Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

In reply to: @The_Dude

Uncharted 4

Hvad synes du?

• 0

In reply to: @McCandlessDK

In reply to: @The_Dude Uncharted 4 Hvad synes du?

Det er nok en god 8er.

Drake er tung at styre når man lige kommer fra de nye tomb Raider. Shooting er ikke lige så god som i de nye tomb Raider. Tilgengæld er miljøerne mere interessante og voldsomt flot detaljeret

Y can't metroid crawl ?

Har pt. gang i Trails through Daybreak 2, arbejder mig igennem Stellar Blade, selvom arbejde og Trails har gjort det til en lang proces. Derudover er jeg begyndt på Monster Hunter Wilds med en kammerat. 

Derudover har jeg også gang i flere andre spil både single player og multiplayer. 

• 0

Har lige fået startet op på Mass Effect 3 som er det eneste jeg har gang i sådan seriøst lige nu

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Igang med fjerde omgang "My Time at Sandrock", det kan et eller andet det spil.

Er samtidig startet på "Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii". Er aldrig blevet gode venner med de oprindelige spil, så det har først været med Like a Dragon serien, jeg rigtig har oplevet det her skøre univers. Overvejer lidt Kiwami bagefter hvis jeg kan finde tid til det i år. 

I think of dieting, then i eat pizza
  • 0

Jeg spiller Kingdom Come 2, og jeg nyder det helt vildt! Det er præcis som jeg håbede på det ville være, da jeg gennemførte 1eren i efteråret. Det er det bedste rpg jeg har spillet i mange år. Det skal så lige nævnes, at jeg stadig ikke har spillet BG3, men det bliver der lavet om på, lige så snart det kommer på bud.  

Live Service - Nej Tak.
  • 0

In reply to: @runes

Jeg spiller Kingdom Come 2, og jeg nyder det helt vildt! Det er præcis som jeg håbede på det ville være, da jeg gennemførte 1eren i efteråret. Det er det bedste rpg jeg har spillet i mange år. Det skal så lige nævnes, at jeg stadig ikke har spillet BG3, men det bliver der lavet om på, lige så snart det kommer på bud.

I mange år, genspillede du ikke CP77 for et år eller to siden? 😝

Jeg skal på Avowed efter Indy, som jeg stadig er igang med og jeg som forresten elsker!

Jeg er i Thailand og ligger pt. på en solid 9er - tættere på 10 end 8. Aldrig havde jeg forestillet mig, at det kunne være så godt. 

• 0

I mange år, genspillede du ikke CP77 for et år eller to siden? 😝

Er han ikke bare ved at være gammel? Hukommelsen svigter bare lidt. 😝

In reply to: @manutdxdk

In reply to: @McCandlessDK I mange år, genspillede du ikke CP77 for et år eller to siden? 😝 Er han ikke bare ved at være gammel? Hukommelsen svigter bare lidt. 😝

Det er alderen der trykker. KCD2 er selvfølgelig ikke bedre end CP, men det er virkelig fedt.

Live Service - Nej Tak.

KCD2 er selvfølgelig ikke bedre end CP, men det er virkelig fedt.

Må holde øje med det. Kan man spille det uagtet af om man har spillet det første?

• 0

In reply to: @runes KCD2 er selvfølgelig ikke bedre end CP, men det er virkelig fedt. Må holde øje med det. Kan man spille det uagtet af om man har spillet det første?

Det kan man godt, men så vil jeg anbefale lige at tage en youtube recap på det første spil.

Live Service - Nej Tak.

In reply to: @manutdxdk In reply to: @runes KCD2 er selvfølgelig ikke bedre end CP, men det er virkelig fedt. Må holde øje med det. Kan man spille det uagtet af om man har spillet det første? Det kan man godt, men så vil jeg anbefale lige at tage en youtube recap på det første spil.

Så de hænger sammen. Ja så går der nok noget tid inden jeg får taget mig sammen til at komme i gang med dem. Tak for hjælpen 😁

• 0

Så de hænger sammen. Ja så går der nok noget tid inden jeg får taget mig sammen til at komme i gang med dem. Tak for hjælpen 😁

Speaking of stuff, kan du huske for et par uger siden, da jeg skrev, at det gik godt med at ikke at købe for mange spil?

• 0

Speaking of stuff, kan du huske for et par uger siden, da jeg skrev, at det gik godt med at ikke at købe for mange spil?

Det kan jeg næsten gætte mig til ikke længere er tilfældet? 

• 0

Det kan jeg næsten gætte mig til ikke længere er tilfældet?

Det er gået helt galt, der var tilbud på Mortal Kombat 1 og noget der hedder Rogue Book(deckbuilder, tror jeg - 21kr.) og så udkom Split Fiction jo også! 
Ooooog så er jeg måske kommet til at købe en brugt konsol. Men nu opper jeg mig og får spillet en masse backlog!

In reply to: @manutdxdk Det kan jeg næsten gætte mig til ikke længere er tilfældet? Det er gået helt galt, der var tilbud på Mortal Kombat 1 og noget der hedder Rogue Book(deckbuilder, tror jeg - 21kr.) og så udkom Split Fiction jo også!  Ooooog så er jeg måske kommet til at købe en brugt konsol. Men nu opper jeg mig og får spillet en masse backlog!

Jeg er også faldet i lidt tilbud og et par ikke-tilbud. Dog har jeg ikke anskaffet en brugt konsol!

Men er da blevet til Exit 8, Trails through Daybreak 2, Monster Hunter Wilds, Road 96, Gravity Rush 2, Old World, F1 Manager 2024 i år. Alt efter MHW købt på tilbud! Så jeg klarer mig heller ikke helt for godt. 😅

Jeg er også faldet i lidt tilbud og et par ikke-tilbud. Dog har jeg ikke anskaffet en brugt konsol! Men er da blevet til Exit 8, Trails through Daybreak 2, Monster Hunter Wilds, Road 96, Gravity Rush 2, Old World, F1 Manager 2024 i år. Alt efter MHW købt på tilbud! Så jeg klarer mig heller ikke helt for godt. 😅

Vi laver status igen sidst på året, hvor vi så skiftevis kan skamme os/rose os selv for at støtte industrien!

In reply to: @manutdxdk Jeg er også faldet i lidt tilbud og et par ikke-tilbud. Dog har jeg ikke anskaffet en brugt konsol! Men er da blevet til Exit 8, Trails through Daybreak 2, Monster Hunter Wilds, Road 96, Gravity Rush 2, Old World, F1 Manager 2024 i år. Alt efter MHW købt på tilbud! Så jeg klarer mig heller ikke helt for godt. 😅 Vi laver status igen sidst på året, hvor vi så skiftevis kan skamme os/rose os selv for at støtte industrien!

Hørt! Har også startet et excelark. Dels for at holde styr på mit backlog, men også i forhold til når året skal gøres op. 

• 0

Min kæreste og jeg er startet på Split Fiction. Det er lidt sjovt, for de to personlighedstyper i spillet matcher vores, så det var ret nemt at vælge hvem der skulle styre hvilken karakter 🤓

• 0

Hørt! Har også startet et excelark. Dels for at holde styr på mit backlog, men også i forhold til når året skal gøres op.

Dedikeret. I like it.

• 0

AC Valhalla Siege of Paris DLC som opvarmning til Shadows 

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Jeg prøver desperat at besejrer hjertet i Slay the Spire og jeg fejler gang på gang.

• 0

Jeg prøver desperat at besejrer hjertet i Slay the Spire og jeg fejler gang på gang.

Nu kommer jeg jo helt i tvivl.. Fik jeg nogensinde klaret det? Det må jeg hellere tjekke op på.

• 0

In reply to: @Carmillah

In reply to: @McCandlessDK Jeg prøver desperat at besejrer hjertet i Slay the Spire og jeg fejler gang på gang. Nu kommer jeg jo helt i tvivl.. Fik jeg nogensinde klaret det? Det må jeg hellere tjekke op på.

Det viste sig, at jeg havde faktisk gjort det før tilbage i 2022 med en anden klasse. Det havde jeg først glemt, indtil jeg gik ind og gik på mine achivements. 
Men nu har jeg formået at gøre det med 2/4 af klasserne 

Tillagt 2025-03-22 06:20:

In reply to: @Carmillah

In reply to: @McCandlessDK Jeg prøver desperat at besejrer hjertet i Slay the Spire og jeg fejler gang på gang. Nu kommer jeg jo helt i tvivl.. Fik jeg nogensinde klaret det? Det må jeg hellere tjekke op på.

Det viste sig, at jeg havde faktisk gjort det før tilbage i 2022 med en anden klasse. Det havde jeg først glemt, indtil jeg gik ind og gik på mine achivements. 
Men nu har jeg formået at gøre det med 2/4 af klasserne 

Stærkt nok. Jeg er bare bange for at jeg er blevet så rusten, at jeg er nødt til at starte helt forfra. Det er godt nok længe siden jeg har spillet det, men jeg mangler lige sådan en spiltitel som jeg kan tage et par runder i hist og her, når min kæreste ser programmer som ikke siger mig noget 😅

Alternativt skal jeg kaste mig over Monster Train, som jeg kun lige har snuset til ganske kort. Balatro har jeg efterhånden 60-70 timer i, så det får lige en lille pause.

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!