak for hjælpen, ellers.
  • 0
Er du sikker? Det er jo sådan at vigtige genstande ofte forbliver i køberens besiddelse. F.eks. solgte jeg The Staff of Magnus, men så skulle jeg bruge den igen til en quest langt, langt senere i spillet og der havde køberen den stadig.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Staff of Magnus findes der så også kun 1 af i hele spillet, så er nok derfor den forbliver hos den person du har solgt den til. Ting som Amulet of Mara findes der flere af rundt omkring i spillet, så tror ikke det er noget en vendor beholder særlig længe.
  • 0
Helt sikker kan jeg ikke være, da jeg kun har en 'ret god overbevisning' om, hvem jeg i sin tid solgte den til - alt-mulig-sælgeren ved Whiterun. Men jeg kan huske galt.

Det var ellers en fin tjans at være gift - penge og gratis mad
  • 0
Er der egentlig nogen quests i forbindelse med at være gift? Er ikke så interesseret i at have et in-game handicap stående i mit køkken, da min karakter ikke lige er den kærlige slags, men hvis der er en quest kunne jeg nok godt finde på det.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Citerer Leibniz:
Det var ellers en fin tjans at være gift - penge og gratis mad


Åh hvis det blot var sådan i den virkelige verden
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Citerer Sturmgeist:
Er der egentlig nogen quests i forbindelse med at være gift? Er ikke så interesseret i at have et in-game handicap stående i mit køkken, da min karakter ikke lige er den kærlige slags, men hvis der er en quest kunne jeg nok godt finde på det.


Det er der mig bekendt ikke. Jeg var gift med Aela fra Companions - det gav mig den fordel, at jeg altid kunne købe og sælge ting af/til hende. Ligeledes fik jeg nogle af de penge, hendes 'store' tjente.
  • 0
Inden patchen nået jeg level 25, og fik dræbt 8 drager, med en savefil på 8,2 mb.

Jeg startede fra ny med den nye patch, og er nu level 26 med en savefil på 6,1 mb, synes dog, der er langt færre drager nu - har kun møde 3 drager
  • 0
Så har jeg lige klaret Riftens problemer med Skooma og Moonsugar, men tror i jeg får muligheden for at købe det hus jeg har prøvet at få siden jeg startede? Næææ nej. Kæmpe nedtur
  • 0
  • JT
  • JT
endelig fik jeg mit grafikkort hjem, og har fået skyrim indstalleret. og det er da bare fed det spil
  • 0
Jeg sad lige og fjollede lidt rundt i Skyrim, mens min bror så på.

I Dragonsbridge beslutter jeg må spontant at bruge Unrelenting Force-shoutet, så jeg blæser en vagt hen til en klippekant. Ingen reaktion. Så bruger jeg det igen, så han flyver ud over kanten og ned i vandet. Jeg hopper derned og ser, at han svømmer hen til kanten. Nu ville vi tro, at han ville blive sur, men i stedet udtrykker han bare sin undren over, at nogle mennesker bruger buede sværd.

Min bror og jeg døde af grin
Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0
Citerer Franz Jäger:
Så har jeg lige klaret Riftens problemer med Skooma og Moonsugar, men tror i jeg får muligheden for at købe det hus jeg har prøvet at få siden jeg startede? Næææ nej. Kæmpe nedtur

Jeg havde også lidt problemer med det - endte med at kunne købe huset, men kan sgu ikke helt huske, hvordan det gik sådan... Men prøv at søge lidt på nettet - jeg tror, at jeg ventede et par dage og snakkede med jarlens "tjener" ind i mellem og til sidst gik det i orden...
I'll catch you on the flip side
  • 0
Mht. Riften.. Man plejer at skulle gøre 5 tjenester for indbyggerne før Jarlen giver dig lov til at købe hus.. Eller sådan er det ihvertfald i Markath og Solitude hvor jeg er husejer... Det kan være det er anderledes i Riften mht Thieves guild..?
  • 0
Citerer Masterj:
Jeg havde også lidt problemer med det - endte med at kunne købe huset, men kan sgu ikke helt huske, hvordan det gik sådan... Men prøv at søge lidt på nettet - jeg tror, at jeg ventede et par dage og snakkede med jarlens "tjener" ind i mellem og til sidst gik det i orden...


Okay mange tak, jeg prøver at vente et par dage

Citerer Bunde35:
Mht. Riften.. Man plejer at skulle gøre 5 tjenester for indbyggerne før Jarlen giver dig lov til at købe hus.. Eller sådan er det ihvertfald i Markath og Solitude hvor jeg er husejer... Det kan være det er anderledes i Riften mht Thieves guild..?


Ja jeg har godt læst det med at man skal hjælpe indbyggerne, og man skal hjælpe 5 indbyggere i Riften, men den Quest har jeg ikke fået selvom jeg har klaret den Quest hvor man skal nakke ham Banditten der levere Skooma og Moonsugar.
  • 0
I har nok set ham gutten, som har fyldt hele sit hus med troldekranier - mener, at der blev linket til det tidligere i tråden...

Denne spiller tager konceptet til næste level

http://imageshack.us/f/848/1323159697510.jpg/
I'll catch you on the flip side
  • 0
Og ... ikke en eneste kiks.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!