Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?


In reply to: @killingkalle

In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op?

Biler kan ikke opgraderes og customizes desværre. En af manglerne ved spillet. I forhold til at være sparsommelig med biler, så var jeg det også i min første gennemspilning. Kørte i store dele af spillet rundt i min trusty Maimai.

Min første karakter var en male Corpo V med fokus på skydevåben, så havde en assault rifle, en sniper rifle og en shotgun. Den her gang kører jeg en female street kid V, hvor fokus er mere på stealth, hacking og blades. Pt. har jeg en katana, en power revolver med silencer og scope samt en assault rifle, som dog nok bliver droppet på sigt.

  • 0

In reply to: @manutdxdk

okay så har jeg misforstået Trophyen "Autojock" den handler om at købe alle biler men ikke opgradere dem

  

  • 0

In reply to: @killingkalle

In reply to: @manutdxdk okay så har jeg misforstået Trophyen "Autojock" den handler om at købe alle biler men ikke opgradere dem

Et trophy der kræver en del €$

  • 0

Jeg er i gang med As Dusk Falls, som bliver spillet co-op med min mand.

Super lækkert med et spil, hvori man kan mærke at de valg man træffer, har reelle konsekvenser og indvirkninger. Det er historiedrevet i stor grad, og man er lettere passiv som spiller, men det gør mig ikke spor. Jeg tænker at vi er over halvvejs igennem. Jeg er spændt på hvad resten af spillet har at byde på. 

  • 0

In reply to: @Carmillah

Jeg er i gang med As Dusk Falls, som bliver spillet co-op med min mand. Super lækkert med et spil, hvori man kan mærke at de valg man træffer, har reelle konsekvenser og indvirkninger. Det er historiedrevet i stor grad, og man er lettere passiv som spiller, men det gør mig ikke spor. Jeg tænker at vi er over halvvejs igennem. Jeg er spændt på hvad resten af spillet har at byde på.

Det lyder godt. Tror jeg starter det med min bedre halvdel i aften.

Live Service - Nej Tak.

In reply to: @runes

Det lyder godt. Tror jeg starter det med min bedre halvdel i aften.

Fedt! Meld endelig gerne ud, hvad I tænker om det.

In reply to: @Carmillah

Meld endelig gerne ud, hvad I tænker om det.

Vi har lige spillet første act, og det var jo sygt intenst! Vi er begge to rigtig meget på, og har børnefri i weekenden, så det skal helt sikkert spilles færdigt. Tak for anbefalingen.

Live Service - Nej Tak.

Jeg spiller mere Shadowman end NHL 24 😅👈

  • 0

Walking Dead Saint and Sinners 1-2 udkom i går, så fik spillet det første lidt. Overså det til psvr 1, hvilket helt klart var en fejl. Viser sig at det er et meget habilt immersive sim og måske et af de mest lovende vr spil jeg hidtil har prøvet.

Bye bye
  • 0

Startede på Trails to Azure i fredags og har været bidt lige siden. Den serie rammer bare et eller andet helt rigtigt gos mig og Trails to Azure er ingen undtagelse.

  • 0

Jeg købte Wo Long i lørdags og har brugt nærmest samtlige fritidstimer på det, mere eller mindre uafbrudt. Det er godt nok et beefy spil, sådan rent størrelses-mæssigt, også selvom det ikke kommer i nærheden af Nioh 2's næsten komisk lange kampagne.

Anyway, det er super fedt, og har formået at finpudse kampsystemet endnu mere så det bare sidder lige i skabet.

Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's
  • 0

Jeg spiller Inscryption og er lige nået til akt 2, jeg var fuldstændig blæst bagover akt 1, desværre lader akt 2 ikke til at have helt samme bang for the buck.

  • 0

Jeg spiller Resident Evil 3 som opvarmning til RE4 Remake.

Det originale RE Nemesis var nok mit tidligste bekendtskab med serien, og jeg husker Nemesis som værende ret uhyggelig. Ikke så meget væsenet, men mere "Dødens Gab følesen" af at være forfulgt, og ikke mindst musikken når Nemesis var nær.

Hvordan det er lykkedes Capcom at fucke det op, og samtidig beholde al cheesy dialog fra 90érne, kommer bag på mig.

100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0

In reply to: @Joeyvind

Hvordan det er lykkedes Capcom at fucke det op

Ja, det er lidt en gåde, og vi er mange der er meget kede af det. Taget i betragtning hvor stor en trussel de egentligt havde fået Mr.X fra 2'eren (der oprindeligt var et komplet non-issue), så havde jeg set meget frem til hvilket monster de ville gøre Nemesis til. Det skete så desværre ikke. Meget tydeligt et rush-job. Øv.

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Her står den på Hi-Fi Rush og Xcom 2 War of the chosen. Two good games.

  • 0

Jeg kan ikke gøre andet, end at begynde på Zelda: Tears of the Kingdom i dag. Horizon: Forbidden West ryger på pause, eller stoppes måske helt... Jeg synes det er en kende kedeligt.

  • 0

In reply to: @Carmillah

Horizon: Forbidden West ryger på pause, eller stoppes måske helt... Jeg synes det er en kende kedeligt.

Af et spil der fik så pæne anmeldelser, så hører man godt nok den holdning ofte.

Men det samme er gældende for Deathloop - 88 på i gennemsnit, men hver tredje der har spillet det, kan ikke lide det. 
 

Sådan går det bare indimellem

  • 0

Ghostwire: Tokyo

Super flot spil med en nice setting og decideret fantastisk fjendedesign.

Bare ærgerligt at gameplay ikke er særlig interessant.

Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's

Jeg spiller A Plague Tale Requiem. 5-6 timer inde, og so far er jeg positivt stemt.

Det er virkelig flot og rammer middelalder peststemningen helt perfekt synes jeg. Gameplayet har også fået et nøk op ift. det første spil, og det bliver helt sikkert spillet til ende. 

Live Service - Nej Tak.
  • 0

Jeg har prøvet at starte Cyberpunk forfra igen for fjerde eller femte gang. Jeg er kommet længere, og kan godt se skabelonen til en interessant historie og verden.

Jeg er igang med slutningen af Heist-missionen på Hotellet, men i gud hvor bliver AI'en dog dum, så snart at man spiller Stealth-baseret.

Selv Deus Ex Human Revolution fra 2011 er bedre designet end dette 

100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0

In reply to: @Joeyvind

Jeg er igang med slutningen af Heist-missionen på Hotellet, men i gud hvor bliver AI'en dog dum, så snart at man spiller Stealth-baseret.

Den kan heller ikke rigtigt noget når man spiller action. I det hele taget er gameplay lidt af en halvkedelig omgang i det spil desværre. Men hvis du kan hænge på, så venter der en god historie i et interessant univers og med godt skreven dialog. Knæk og bræk!

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Action i CP77 starter meget middelmådigt, men bliver bedre hen ad vejen, som man kan få lavet sig et build. Jeg spillede på hard og gunplay/action fungerede rigtig godt i sidste halvdel af spillet.

  • 0

Jeg spiller The Elder Scrolls Skyrim Anniversary Edition og det er så fedt. Det er første gang jeg prøver Skyrim. Jeg skulle have spillet det for lang tid siden  

In reply to: @adamA

Jeg spiller The Elder Scrolls Skyrim Anniversary Edition og det er så fedt. Det er første gang jeg prøver Skyrim. Jeg skulle have spillet det for lang tid siden

For fanden, det var sent at springe på det.
Men fedt at høre, at det stadig holder!

In reply to: @McCandlessDK

In reply to: @adamA Jeg spiller The Elder Scrolls Skyrim Anniversary Edition og det er så fedt. Det er første gang jeg prøver Skyrim. Jeg skulle have spillet det for lang tid siden For fanden, det var sent at springe på det. Men fedt at høre, at det stadig holder!

Ja, det har du ret i. Det holder 100 procent! Har endda købt The Elder Scrolls Online til når jeg er færdig med Skyrim. Jeg ved dog ikke om det er ligeså godt.  

  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!