Gamereactor Danmark. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi bringer nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Opret en profil i dag! Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Efterhånden ved at få lagt sidste hånd på Horizon: Forbidden West

Jeg er virkelig splittet på spillet her, det er som om at grafikken er super, teknisk kører det godt og gameplayet spiller også fint, selvom jeg personligt er lidt øfferen over RPG-systemerne, altså hvordan jeg f.eks. er nødt til at opsøge den her robot-dinosaur for at få noget særligt loot til at opgradere mine våben. Jeg gider ikke opgradere på våben! Jeg aner jo ikke hvornår jeg finder en ny bue der er bedre, men hvis jeg ikke gør det så skader jeg for lidt og fjenderne bliver for spongy!!

Jeg har en række irritationsmomenter, men det er stadig godt, rigt på indhold og byder på varieret udvalg af fjender der belønner kløgtigt brug af éns værktøjer. Godt system, jeg er bare træt af hvor meget tid der skal bruges på at holde ud styr up to date. 8/10 gameplay.

Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Dialog tager i sig selv alt for lang tid, og er overhovedet ikke spændende, og så er de frække nok til at tilbyde mulighed for *mere* dialog, who would pick that?! 4/10 story.

Spillet får nok 6/10 herfra, men det er en 8'er hvis man bare ser bort fra historien. Måske en fremtidig PC port kan lave en mod der giver muligheden for at mute Aloy, for jeg har ikke kunne finde en 😂

In reply to: @runes

og en über cool 80er inspireret synth lydside

Ok, det aspekt er selvfølgelig allerede der noget der vækker interesse

Be gay, do crimes. #Armthequeer

Jeg er gået igang med Tomb Raider Chronicles på PlayStation 3 som er et spil fra PlayStation 1 men er gået i stå i den aller første bane fordi jeg ikke kan få Lara Croft til at gå linegang. Øv, controller styringen er ellers i top fordi jeg kan styre Lara Croft med pindene. Vender nok tilbage til Tomb Raider 3 i stedet for.

• 0

Som jeg husker det er Chronicles også relativt dårligt ved siden af de andre. Starter ok men går hastigt nedad bakke.

It'll only ever cost us an arm and a leg, but if we cut them off now, they will never grow back.
  • 0

Er begyndt på Xenoblade Chronicles 3

• 0

Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈

• 0

Har fået smidt godt med timer i Xenoblade Chronicles 3 efterhånden, og holder det niveau til slut, så er det en god kandidat til mit GotY. Aldeles fremragende indtil videre og indtil videre bedre end XC2. 

• 0

Jeg har netop gennemført Cult of The Lamb. Det kan varmt anbefales. Et okkult base-management action roguelite.

• 0

Aaaalt for meget Far Cry 6! Jeg kan bare godt lide at være Dani Rojas og føler mig badass. Åh, Og og og: Rage 2 (Det er vildt underholdene!)

Tillagt 2022-08-31 12:41:

In reply to: @Ture Jensen

Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈

Det er nu meget sjovt! 🤗

• 0

Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer.

Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier.

Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!