SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Joeyvind 2023-10-28 23:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige spillet mine første timer af Calistio Protocal. Det spil er sgu ikke helt dumt, og jeg kan godt lide de nærgående kampscener. Der er måske lidt for meget blod og gore til min smag. Jeg er mere til det subtile uhygge med klassiske virkemidler, det her minder lidt for meget om DOOM. Men underholdende er det. 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-10-30 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Jeg har lige spillet mine første timer af Calistio Protocal. Det spil er sgu ikke helt dumt, og jeg kan godt lide de nærgående kampscener. Der er måske lidt for meget blod og gore til min smag. Jeg er mere til det subtile uhygge med klassiske virkemidler, det her minder lidt for meget om DOOM. Men underholdende er det. Det taber dog lidt pusten cirka halvvejs igennem spillet. Den sidste fjerdedel rettet dog lidt op på det. Men jeg kunne godt lide Calisto - 7/10 herfra. Jeg har også købt DLC epilogen, som jeg dog ikke har fået spillet endnu. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Like Comment Share 1 McCandlessDK 2023-11-06 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2023-12-30 01:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit.Bye bye Like Comment Share 1runes 2024-01-01 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2024-01-01 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Vertigo 2 kommet potentielt i morgen, det er eftersigende et af de bedste vr spil fra 2023. Folk er helt vilde med det på steam. 10+ timer langt fps. Jeg er kommet lidt tilbage til vr de sidste par uger. Har brugt en del tid på Synapse og Light Brigade ved siden af Ancient Dungeons. Bye bye Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-02 07:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Sælg det. Giv pengene til velgørenhed! Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Hov, jeg har først set din besked nu! Nej, det gjorde jeg faktisk ikke da det har været et ret vildt efterår in the life of Carmillah, som har slugt en pokkers masse af min tid. Det er egentligt for dårligt. Jeg må lige få taget mig sammen ganske snart, hvis jeg kan. Like Comment Share 1The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
McCandlessDK 2023-10-30 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Jeg har lige spillet mine første timer af Calistio Protocal. Det spil er sgu ikke helt dumt, og jeg kan godt lide de nærgående kampscener. Der er måske lidt for meget blod og gore til min smag. Jeg er mere til det subtile uhygge med klassiske virkemidler, det her minder lidt for meget om DOOM. Men underholdende er det. Det taber dog lidt pusten cirka halvvejs igennem spillet. Den sidste fjerdedel rettet dog lidt op på det. Men jeg kunne godt lide Calisto - 7/10 herfra. Jeg har også købt DLC epilogen, som jeg dog ikke har fået spillet endnu. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Like Comment Share 1 McCandlessDK 2023-11-06 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2023-12-30 01:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit.Bye bye Like Comment Share 1runes 2024-01-01 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2024-01-01 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Vertigo 2 kommet potentielt i morgen, det er eftersigende et af de bedste vr spil fra 2023. Folk er helt vilde med det på steam. 10+ timer langt fps. Jeg er kommet lidt tilbage til vr de sidste par uger. Har brugt en del tid på Synapse og Light Brigade ved siden af Ancient Dungeons. Bye bye Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-02 07:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Sælg det. Giv pengene til velgørenhed! Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Hov, jeg har først set din besked nu! Nej, det gjorde jeg faktisk ikke da det har været et ret vildt efterår in the life of Carmillah, som har slugt en pokkers masse af min tid. Det er egentligt for dårligt. Jeg må lige få taget mig sammen ganske snart, hvis jeg kan. Like Comment Share 1The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Like Comment Share 1 McCandlessDK 2023-11-06 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2023-12-30 01:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit.Bye bye Like Comment Share 1runes 2024-01-01 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2024-01-01 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Vertigo 2 kommet potentielt i morgen, det er eftersigende et af de bedste vr spil fra 2023. Folk er helt vilde med det på steam. 10+ timer langt fps. Jeg er kommet lidt tilbage til vr de sidste par uger. Har brugt en del tid på Synapse og Light Brigade ved siden af Ancient Dungeons. Bye bye Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-02 07:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Sælg det. Giv pengene til velgørenhed! Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Hov, jeg har først set din besked nu! Nej, det gjorde jeg faktisk ikke da det har været et ret vildt efterår in the life of Carmillah, som har slugt en pokkers masse af min tid. Det er egentligt for dårligt. Jeg må lige få taget mig sammen ganske snart, hvis jeg kan. Like Comment Share 1The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
McCandlessDK 2023-11-06 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2023-12-30 01:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit.Bye bye Like Comment Share 1runes 2024-01-01 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2024-01-01 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Vertigo 2 kommet potentielt i morgen, det er eftersigende et af de bedste vr spil fra 2023. Folk er helt vilde med det på steam. 10+ timer langt fps. Jeg er kommet lidt tilbage til vr de sidste par uger. Har brugt en del tid på Synapse og Light Brigade ved siden af Ancient Dungeons. Bye bye Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-02 07:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Sælg det. Giv pengene til velgørenhed! Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Hov, jeg har først set din besked nu! Nej, det gjorde jeg faktisk ikke da det har været et ret vildt efterår in the life of Carmillah, som har slugt en pokkers masse af min tid. Det er egentligt for dårligt. Jeg må lige få taget mig sammen ganske snart, hvis jeg kan. Like Comment Share 1The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
The Pez Dispenser 2023-12-30 01:21 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit.Bye bye Like Comment Share 1runes 2024-01-01 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2024-01-01 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Vertigo 2 kommet potentielt i morgen, det er eftersigende et af de bedste vr spil fra 2023. Folk er helt vilde med det på steam. 10+ timer langt fps. Jeg er kommet lidt tilbage til vr de sidste par uger. Har brugt en del tid på Synapse og Light Brigade ved siden af Ancient Dungeons. Bye bye Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-02 07:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Sælg det. Giv pengene til velgørenhed! Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Hov, jeg har først set din besked nu! Nej, det gjorde jeg faktisk ikke da det har været et ret vildt efterår in the life of Carmillah, som har slugt en pokkers masse af min tid. Det er egentligt for dårligt. Jeg må lige få taget mig sammen ganske snart, hvis jeg kan. Like Comment Share 1The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
runes 2024-01-01 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2024-01-01 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Vertigo 2 kommet potentielt i morgen, det er eftersigende et af de bedste vr spil fra 2023. Folk er helt vilde med det på steam. 10+ timer langt fps. Jeg er kommet lidt tilbage til vr de sidste par uger. Har brugt en del tid på Synapse og Light Brigade ved siden af Ancient Dungeons. Bye bye Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-02 07:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Sælg det. Giv pengene til velgørenhed! Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Hov, jeg har først set din besked nu! Nej, det gjorde jeg faktisk ikke da det har været et ret vildt efterår in the life of Carmillah, som har slugt en pokkers masse af min tid. Det er egentligt for dårligt. Jeg må lige få taget mig sammen ganske snart, hvis jeg kan. Like Comment Share 1The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
The Pez Dispenser 2024-01-01 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The Pez Dispenser Kom i gang med Ancient Dungeons til psvr2. Det er gennemført godt, ser frem til at prøve mere. Har potentiale til at blive en ny vr favorit. Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Vertigo 2 kommet potentielt i morgen, det er eftersigende et af de bedste vr spil fra 2023. Folk er helt vilde med det på steam. 10+ timer langt fps. Jeg er kommet lidt tilbage til vr de sidste par uger. Har brugt en del tid på Synapse og Light Brigade ved siden af Ancient Dungeons. Bye bye Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-02 07:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Sælg det. Giv pengene til velgørenhed! Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Hov, jeg har først set din besked nu! Nej, det gjorde jeg faktisk ikke da det har været et ret vildt efterår in the life of Carmillah, som har slugt en pokkers masse af min tid. Det er egentligt for dårligt. Jeg må lige få taget mig sammen ganske snart, hvis jeg kan. Like Comment Share 1The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
McCandlessDK 2024-01-02 07:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Det må jeg lige tjekke ud, mit set samler støv og det er jeg faktisk lidt ked af. Sælg det. Giv pengene til velgørenhed! Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Hov, jeg har først set din besked nu! Nej, det gjorde jeg faktisk ikke da det har været et ret vildt efterår in the life of Carmillah, som har slugt en pokkers masse af min tid. Det er egentligt for dårligt. Jeg må lige få taget mig sammen ganske snart, hvis jeg kan. Like Comment Share 1The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @Carmillah Åh nu har jeg haft det installeret i nogle dage efterhånden. Jeg må vist også hellere snart hoppe med på vognen fornemmer jeg - håber ikke at jeg er alt for stor en chicken shit! 😁 Kom du igang med det? Hov, jeg har først set din besked nu! Nej, det gjorde jeg faktisk ikke da det har været et ret vildt efterår in the life of Carmillah, som har slugt en pokkers masse af min tid. Det er egentligt for dårligt. Jeg må lige få taget mig sammen ganske snart, hvis jeg kan. Like Comment Share 1The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
The_Dude 2024-01-03 17:11 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trail in the Sky Second Chapter DuskY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
McCandlessDK 2024-01-28 18:25 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible - Dead Cells - Dirt 5 - Alan Wake 2 Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nobody Saves the World. Ganske fængende. Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
The_Dude 2024-02-24 23:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dreamfall Chapters. Håber jeg kan få det afsluttet inden Rebirth.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
McCandlessDK 2024-02-25 21:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har sat Atomic Heart på pause, da spillet lige nu har en bug, hvor man ryger igennem banen, hvis man prøver at tag en elevator. Jeg er i stedet for startet på Ghost of Tsushima Like Comment Share 0The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
The_Dude 2024-02-27 15:45 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pocket Card Jockey RIde On! lol. det er mere underholdende end det burde væreY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
manutdxdk 2024-03-01 23:03 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Like Comment Share 1The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
The_Dude 2024-03-03 16:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Er pt. i gang med Dragon Quest XI som jeg nok burde have spillet for længe siden. Og så har jeg fået prøvet demoen af til Unicorn Overlord, og den har ikke fået mig til at se mindre frem til på fredag 😄 Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pauseY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
runes 2024-03-03 19:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
The_Dude 2024-03-04 20:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihedY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
manutdxdk 2024-03-04 22:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Like Comment Share 0The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
The_Dude 2024-03-04 22:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Fik sgu allerede Unicorn Overlord med posten i dag. Så ved hvad den kommer til at stå på det næste stykke tid In reply to: @The_Dude Uniform er så flot men er desværre ikke til gameplayet Ser virkeligt flot ud, og at du ikke er til gameplayet overrasker ikke. Mindes du heller ikke er aå meget til Fire Emblem Nej det der strategi tur baseret er ikke lige det jeg brænder mest for 😂 men gad godt.Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 1runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
runes 2024-03-05 12:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude In reply to: @runes In reply to: @The_Dude for mig står den på FF 7 rebirth så er alt andet sat på pause Same! hvoir mange timer er du oppe på ? Jeg har rundet 22 timer lol. Men vi har heller ikke børn så det giver noget frihed Jeg har to styks af de små, så splitiden er knap. Jeg er kun 7-8 timer inde i det, og so far er jeg rigtig glad for det. Jeg kan godt lide kampsystemet og de justeringer der er lavet ift. remake. Og musikken, wauw det er bare nostalgi overload. Lige dér, hvor man forlader Kalm og kommer ud i den åbne verden, det var som endelig at lægge sig i sin egen seng med sin egen dyne efter en laang udlands rejse, love it!Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 0Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
Joeyvind 2024-03-05 16:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet Control op igen, mest fordi i andre roser det til skyerne og jeg gerne vil forstå hvorfor? Status er, at jeg er nået ca. 1 time længere end sidst jeg spillede det, dvs 1½ time i alt. Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Men grafikken er sgu pæn, og det spiller ret godt. Er der mere i vente? 100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind Like Comment Share 0Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
Lilium11 2024-03-06 01:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Altså der kommer en ret fed bane på et tidspunkt hvor Old Gods of Asgard leverer noget musik, det kan du glæde dig til. Men ja eller så fangede jeg heller ikke rigtigt hypen. Som om de lidt starter med at give dig en hammer effektiv Gravity-Gun style, og så fik de aldrig rigtigt eskaleret udfordringerne til at nødvendiggøre meget andet end den. Overvejer dog at give et mere dybdegående forsøg senere. Nå, men jeg har spillet lidt FF7 Rebirth, ca. 7-8 timer i alt. +Musikken er alsidig og spændende, hvilket er en ren fryd. Lyd-mixing kunne godt være bedre dog, somme tider synes jeg det overdøver stemmer. Derudover er kampsystemet stadig ganske fornuftigt, og ulig de fleste andre spil på markedet, med diverse figurer med forskellige kampstile. All around fornuftigt. Storytelling virker ok, der er ikke gået for meget Nomura i den, og figurerne har en god kemi so far. Glæder mig til at se mere. - Til gengæld er jeg ret utilfreds med den åbne verden. Det er det Ubisofteste Ubisoft jeg længe har set, radiotårne inklusive. Inspireret af the Witcher 3 my ass lol. De havde virkelig ikke behøvet smøre skærmen ind i vaseline for at give mig store tomme vider med ligegyldige opgaver, og uanede mængder pop-in. Jeg havde foretrukket noget lineært som originalen, helt klart. Overall: Veksler lidt mellem 7-8/10 for nu.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
McCandlessDK 2024-03-06 08:20 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Joeyvind Der er ting der er irritere mig vanvittigt, hvordan damen stormer ind i døre, stole og borde uden den mindste reaktion. Møbler, borde, stole, vægge osv bliver der smadret så snart hun vælter ind i dem. Det er da uden tvil et af de nyere spil med mest destructible environment. Er du sikker på, at det er det rigtige Control du spiller? https://www.youtube.com/watch?v=ox5NOqOkg64 Men om der er mere i vente: Altså jeg vil mene gameplay, worldbuilding og historie er bedre 90% af hvad der ellers er på markedet. Men måske det bare ikke er for dig. Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161
For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...153154155156157158159160161