SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
McCandlessDK 2021-08-31 09:13 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg havde lidt af en synergioplevelse, da jeg skulle ud og køre go-kart her for 3 uger siden. Vi var 13 mand afsted og alle havde prøvet det op til flere gange før, udover mig, jeg var fuldstændig go-kart jomfru. Første heat gik virkelig dårligt, jeg kørte forsigtigt og blev nummer 13 ud af 13. Til andet heat begyndte jeg at tænke i, hvordan jeg kørte i spil som Forzam i forhold til at lægge sig på banen og tag svingene - og det hjalp sgu. Efter andet og afgørende heat bkev jeg nummer 6 ud af 13 Like Comment Share 1Neferaty 2021-08-31 10:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg havde lidt af en synergioplevelse, da jeg skulle ud og køre go-kart her for 3 uger siden. Vi var 13 mand afsted og alle havde prøvet det op til flere gange før, udover mig, jeg var fuldstændig go-kart jomfru. Første heat gik virkelig dårligt, jeg kørte forsigtigt og blev nummer 13 ud af 13. Til andet heat begyndte jeg at tænke i, hvordan jeg kørte i spil som Forzam i forhold til at lægge sig på banen og tag svingene - og det hjalp sgu. Efter andet og afgørende heat bkev jeg nummer 6 ud af 13 Det er gammel lærdom, man kan lære af at spille video spil eller blot spil i det hele taget Like Comment Share 0kiLLerboots 2021-09-01 17:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg havde lidt af en synergioplevelse, da jeg skulle ud og køre go-kart her for 3 uger siden. Real life synergy stuff er selvfølgelig også nice. Jeg glæder mig til den dag mit rumskib lander på en planet og jeg bliver fanget i en timeloop, eller jeg støder på nogle ninjaer eller dæmoner på vej hjem fra byen eller netto! 😁👍 Like Comment Share 1 McCandlessDK 2021-09-02 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. Jeg har smidt en 20 timer i det og er begyndt at kunne nå til Hades hver gang. Det er dog kun lykkedes mig at besejre ham to gange - begge gange med skjoldet. Jeg prøver pt. hårdt med buen. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-03 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er jeg næsten igennem Machinegames første udvidelse til Quake. Ovenpå Mission pack 1-2 er det lidt skuffende i og med at der ikke er noget nyt. Det udemærkede baner det meste af vejen, men savner nye våben og fjender, eller måske bare et par våben og fjender fra de forrige udvidelser og måske nogle af alle de nye teksturer fra Mission Pack 2. Bye bye Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-08 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bruger mest tid på Game Builder Garage, det er ikke ligeså godt som Dreams, men ellers virker det fint nok. Hypno Space Outlaw får også meget opmærksomhed, det er rigtigt fedt indtil videre.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-13 14:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-14 08:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko! In reply to: @The Pez Dispenser Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Er det ikke til PS3? But why? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
Neferaty 2021-08-31 10:51 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg havde lidt af en synergioplevelse, da jeg skulle ud og køre go-kart her for 3 uger siden. Vi var 13 mand afsted og alle havde prøvet det op til flere gange før, udover mig, jeg var fuldstændig go-kart jomfru. Første heat gik virkelig dårligt, jeg kørte forsigtigt og blev nummer 13 ud af 13. Til andet heat begyndte jeg at tænke i, hvordan jeg kørte i spil som Forzam i forhold til at lægge sig på banen og tag svingene - og det hjalp sgu. Efter andet og afgørende heat bkev jeg nummer 6 ud af 13 Det er gammel lærdom, man kan lære af at spille video spil eller blot spil i det hele taget Like Comment Share 0kiLLerboots 2021-09-01 17:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg havde lidt af en synergioplevelse, da jeg skulle ud og køre go-kart her for 3 uger siden. Real life synergy stuff er selvfølgelig også nice. Jeg glæder mig til den dag mit rumskib lander på en planet og jeg bliver fanget i en timeloop, eller jeg støder på nogle ninjaer eller dæmoner på vej hjem fra byen eller netto! 😁👍 Like Comment Share 1 McCandlessDK 2021-09-02 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. Jeg har smidt en 20 timer i det og er begyndt at kunne nå til Hades hver gang. Det er dog kun lykkedes mig at besejre ham to gange - begge gange med skjoldet. Jeg prøver pt. hårdt med buen. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-03 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er jeg næsten igennem Machinegames første udvidelse til Quake. Ovenpå Mission pack 1-2 er det lidt skuffende i og med at der ikke er noget nyt. Det udemærkede baner det meste af vejen, men savner nye våben og fjender, eller måske bare et par våben og fjender fra de forrige udvidelser og måske nogle af alle de nye teksturer fra Mission Pack 2. Bye bye Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-08 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bruger mest tid på Game Builder Garage, det er ikke ligeså godt som Dreams, men ellers virker det fint nok. Hypno Space Outlaw får også meget opmærksomhed, det er rigtigt fedt indtil videre.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-13 14:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-14 08:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko! In reply to: @The Pez Dispenser Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Er det ikke til PS3? But why? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
kiLLerboots 2021-09-01 17:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Jeg havde lidt af en synergioplevelse, da jeg skulle ud og køre go-kart her for 3 uger siden. Real life synergy stuff er selvfølgelig også nice. Jeg glæder mig til den dag mit rumskib lander på en planet og jeg bliver fanget i en timeloop, eller jeg støder på nogle ninjaer eller dæmoner på vej hjem fra byen eller netto! 😁👍 Like Comment Share 1 McCandlessDK 2021-09-02 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. Jeg har smidt en 20 timer i det og er begyndt at kunne nå til Hades hver gang. Det er dog kun lykkedes mig at besejre ham to gange - begge gange med skjoldet. Jeg prøver pt. hårdt med buen. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-03 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er jeg næsten igennem Machinegames første udvidelse til Quake. Ovenpå Mission pack 1-2 er det lidt skuffende i og med at der ikke er noget nyt. Det udemærkede baner det meste af vejen, men savner nye våben og fjender, eller måske bare et par våben og fjender fra de forrige udvidelser og måske nogle af alle de nye teksturer fra Mission Pack 2. Bye bye Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-08 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bruger mest tid på Game Builder Garage, det er ikke ligeså godt som Dreams, men ellers virker det fint nok. Hypno Space Outlaw får også meget opmærksomhed, det er rigtigt fedt indtil videre.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-13 14:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-14 08:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko! In reply to: @The Pez Dispenser Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Er det ikke til PS3? But why? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
McCandlessDK 2021-09-02 23:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. Jeg har smidt en 20 timer i det og er begyndt at kunne nå til Hades hver gang. Det er dog kun lykkedes mig at besejre ham to gange - begge gange med skjoldet. Jeg prøver pt. hårdt med buen. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-03 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er jeg næsten igennem Machinegames første udvidelse til Quake. Ovenpå Mission pack 1-2 er det lidt skuffende i og med at der ikke er noget nyt. Det udemærkede baner det meste af vejen, men savner nye våben og fjender, eller måske bare et par våben og fjender fra de forrige udvidelser og måske nogle af alle de nye teksturer fra Mission Pack 2. Bye bye Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-08 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bruger mest tid på Game Builder Garage, det er ikke ligeså godt som Dreams, men ellers virker det fint nok. Hypno Space Outlaw får også meget opmærksomhed, det er rigtigt fedt indtil videre.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-13 14:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-14 08:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko! In reply to: @The Pez Dispenser Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Er det ikke til PS3? But why? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-03 23:59 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu er jeg næsten igennem Machinegames første udvidelse til Quake. Ovenpå Mission pack 1-2 er det lidt skuffende i og med at der ikke er noget nyt. Det udemærkede baner det meste af vejen, men savner nye våben og fjender, eller måske bare et par våben og fjender fra de forrige udvidelser og måske nogle af alle de nye teksturer fra Mission Pack 2. Bye bye Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-08 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bruger mest tid på Game Builder Garage, det er ikke ligeså godt som Dreams, men ellers virker det fint nok. Hypno Space Outlaw får også meget opmærksomhed, det er rigtigt fedt indtil videre.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-13 14:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-14 08:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko! In reply to: @The Pez Dispenser Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Er det ikke til PS3? But why? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-08 11:58 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bruger mest tid på Game Builder Garage, det er ikke ligeså godt som Dreams, men ellers virker det fint nok. Hypno Space Outlaw får også meget opmærksomhed, det er rigtigt fedt indtil videre.Bye bye Like Comment Share 0CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-13 14:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-14 08:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko! In reply to: @The Pez Dispenser Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Er det ikke til PS3? But why? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lige for tiden er jeg helt opslugt af Hades. I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-13 14:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-14 08:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko! In reply to: @The Pez Dispenser Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Er det ikke til PS3? But why? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-13 14:28 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-14 08:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko! In reply to: @The Pez Dispenser Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Er det ikke til PS3? But why? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
McCandlessDK 2021-09-14 08:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah I know the feeling. Jeg tror at vi er oppe på en 30-40 timer deri, jeg har ikke lige tjekket. Det er virkelig godt. Vi har besejret ham en pokkers masse gange og har egentlig "gennemført" spillet, men spiller selvfølgelig videre. Præcis samme her. Jeg er oppe på knap 40 timer og 12 gennemførelser, men kan ikke stoppe med at spille det. Det er ren narko! In reply to: @The Pez Dispenser Har lige købt Gran Turismo 6, der er 21 opdateringer, så bliver vidst ikke lige startet foreløbigt. Er det ikke til PS3? But why? Like Comment Share 1The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-14 11:34 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er det ikke til PS3? But why? Hvorfor ikke? Har ikke spillet det, så er ret oplagt. Man kunne heldigvis skippe opdateringerne. Hypnospace Outlaw får dog stadig det meste af min opmærksomhed. Det er et ganske glimrende spil, er ret imponeret over mængden af indhold og hvor spot-on det hele er. Når jeg er til bunds i Hypnospace så er det tid til Axiom Verge 2 og Titan Chasers. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
McCandlessDK 2021-09-15 06:56 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fordi halvdelen af GT spil er grafikken og den halvdelen imponerer ikke længere. GT7 er også lige om hjørnet. Har du spillet GT sport? Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-15 08:12 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes primært gameplayet plejer at være trækplasteret i GT spil og GT6 har også vist sig at være underholdende og ser også ganske fint ud. Har spillet lidt Sport, det er langt mere singleplayer venligt end jeg havde forventet. Vil heller ikke sige at 6 måneder er lige om hjørnet :p. Er ret sikker på at min lyst til GT spil er væk om 6 måneder, så det ere nu jeg skal slå til. Tillagt 2021-09-15 08:14: Det er meget i perioder for mig. Startede med at jeg spillede en del Dirt Rally, som i øvrigt viste sig at være et glimrende spil. Ser meget frem til at prøve 2eren.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
McCandlessDK 2021-09-15 08:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja ja each to his own. Jeg var nok sprunget på GT Sport eller Project Cars, hvis det var mig. Jeg har stadig Dirt 4 liggende, men jeg holder lige arkaderæs pause, det er ikke lang tid siden jeg færdiggjorde Wreckfest - glimrende spil forresten. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-15 09:06 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grafik ældes ikke i min bog, hvis jeg syntes det så godt ud da det kom ud, så ser det stadig godt ud nu. Så om det er GT6 eller 7 betyder ikke så meget på den front. Er mere nysgerrig efter hvordan det adskiller sig fra sport og GT5, syntes umiddelbart at det har sin egen identitet, det betyder at det er værd at spille for mig. Men spiller også lidt Sport sideløbende. Dirt 4 er ok, men syntes lidt at det er som Dirt Rally bare med mere fyld og Rally kampagnen er ikke helt ligeså god som i Dirt Rally.Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
McCandlessDK 2021-09-15 09:09 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fotorealistisk grafik ældes, det kan vi ikke komme udenom. Jeg endte forresten med at bruge en guide for at komme igennem Hypnospace, jeg synes det blev noget træng at skulle søge alle de shitty hjemmesider igennem. Men spillet er en sjov størrelse og ret unikt. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-15 12:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men vil ikke mene at GT er fotorealisme, måske sigter de efter det, men de gør det på en stiliseret måde. GT Sport har en ret unik æstetik hvor jeg ikke vil sige at det nødvendigvis er fotorealistisk. Deres træer ser i hvert fald ret mystiske ud (på en god måde). Det ser markant bedre ud end tidligere GT spil, har mere sjæl end tidligere spil i serien, men syntes nu stadig at de gør spændende ting med grafikken i GT 6. VIl stadig mene at hvis det var fotorealistisk nok da det udkom, så er det ligeså fotorealistisk nu. Det bliver ikke bare til en øjebæ fordi der går et par år, én gang øjebæ, altid øjebæ. GT 1 var ligeså firkantet og grynet i 90erne som det er nu. Det har jeg dog aldrig haft et problem med, så længe det er bygget på en æstetisk måde også derfor man kan slippe afsted med at lave et firkantet og grynet spil i 2021, så længe man kan finde ud af at arbejde indenfor begrænsningerne. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
McCandlessDK 2021-09-15 13:08 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vores opfattelse af hvad der er fotorealistisk med videospil har ændret sig meget de sidste 20-30år, vores tolerance var anderledes i eksempelvis 2010 Jeg vil forresten bestemt mene, at GT sport går efter et fotorealistisk look, ligesom GT7 også gør, baseret ud fra den nye trailer. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-16 12:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vil mene at fotorealisme indtil videre har været stort set umuligt,så alle forsøg på at opnå fotorealisme vil ske ved at bruge kreative metoder, som vel i sidste ende er det samme princip som med alle andre æstetikker? Spørgsmålet er for mig mest om man rammer en stemning, syntes f.eks. stadig at Colin Mcrae Rally 2.0 fra ps1 fanger stemningen fra en regnvåd efterårsdag bedre end mange andre. Det er den slags jeg leder efter mere end jeg leder efter state-of-the-art grafik. GT Sport går måske nok efter fotorealisme, men den måde de opnår det på er ved at snyde, der er intet fotorealistisk over mange af deres baggrunde, det er en kunstnerisk fortolkning af hvordan verden ser ud. Det vil det næsten altid være, og det er det der gør at man snildt kan vende tilbage. Men min tolerance ændre sig heller ikke rigtigt over tid. Min smag ændre sig langsomt, men det har ikke så meget med grafik at gøre for mig. Eller måske lidt, kan se charmen i 3D fps spil fra Half-life perioden nu, dengang de var nye havde jeg 0 tolerance overfor det udtryk. Bye bye Like Comment Share 0The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The_Dude 2021-09-18 01:10 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tales of Arise 😎Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
McCandlessDK 2021-09-18 13:33 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er lige startet på AC Valhalla. Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-22 12:04 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppede på Prey i anledningen af Deathloop som inspirerede mig til at købe Arkane samlingen. Havde egentligt afskrevet det mindst 3 gange forinden, men nu er jeg endeligt kommet ind i det. Har mistforstået det hele, det er ikke Bioshock som jeg troede, men er rent faktisk en åndelig efterfølger til System Shock 2. Det var dog meningen at jeg skulle spille Dishonored 1-2 og ignorere Prey, men sådan kan det gå. Er fortsat med Gran Turismo 6 på siden, det har fanget mig så ser nu lidt mere frem til 7eren. Bye bye Like Comment Share 0McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
McCandlessDK 2021-09-22 12:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Hvorfor skriver du ikke dine gennemførte spil ind i 52spil-tråden?! Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-22 12:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min liste af gennemførte spil er ret kort. Det er ikke så tit jeg rent faktisk når hele vejen igennem. Kom dog til enden af Hypnospace Outlaw, ville ønske der var mere af den slags, var helt solgt på det spil. Det er særligt spændende som musik-nørd. Elsker alt deres musikhistorie og de forbandede Chowder man sange. Bye bye Like Comment Share 0Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
Lilium11 2021-09-22 13:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husk at spille Prey med mere fokus på "spells" end gunplay. Gunplay er crazy overpowered, og generelt ensformigt at spille som, men hvis man opgraderer sig meget i alien-skills så bliver det mere sådan noget med at bruge de rigtige abilities mod de monstre der er svage over for dem, og balancen fungerer bedre og det gør gameplayet mere involverende. Og så er der bare så mange lækre detaljer der gør stationen værd at gå på udforskning I. Hvordan er Deathloop efterhånden? Jeg blev lidt bange for at skyderi vejer for meget, set i forhold til hvordan de fleste fjender virker lidt lallende stupide og som bare er forsvarsløst fodder for dine mange guns og powers. Har altid foretrukket Dishonored i rendyrket stealth da jeg synes éns powers i kamp var for overvældende i forhold til modstanden, men det lød lidt til at den approach ikke holder i Deathloop. In reply to: @McCandlessDK Prey er fedt, det taber dog pusten i den sidste tredjedel. Jeg elsker det, men den del hvor de der robotter, der bliver ved med at respawne, kommer, den sutter! Be gay, do crimes. #Armthequeer Like Comment Share 0The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
The Pez Dispenser 2021-09-25 10:22 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg gennemførte alle episoder i Quake, nu er jeg vendt tilbage for at finde de hemmelige baner jeg missede i første omgang.Bye bye Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161
For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! 1...144145146147148149150151152...161