SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
The Pez Dispenser 2021-11-22 19:31 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg fik også spillet Eternal Castle. Havde holdt mig lidt fra det, da jeg troede det meget var noget i stil med Another World. Det viser sig dog at der alligevel er mere til det. Styringen er lidt besværlig, men det kan alligevel noget, der er gjort rigtigt meget ud af banerne så man er meget motiveret til at komme videre. Brugte også lidt tid på Radiohead app´en. Den er ret fedt lavet, særligt start området. Men syntes de rammer lidt ved siden af. Det er sat op som en kunstinstallation, som formentligt havde været rigtigt fed i den virkelige verden, men det virker som en lidt spildt chance i digital form. Det ville have været federe hvis det havde været mere af en walking simulator med musik og visuelle mindfucks som måske gik mere lineært igennem de to albums. De kunne også godt have brugt Dualsense til et eller andet og måske gjort mere ud af 3D lyden.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-11-23 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået igang med Forza Horizon 5 og efterhånden smidt en 6 timer i det. Det er præcis ligeså godt som forventet. Det er meget ligesom 4'eren, men forbedret og forfinet. Og så ser det jo hjernedødt godt ud. Det bliver nok det spil fra i år, som jeg kommer til at smide flest timer efter. Jeg mangler stadig at spille en del af de store 2021 titler, men jeg kan ikke umiddelbart se, hvad der skulle overgå det på min personlige liste for året. Bedste ræserspil på markedet. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-11-24 00:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spillet igennem det meste af Cuccchi, det gør meget af det som jeg gerne ville have set i Radiohead projektet. Man går på opdagelse i forskellige landsker som hvert tager udgangspunkt i Enzo Cuccchis malerier. Det er meget drevet af musik hvor hver bane er består af en række forskellige interaktive malerier. Det føltes som om at der er en reel progression, selvom det mestendels er en audiovisuel oplevelse. Vigtigst af alt, så er områderne virkeligt fedt lavet og de blander alle mulige metoder for at genskabe stilen i billederne. Får ekstra plus for et glimrende soundtrack.Bye bye Like Comment Share 0 Lilium11 2021-11-29 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hah, det er sgu alligevel meget sjovt Mette bliver ikke glad, men der er jo ikke andet for, end at sige 'Lev Mette'Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1manutdxdk 2021-12-04 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. står den mest på et mix af Stellaris og Shin Megami Tensei V. Like Comment Share 0Krautie 2021-12-05 08:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inscryption er jeg igang med. Interessant story driven kortspil. Kan anbefales. Lige så er Psychonauts 2 mega fedt. Lækker fortsættelse på en gammel klassiker. Like Comment Share 0manutdxdk 2021-12-06 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spiller GTA San Andreas Er ikke noget så langt, men forstår ikke helt det hate det får? Og så det er på GP, så hvad er der at brokke sig over? Baseret på diverse anmeldelser og YouTube-videoer, så er der masser at brokke sig over. Og selvfølgelig skal man da kunne brokke sig bare fordi det er på GP. GP er jo ikke gratis at abonnere på Like Comment Share 2Lilium11 2021-12-07 00:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, jeg tænker at alene det at man ikke har afsat et ordentligt budget til at restaurere så indflydelsesrige titler til moderne platforme i sig selv er nok at brokke sig over. Selv uden bugs og issues er det garbo de serverede jo ikke en værdig håndtering.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2McCandlessDK 2021-12-12 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede på 'It Takes Two' i går og er cirka tre timer inde i det. Det er overraskende godt. Gameplay er stramt, spillet er flot og fantasifuldt og det er fint udfordrende. Jeg forstår pludselig alle de rosende ord det har fået. Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
McCandlessDK 2021-11-23 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er gået igang med Forza Horizon 5 og efterhånden smidt en 6 timer i det. Det er præcis ligeså godt som forventet. Det er meget ligesom 4'eren, men forbedret og forfinet. Og så ser det jo hjernedødt godt ud. Det bliver nok det spil fra i år, som jeg kommer til at smide flest timer efter. Jeg mangler stadig at spille en del af de store 2021 titler, men jeg kan ikke umiddelbart se, hvad der skulle overgå det på min personlige liste for året. Bedste ræserspil på markedet. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-11-24 00:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spillet igennem det meste af Cuccchi, det gør meget af det som jeg gerne ville have set i Radiohead projektet. Man går på opdagelse i forskellige landsker som hvert tager udgangspunkt i Enzo Cuccchis malerier. Det er meget drevet af musik hvor hver bane er består af en række forskellige interaktive malerier. Det føltes som om at der er en reel progression, selvom det mestendels er en audiovisuel oplevelse. Vigtigst af alt, så er områderne virkeligt fedt lavet og de blander alle mulige metoder for at genskabe stilen i billederne. Får ekstra plus for et glimrende soundtrack.Bye bye Like Comment Share 0 Lilium11 2021-11-29 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hah, det er sgu alligevel meget sjovt Mette bliver ikke glad, men der er jo ikke andet for, end at sige 'Lev Mette'Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1manutdxdk 2021-12-04 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. står den mest på et mix af Stellaris og Shin Megami Tensei V. Like Comment Share 0Krautie 2021-12-05 08:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inscryption er jeg igang med. Interessant story driven kortspil. Kan anbefales. Lige så er Psychonauts 2 mega fedt. Lækker fortsættelse på en gammel klassiker. Like Comment Share 0manutdxdk 2021-12-06 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spiller GTA San Andreas Er ikke noget så langt, men forstår ikke helt det hate det får? Og så det er på GP, så hvad er der at brokke sig over? Baseret på diverse anmeldelser og YouTube-videoer, så er der masser at brokke sig over. Og selvfølgelig skal man da kunne brokke sig bare fordi det er på GP. GP er jo ikke gratis at abonnere på Like Comment Share 2Lilium11 2021-12-07 00:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, jeg tænker at alene det at man ikke har afsat et ordentligt budget til at restaurere så indflydelsesrige titler til moderne platforme i sig selv er nok at brokke sig over. Selv uden bugs og issues er det garbo de serverede jo ikke en værdig håndtering.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2McCandlessDK 2021-12-12 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede på 'It Takes Two' i går og er cirka tre timer inde i det. Det er overraskende godt. Gameplay er stramt, spillet er flot og fantasifuldt og det er fint udfordrende. Jeg forstår pludselig alle de rosende ord det har fået. Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
The Pez Dispenser 2021-11-24 00:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spillet igennem det meste af Cuccchi, det gør meget af det som jeg gerne ville have set i Radiohead projektet. Man går på opdagelse i forskellige landsker som hvert tager udgangspunkt i Enzo Cuccchis malerier. Det er meget drevet af musik hvor hver bane er består af en række forskellige interaktive malerier. Det føltes som om at der er en reel progression, selvom det mestendels er en audiovisuel oplevelse. Vigtigst af alt, så er områderne virkeligt fedt lavet og de blander alle mulige metoder for at genskabe stilen i billederne. Får ekstra plus for et glimrende soundtrack.Bye bye Like Comment Share 0 Lilium11 2021-11-29 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hah, det er sgu alligevel meget sjovt Mette bliver ikke glad, men der er jo ikke andet for, end at sige 'Lev Mette'Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1manutdxdk 2021-12-04 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. står den mest på et mix af Stellaris og Shin Megami Tensei V. Like Comment Share 0Krautie 2021-12-05 08:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inscryption er jeg igang med. Interessant story driven kortspil. Kan anbefales. Lige så er Psychonauts 2 mega fedt. Lækker fortsættelse på en gammel klassiker. Like Comment Share 0manutdxdk 2021-12-06 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spiller GTA San Andreas Er ikke noget så langt, men forstår ikke helt det hate det får? Og så det er på GP, så hvad er der at brokke sig over? Baseret på diverse anmeldelser og YouTube-videoer, så er der masser at brokke sig over. Og selvfølgelig skal man da kunne brokke sig bare fordi det er på GP. GP er jo ikke gratis at abonnere på Like Comment Share 2Lilium11 2021-12-07 00:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, jeg tænker at alene det at man ikke har afsat et ordentligt budget til at restaurere så indflydelsesrige titler til moderne platforme i sig selv er nok at brokke sig over. Selv uden bugs og issues er det garbo de serverede jo ikke en værdig håndtering.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2McCandlessDK 2021-12-12 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede på 'It Takes Two' i går og er cirka tre timer inde i det. Det er overraskende godt. Gameplay er stramt, spillet er flot og fantasifuldt og det er fint udfordrende. Jeg forstår pludselig alle de rosende ord det har fået. Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
Lilium11 2021-11-29 16:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hah, det er sgu alligevel meget sjovt Mette bliver ikke glad, men der er jo ikke andet for, end at sige 'Lev Mette'Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 1manutdxdk 2021-12-04 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. står den mest på et mix af Stellaris og Shin Megami Tensei V. Like Comment Share 0Krautie 2021-12-05 08:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inscryption er jeg igang med. Interessant story driven kortspil. Kan anbefales. Lige så er Psychonauts 2 mega fedt. Lækker fortsættelse på en gammel klassiker. Like Comment Share 0manutdxdk 2021-12-06 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spiller GTA San Andreas Er ikke noget så langt, men forstår ikke helt det hate det får? Og så det er på GP, så hvad er der at brokke sig over? Baseret på diverse anmeldelser og YouTube-videoer, så er der masser at brokke sig over. Og selvfølgelig skal man da kunne brokke sig bare fordi det er på GP. GP er jo ikke gratis at abonnere på Like Comment Share 2Lilium11 2021-12-07 00:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, jeg tænker at alene det at man ikke har afsat et ordentligt budget til at restaurere så indflydelsesrige titler til moderne platforme i sig selv er nok at brokke sig over. Selv uden bugs og issues er det garbo de serverede jo ikke en værdig håndtering.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2McCandlessDK 2021-12-12 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede på 'It Takes Two' i går og er cirka tre timer inde i det. Det er overraskende godt. Gameplay er stramt, spillet er flot og fantasifuldt og det er fint udfordrende. Jeg forstår pludselig alle de rosende ord det har fået. Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
manutdxdk 2021-12-04 18:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. står den mest på et mix af Stellaris og Shin Megami Tensei V. Like Comment Share 0Krautie 2021-12-05 08:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inscryption er jeg igang med. Interessant story driven kortspil. Kan anbefales. Lige så er Psychonauts 2 mega fedt. Lækker fortsættelse på en gammel klassiker. Like Comment Share 0manutdxdk 2021-12-06 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spiller GTA San Andreas Er ikke noget så langt, men forstår ikke helt det hate det får? Og så det er på GP, så hvad er der at brokke sig over? Baseret på diverse anmeldelser og YouTube-videoer, så er der masser at brokke sig over. Og selvfølgelig skal man da kunne brokke sig bare fordi det er på GP. GP er jo ikke gratis at abonnere på Like Comment Share 2Lilium11 2021-12-07 00:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, jeg tænker at alene det at man ikke har afsat et ordentligt budget til at restaurere så indflydelsesrige titler til moderne platforme i sig selv er nok at brokke sig over. Selv uden bugs og issues er det garbo de serverede jo ikke en værdig håndtering.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2McCandlessDK 2021-12-12 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede på 'It Takes Two' i går og er cirka tre timer inde i det. Det er overraskende godt. Gameplay er stramt, spillet er flot og fantasifuldt og det er fint udfordrende. Jeg forstår pludselig alle de rosende ord det har fået. Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
Krautie 2021-12-05 08:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Inscryption er jeg igang med. Interessant story driven kortspil. Kan anbefales. Lige så er Psychonauts 2 mega fedt. Lækker fortsættelse på en gammel klassiker. Like Comment Share 0manutdxdk 2021-12-06 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spiller GTA San Andreas Er ikke noget så langt, men forstår ikke helt det hate det får? Og så det er på GP, så hvad er der at brokke sig over? Baseret på diverse anmeldelser og YouTube-videoer, så er der masser at brokke sig over. Og selvfølgelig skal man da kunne brokke sig bare fordi det er på GP. GP er jo ikke gratis at abonnere på Like Comment Share 2Lilium11 2021-12-07 00:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, jeg tænker at alene det at man ikke har afsat et ordentligt budget til at restaurere så indflydelsesrige titler til moderne platforme i sig selv er nok at brokke sig over. Selv uden bugs og issues er det garbo de serverede jo ikke en værdig håndtering.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2McCandlessDK 2021-12-12 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede på 'It Takes Two' i går og er cirka tre timer inde i det. Det er overraskende godt. Gameplay er stramt, spillet er flot og fantasifuldt og det er fint udfordrende. Jeg forstår pludselig alle de rosende ord det har fået. Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
manutdxdk 2021-12-06 18:05 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Niceguy69 Spiller GTA San Andreas Er ikke noget så langt, men forstår ikke helt det hate det får? Og så det er på GP, så hvad er der at brokke sig over? Baseret på diverse anmeldelser og YouTube-videoer, så er der masser at brokke sig over. Og selvfølgelig skal man da kunne brokke sig bare fordi det er på GP. GP er jo ikke gratis at abonnere på Like Comment Share 2Lilium11 2021-12-07 00:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, jeg tænker at alene det at man ikke har afsat et ordentligt budget til at restaurere så indflydelsesrige titler til moderne platforme i sig selv er nok at brokke sig over. Selv uden bugs og issues er det garbo de serverede jo ikke en værdig håndtering.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2McCandlessDK 2021-12-12 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede på 'It Takes Two' i går og er cirka tre timer inde i det. Det er overraskende godt. Gameplay er stramt, spillet er flot og fantasifuldt og det er fint udfordrende. Jeg forstår pludselig alle de rosende ord det har fået. Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
Lilium11 2021-12-07 00:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, jeg tænker at alene det at man ikke har afsat et ordentligt budget til at restaurere så indflydelsesrige titler til moderne platforme i sig selv er nok at brokke sig over. Selv uden bugs og issues er det garbo de serverede jo ikke en værdig håndtering.Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 2McCandlessDK 2021-12-12 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede på 'It Takes Two' i går og er cirka tre timer inde i det. Det er overraskende godt. Gameplay er stramt, spillet er flot og fantasifuldt og det er fint udfordrende. Jeg forstår pludselig alle de rosende ord det har fået. Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
McCandlessDK 2021-12-12 07:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg startede på 'It Takes Two' i går og er cirka tre timer inde i det. Det er overraskende godt. Gameplay er stramt, spillet er flot og fantasifuldt og det er fint udfordrende. Jeg forstår pludselig alle de rosende ord det har fået. Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
The Pez Dispenser 2021-12-12 12:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er mange timer inde i Disco Elysium. Jeg syntes det er glimrende, føltes som at spille et rigtigt godt Point'n click adcenture men med mere vellykkede dialog puzzles. Eneste nedside indtil videre er at save funktion af og til går i stykker. Mistede 1 time fordi jeg troede at den måske ville komme tilbage.Bye bye Like Comment Share 0SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
SkelligerDog 2021-12-19 09:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er godt og vel 20 timer inde i Yakuza 0. Må godt nok indrømme jeg kedet mig efter 10 timer, men fik pusten igen efter at tag en uges pause fra det. Nu jeg ret voldsomt investeret i historien. Tror også jeg bruger lidt for lang tid på Majmas host mini-game... Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
The Pez Dispenser 2021-12-23 00:29 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.Bye bye Like Comment Share 0manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
manutdxdk 2022-01-03 17:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
The Pez Dispenser 2022-01-04 19:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.Bye bye Like Comment Share 0runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
runes 2022-01-09 10:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.Live Service - Nej Tak. Like Comment Share 1manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
manutdxdk 2022-01-10 17:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @runes Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer. P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5. Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC. Like Comment Share 1Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
Lilium11 2022-01-10 23:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok. Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
McCandlessDK 2022-01-11 07:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
The Pez Dispenser 2022-01-12 14:40 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
McCandlessDK 2022-01-12 16:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
The Pez Dispenser 2022-01-12 19:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁 Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161
For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...146147148149150151152153154...161