LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      nyeste
      Atrás

      Spil

      Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

      Hvad spiller du nu?


      b3an_tv: Jeg håber virkelig det får en PS4-udgivelse på et tidspunkt. Jeg vil helt vildt gerne spille det, men er ikke den store PC-spiller. SuperGiant Games er bare helt sindssygt dygtige.

      Deres forrige spil, Pyre, er er af mine yndlingsspil. Eminent godt. Stor anbefaling herfra hvis du ikke har prøvet det.
      Stamp128: Jeg er vildt overrasket over hvor godt det er, og ja en ps4 version ville være dejligt. Et lækkert spil at sidde i sofaen og game.

      Jeg vil kigge deres andre spil igennem, hvis de holder samme niveau!
      • 0
      for tiden spiller jeg Wasteland 3. jeg er ikke så vant til genren, men det er super fedt!
      • 0
      Har smidt et par timer i Project Watlock. Jeg tror at det er det bedste fps jeg har spillet i år. Der er et kæmpe våbenudvalg og de har alle et godt feel. Musikken er sej og der er masser af forskellige fjender og masser ar variation i banernes grafik.

      Ligesom med Ion Fury insisterede jeg på at spille på den sværeste, så har prøvet de første baner adskillelige gange og har nu overgivet mig og er hoppet et par takker ned. Heldigvis er spillet, ligesom Ion Fury, så godt at banerne ikke er kedelige når man genspiller dem.
      Bye bye
      • 0
      Kom igennem The Thing episoden i Porject Warlock. Er vild med atmosfæren i flere af de her episoder og det er forfriskende kreativt med designsne.

      Apropo The Thing, så har jeg også fået gang i Distrust. Det virker lovende, selvom styringen kræver noget tilvænning.
      Bye bye
      • 0
      Gennemførte Ion fury på den anden sværreste. Det var super svært, men fedt. Helt klart et af de bedste action spil fra 2019. Min eneste anke er at jeg gerne ville have lidt mere variation i områder. Det er meget urbant det hele og fjendeudvalget kunne også peppes op. Men udover det er det nok et af de bedste fps i de senere år.

      Er også godt i gang med Nioh2 og Long Dark. De er fortsat gode. Har også startet på Amnesia: A Machine for pigs. Det er indtil videre mere spændende end jeg havde forventet. Meget mystisk og stemningsfuldt. Er spændt på hvordan det udvikler sig.

      Tillagt 2020-11-14 14:18:
      Gennemførte Ion fury på den anden sværreste. Det var super svært, men fedt. Helt klart et af de bedste action spil fra 2019. Min eneste anke er at jeg gerne ville have lidt mere variation i områder. Det er meget urbant det hele og fjendeudvalget kunne også peppes op. Men udover det er det nok et af de bedste fps i de senere år.

      Er også godt i gang med Nioh2 og Long Dark. De er fortsat gode. Har også startet på Amnesia: A Machine for pigs. Det er indtil videre mere spændende end jeg havde forventet. Meget mystisk og stemningsfuldt. Er spændt på hvordan det udvikler sig.
      Bye bye
      • 0
      Er gået i gang med Disco Elysium og er ca. 35 timer inde nu og er fuldstændig opslugt! En stor anbefaling herfra!

      Det næste på min liste er også Hades.
      • 0
      Spiller Btsx episode 1 udvidelsen til Doom 2. Er glad for at jeg nøjedes med Ultra Violence over Ultra Violence+. Det er en rimeligt strid kampagne. Har været i adskillelige kampe hvor jeg tænkte at det nok var umuligt for mig at komme videre.

      Det er en vanvittigt svær udvidelse men også sjov. Jeg syntes dog at de er lidt for glade for at bruge archviles. Jeg kan håndtere 2, men når man når man pludseligt er omringet af 4 bliver det lidt voldsomt. Jeg får dårligr nerver af den kampagne. Men musikken er fed og der er masser af nye teksturer og generelt inspireret og nydelig arkitektur.
      Bye bye
      • 0
      Jeg har nu brugt 1,5 time på at gennemføre den første "episode" af Ion Fury. Jeg har fundet alle secrets so-far, og ja - et par af dem krævede sgu lige en hurtig google. Træk i de her specifikke håndtag i den her specifikke rækkefølge, hvordan skulle jeg dog kunne klare den selv?!?! Alt sammen for at finde ud af at spillet shamer mig for ikke lige at få dræbt alt. Kan se at der er et trofæ for at "gøre alting", så jeg går ud fra at de mener også 100% fjender. Hmm...

      Anyway, spillet er ret fedt. Jeg startede på Normal, for da jeg startede på den næst-sværeste døde jeg ret tit og jeg havde på daværende tidspunkt ikke opdaget quicksaves, så det lignede noget der ville blive til en farlig omgang trial n' error, men det gør nu ikke det store for spillet er stadig svedigt som bare pokker og byder på intens action i høj hastighed, med alle de klassiske træk som genren engang var defineret af. Jeg tror stadig jeg er mere til Doom Eternal, det har bare mere til sine mekanikker umiddelbart, samt federe guns, men nu må vi se hvordan Ion Fury klarer sig i senere kapitler. Indtil videre lugter det i hvert fald positivt.
      Be gay, do crimes. #Armthequeer
      Gennemførte på den næstsværeste og det var rimeligt hårdt. Kastede næsten håndklædet i ringen flere steder. Er stadig i tvivl om hvordan det lykkedes mig at klare den sidste bane.

      Men hvis du er mere til Doom Eternal, så har du Prodeus at se frem til. Ser ud til at være mere i Doom2016 stil end så mange af de andre boomershooters.
      Bye bye
      • 0
      Er godt i gang med Bloodstained: Ritual of the Night.

      Det er meget dovent, især rent teknisk. Fesen grafik, ret mange bugs, middelmådig styring, elendig historie (indtil videre) og ditto voice acting, masser af grammatiske fejl og tastefejl i voice boxes.... Men alligevel er det bare god Metroidvania-underholdning, og jeg får ret ofte abstinenser efter en god omgang Metroidvania.

      Ja, alle de håndholdte Castlevania-spil er 10 gange bedre, men mangler du noget nyt indhold inden for genren, så er Bloodstained: Ritual of the Night et hæderligt bud.
      • 0
      Er igang med Vikings..... det er noget af en blandet pose bolcher. I weekenden håber jeg på at DAO har fundet ud af hvor de har min PS5 er, og jeg derfor kan spille Spiderman Miles Morales, men ellers bliver det Pathless som ser rigtig solid ud
      I think of dieting, then i eat pizza
      • 0
      Så er jeg røget på Gamepass. 10 kr for 3 måneder var simpelthen for billigt til ikke at prøve.
      Og jeg tager alle ord i mig igen. Det er ganske enkelt det bedst siden brød i skiver. Kommer helt sikkert til at hænge ved når mit tilbud ender. Og med udsigt til at alle MS titler på kommer på GP er det en tjeneste der bare blive bedre og bedre.
      Eneste broj var det tog mig små 10 timer at hente Gears 5. Men sådan er det jo med digitale spil. Det er lort, men det må man nok bare lære at leve med.
      • 0
      Jeg søger nye spil til min mor.
      Hun elsker spil som Banished, Stardew Valley og lignende - hvor man bygger noget op, uden truslen fra andre spillere eller en træls RNG

      Helst i simulator/byg-en-by genren. Har i nogen forslag?

      På forhånd tak!
      • 0
      Er kommet godt i gang med Amnesia Rebirth. Det har en ret fed atmosfære, jeg syntes det er nogle lidt andre stemninger end man normalt ser i gyserspil og er vildt med måden de håndtere nattesyn. Jeg er lidt forvirret over hvad der helt præcist sker når man dør, virker som regel som om at der ikke er de store konsekvenser. Men udover det er det en interessant oplevelse indtil videre. En spændende 2er.
      Bye bye
      • 0
      Jeg spiller Immortals fenyx rising på Switch.

      Altså hvis man hører til dem, der synes Assassins Creed er ok, og samtidigt synes Breath of the Will var godt, så er der rimeligt meget at kunne lide her.
      Især efter dagens update, så det ikke længere crasher hver anden time.

      Jeg er fan.
      • 0
      Har netop tæsket mig igennem Nioh Ng+3 eller whatever, jeg skulle unlocke Way of the Wise for at få de sidste Abyss-levels låst op for "platinet", det er overstået, og jeg synes det var et ret fedt spil.

      Dog lidt nogle anker. Jeg synes der er lige lovligt meget loot-bræk i spillet, altså jeg synes bare man drukner i loot, og langt det meste af det er fuldstændigt ubrugeligt og skal bare sælges ved lejlighed, og det tager som regel også ret lang tid at sælge. Minor nitpick i know, men jeg har også noget lidt tungere. Jeg synes balancen er lidt fucked og at spillet er lidt for meget af et numbers game, enten så ville alting kunne nakke mig sådan 1-shot agtigt eller også så gjorde jeg rent med fjendernes ansigt, alt afhængigt af om mit udstyr var klar til banen eller ej. Jeg tror jeg ville have nydt det mere hvis spillet var lidt mere Sekiro-agtigt.

      Spillets mange kister og var også ret lame fordi de så ofte bare indhold flere fucking sværd! Ikke desto mindre glæder jeg mig til at prøve 2'eren på et tidspunkt, det kommer på PC inden længe. Så kan man jo kigge på det dér.
      Be gay, do crimes. #Armthequeer
      • 0
      Spiller Vampyr på Switch. Det er ikke nødvendigvis den optimale måde at spille det på, men tilgengæld kan man læse teksten, hvis man spiller i håndholdt så det er et plus! Men man kan løbe fra teksturene, det loader hvis man løber for hurtigt i for lang tid :p. Kører klart værre end Cyberpunk.

      Med det sagt, så syntes jeg at spillet er ret godt. Det er helt klart janky, men musikken er møgfed. Gameplayet er lidt Dark Souls møder Witcher 3 agtigt, man har sine potions og sin stamina bar. Der er ikke så meget vægt til slagene, men det er fungere nogenlunde. Det spændende er mere måden det hele hænger sammen på. Det er spændende at udforske og jeg kan godt lide hele vampyr systemet hvor man render rundt og prøver at vurdere om man kan tillade sig at myrde en npc eller ej. Det er en af de spiloplevelser hvor atmosfæren og de innovative ideer hæver de mindre heldige aspekter op. Jeg har kun spillet en 3 timer, så håber det holder, men det er mine tanker indtil videre.
      Bye bye
      • 0
      Er i gang med det første Fallout. Det er så ærgeligt at den gik videre til Bethesda, konceptet er så meget federe i det første. Historien er åben, man kan praktisk taget gøre alt i den retning man lyster, der er brødkrummer som leder en i forskellige retninger men du bestemmer dybest set selv.

      Er vild med den måde de håndtere worldmap. Tidspresset og faren ved lange rejser gør at det aldrig er ubetydeligt når man endeligt når frem. Jeg syntes også den ret dystre musik er mere tiltalende end den 50er stemning Bethesda gik videre med. Verdnen føltes langt mere håbløs og fjendtlig.

      Jeg har aldrig spillet 2eren, så håber det er ligeså godt. 1eren var præcis det jeg søgte i et rpg, det er ikke perfekt men det er ganske unikt.

      Næst på listen er enten Fallout 2 eller Lands of Lore 3.
      Bye bye
      • 0
      Fedt du holder gang i den her tråd Pez. Jeg er vild med at læse om hvad andre ligger og roder med og deres tanker dertil.
      Spiller selv lige Tell Me Why, mens jeg tager et break fra Outerworlds. Er lidt en sucker for de der small american town historier, men på papiret burde et spil TMY ikke være noget for mig. Jeg er ved at være færdige med chapter 2 og er spændt på hvordan historien ender. Scenen i arkivrummet blev dog trukket lidt for langt ud. Det trækker dog ned i oplevelsen at Ollie/Tyler er så usympatisk. Synes ikke rigtig det giver mening, at når man selv skal træffe valgene, at man ikke bryder sig om nogen af de valg man tager.
      Men måske det ender med at give mening til sidst
      • 0
      Jeg har været i gang med lidt Sniper Elite 4 her på det seneste. Prøvede Authentic Plus sværhedsgraden, men at være snigskytte er sgu ret svært for mig - at ramme fjender over 200 meter væk med hensyn til både bullet drop og vindretning er min erfaring med sådan noget sgu for snæver til

      Jeg endte med at køre noget DLC på en form for custom sværhedsgrad hvor jeg bevarede det meste af Authentic Plus parametre, men dog med Hard mode HUD options så jeg kan få lidt kompensation for at være dårlig. Det fandeme sjældent det sker for mig i AAA spil, men jeg er ganske okay med det!
      Be gay, do crimes. #Armthequeer
      @lilium

      Jeg ved ikke om det direkte er et godt råd, men jeg fandt det også svært med bulletdrop og vindretning, specielt fordi det er meget trial and error i starten.

      Jeg fandt det dog væsentligt nemmere efter en gennemspilning af de 3 Zombie Army udgivelser (spillede det igennem med et par kammerater på sniper elite difficulty) og grundet det mere action orienterede tempo og stil fik jeg det ret hurtigt under huden og kunne overføre mine nye "skills" til de mere sniger-venlige sniper elite spil

      Begge serier er fine, omend de hurtigt bliver trivielle imo. Men der er sgu noget over at bekæmpe en kæmpe dæmon hitler mens man bliver swarmet af diverse former for zombie nazister... Og don't get me started on the zombie sniper o_O de flyver rundt fra tag til tag og har en sindssyg præcision. Nok den sjoveste (og mest frustrerende) fjende i spillet at spille i mod.
      • 0
      Jeg gennemførte Fallout 1 og det var noget helt særligt. Super svært men også mere frit og åbent end noget andet open world spil. Er nu hoppet til 2eren og det starter mindre godt. Har forvildet mig ned i en nærmest endeløs dungeon fyldt med rotter, hvilket ikke er super spændende.

      Men hænger i, tænker at det bliver bedre når jeg får et anstændigt våben.
      Bye bye
      • 0
      Jeg kommer aldrig nogensinde til at kunne spille et af de old school PC CRPG'er igen. Prøvede kræfter med Planescape: Torment for ganske få år siden, og jeg havde slet ikke noget overblik over hvad jeg skulle gøre og hvordan. Det er for hardcore til mig. Ville ellers gerne. Især Fallout 1. Men her er tidsbegrænsningen helt klart også en stor barriere for mig.

      Har selv lige fået gennemført God Of War (PS4). Wauw. Helt eminent godt. Perfekt semi open world hvor man har lyst til at lave alle sidequests, men hvor man samtidig ikke mister fokus fra hovedhistorien. Genialt.
      Prøvede så lige at hoppe på God Of War 3 bagefter, og det kan ikke anbefales. Det er helt utvivlsomt et godt spil stadig, men det er svært at nyde på samme måde med det nyeste spil frisk i erindringen.

      Nu er jeg i gang med Kingdom Hearts: Melody of Memory. Ganske hyggelige rytmespil, men jeg synes faktisk at det er lidt en ulempe for spillet at det er gået op i fuld 3D med flere effekter. Det kan give problemer med lag på ens handlinger, når det går stærkest for sig. Det var ikke et problem med Theatrhythm til 3DS, som jeg husker det.
      • 0
      Tidsbegrænsninger ikke et problem. Der er ikke voldsomt mange npc'er i hver by og de er meget gode til at guide de i retningen af vandchippen. Jeg fandt den efter 50 dage, valgte at gå målrettet efter den da jeg ville stoppe timeren. De er genetelt meget gode til at guide en rundt mellem de forskellige punkter. Du bliver bedt om at rejse mod vest, du finder en by på halvvejen, de fortæller dig om en by i syd. Her hører du om water merchants of snart er du i Nekropolis hvor folk siger at de har en vandchip. Herefter er man fri uden timer og man har adgang til en masse opgaver som man fandt i sin søgen efter chippen.

      Det smarte er at mange af missionerne leder en i retningen af hovedhistorien. Man skal virkeligt spille med hovedet under armen hvis man ikke skal finde det meste. Jeg stoppede timeren efter 50 in-game dage. Havde 200 tilbage. Havde gennemført resten af spillet efter 90.

      Torment er sværere fordi alle områder er tæt befolket af npc'ere der gerne vil snakke langt og længe om alverdens ting. Det er lidt noget andet end Fallout. Fallout har mindre dialog end Bethesdas spil, men er mere åbent og frit. Hvilket på en måde gør det mere tilgængeligt. Det er mere kampene der kan gøre det svært, men man kan ofte finde veje omkring hvis man er kreativ. Men jeg fik roder mig ud i nogle ret heftige situationer.

      Er kommet lidt videre med Fallout 2. Jeg er mindre glad for det. Humoren er irriterende og der er flere quests og længere quests, men det er ikke nødvendigvis en god ting. Missionerne virker mindre relevante og der er rigtigt meget løben frem og tilbage. Så holder en pause, men vender tilbage snarligt.
      Bye bye
      • 0

      For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!