Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?


Er stadig i gang med Dirt Rally 2, hvor jeg endeligt gør fremskridt. Men har kastet det meste af min tid på System Shock 2, er næsten ved vejs ende. Det er et glimrende spil, langt bedre end jeg huskede. Lidt sjovt at Levine åbenbart bare roder i de samme ideer hele tiden, plottwistet er det samme som i Bioshock. Historien, universet og gameplayet er dog generelt langt bedre i System Shock 2. 

Bye bye
  • 0

Assassin's Creed Valhalla 😊

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

Er godt i gang med Cruelty Squad. Det er virkeligt syret og en lille smule unehageligt, men også rigtigt fedt. Gameplay er lige i skabet og banerne er godt skruet sammen med masser af muligheder for at være kreativ, så de er sjove at genspille. Spillet er hæsligt men på en måde så det alligevel ender med at virke. Det er tydeligt at det er sat sammen af en person der har sans for stil men som bevidst tager de værste farvevalg, hvilket er med til at skabe et ret unikt og uhumskt univers.

Bye bye
  • 0

Jeg er snart færdig med South Park The Fractured But Whole, og det har været et fedt bekendtskab. Jeg har altid holdt meget af serien, og måske er det netop derfor jeg ikke har spillet det tidligere. Den skepsis jeg havde om spillet er i den grad blevet gjort til skamme. Kampsystem og rpg mechanics fungerer overaskende godt, selvom det er til den simple side. Historien er for grineren, og de formår at involvere rigtig mange sjove påfund fra serien, det virker bare.

They took our job!

Live Service - Nej Tak.
  • 0

Der er blevet booted op for noget Guardians of the Galaxy. Det var egentligt et spil jeg havde ikke havde tænkt mig at spille før det faldt ordentligt i pris, men så skaffede min velgører spillet til PS5 for en forbløffende lav pris, så det er hvad der sker nu.

Gad virkelig godt at det foregik på PC dog, for den her performance mode holder overhovedet ikke. Regelmæssige seriøse framedrops. Til gengæld får man en solid Guardians film med noget virkelig mælketoast gameplay smidt ind. Det fanger mig overhovedet ikke, men udover det så er humoren, musikken og universet præcis som det præsenteres i MCU, så hvis man er til det, og det er jeg, så er det stadig underholdning

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

In reply to: @The Pez Dispenser

Er godt i gang med Cruelty Squad. Det er virkeligt syret og en lille smule unehageligt, men også rigtigt fedt. Gameplay er lige i skabet og banerne er godt skruet sammen med masser af muligheder for at være kreativ, så de er sjove at genspille. Spillet er hæsligt men på en måde så det alligevel ender med at virke. Det er tydeligt at det er sat sammen af en person der har sans for stil men som bevidst tager de værste farvevalg, hvilket er med til at skabe et ret unikt og uhumskt univers.

Blev lige nysgerrig på den grafiske stil og kiggede kort lidt gameplay, og bare på den korte tid tror jeg du har ret. Man vælger ikke sådanne farvekombinationer ved et tilfælde.

  • 0

@ Lillian - Så vidt jeg husker falder det helt ned til nogle og 40 fps på PS5 visse steder.

Efter 76 timers gameplay er jeg gået seriøst kold i AC Valhalla og tager derfor en pause fra det. Pausen skal fyldes med kortere spil. Det første af dem er Shadow Warrior 2, som umiddelbart er okay underholdning. Jeg har dog allerede et problem med spillets loot, som fylder for meget og som virker til at være unødvendigt.

  • 0

Spille Lake på GamePass. Jeg er virkelig en sucker for de der small town America settings, selvom det er lidt steneren at køre rundt med post hygger jeg mig. Det appelere også til min indre idiot, at ingorere skovhuggeren hver gang han lægger op til at jeg skal hjælpe ham.

In reply to: @Niceguy69

Spille Lake på GamePass. Jeg er virkelig en sucker for de der small town America settings, selvom det er lidt steneren at køre rundt med post hygger jeg mig. Det appelere også til min indre idiot, at ingorere skovhuggeren hver gang han lægger op til at jeg skal hjælpe ham.

Jeg har også Lake på min to do liste. So many games, so little time.

Live Service - Nej Tak.

In reply to: @runes

In reply to: @Niceguy69 Spille Lake på GamePass. Jeg er virkelig en sucker for de der small town America settings, selvom det er lidt steneren at køre rundt med post hygger jeg mig. Det appelere også til min indre idiot, at ingorere skovhuggeren hver gang han lægger op til at jeg skal hjælpe ham. Jeg har også Lake på min to do liste. So many games, so little time.

Overvejer også at give det et skud endda. Men ja, so many games, so little time.

A Plague Tale Innocense. Jeg er ved kapitel 8 og er ved at være træt af stealth delen. Det er bare ikke sjovt i nogle spil. punktum.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

In reply to: @runes

In reply to: @Niceguy69 Spille Lake på GamePass. Jeg er virkelig en sucker for de der small town America settings, selvom det er lidt steneren at køre rundt med post hygger jeg mig. Det appelere også til min indre idiot, at ingorere skovhuggeren hver gang han lægger op til at jeg skal hjælpe ham. Jeg har også Lake på min to do liste. So many games, so little time.

Jeg kan faktisk godt lide den type spil for tiden. Altså hvor det ikke handler så meget om at performe og jeg bare kan ligge i sofaen og cruise gennem det

Jeg har lige spenderet et par timer mere på 1943: The Battle of Midway fra 1987 på arcade maskinen. Det er klassisk vertical scrolling shooter, og slap nu af det er svært! Mit mål er at tanke 9 credits og gennemføre det på dem.....men det kommer nok aldrig til at ske. Så nu er jeg helt kulret af bullet helvede, og vil starte Lake op i stedet.

Live Service - Nej Tak.

Der er sgu intet bullet hell over et spil fra 1987 😂


Det skulle dog være rimelig svært ifølge en japansk wiki, det står rated til 27 i sværhedsgrad på en skala fra 1 til 45, så held og lykke med det du

Be gay, do crimes. #Armthequeer

Kun 27 alligevel, damn😅 

Hvad sker der i øvrigt for at lave en skala fra 1 til 45? Åh japansk siger du, ja okay, så giver det en slags mening😂

Live Service - Nej Tak.

Kun 27 fordi spillene på toppen ser sådan her ud

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Whaaat, hahaha, sygt nok🤣

Live Service - Nej Tak.
  • 0

#FarCry6 🎮

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

Jeg har prøvet Rage 2 her for nylig. Irriterende nok så crasher det ret tit for mig, men udover det så virker det fornuftigt som et spil at sutte i til podcasts/streams etc. nu hvor Days Gone er gennemført.

Gunplayet er lige i skabet som forventet af noget Id Software har arbejdet på, jeg tror spillet kunne have været virkelig fedt hvis det så ikke også kombineres med Avalanche's ekstremt nedern approach til open world-design, de har overhovedet ikke ændret sig siden Mad Max. Bare masser af settlements hvor du har en tjekliste med kister osv. at finde. En skam man ikke har haft brugt ressourcerne på at lave en mere lineær kampagne med skarpere indhold, for selve kampmekanikkerne er sgu sjove at lege med.

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Dying Light 2. Jeg er 2 timer inde, så kan ikke rigtigt danne mig en dybere mening om det endnu. Jeg er spændt på at komme videre.

  • 0

Jeg er lige begyndt på Chorus - et space Combat spil som udkom i december '21 og som er (kriminelt?) overset.

Jeg er et par timer inde i det og det er tilsyneladende ret godt. Gameplay er hurtigt og udfordrende, spillet er nydeligt og det kører godt. 
Spillets historie og lore tager sig selv alt for seriøs og det bliver lidt åndet, når det mest af alt minder om en klichéfyldt b sci-fi film. 


Jeg forudser, at jeg får en oplevelse med det ala. den jeg havde med Star Wars Squadrons. Godt underholdt af gameplay, mens jeg prøver at ignorere historien. 

  • 0

In reply to: @McCandlessDK

Jeg er lige begyndt på Chorus - et space Combat spil som udkom i december '21 og som er (kriminelt?) overset.

Det havde jeg helt glemt, godt at du mindede mig om det! Så ret fedt ud, men blev distraheret så glemte helt at det fandtes. 

Apropo kriminelt overset, så er jeg godt i gang med Arthurian Legends. Det er et fps med sværd og skjold, fed atmosfære og gennemført godt gameplay. Der er masser af "kapow" når man slår fjenderne, Banerne har været gode indtil videre og de bruger fjendetyperne ret godt så det ikke bliver ensformigt. Det er lidt trist at se at det ikke engang har formået at få bare én anmeldelse på metacritic og at det kun har omkring 90 anmeldelser på steam. Fortjener langt mere. 

Er også lidt i gang med Fallout 4, syntes det er bedre ned de sidste par gange jeg har forsøgt. Men er klart sjovest når man bare fokuserer på dungeons og så vidt muligt ignorere npc´er, det er heldigvis let at sortere de gode quests ud fra mængden. Men havde glemt hvor ødelagt spillet var, er meget langt fra at være stabilt. Men det har dog alligevel været en positiv oplevelse indtil videre, så tror også jeg vil genbesøge Fallout 3 og New Vegas, når lejligheden byder sig. 

Bye bye
  • 0

In reply to: @The Pez Dispenser

Men havde glemt hvor ødelagt spillet var, er meget langt fra at være stabilt.

Hvis du bruger mods, men ikke lige orker at skulle finde de rette mods der er opdateret, så prøv wabbajack. Har brugt det til både SkyrimSE og Fallout 4 til mine seneste forsøg. Har brugt nogle forholdsvist "lette" modlist med omkring 200 mods.. men hele processen er -næsten- automatisk, og hvis du køber Nexus premium kan de du bare sætte wabbajack til installere listen mens du laver noget andet eller er helt væk fra computeren.

Til Fallout 4 brugte jeg phoenix' "welcome to paradise" pack. Der er alle stabilitets fixes, det holder sig til vanilla da det mest er high rez textures af hvad der i forvejen er i spillet.

Den tilføjer ikke en masse underlige Quest ellers op våben. Men jeg kan ikke huske jeg crashede én eneste gang sidste gang, og det kørte endda bedre i de fps tunge område.. også langt bedre ud med alt visuelt opdateret. En god LOD på landskabet kan gøre meget!

Det kommer installeret med en enb, som koster en del fps.. men kan selvfølgelig slåes til og fra med f11 når som helst. Jeg bruger næsten kun enb til screenshots, resten af tiden er den slået fra.

Lang historie kort; gør Fallout mere stabilt, pænere og mere glidende.. get:wabbajack! 

  • 0

In reply to: @Grublr

Lang historie kort; gør Fallout mere stabilt, pænere og mere glidende.. get:wabbajack!

Spiller ps4 udgaven, men kan se om welcome to paradise er der. Har et par mods aktiveret som gør naturen og vandet lidt pænere, uden at ændre ideen med områderne. 

Bye bye
  • 0

Dragon Quest XI

Kun lige et par timer inden. Førstehåndsindtryk:

1 - Vanvittigt charmerende grafik, især miljøerne.

2 - Jeg fatter slet ikke den massive ros ellers. Indledende gameplay, historie og figurer er det mest banale, jeg længe har prøvet og set. Som et oldgammelt JRPG med grafisk overhaling. Men mon ikke jeg langsomt finder ud af ‘what the fuzz is about’

Risk of Rain 2

Ligesom med 1’eren er jeg godt underholdt. Ligesom med 1’eren spiller jeg singleplayer, selvom mange nok vil definere det som primært et multiplayer-spil. Ligesom 1’eren er jeg tilsyneladende pivelendig. Har nok spillet 8-10 timer og har endnu ikke klaret et helt run. To gange nået til (hvad jeg antager er) sidste område, men død næsten øjeblikkeligt begge gange. 

Et spil der er godt at samle op i små doser, når hjernen skal koble af.

  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!