SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
McCandlessDK 2025-03-27 05:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Alternativt skal jeg kaste mig over Monster Train, som jeg kun lige har snuset til ganske kort. Balatro har jeg efterhånden 60-70 timer i, så det får lige en lille pause. Ja tag Monster Train. Det er nemmere og bedre efter min mening. Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, det blev Moonlighter i stedet. Det var på tilbud på Switch, og samme var DLC'en, så nu drøner jeg dem igennem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-03-31 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, det blev Moonlighter i stedet. Det var på tilbud på Switch, og samme var DLC'en, så nu drøner jeg dem igennem. Min følelser lige nu omkring dig: https://www.youtube.com/watch?v=1TelDoEv0rU Like Comment Share 1 CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Nå, det blev Moonlighter i stedet. Det var på tilbud på Switch, og samme var DLC'en, så nu drøner jeg dem igennem. Min følelser lige nu omkring dig: https://www.youtube.com/watch?v=1TelDoEv0rU Well... I det mindste vækker jeg følelser i dig 😍 Like Comment Share 1Lassen 2025-04-08 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man kunne kalde denne tråd for "hvad spiller du Ikke nu" kunne jeg skrive lidt om Robocop: Rouge City. I forbindelse med jeg har quittet Gamepass er der lidt længere mellem nye spil, men jeg var så heldig min gode ven Pony Ronnie ville låne mig hans eksemplar af RoboCop. Jeg har hørt meget godt om RoboCop og var derfor spændt på at smide det i maskinen, men blev slemt skuffet. Jeg havde forventet en old school shooter uden så meget pis som RPG elementer. Det var det stik modsatte. Og så var der styringen. Selvfølgelig skal Murphy var tung og langsom at flytte rundt på, men når han samtidig tager skade så let som Nynne Larsens ansigt efter et møde med Robert Hansens guitar, ryger noget af spille glæden. Ret skal være ret jeg gav det kun 2-3 timer før jeg ikke gad mere, men far er skuffet. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Like Comment Share 1McCandlessDK 2025-04-24 10:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Sådan Camilla! Jeg er stadig igang med det, nu prøver jeg se, hvor højt op i sværhedsgrad jeg kan komme. I øvrigt enig med dig angående Venba og A Short Hike. Jeg kunne godt lide historien i Venba, men madlavningsdelen var bare usjov. A Short Hike er bare en lille perle og jeg elskede slutningen. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-24 15:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i gang med alt for meget! Blev færdig med Trails through Daybreak II i mandags, men er stadig i gang med Stellar Blade, Marvel's Midnight Suns, Xenoblade Chronicles X og et par spil mere foruden det PCM 2024 save jeg har kørende samt de spil jeg spiller med nogle venner som fx Monster Hunter Wilds og Forza Horizon 5. Og nu ender jeg nok med også at begynde på The Hundred Line - Last Defence Academy inden længe... jeg tror måske jeg har et problem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 08:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Marvel's Midnight Suns Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Den del var jeg jo virkelig ikke glad for, men jeg knuselskede selve combat. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, det blev Moonlighter i stedet. Det var på tilbud på Switch, og samme var DLC'en, så nu drøner jeg dem igennem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-03-31 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, det blev Moonlighter i stedet. Det var på tilbud på Switch, og samme var DLC'en, så nu drøner jeg dem igennem. Min følelser lige nu omkring dig: https://www.youtube.com/watch?v=1TelDoEv0rU Like Comment Share 1 CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Nå, det blev Moonlighter i stedet. Det var på tilbud på Switch, og samme var DLC'en, så nu drøner jeg dem igennem. Min følelser lige nu omkring dig: https://www.youtube.com/watch?v=1TelDoEv0rU Well... I det mindste vækker jeg følelser i dig 😍 Like Comment Share 1Lassen 2025-04-08 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man kunne kalde denne tråd for "hvad spiller du Ikke nu" kunne jeg skrive lidt om Robocop: Rouge City. I forbindelse med jeg har quittet Gamepass er der lidt længere mellem nye spil, men jeg var så heldig min gode ven Pony Ronnie ville låne mig hans eksemplar af RoboCop. Jeg har hørt meget godt om RoboCop og var derfor spændt på at smide det i maskinen, men blev slemt skuffet. Jeg havde forventet en old school shooter uden så meget pis som RPG elementer. Det var det stik modsatte. Og så var der styringen. Selvfølgelig skal Murphy var tung og langsom at flytte rundt på, men når han samtidig tager skade så let som Nynne Larsens ansigt efter et møde med Robert Hansens guitar, ryger noget af spille glæden. Ret skal være ret jeg gav det kun 2-3 timer før jeg ikke gad mere, men far er skuffet. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Like Comment Share 1McCandlessDK 2025-04-24 10:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Sådan Camilla! Jeg er stadig igang med det, nu prøver jeg se, hvor højt op i sværhedsgrad jeg kan komme. I øvrigt enig med dig angående Venba og A Short Hike. Jeg kunne godt lide historien i Venba, men madlavningsdelen var bare usjov. A Short Hike er bare en lille perle og jeg elskede slutningen. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-24 15:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i gang med alt for meget! Blev færdig med Trails through Daybreak II i mandags, men er stadig i gang med Stellar Blade, Marvel's Midnight Suns, Xenoblade Chronicles X og et par spil mere foruden det PCM 2024 save jeg har kørende samt de spil jeg spiller med nogle venner som fx Monster Hunter Wilds og Forza Horizon 5. Og nu ender jeg nok med også at begynde på The Hundred Line - Last Defence Academy inden længe... jeg tror måske jeg har et problem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 08:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Marvel's Midnight Suns Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Den del var jeg jo virkelig ikke glad for, men jeg knuselskede selve combat. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
McCandlessDK 2025-03-31 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, det blev Moonlighter i stedet. Det var på tilbud på Switch, og samme var DLC'en, så nu drøner jeg dem igennem. Min følelser lige nu omkring dig: https://www.youtube.com/watch?v=1TelDoEv0rU Like Comment Share 1 CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Nå, det blev Moonlighter i stedet. Det var på tilbud på Switch, og samme var DLC'en, så nu drøner jeg dem igennem. Min følelser lige nu omkring dig: https://www.youtube.com/watch?v=1TelDoEv0rU Well... I det mindste vækker jeg følelser i dig 😍 Like Comment Share 1Lassen 2025-04-08 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man kunne kalde denne tråd for "hvad spiller du Ikke nu" kunne jeg skrive lidt om Robocop: Rouge City. I forbindelse med jeg har quittet Gamepass er der lidt længere mellem nye spil, men jeg var så heldig min gode ven Pony Ronnie ville låne mig hans eksemplar af RoboCop. Jeg har hørt meget godt om RoboCop og var derfor spændt på at smide det i maskinen, men blev slemt skuffet. Jeg havde forventet en old school shooter uden så meget pis som RPG elementer. Det var det stik modsatte. Og så var der styringen. Selvfølgelig skal Murphy var tung og langsom at flytte rundt på, men når han samtidig tager skade så let som Nynne Larsens ansigt efter et møde med Robert Hansens guitar, ryger noget af spille glæden. Ret skal være ret jeg gav det kun 2-3 timer før jeg ikke gad mere, men far er skuffet. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Like Comment Share 1McCandlessDK 2025-04-24 10:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Sådan Camilla! Jeg er stadig igang med det, nu prøver jeg se, hvor højt op i sværhedsgrad jeg kan komme. I øvrigt enig med dig angående Venba og A Short Hike. Jeg kunne godt lide historien i Venba, men madlavningsdelen var bare usjov. A Short Hike er bare en lille perle og jeg elskede slutningen. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-24 15:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i gang med alt for meget! Blev færdig med Trails through Daybreak II i mandags, men er stadig i gang med Stellar Blade, Marvel's Midnight Suns, Xenoblade Chronicles X og et par spil mere foruden det PCM 2024 save jeg har kørende samt de spil jeg spiller med nogle venner som fx Monster Hunter Wilds og Forza Horizon 5. Og nu ender jeg nok med også at begynde på The Hundred Line - Last Defence Academy inden længe... jeg tror måske jeg har et problem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 08:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Marvel's Midnight Suns Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Den del var jeg jo virkelig ikke glad for, men jeg knuselskede selve combat. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Nå, det blev Moonlighter i stedet. Det var på tilbud på Switch, og samme var DLC'en, så nu drøner jeg dem igennem. Min følelser lige nu omkring dig: https://www.youtube.com/watch?v=1TelDoEv0rU Well... I det mindste vækker jeg følelser i dig 😍 Like Comment Share 1Lassen 2025-04-08 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man kunne kalde denne tråd for "hvad spiller du Ikke nu" kunne jeg skrive lidt om Robocop: Rouge City. I forbindelse med jeg har quittet Gamepass er der lidt længere mellem nye spil, men jeg var så heldig min gode ven Pony Ronnie ville låne mig hans eksemplar af RoboCop. Jeg har hørt meget godt om RoboCop og var derfor spændt på at smide det i maskinen, men blev slemt skuffet. Jeg havde forventet en old school shooter uden så meget pis som RPG elementer. Det var det stik modsatte. Og så var der styringen. Selvfølgelig skal Murphy var tung og langsom at flytte rundt på, men når han samtidig tager skade så let som Nynne Larsens ansigt efter et møde med Robert Hansens guitar, ryger noget af spille glæden. Ret skal være ret jeg gav det kun 2-3 timer før jeg ikke gad mere, men far er skuffet. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Like Comment Share 1McCandlessDK 2025-04-24 10:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Sådan Camilla! Jeg er stadig igang med det, nu prøver jeg se, hvor højt op i sværhedsgrad jeg kan komme. I øvrigt enig med dig angående Venba og A Short Hike. Jeg kunne godt lide historien i Venba, men madlavningsdelen var bare usjov. A Short Hike er bare en lille perle og jeg elskede slutningen. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-24 15:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i gang med alt for meget! Blev færdig med Trails through Daybreak II i mandags, men er stadig i gang med Stellar Blade, Marvel's Midnight Suns, Xenoblade Chronicles X og et par spil mere foruden det PCM 2024 save jeg har kørende samt de spil jeg spiller med nogle venner som fx Monster Hunter Wilds og Forza Horizon 5. Og nu ender jeg nok med også at begynde på The Hundred Line - Last Defence Academy inden længe... jeg tror måske jeg har et problem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 08:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Marvel's Midnight Suns Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Den del var jeg jo virkelig ikke glad for, men jeg knuselskede selve combat. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
Lassen 2025-04-08 12:19 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis man kunne kalde denne tråd for "hvad spiller du Ikke nu" kunne jeg skrive lidt om Robocop: Rouge City. I forbindelse med jeg har quittet Gamepass er der lidt længere mellem nye spil, men jeg var så heldig min gode ven Pony Ronnie ville låne mig hans eksemplar af RoboCop. Jeg har hørt meget godt om RoboCop og var derfor spændt på at smide det i maskinen, men blev slemt skuffet. Jeg havde forventet en old school shooter uden så meget pis som RPG elementer. Det var det stik modsatte. Og så var der styringen. Selvfølgelig skal Murphy var tung og langsom at flytte rundt på, men når han samtidig tager skade så let som Nynne Larsens ansigt efter et møde med Robert Hansens guitar, ryger noget af spille glæden. Ret skal være ret jeg gav det kun 2-3 timer før jeg ikke gad mere, men far er skuffet. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Like Comment Share 1McCandlessDK 2025-04-24 10:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Sådan Camilla! Jeg er stadig igang med det, nu prøver jeg se, hvor højt op i sværhedsgrad jeg kan komme. I øvrigt enig med dig angående Venba og A Short Hike. Jeg kunne godt lide historien i Venba, men madlavningsdelen var bare usjov. A Short Hike er bare en lille perle og jeg elskede slutningen. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-24 15:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i gang med alt for meget! Blev færdig med Trails through Daybreak II i mandags, men er stadig i gang med Stellar Blade, Marvel's Midnight Suns, Xenoblade Chronicles X og et par spil mere foruden det PCM 2024 save jeg har kørende samt de spil jeg spiller med nogle venner som fx Monster Hunter Wilds og Forza Horizon 5. Og nu ender jeg nok med også at begynde på The Hundred Line - Last Defence Academy inden længe... jeg tror måske jeg har et problem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 08:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Marvel's Midnight Suns Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Den del var jeg jo virkelig ikke glad for, men jeg knuselskede selve combat. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Like Comment Share 1McCandlessDK 2025-04-24 10:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Sådan Camilla! Jeg er stadig igang med det, nu prøver jeg se, hvor højt op i sværhedsgrad jeg kan komme. I øvrigt enig med dig angående Venba og A Short Hike. Jeg kunne godt lide historien i Venba, men madlavningsdelen var bare usjov. A Short Hike er bare en lille perle og jeg elskede slutningen. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-24 15:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i gang med alt for meget! Blev færdig med Trails through Daybreak II i mandags, men er stadig i gang med Stellar Blade, Marvel's Midnight Suns, Xenoblade Chronicles X og et par spil mere foruden det PCM 2024 save jeg har kørende samt de spil jeg spiller med nogle venner som fx Monster Hunter Wilds og Forza Horizon 5. Og nu ender jeg nok med også at begynde på The Hundred Line - Last Defence Academy inden længe... jeg tror måske jeg har et problem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 08:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Marvel's Midnight Suns Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Den del var jeg jo virkelig ikke glad for, men jeg knuselskede selve combat. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
McCandlessDK 2025-04-24 10:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Nå, Morten.. Monster Train var på tilbud på Switch, så nu sker det. Jeg fik i går startet og gennemført både Venba (gab, det var kedeligt) og A Short Hike (fantastisk, øv at det ikke var længere!), så nu er jeg klar med klar på. Sådan Camilla! Jeg er stadig igang med det, nu prøver jeg se, hvor højt op i sværhedsgrad jeg kan komme. I øvrigt enig med dig angående Venba og A Short Hike. Jeg kunne godt lide historien i Venba, men madlavningsdelen var bare usjov. A Short Hike er bare en lille perle og jeg elskede slutningen. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-24 15:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i gang med alt for meget! Blev færdig med Trails through Daybreak II i mandags, men er stadig i gang med Stellar Blade, Marvel's Midnight Suns, Xenoblade Chronicles X og et par spil mere foruden det PCM 2024 save jeg har kørende samt de spil jeg spiller med nogle venner som fx Monster Hunter Wilds og Forza Horizon 5. Og nu ender jeg nok med også at begynde på The Hundred Line - Last Defence Academy inden længe... jeg tror måske jeg har et problem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 08:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Marvel's Midnight Suns Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Den del var jeg jo virkelig ikke glad for, men jeg knuselskede selve combat. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
manutdxdk 2025-04-24 15:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i gang med alt for meget! Blev færdig med Trails through Daybreak II i mandags, men er stadig i gang med Stellar Blade, Marvel's Midnight Suns, Xenoblade Chronicles X og et par spil mere foruden det PCM 2024 save jeg har kørende samt de spil jeg spiller med nogle venner som fx Monster Hunter Wilds og Forza Horizon 5. Og nu ender jeg nok med også at begynde på The Hundred Line - Last Defence Academy inden længe... jeg tror måske jeg har et problem. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 08:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Marvel's Midnight Suns Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Den del var jeg jo virkelig ikke glad for, men jeg knuselskede selve combat. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
McCandlessDK 2025-04-25 08:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Marvel's Midnight Suns Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Den del var jeg jo virkelig ikke glad for, men jeg knuselskede selve combat. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
manutdxdk 2025-04-25 12:41 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Like Comment Share 0McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
McCandlessDK 2025-04-25 13:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk In reply to: @McCandlessDK Hvordan har du det med delen der foregår i basen? Jeg synes ideen er fin, og fungerer glimrende i fx Fire Emblem Three Houses. Men for at det skal fungere så skal karaktererne være interessante, og med måske meget få undtagelser, indtil videre, så er det bare ikke tilfældet her. Jeg har faktisk ikke lyst til at snakke med dem, og så ryger hele pointen. Og det fungerede jo også i spil som Mass Effect, men det fungerer udelukkende, hvis det er lavet godt og det er det ikke her. Desværre fylder den del cirka 50% af spillet. Midnat Suns var for mig 50% 5/10 og 50% 10/10 Så jeg endte på en 7er. Like Comment Share 0manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160
manutdxdk 2025-04-25 15:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så ved jeg jo hvad jeg kan vente... I det mindste er combat sjovt. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...156157158159160