Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Det er bare almindelige røde switches, jeg har ikke erfaring med silent, men det lyder ikke just silent for mig (det kan selvfølgelig være svært at vurdere i en video)

https://www.youtube.com/watch?v=e3kG6ei5ClY

Jeg fandt den her video hvor de sammenlignes, og de er sgu stadig ikke helt lydløse. Jeg ville nok overordnet set anbefale at man bare ruller med noget oldschool rubberdome hvis man ikke har high-end performance-krav til sit tastatur. Jeg ved faktisk slet ikke hvorfor mekaniske er så populære, men et bud kunne være at det er noget "gamer-lir" over det, lidt som RGB da det er de færreste spil hvor det ligefrem er en nævneværdig forskel at dit tastaturs knapper aktiverer et par milimeter tidligere og med en anelse mindre håndkraft.

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Ja, noget rubberdome må være vejen frem for mig. For jeg er der nu, hvor jeg vægter lydniveauet højere end alt andet. Særligt fordi jeg er hørehæmmet og har svært ved at høre højfrekvente toner og små lyde af mig selv, hvorfor disse forstærkes ekstra meget i mine ører via høreapparater, så sådan et mekanisk tastatur er bare død og helvede for mig at høre på ☠

• 0

Final Fantasy V

Baldurs Gate 3

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Så udover det jeg nævnte sidst, så har jeg også installeret Forza Horizon 4 på min Asus Rog Ally, hvilket fungerer glimrende! Alt for mange spil og for lidt tid.

• 0

In reply to: @manutdxdk

Så udover det jeg nævnte sidst, så har jeg også installeret Forza Horizon 4 på min Asus Rog Ally, hvilket fungerer glimrende! Alt for mange spil og for lidt tid.

Faldt du også i og købte det ved nyheden om, at det ville blive fjernet?

• 0

In reply to: @McCandlessDK

In reply to: @manutdxdk Så udover det jeg nævnte sidst, så har jeg også installeret Forza Horizon 4 på min Asus Rog Ally, hvilket fungerer glimrende! Alt for mange spil og for lidt tid. Faldt du også i og købte det ved nyheden om, at det ville blive fjernet?

Nej. Købte det for et par år siden. Fik så en itch for noget open world racing og startede det forfra. Men havde jeg ikke allerede købt det, så var jeg 100% faldet i.

• 0

In reply to: @manutdxdk

In reply to: @McCandlessDK In reply to: @manutdxdk Så udover det jeg nævnte sidst, så har jeg også installeret Forza Horizon 4 på min Asus Rog Ally, hvilket fungerer glimrende! Alt for mange spil og for lidt tid. Faldt du også i og købte det ved nyheden om, at det ville blive fjernet? Nej. Købte det for et par år siden. Fik så en itch for noget open world racing og startede det forfra. Men havde jeg ikke allerede købt det, så var jeg 100% faldet i.

Ahh okay jeg sprang på og kæbte Ultimate Eidtion for 20usd.

Jeg fik aldrig spillet DLC'erne, så dem skal jeg igennem på et tidspunkt.

• 0

In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK In reply to: @manutdxdk Så udover det jeg nævnte sidst, så har jeg også installeret Forza Horizon 4 på min Asus Rog Ally, hvilket fungerer glimrende! Alt for mange spil og for lidt tid. Faldt du også i og købte det ved nyheden om, at det ville blive fjernet? Nej. Købte det for et par år siden. Fik så en itch for noget open world racing og startede det forfra. Men havde jeg ikke allerede købt det, så var jeg 100% faldet i. Ahh okay jeg sprang på og kæbte Ultimate Eidtion for 20usd. Jeg fik aldrig spillet DLC'erne, så dem skal jeg igennem på et tidspunkt.

Købte åbenbart Ultimate Edition i sin tid, så dem skal jeg også have prøvet af. Og selvom jeg har haft fin underholdning med The Crew sammen med en kammerat, så er der bare ikke så meget andet at sige, end at Firza Horizon er kongen af opeb world racing. 

• 0

Ja jeg var noget skuffet Crew 2 da jeg spillede det.

Især det farve-kodede loot synes jeg var noller

Ja jeg var noget skuffet Crew 2 da jeg spillede det. Især det farve-kodede loot synes jeg var noller

Læg dertil at løb i fly og både var røv syge. Men ja, måden de lavede upgraderinger til bilerne med loot var noller. Specielt når det loot man får, ikke tilpasses efter den bil man kører i eller dem man kørte mod. Og så selvfølgelig at det var farve-kodet.

• 0

For tiden skifter jeg mellem Ni No Kuni WOTWW og The Witcher 3 alt efter humør. Begge spil er fantastiske. Håber at jeg på mit 4 playthrough på af The Witcher 3 gennemføre det på det sværeste niveau. Jeg er vel 70% inde i spillet og det er ikke så svært som det var i starten af spillet. For fanden hvor ser det bare godt ud efter deres PS5 opdatering.

Tillagt 2024-09-29 11:59:

Ja jeg var noget skuffet Crew 2 da jeg spillede det. Især det farve-kodede loot synes jeg var noller

Første gang jeg vandt et løb i The Crew 2 og så at der var farve kodede loot som i f.eks. Diablo blev det slettet. Det virkede totalt off at det var med i et bil spil.

• 0

Jeg var ikke super imponeret over Miles Morales, jeg havde forventet mere, men var i sidste ende stadig fint underholdt af det. Nu er jeg så startet på Spider-Man 2, det lader til at være bedre.

Min PS5 skal sælges til december(har aftale med køber), så jeg har fokus på at få spillet alt, hvad jeg synes der ser interresant ud og som ikke kan spilles/fåes til min Xbox

In reply to: @killingkalle

Første gang jeg vandt et løb i The Crew 2 og så at der var farve kodede loot som i f.eks. Diablo blev det slettet. Det virkede totalt off at det var med i et bil spil.

Jeg gennemførte Crew 2, fordi jeg egentlig rigtig godt kan lide den slags arcady-ræserspil. Men jeg var også ved at brække mig over det farvede loot. Peak Ubisoft.

• 0

Castlevania Dawn of Sorrow

Lord of The Rings Online 

Random shit 

Har lige gennemført Zelda Echoes.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Jeg har rent faktisk spillet et spil 😲

Dead Space Remake er på PS Plus denne måned, så det har jeg downloadet og spillet hele 45 minutter af og glæder mig til at genoptage når den lille sover i aften. 

100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind

Metaphor Refantazio er kommet med posten. Så ved hvad den står på i aften. Og sikkert også meget af min kommende gaming tid 😁

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!