Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Jeg er gået i  gang med Control efter jeg fik gennemført Kena. Det fanger mig meget godt og de små hints og What not som spillet smider efter mig gør mig hooked omkring story. Gameplay er super godt og flydende.  Der kan virkeligt mærkes en Power bag pistolen i spillet 

Jeg er gået i gang med Iki Isalnd udvidelsen til Ghost of Tiramisu.

Den gør lidt nyt og skrurer lidt op for sværhedsgraden, mens den samtidig byder på mere af det samme. 
Så umiddlebart en helt habil udvidelse. Jeg er dog ved at være mættet efter de 35 timer som hovedspillet bød på. Men jeg slæber mig igennem!

• 0

spiller lidt TES online og Princess Peach Showtime

Y can't metroid crawl ?
  • 0

That’s it. Jeg dropper Atomic Heart. Det er sgu for nederen at blive konstant rendt ned af robotter ude i open world!

Manut har ret! Ingen grund til at spilde tid på spil man ikke synes om.

In reply to: @Niceguy69

Jeg endte også med at droppe det.

Hvor langt kom du? Min xbox siger 10 timers spileltid. 
Jeg var i det åbne område efter man har taget toget, jeg lader mig fortælle, at det er lige inden den første boss.

• 0

In reply to: @Niceguy69

Nu spiller jeg The Quarry. Fuck det er godt!

Jeg spilede Untill Dawn, det synes jeg ikke var noget særligt, så jeg tror ikke Quarry er for mig.

Jeg skal have startet på noget nyt, jeg ved ikke hvad endnu. Jeg har dog nok at tag af.

• 0

Jeg var startet på The Witcher 3, men blev enig med mig selv om, at det er latterligt at blive ved med at spille titler jeg allerede har spillet, når jeg har et enormt spilbibliotek fyldt med spil der aldrig er blevet spillet. Så nu er jeg lost.

Jeg var også startet på Undertale. Det ender jeg nok med at spille videre på.

• 0

In reply to: @Carmillah

Jeg var startet på The Witcher 3, men blev enig med mig selv om, at det er latterligt at blive ved med at spille titler jeg allerede har spillet, når jeg har et enormt spilbibliotek fyldt med spil der aldrig er blevet spillet

Jamen det er det og du har ret. Men så igen, Witcher 3 er fandeme godt! Hvor mange gange før har du spillet det igennem?

In reply to: @McCandlessDK

In reply to: @Carmillah Jeg var startet på The Witcher 3, men blev enig med mig selv om, at det er latterligt at blive ved med at spille titler jeg allerede har spillet, når jeg har et enormt spilbibliotek fyldt med spil der aldrig er blevet spillet Jamen det er det og du har ret. Men så igen, Witcher 3 er fandeme godt! Hvor mange gange før har du spillet det igennem?

Kun én gang, men det tog mig også omkring 75 timer inkl. DLC'er. Det er godt nok mange spil jeg kan høvle igennem, på sådan et antal timer. 

SÅ, derfor er jeg begyndt på Disco Elysium. Jeg mindes at det var dig der roste det for kort tid siden. Jeg er omkring 4-5 timer inde vil jeg skyde på, og jeg er helt enormt bidt af det. 

Disco Elysium er genialt! Enjoy!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."

In reply to: @Stant

Disco Elysium er genialt! Enjoy!

Kæmpe tak! Jeg er virkelig spændt på hvordan historien udvikler sig. Teksttunge spil skræmmer mig på ingen måde, jeg har trods alt gennemført Pentiment (og nydt det!). 

Kun én gang, men det tog mig også omkring 75 timer inkl. DLC'er. Det er godt nok mange spil jeg kan høvle igennem, på sådan et antal timer.

That's fast! Jeg har kørt hele pakken igennem to gange og anden gang tog det mig sammenlagt 140 timer, men så havde jeg også klaret tæt på alt. 
Jeg er vild med de spil og vil ikke udelukke, at jeg kommer til at køre dem igennem en tredje gang om nogle år

SÅ, derfor er jeg begyndt på Disco Elysium. Jeg mindes at det var dig der roste det for kort tid siden. Jeg er omkring 4-5 timer inde vil jeg skyde på, og jeg er helt enormt bidt af det.

Jeg tror ikke det var mig: Jeg har ikke spillet DE endnu, men det er indkøbt og jeg tror det ryger på, når jeg er færig med Last of Us 2, som jeg er en 5 timer inde i.

• 0

persona serien, p5r skabte interessen og p4g overaskede meget og nu for tiden er p3r

• 0

That's fast! Jeg har kørt hele pakken igennem to gange og anden gang tog det mig sammenlagt 140 timer, men så havde jeg også klaret tæt på alt.  Jeg er vild med de spil og vil ikke udelukke, at jeg kommer til at køre dem igennem en tredje gang om nogle år

I know! Jeg opdagede hurtigt hvor uinteressante og alt for nemme de mindre side quests blev, når mit lvl begyndte at stikke af. Der fandt jeg ikke rigtig gejsten i at gå efter dem, når jeg kunne se at mit lvl lå 3-4 stykker over det der var sat på de enkelte quests. Jeg er sikkert gået glip af meget sjov og spas som følge deraf, og det er egentlig også en af årsagerne til at jeg begyndte igen. Men det må blive en anden god gang 😎

Jeg tror ikke det var mig: Jeg har ikke spillet DE endnu, men det er indkøbt og jeg tror det ryger på, når jeg er færig med Last of Us 2, som jeg er en 5 timer inde i.

Ah. Well then, kæmpe anbefaling herfra. Det på trods af at jeg kun er i starten, HowLongToBeat fortæller mig at jeg skal forvente at bruge mellem 23-46 timer på at gennemføre det. Lækkert. 

I know! Jeg opdagede hurtigt hvor uinteressante og alt for nemme de mindre side quests blev, når mit lvl begyndte at stikke af. Der fandt jeg ikke rigtig gejsten i at gå efter dem, når jeg kunne se at mit lvl lå 3-4 stykker over det der var sat på de enkelte quests. Jeg er sikkert gået glip af meget sjov og spas som følge deraf, og det er egentlig også en af årsagerne til at jeg begyndte igen. Men det må blive en anden god gang

Og så skal du ikke spille på 'normal' det er spillet alt for nemt til. 'Blood and Broken bones' eller 'Deathmarch' er klart bedre. Af de to synes jeg BaBB er bedst balanceret, men dør ret nemt på DM. Men det er ikke umuligt eller noget, man skal bare være vaks ved havelågen! 

• 0

Og så skal du ikke spille på 'normal' det er spillet alt for nemt til. 'Blood and Broken bones' eller 'Deathmarch' er klart bedre. Af de to synes jeg BaBB er bedst balanceret, men dør ret nemt på DM. Men det er ikke umuligt eller noget, man skal bare være vaks ved havelågen!

Ja, jeg tænker også at jeg nok kunne have godt af at skrue op for gassen, når jeg engang tager et drøn mere. Jeg er forhåbentligt ikke helt rookie efter mine 31 år som gamer.

• 0

Ja, jeg tænker også at jeg nok kunne have godt af at skrue op for gassen, når jeg engang tager et drøn mere. Jeg er forhåbentligt ikke helt rookie efter mine 31 år som gamer.

Startede du først med at game som 15årig?!

• 0

Hvordan går det med det? Det er jo mit alltime ynglingsspil. Jeg får altid optur på når jeg hører at andre spiller det. Ville ønske jeg kunne spille det for første gang igen.

Jeg er 62 timer inder i Like a Dragon Infinite Wealth, og det bliver 100% sikkert mit personlige GOTY. For folk som mig, der har brugt hundredevis af timer med Yakuza serien er det spil bare en drøm. Ffs det er godt!

Live Service - Nej Tak.

In reply to: @Carmillah Ja, jeg tænker også at jeg nok kunne have godt af at skrue op for gassen, når jeg engang tager et drøn mere. Jeg er forhåbentligt ikke helt rookie efter mine 31 år som gamer. Startede du først med at game som 15årig?!

Thøøhøhøøh..høh.. 😜

In reply to: @runes

Hvordan går det med det? Det er jo mit alltime ynglingsspil. Jeg får altid optur på når jeg hører at andre spiller det. Ville ønske jeg kunne spille det for første gang igen.

Jamen so far, tror jeg at det går okay. Jeg fucker ting op ind i mellem, men det tænker jeg er en del af charmen, når man nu har et så krøllet sind som den vidunderlige main character har. Jeg nyder det helt enormt, i en sådan grad at jeg tænker på det når jeg ikke spiller det, hvilket siger en del.

Er blevet færdig med Unicorn Overlord, som er et aldeles fremragende TRPG, og nu må det så være Dragon Quest XI og Baldur's Gate 3 som skal færdiggøres. 

• 0

Jeg er nu kommet et godt stykke ind i FF7: Rebirth. 48 timer inde i kapitel 11 og har lavet stort set alt spillet har bedt om indtil videre, og hvor jeg har været meget afvisende i starten så er jeg nu opgraderet til et mere blandet forhold til spillet, der mest af alt fremstår som den her hybrid mellem et godt japansk action-RPG med et underholdende kampsystem, decent historie og masser af musik og gakkede minispil. Lige det jeg skal bede om, men samtidigt så er det også svøbt ind i det her forfærdelige open world spil, fyldt med quests som jeg alligevel gerne vil lave fordi jeg ikke vil gå glip af karakter-øjeblikke og gode kampe. Selve navigationen i den her open world *sucks* også big time - det tager bare så lang tid at komme rundt, og det hele foregår med virkelig skidt bevægelse der virker skræddersyet til at navigere korridorer som i første spil, men overhovedet ikke duende til open world. Jeg vil kunne klatre på ting (hurtigt og når og hvor jeg vil, ikke det her åndsvage gule maling shit!) , jeg vil ha' en ordentlig hoppeknap og jeg gider ikke hvor janky det hele føles, og ja, den performance der medfølger er sgu heller ikke fin. Der burde have været en god PC port af dette, men det er sgu nok utopi selv hvis ikke Sony havde betalt Square for eksklusivitet. Godt spil, men virkelig også syltet ind i dårlige beslutninger, og det er frustrerende.

PS: Jeg vil i øvrigt også have lov til at donere en IDIOT pris til den hat der kom frem til at historien skal tvinge dig til at skifte party hele tiden, *uden* at have systemer til at flytte rundt på deres loadout. Vi havde det her system i FF7 og 8 på PS1 for fa'en!!

Indtil videre er jeg på 7/10 pace.

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Efter Disco Elysium, trængte jeg til at spille et slå-hjernen-fra-ish spil. og kastede mig derfor over Dave the Diver. Hvad jeg ikke helt var klar over var, hvor mange timer der ligger i det spil. Indtil videre er jeg på 45 timer, og kan godt mærke at det lakker mod enden, hvilket nok er meget godt, da jeg også er ved at være mættet. Heldigvis har jeg været godt underholdt.

• 0

PS5'eren er sendt ind i soveværelset(hvor den står utilsluttet) og X'eren har igen indfundet sin palds under fjernsynet.

Efter knap 25 timers Balatro på en uge, havde jeg brug for noget andet og selvom jeg har mange indkøbte spil, så endte det alligevel med at være et par GamePass titler som jeg startede på.

Sideløbbende er jeg startet på to spil, som supplerer hinanden godt, begge et par af 2023s større titler - kan vi forresten snakke om, hvor vildt sidste år var, så meget godt og jeg mangler stadig at spille en del af det?!

Forza Motorsport: Virkelig god kørefysik og et nydeligt spil, men alligevel måske lige 10-15% mindre pænt end hvad man havde regnet med. Men jeg er en sucker for et godt bilspil og ser mig selv synke en del timer i det.

Starfield: Endelig er det udkommet med indstillinger, så det ikke kører som røv på konsol. I de store byer falder framraten dog stadig til en 30-40 stykker, men det er til at leve med. 

Det er rigtig meget et Bethesda spil efter en tilsynalende ret klassisk form. Jeg ved ikke helt om jeg har tålmodigheden til at spille det igennem. Jeg er 4 timer inde i det og det er ikke dårligt, jeg føler bare, at jeg har spillet det før.

Combat føles dog markant bedre end det har gjort tidligere.

• 0

Jeg har lige købt Still Wakes the Deep, efter at flere podcast herunder Spilstrøm har talt varmt om det. Har spillet de første 2 timer, og er ganske imponeret. Det er klassisk Half-Life historie med Alien Isolation gameplay. Hvad der skulle være en helt almindelig hverdag på en boreplatform for vores skotske ven, lige indtil everything goes to shit.

Glæder mig til at spille det i aften når flottenheimeren sover. Tror os det er på gamepass. 

100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind

Jeg er pt. 28 timer inde i min anden omgang The Outer Worlds. Jeg spillede det første gang inden DLC'erne udkom, og sagde til mig selv dengang, at jeg var nødt til at vende tilbage til spillet, for at få dem med, så here I am. Det er ganske fin underholdning. 

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!