Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Er pt. godt igang med Pokemon: Legend Arceus. Spillet er langt fra perfekt, men hvor er der bare ting som Gamefreak har gjort helt rigtigt i det spil. Spillet har overrasket mig positivt so far og jeg har været godt underholdt. Manglen på gyms og resten af den klassiske Pokemon formel er ikke noget jeg umiddelbart savner. Gameplayet fungerer overraskende godt og det gælder også det strømlinede kampsystem. Baseret på min tid med det indtil nu, så håber jeg virkeligt at det er noget som Gamefreak bygger videre på. Blandt andet med en god historie, stærke karakterer og at nogen fortæller Gamefreak at der er noget der hedder voice acting. 

• 0

Suk. Nu er der kamp om flimmeren herhjemme. Jeg er i gang med Dying Light 2, og min mand købte Elden Ring forleden. Begge købt til PS4. Dét er et (luksus)problem 🙄 

• 0

Jeg er 13 timer inde i Elden Ring og har set mindre end halvdelen af området

Kan forstå at der er 5 mere, så virker til at være lidt af et evighedsprojekt, men det er godt.

Har også fået gang i Morrowind og Forza Motorsport 6. Jeg kan godt lide at køre i Fm6, men er mindre glad for al den uskippelige snak (Som jeg antager forsvinder når man er langt nok) og loot box / reward rouletterne. Er ikke så begejstret for den måde de håndtere ophraderinger på. Håber det er anderledes i 5eren og 7eren som jeg også har liggende. Men grafikken og gameplayet er glimrende.

Bye bye
  • 0

Efter jeg har gennemført det glimrende Chorus har kastet mig over Cyberpunk 2077, som jeg var fornuftigt og vente med til patch 1.5 - no fomo here

Jeg er 10 timer inde og indtil videre er det ret fint. Dog uden jeg er blæst bagover.

Derusover spiller jeg også lidt Halo multiplayer og Forza Horizon 5

• 0

Jeg har prøvet lidt Forza Horizon 5, det er som om at Drivatars på Novice er super lette hvor alle ræs starter med at man køre fra dem, mens sværhedsgraden over altid starter med at alle køre fra mig hvorefter jeg skal køre perfekt uden fejl for at vinde. Føltes som om der mangler et mellempunkt? Lige pt føler jeg at jeg skal vælge mellem en sværhedsgrad hvor min bil er for hurtig eller en hvor den er for langsom.

Kan være man bare skal blive god, men virker ligeså hardcore som Dirt Rally 2. Hvilket er sjovt da både GT7 og Forza 6 er langt mere medgørlige.

Bye bye
  • 0

In reply to: @The Pez Dispenser

Jeg har prøvet lidt Forza Horizon 5, det er som om at Drivatars på Novice er super lette hvor alle ræs starter med at man køre fra dem, mens sværhedsgraden over altid starter med at alle køre fra mig hvorefter jeg skal køre perfekt uden fejl for at vinde. Føltes som om der mangler et mellempunkt?

Novice svarer til easy. Men derudover kan jeg ikke genkende det du beskriver. 
Jeg spiller selv på på highly skilled, det kræver som oftest en hurtig bil og at man kører godt, hvis man vil vinde. Hvis jeg sætter den ned på  above average, kan jeg sagtens vinde med en langsom bil, hvis jeg ellers kører godt.
Det skal så også siges, at jeg kører med break line på - det er en kæmpe hjælp.

• 0

Har henover weekenden hygget mig med GT7 og det virker lovende so far. Spillet kører godt i performance mode og ser samtidig fremragende ud. 

Har derudover indset at From Softwares spil måske godt kan få en chance på et tidspunkt, for selvom jeg førhen har sagt at det med at kæmpe mod den samme boss om og om igen ikke er mig, så er det åbenbart ikke et problem at bruge en time på en enkelt licenstest.

• 0

Jeg blev bedre til at bruge bremsen i Horizon 5, så nu hår det lidt bedre. Er også i gang med Halo 2, det er ret godt men banerne kunne godt være bedre. Ligesom Halo 1 er der alt for mange copy pastede rum. Jeg tror det er er et æstetisk valg, men det gør det ikke bedre.

Håber de senere spil er lidt bedre, gameplayet er godt.

Bye bye
  • 0

Jeg blev bedre til at bruge bremsen i Horizon 5, så nu hår det lidt bedre.

Har du sat breakline på? Hvad spiller du forresten Forza på, din PC?

Jeg går og tripper lidt på om jeg skulle spille de gamle Halo spil. Men jeg må nok indrømme, at din og Lillians mini anmeldelse af Halo 1 og 2 har skræmt mig lidt væk. 😅

• 0

In reply to: @McCandlessDK

Jeg går og tripper lidt på om jeg skulle spille de gamle Halo spil. Men jeg må nok indrømme, at din og Lillians mini anmeldelse af Halo 1 og 2 har skræmt mig lidt væk. 😅

Det er ikke helt skidt, hvis man stopper 2eren ca midtvejs, så er det måske bedre. Jeg var ret glad i starten. Bliver bare for meget af det gode, hvilket er lidt skidt nu når spillet ikke engang er særligt langt. 

In reply to: @McCandlessDK

Har du sat breakline på? Hvad spiller du forresten Forza på, din PC?

Jeg har ikke ændret noget, er bare blevet mere fortrolig med fysikken. Tror endeligt jeg forstår hvordan man skal tage sving. Så køre bare noget bedre end i starten, hvilket giver mere succes. Købte en xbox, så spiller det derpå. Opdagede at den kunne spille Morrowind, så er den jo lidt mere spændende :p. Var også lidt interessant at de fleste kompatible spil findes digitalt, så der er en del ting at dykke ned i fra xbox og x360. One udvalget er stadig lidt fesent, men der er i det mindste rigtigt mange Forza spil og et par andre småting. 

Bye bye
  • 0

Hvilken model har du købt, Series S?

• 0

Fandt en X, hvilket også er nødvendigt hvis man vil prøve de gamle Forza spil. Så købte en X og en dynge motorsport / Horizon spil.

Bye bye
  • 0

Fandt en X, hvilket også er nødvendigt hvis man vil prøve de gamle Forza spil. Så købte en X og en dynge motorsport / Horizon spil.

Not bad. Jamen så er du jo dækket godt ind på konsolfronten!

• 0

Jeg har ikke Stadia, så det kan godt være lidt hårdt nogen gange.

Bye bye

Jeg har brugt 60 timer i Elden ring nu, og er meget tæt på at være færdig med main. Har dog også lavet en del side content. Det er meget langtid siden jeg har været så opslugt af et spil. I love it. Jeg køber enda rundt og laver side quest som jeg næsten aldrig gør i første gennemspilning...

Jeg har lige været gennem Uncharted a thiefs end og TLOU part to. Gennem lige Lost legacy lidt.

Når jeg er færdig med Elden Ring skal jeg ha prøvet dying light med nextgen patch, og se om gameplayet er mig, før jeg overvejer 2eren... 

Jeg vil også gerne prøve Forza, selvom motorsport spil ikke siger mig noget rigtigt...

Jeg køber nok en Series X, når Starfield kommer til efteråret... 😊

• 0

In reply to: @Niceguy69

Spiller kampagnen i Crossfire X. Det er ikke noget godt spil, men slet ikke så dårligt, som det bliver gjort til. Og når der nu ikke er noget CoD på gamepass så må man nøjes

Er Crossfire kampagnen landet på GP? 
Jeg har sgu lyst til at prøve det også selvom, at jeg ved, at det er total middelmådigt at best.
Der kommer forresten CoD på Gamepass til efteråret, er mit gæt.

• 0

Spiller lidt Halo Wars men det virker ret kedeligt. Er det værd at hænge i eller det hele et langt tutorial ligesom Starcraft 2?

De første 4 missioner har været ret kedelige og har ikke rigtigt været mere end: "marker alle enheder og klik på ting". 

Bye bye
  • 0

Spiller lidt Halo Wars men det virker ret kedeligt. Er det værd at hænge i eller det hele et langt tutorial ligesom Starcraft 2? De første 4 missioner har været ret kedelige og har ikke rigtigt været mere end: "marker alle enheder og klik på ting".

Kunne man spille det første igennem i co-op?

Jeg spillede det første igennem, da det udkom og husker det som, at jeg var ret godt underholdt. Måske jeg spillede i co-op? Jeg er i tvivl. Jeg tog også 2-3 multiplayer kampe i det.

Jeg er dog ikke sikker på, at jeg ville være underholdt af det i dag.

• 0

Jeg ved faktisk ikke med coop. Men jeg er ret rutineret til rts, så syntes det starter ret tamt. Jeg tror ikke jeg har kunnet tabe, selv hvis jeg ville. Bør nok spille nok spille et par baner mere, men virker noget fesent i forhold til andre spil i genren. Selv banen hvor man kunne bygge baser og enheder var relativt selvkørende.

Bye bye
  • 0

Jeg spiller stadig Cyberpunk 2077, jeg synes altså det er blevet ret godt!

Eller det har vel altid været skrevet godt, men alle de ødelagte dele, er ikke så ødelagte mere.

Lige nu svinger jeg mellem et 7 og 8-tal efter 50 timers spil. 

• 0

Jeg spiller stadig mest Apex Legends, når jeg får mulighed for at tage en kamp eller to.

I sidste weekend fik jeg pludselig lyst til at spille Bloodborne, så da tilbragte jeg tre sammenhængende timer på at dø igen og igen, imens kone og barn var taget på Fisketorvet.

Jeg er tilsynladende blevet endnu dårligere til Souls-spil, siden jeg sidst spillede det for ca. fire år siden. Men det er stadig sjovt, så tænker jeg vil bruge et par timer mere på Bloodborne i aften. 

100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0

@ Joey - er det ikke et spørgsmål om, at du lige skal tilbage i rytmen?

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!