Gamereactor

•   Dansk

Log ind medlem
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?

Købte Arthurian Legends, Cruelty Squad og Northern Journey. Blev dog helt opslugt af Northern Journey så fik ikke prøvet de andre. Efter et par timer finder jeg det super lovende. Havde forventet en walking simulator, men det er faktisk mere et fps. Det er ret unikt, rent stilistisk er der elementer der minder mig om The Green Knight, i atmosfæren og melankolien, men der er også meget andet blandet oveni. 

Hvis det holder hele vejen, så ligner det endnu et spil til årets top 10.

Bye bye
  • 0

Lige pt. er jeg fordybet i Trails in the Sky. Helt og aldeles fremragende spil.

• 0

Har kastet mig over Dropsy. Herligt hjertevarmende point'n click spil. Derudover er jeg godt i gang med Deadly Premonition 2, som indtil videre har været herligt. Der er mindre action end i etteren og det er i sidste ende nok en god ting.

Bye bye
  • 0

Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.

Live Service - Nej Tak.

In reply to: @runes

Jeg er omkring 10 timer inde i Persona 5 Strikers. Fedt at gense Joker and the gang, men for fanden jeg savner det turbaserede kampsystem. Umiddelbart virker Strikers ikke til at være et mesterværk som P5, hvor det i høj grad var karakterudviklingen og high-school simulatoren der drev historien frem. I Strikers er karakterere og venskaberne allerede etableret, og historien fremstår langt mere overfladisk. Jeg har dog stadig tænkt mig at spille det til ende, selvom det kommer til at tage ret mange timer.

P5 er P5S overlegen på alle måde. Karakterernes interaktioner med hinanden er uden tvivl spillets styrke. Resten er ikke dårligt, det når bare ikke tæt på det høje niveau fra P5.

Selv er jeg kommet godt i gang med Trails in the Sky SC.

Jeg har startet op på Sackboys Big Adventure til PS5. Umiddelbart en skamløs klon af Mario 3D World lol, men det har da sin charme. Jeg synes allerede det er federe end Psychonauts 2. På gameplayet. Resten af pakken, måske en kende uinspireret, men alligevel charmerende nok.

Jeg tror jeg vil synes rimeligt godt om det

Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

Vi startede på Aliens Fireteam i går. Et low budget, men overraskende pænt, co-op shooter, som minder om Aliens filmen(sat i det univers). Det skal nok blive ret ensformigt i længden, men jeg var meget godt underholdt den halvanden time jeg sad og spillede det i går med Jonathan og Tommy.

• 0

Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok. 

Tillagt 2022-01-12 14:52:

Dirt Rally 2, ikke dirt 2.

Bye bye
  • 0

In reply to: @The Pez Dispenser

Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok.  Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2.

Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁

• 0

In reply to: @McCandlessDK

In reply to: @The Pez Dispenser Dirt 2, jeg syntes det er relativt umuligt men også meget sjovt. Efter 7 timer har jeg fået mig en 14. plads i et event, hvilket ikke er godt nok. Ved ikke, syntes 1eren var mere medgørligt, underligt nok.  Tillagt 2022-01-12 14:52: Dirt Rally 2, ikke dirt 2. Har du overvejet automat gear og en nemmere sværhedsgrad? 😁

Har automat gear og sværhedsgraden er låst i kampagnen. Ender bare altid med at køre galt i de smalle baner, det er som om de lige er lidt svære at navigere end i Dirt Rally 1, særligt når man kommer væk fra start bilen. 

Det er dog muligt at jeg havde flere assists i 1eren, det må jeg lige ubdersøge. Tror det hele er slået fra. Nu er jeg dog så langt nede i sølet at jeg næsten ligeså godt bare kan lære det.

Bye bye
  • 0

Er stadig i gang med Dirt Rally 2, hvor jeg endeligt gør fremskridt. Men har kastet det meste af min tid på System Shock 2, er næsten ved vejs ende. Det er et glimrende spil, langt bedre end jeg huskede. Lidt sjovt at Levine åbenbart bare roder i de samme ideer hele tiden, plottwistet er det samme som i Bioshock. Historien, universet og gameplayet er dog generelt langt bedre i System Shock 2. 

Bye bye
  • 0

Assassin's Creed Valhalla 😊

Jeg elsker at skyde :-D
  • 0

Er godt i gang med Cruelty Squad. Det er virkeligt syret og en lille smule unehageligt, men også rigtigt fedt. Gameplay er lige i skabet og banerne er godt skruet sammen med masser af muligheder for at være kreativ, så de er sjove at genspille. Spillet er hæsligt men på en måde så det alligevel ender med at virke. Det er tydeligt at det er sat sammen af en person der har sans for stil men som bevidst tager de værste farvevalg, hvilket er med til at skabe et ret unikt og uhumskt univers.

Bye bye
  • 0

Jeg er snart færdig med South Park The Fractured But Whole, og det har været et fedt bekendtskab. Jeg har altid holdt meget af serien, og måske er det netop derfor jeg ikke har spillet det tidligere. Den skepsis jeg havde om spillet er i den grad blevet gjort til skamme. Kampsystem og rpg mechanics fungerer overaskende godt, selvom det er til den simple side. Historien er for grineren, og de formår at involvere rigtig mange sjove påfund fra serien, det virker bare.

They took our job!

Live Service - Nej Tak.
  • 0

Der er blevet booted op for noget Guardians of the Galaxy. Det var egentligt et spil jeg havde ikke havde tænkt mig at spille før det faldt ordentligt i pris, men så skaffede min velgører spillet til PS5 for en forbløffende lav pris, så det er hvad der sker nu.

Gad virkelig godt at det foregik på PC dog, for den her performance mode holder overhovedet ikke. Regelmæssige seriøse framedrops. Til gengæld får man en solid Guardians film med noget virkelig mælketoast gameplay smidt ind. Det fanger mig overhovedet ikke, men udover det så er humoren, musikken og universet præcis som det præsenteres i MCU, så hvis man er til det, og det er jeg, så er det stadig underholdning

• 0

In reply to: @The Pez Dispenser

Er godt i gang med Cruelty Squad. Det er virkeligt syret og en lille smule unehageligt, men også rigtigt fedt. Gameplay er lige i skabet og banerne er godt skruet sammen med masser af muligheder for at være kreativ, så de er sjove at genspille. Spillet er hæsligt men på en måde så det alligevel ender med at virke. Det er tydeligt at det er sat sammen af en person der har sans for stil men som bevidst tager de værste farvevalg, hvilket er med til at skabe et ret unikt og uhumskt univers.

Blev lige nysgerrig på den grafiske stil og kiggede kort lidt gameplay, og bare på den korte tid tror jeg du har ret. Man vælger ikke sådanne farvekombinationer ved et tilfælde.

• 0

@ Lillian - Så vidt jeg husker falder det helt ned til nogle og 40 fps på PS5 visse steder.

Efter 76 timers gameplay er jeg gået seriøst kold i AC Valhalla og tager derfor en pause fra det. Pausen skal fyldes med kortere spil. Det første af dem er Shadow Warrior 2, som umiddelbart er okay underholdning. Jeg har dog allerede et problem med spillets loot, som fylder for meget og som virker til at være unødvendigt.

• 0

In reply to: @Niceguy69

Spille Lake på GamePass. Jeg er virkelig en sucker for de der small town America settings, selvom det er lidt steneren at køre rundt med post hygger jeg mig. Det appelere også til min indre idiot, at ingorere skovhuggeren hver gang han lægger op til at jeg skal hjælpe ham.

Jeg har også Lake på min to do liste. So many games, so little time.

Live Service - Nej Tak.

In reply to: @runes

In reply to: @Niceguy69 Spille Lake på GamePass. Jeg er virkelig en sucker for de der small town America settings, selvom det er lidt steneren at køre rundt med post hygger jeg mig. Det appelere også til min indre idiot, at ingorere skovhuggeren hver gang han lægger op til at jeg skal hjælpe ham. Jeg har også Lake på min to do liste. So many games, so little time.

Overvejer også at give det et skud endda. Men ja, so many games, so little time.

A Plague Tale Innocense. Jeg er ved kapitel 8 og er ved at være træt af stealth delen. Det er bare ikke sjovt i nogle spil. punktum.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Jeg har lige spenderet et par timer mere på 1943: The Battle of Midway fra 1987 på arcade maskinen. Det er klassisk vertical scrolling shooter, og slap nu af det er svært! Mit mål er at tanke 9 credits og gennemføre det på dem.....men det kommer nok aldrig til at ske. Så nu er jeg helt kulret af bullet helvede, og vil starte Lake op i stedet.

Live Service - Nej Tak.

Der er sgu intet bullet hell over et spil fra 1987 😂

Det skulle dog være rimelig svært ifølge en japansk wiki, det står rated til 27 i sværhedsgrad på en skala fra 1 til 45, så held og lykke med det du

Kun 27 alligevel, damn😅 

Hvad sker der i øvrigt for at lave en skala fra 1 til 45? Åh japansk siger du, ja okay, så giver det en slags mening😂

Live Service - Nej Tak.

Kun 27 fordi spillene på toppen ser sådan her ud

• 0

Whaaat, hahaha, sygt nok🤣

Live Service - Nej Tak.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!