SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Lilium11 2022-07-23 17:27 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Efterhånden ved at få lagt sidste hånd på Horizon: Forbidden West Jeg er virkelig splittet på spillet her, det er som om at grafikken er super, teknisk kører det godt og gameplayet spiller også fint, selvom jeg personligt er lidt øfferen over RPG-systemerne, altså hvordan jeg f.eks. er nødt til at opsøge den her robot-dinosaur for at få noget særligt loot til at opgradere mine våben. Jeg gider ikke opgradere på våben! Jeg aner jo ikke hvornår jeg finder en ny bue der er bedre, men hvis jeg ikke gør det så skader jeg for lidt og fjenderne bliver for spongy!! Jeg har en række irritationsmomenter, men det er stadig godt, rigt på indhold og byder på varieret udvalg af fjender der belønner kløgtigt brug af éns værktøjer. Godt system, jeg er bare træt af hvor meget tid der skal bruges på at holde ud styr up to date. 8/10 gameplay. Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Dialog tager i sig selv alt for lang tid, og er overhovedet ikke spændende, og så er de frække nok til at tilbyde mulighed for *mere* dialog, who would pick that?! 4/10 story. Spillet får nok 6/10 herfra, men det er en 8'er hvis man bare ser bort fra historien. Måske en fremtidig PC port kan lave en mod der giver muligheden for at mute Aloy, for jeg har ikke kunne finde en 😂 In reply to: @runes og en über cool 80er inspireret synth lydside Ok, det aspekt er selvfølgelig allerede der noget der vækker interesse Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-07-26 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået igang med Tomb Raider Chronicles på PlayStation 3 som er et spil fra PlayStation 1 men er gået i stå i den aller første bane fordi jeg ikke kan få Lara Croft til at gå linegang. Øv, controller styringen er ellers i top fordi jeg kan styre Lara Croft med pindene. Vender nok tilbage til Tomb Raider 3 i stedet for. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-07-27 23:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som jeg husker det er Chronicles også relativt dårligt ved siden af de andre. Starter ok men går hastigt nedad bakke. Bye bye Like Comment Share 0 manutdxdk 2022-07-30 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er begyndt på Xenoblade Chronicles 3 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-04 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-08-20 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fået smidt godt med timer i Xenoblade Chronicles 3 efterhånden, og holder det niveau til slut, så er det en god kandidat til mit GotY. Aldeles fremragende indtil videre og indtil videre bedre end XC2. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Cult of The Lamb. Det kan varmt anbefales. Et okkult base-management action roguelite. Like Comment Share 0UlrichJarl 2022-08-31 12:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aaaalt for meget Far Cry 6! Jeg kan bare godt lide at være Dani Rojas og føler mig badass. Åh, Og og og: Rage 2 (Det er vildt underholdene!) Tillagt 2022-08-31 12:41: In reply to: @Ture Jensen Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Det er nu meget sjovt! 🤗 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-31 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer. Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier. Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈 Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
Ture Jensen 2022-07-26 14:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået igang med Tomb Raider Chronicles på PlayStation 3 som er et spil fra PlayStation 1 men er gået i stå i den aller første bane fordi jeg ikke kan få Lara Croft til at gå linegang. Øv, controller styringen er ellers i top fordi jeg kan styre Lara Croft med pindene. Vender nok tilbage til Tomb Raider 3 i stedet for. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-07-27 23:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som jeg husker det er Chronicles også relativt dårligt ved siden af de andre. Starter ok men går hastigt nedad bakke. Bye bye Like Comment Share 0 manutdxdk 2022-07-30 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er begyndt på Xenoblade Chronicles 3 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-04 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-08-20 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fået smidt godt med timer i Xenoblade Chronicles 3 efterhånden, og holder det niveau til slut, så er det en god kandidat til mit GotY. Aldeles fremragende indtil videre og indtil videre bedre end XC2. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Cult of The Lamb. Det kan varmt anbefales. Et okkult base-management action roguelite. Like Comment Share 0UlrichJarl 2022-08-31 12:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aaaalt for meget Far Cry 6! Jeg kan bare godt lide at være Dani Rojas og føler mig badass. Åh, Og og og: Rage 2 (Det er vildt underholdene!) Tillagt 2022-08-31 12:41: In reply to: @Ture Jensen Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Det er nu meget sjovt! 🤗 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-31 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer. Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier. Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈 Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
The Pez Dispenser 2022-07-27 23:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Som jeg husker det er Chronicles også relativt dårligt ved siden af de andre. Starter ok men går hastigt nedad bakke. Bye bye Like Comment Share 0 manutdxdk 2022-07-30 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er begyndt på Xenoblade Chronicles 3 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-04 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-08-20 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fået smidt godt med timer i Xenoblade Chronicles 3 efterhånden, og holder det niveau til slut, så er det en god kandidat til mit GotY. Aldeles fremragende indtil videre og indtil videre bedre end XC2. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Cult of The Lamb. Det kan varmt anbefales. Et okkult base-management action roguelite. Like Comment Share 0UlrichJarl 2022-08-31 12:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aaaalt for meget Far Cry 6! Jeg kan bare godt lide at være Dani Rojas og føler mig badass. Åh, Og og og: Rage 2 (Det er vildt underholdene!) Tillagt 2022-08-31 12:41: In reply to: @Ture Jensen Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Det er nu meget sjovt! 🤗 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-31 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer. Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier. Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈 Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
manutdxdk 2022-07-30 20:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er begyndt på Xenoblade Chronicles 3 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-04 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-08-20 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fået smidt godt med timer i Xenoblade Chronicles 3 efterhånden, og holder det niveau til slut, så er det en god kandidat til mit GotY. Aldeles fremragende indtil videre og indtil videre bedre end XC2. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Cult of The Lamb. Det kan varmt anbefales. Et okkult base-management action roguelite. Like Comment Share 0UlrichJarl 2022-08-31 12:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aaaalt for meget Far Cry 6! Jeg kan bare godt lide at være Dani Rojas og føler mig badass. Åh, Og og og: Rage 2 (Det er vildt underholdene!) Tillagt 2022-08-31 12:41: In reply to: @Ture Jensen Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Det er nu meget sjovt! 🤗 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-31 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer. Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier. Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈 Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
Ture Jensen 2022-08-04 14:17 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-08-20 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fået smidt godt med timer i Xenoblade Chronicles 3 efterhånden, og holder det niveau til slut, så er det en god kandidat til mit GotY. Aldeles fremragende indtil videre og indtil videre bedre end XC2. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Cult of The Lamb. Det kan varmt anbefales. Et okkult base-management action roguelite. Like Comment Share 0UlrichJarl 2022-08-31 12:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aaaalt for meget Far Cry 6! Jeg kan bare godt lide at være Dani Rojas og føler mig badass. Åh, Og og og: Rage 2 (Det er vildt underholdene!) Tillagt 2022-08-31 12:41: In reply to: @Ture Jensen Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Det er nu meget sjovt! 🤗 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-31 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer. Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier. Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈 Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
manutdxdk 2022-08-20 12:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har fået smidt godt med timer i Xenoblade Chronicles 3 efterhånden, og holder det niveau til slut, så er det en god kandidat til mit GotY. Aldeles fremragende indtil videre og indtil videre bedre end XC2. Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Cult of The Lamb. Det kan varmt anbefales. Et okkult base-management action roguelite. Like Comment Share 0UlrichJarl 2022-08-31 12:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aaaalt for meget Far Cry 6! Jeg kan bare godt lide at være Dani Rojas og føler mig badass. Åh, Og og og: Rage 2 (Det er vildt underholdene!) Tillagt 2022-08-31 12:41: In reply to: @Ture Jensen Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Det er nu meget sjovt! 🤗 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-31 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer. Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier. Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈 Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har netop gennemført Cult of The Lamb. Det kan varmt anbefales. Et okkult base-management action roguelite. Like Comment Share 0UlrichJarl 2022-08-31 12:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aaaalt for meget Far Cry 6! Jeg kan bare godt lide at være Dani Rojas og føler mig badass. Åh, Og og og: Rage 2 (Det er vildt underholdene!) Tillagt 2022-08-31 12:41: In reply to: @Ture Jensen Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Det er nu meget sjovt! 🤗 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-31 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer. Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier. Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈 Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
UlrichJarl 2022-08-31 12:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aaaalt for meget Far Cry 6! Jeg kan bare godt lide at være Dani Rojas og føler mig badass. Åh, Og og og: Rage 2 (Det er vildt underholdene!) Tillagt 2022-08-31 12:41: In reply to: @Ture Jensen Jeg prøver kræfter med det nye Lego Star Wars som er piv ringe i forhold til de gamle Lego Star Wars spil. Sikke jeg skal rende i det her spil 😅👈 Det er nu meget sjovt! 🤗 Like Comment Share 0Ture Jensen 2022-08-31 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer. Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier. Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈 Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
Ture Jensen 2022-08-31 13:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gik igang med Days Gone igen for at hapse trofæer. Har altid syntes at Deacon er en spøjs fyr der på det ene øjeblik tager det roligt hvorefter han udvikler psykose når der skal slagtes lyn hurtige zombier. Det er måden han kommentere sig selv jeg mener 😅👈 Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
kiLLerboots 2022-10-06 21:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har lige lagt Horizon Forbidden West til side. Gameplayet var markant mere engagerende denne gang, og jeg glæder mig faktisk til at spille det igen på et tidspunkt. Jeg kom aldrig særligt langt i Zero Dawn. Prøvede et par gange men pga. Historien og særligt gameplayet føltes lidt for kedeligt til min smag på daværende tidspunkt. In reply to: @Lilium11 Desværre er historien lidt det pureste puha, og Aloy er noget af det kedeligste der eksisterer. Ikke blot det, men hun insisterer også på at fodre spilleren med intellektuelt kunstigt åndedræt ca. hvert 20 sekund af gameplay med hints om åbenlyse ting. Det var spot on også den oplevelse jeg havde med Forbidden West. Skippede dog også historien for det meste (noget jeg meget sjældent gør) fordi dialogen var skyhøj cringe faktor.. Nu prøver jeg lige lidt Deathloop via PS Plus game cataloque. Indtil videre smiler jeg lidt over humøren engang imellem, og håber på at gameplayet bliver mere alsidigt i takt med at jeg får de forskellige evner. Ligenu i starten er det lidt kun snigemyrderi og paf paf.. 😅 Like Comment Share 0adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
adamA 2022-10-10 16:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spiller Overwatch 2 for tiden samt Warriors Orochi 3 Like Comment Share 0manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
manutdxdk 2022-10-12 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt i gang med Trails from Zero. Indtil videre tyder det på at det er endnu et fremragende kapitel i serien. Godt det endeligt officielt er kommet til vesten Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
The Pez Dispenser 2022-10-23 18:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har prøvet kræfter med Scorn, kommer langsomt fremad men er ikke fan af nærkampsvåbet i starten. Fjenderne tager så meget tæsk med det elendige våben at det ikke er uhørt at jeg taber. Det ville være ok hvis de placerede checkpoints efter langsomme kontakt animationer og elevator sekvenser og ikke før. Men ak, de vil os der ikke godt. Jeg kan bedre lide Scorn når det er Myst end når det leger fps. Tillagt 2022-10-23 18:54: Derudover er jeg i gang med Witcher 3 som er ok. Jeg er nok i minoriteten der foretrækker Cyberpunk, det havde mere spændende "Dungeons". De har været meget korridor copy/paste I Witcher 3, indtil videre. Spillet har dog også en charme og udendørsområderne er spændende. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
McCandlessDK 2022-10-25 08:38 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har pt. gang i den nye Call of Duty kampagne og indtil videre er der full bang for the buck. En god blanding af Hollywood action og overraskende velfungerende stealth baner. På fredag åbner de op for multiplayer og jeg bliver ikke overrasket, hvis den står på Torsk resten af året. Like Comment Share 1Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
Ture Jensen 2022-10-26 08:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fanger fisk i Fishing North Atlantic. Et super grind men det er meget hyggeligt. Like Comment Share 0The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
The_Dude 2022-10-26 16:18 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hygger med lidt Quake Champions i ny og næ ellers venter jeg bare på Bayonetta 3 og CoD multiplayer kommer om et par dageY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
triedset 2022-11-04 08:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige nu er jeg i gang med Overwatch 2, Vermintide 2, Dying light 2 - masser af 2'er. Like Comment Share 0kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
kiLLerboots 2022-11-29 11:07 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er ved at være halvvejs i God of war Ragnarok, tror jeg. Bagefter ska jeg en tur tilbage til the witcher 3, når next gen patchen kommer den 14. Jeg har ikke spillet det siden 2019. Har villet vente til at fpsen er blevet bedre. Men er også lidt spændt på om det bliver et glædeligt gensyn i forhold til, om kampsystemet kan holde til nutidens feeling. Jeg synes det var rigtigt godt dengang, men tidspunktet var også lidt et paradigme skift for mig, hvor jeg efter at have spillet bloodborne, begyndte at gå lidt mere op i gameplay og så det gode i at skrue lidt op for selvpineriet/sværhedsgraden, for at blive tvunget til at bruge alle spilmekaniker. Det var stadig historien og side missionernes kvalitet som primært bar mig igennem W3, men håber ikke kampene bliver alt for stive, nu... 😁👍 Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
The Pez Dispenser 2022-12-22 22:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er gået i gang med Case of the Golden Idol. Det er rigtigt meget en lettere tilgængelig udgave af Obra Dinn. Har længe ledt efter noget i den stil, så det er ret perfekt. Bye bye Like Comment Share 0marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
marypo 2022-12-27 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit spil Halo Reach er ved at være slut Like Comment Share 0The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
The_Dude 2022-12-27 23:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @marypo Mit spil Halo Reach er ved at være slut Hvad synes du om det ? Jeg var slemt skuffet. Havde hørt godt om det men det er lige så kedelig som de andre campaigns imo. Er igang med FF 7 Crisis Core Reunion og Mines of Moria expansion til LotrOY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
Ture Jensen 2023-01-01 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har tænkt mig at starte 2023 med NHL 23 som er på tilbud på PSN 👍 Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
killingkalle 2023-01-04 11:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. Like Comment Share 1manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
manutdxdk 2023-01-04 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @killingkalle Jeg er godt inde i CP2077 (30 timer inde). Det er et spil som tikker alle mine gaming behov af. Interresant og levende open world - Tjek fænomenal og medrivende histoire - Dobbelt tjek. en god slat "støvsuge kortet for checkmarks" - Tjek. en masse kan også være downright killing. bare se AC: Valhalla. gameplay - Tjek-ish. Gunplay er godt for jeg kan mærke rekyllet i de forskellige våben, og der er god variation. efter jeg fik double jump på V har verdenen åbnet sig meget mere op og jeg kan komme flere steder hen. dog er car gameplay mechanics direkte forfærdelig. CDPR er i den grad kommet efter det. Spiller selv igennem det for tiden på PC for anden gang, og det er en signifikant forbedring i forhold til da det kom ud, og det endda selvom jeg var forskånet i forhold til bugs. Hvordan er din V? Like Comment Share 0killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
killingkalle 2023-01-04 12:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @manutdxdk Jeg har valgt en Streetkid baggrund hvor jeg kører rent assault våben som angreb. En submachine gun, en precision Rifle og en shotgun hvis det lige bliver for close combat. bruger også en del grenader. ellers prøver jeg at kører helt op i crafting så jeg kan craft Legendary Items senere. og dismantle alle mine våben og gear så jeg kan upgrade mine våben. Jeg er meget sparsomt med pengene så jeg brugte lang tid på at finde den rigtige bil at købe, men ved et tilfælde fandt jeg en super hurtig bil som var i en grotte så den kører jeg med nu. Ved du hvornår og hvordan man kan upgrade sin bil? og hvordan har du kørt din V op? Like Comment Share 1 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161
For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...150151152153154155156157158...161