Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?


Niceguy, det er da klart du bliver følelsesmæssigt påvirket.

Ramsay nøjes jo nok ikke med at voldtage din søster, han laver også et tæppe ud af hende.

Fantastisk ond skurk R.R Martin har skabt
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
@Juice
Rødovre centeret er i øvrigt et meget cool sted ;)
@Joey
Ja han er genial. Nu har jeg ikke læst bøgerne, men Rheon spiller ham fandme også godt.
Jeg har netop afsluttet Witcher 3 og venter lidt med at starte på den ene af de to udvidelser.

I stedet for er jeg lige startet på Hellblade Senua's Sacrifice.

I mens har jeg stadig gang i lidt CoD Online og Dark Souls 3 med en makker, når vi en sjælden gang har spille tid samtidig.
Men pt. er min ugentlig spilletid på under 10 timer, så det er svært at komme omkring det hele.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Lige pt. spiller jeg Code Vein og så har Lilium herindefra, indirekte, fået mig til at købe Celeste, da jeg lige ville dufte til ét af de spil hun selv skriver er meget udfordrende... jeg har har kun prøvet det en time eller noget, og har kun haft lyst til at tyre min gamepad ind i væggen 2 gange.......

Code Vein bliver spillet da jeg har gang i et længerevarende projekt, hvor jeg prøver at gå i kast med genrer, som jeg ellers aldrig rigtig har givet mig tid til. Så i 2020 bliver en af de genre Souls like genren (er det overhovedet en genre BTW?). Folk skriver på nettet at ikke er nær så svært, som Dark Souls spillene, sååå vi starter lidt blødt ud.
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Håber du hænger ud og får klatret det bjerg, det er rejsen værd!
Be gay, do crimes. #Armthequeer
Er primært i gang med Sigil, det er pissesvært, men fedt med mere Doom. Sikke en tid vi lever i hvor man pludseligt har nye episoder i både Duke3D og Doom af de oprindelige designere.

Derudover er jeg også i gang med Rockband 2, Baldurs Gate og Bloodstained.
Bye bye
Jeg spillede Celeste i cirka en time, så gav jeg op.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Hygger mig pt. med at spille Trails of Cold Steel III igennem på nightmare for at skaffe de sidste trophies jeg mangler. Derudover har jeg spillet Crash Bandicoot trilogien igennem mens den har stået på eksamener.

Tillagt 2020-01-22 22:35:
@Juice

Det er nu noteret at spil Lilium anser som svære, lever op til rygtet, og nok derfor ikke er noget jeg giver mig i kast med lige foreløbigt
  • 0
Jeg startede et nyt spil i Death Stranding, 90 timer var åbenbart ikke nok går og med en lyst til at klare flere missioner. Gid der var andre spil der gjorde noget lignende så jeg kunne spille dem lidt før jeg vendte tilbage.

Overvejer lidt om jeg skal give Spintires et forsøg.
Bye bye
  • 0
Kan se snakken er faldet lidt på Celeste.

Det er altså ikke er videre svært spil. Jeg var aldrig frustreret min vej igennem. Jeg har så kun spillet main og ikke b og c sides.
Jeg troede spillet ville være sindsygt svært men blev godt nok overrasket.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Det er også primært B, C sides og Farewell hvor det ligger. Det samt de gyldne jordbær.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Jeg syntes det er ret svært i forhold til så meget andet, men der er også kort mellem checkpoint så på den måde er det ret medgørligt, især når man kommer ind i det.

Volgarr derimod, det er svært! At den først gemmer når man tæsker en boss gør det kun endnu mere unfair.
Bye bye
  • 0
Hmm... måske Dude tænker på det som i at fordi man har checkpoints konstant så bliver det aldrig frustrerende og dermed ikke svært? Jeg ved heller ikke hvor mange jordbær han har forsøgt at samle, men de er jo også en stor del af udfordringen og det skal da helst gøres så du kan imponere dine venner.

Jeg tænker egentligt jeg vil prøve at gennemføre det og få den dårligste slutning, hvorfor ikke. Celeste er værd at spille igen og igen.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Ok, done. Altså overvejende vil jeg sige på baggrund af mit resultat (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1979384501) at det meste af udfordringen i main story er koncentreret omkring Summit, klart det sværeste level.

Tillagt 2020-01-26 02:32:
Oh, for resten! Det var Celeste's 2 års jubilæum den 25. Januar, så det var da totalt apropos at det lige skulle komme på tale nu
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
det at der er konstante checkpoints gør at jeg gider spille det. Havde jeg skulle starte forfra ved hvert kapitel eller vente på load ved hvert dødsfald havde jeg slettet det spil efter 5 minutter.
Men der var aldrig nogle skærme hvor jeg rigtig blev irriteret og frustreret ud over et par stykker. Derfor er det i min bog ikke "svært"

Jeg tog jordbær i starten men da jeg fandt ud af de intet gav af bonus så var de kun spild af tid. Jeg har ikke behov for at prale at jeg kan finde x antal jordbær eller klare b og C sider.
Når jeg når credits så er den skid slået, Skulle jeg bruge tid på b og c så skulle de ligge inden for main story med adgang løbende og ikke noget som skal låses op for.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Spillet bliver noget nemmere når man bare springer alt det udfordrende indhold over
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Jeg springe ikke noget over. Post game og bonus baner er ikke en del af Main. Det er bonus. Hvis man vil se alt et spil har at byde på så skal man gå efter alle collectibles og bonus baner. Men det gider jeg personligt ikke spilde tid på.
Jeg har været igennem story og nu set hvad Celeste er for et spil.
Jeg har bare ikke den tilgang til spil at jeg bare skal prale og være bedst til alt.
Jeg spiller for at hygge mig og det gør jeg med en story mode. Ikke alt bonus gøgl og secrets.

Tillagt 2020-01-27 12:19:
SÃ¥ ja jeg synes spillet er nemt nok. Som sagt story mode.
Det kom bare bag på mig at en som juice gav så hurtigt op. Han slår mig som en der godt kan rive et spil rundt som er svært. Men det kan da være det ikke er tilfældet.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Du har set en brøkdel af hvad Celeste er for en størrelse, og det er som sådan også fint. Jeg måtte bare lige markere at du nok næppe har erfaret grunden til at mange betragter det som et svært spil.

Men at Juice nok er rimelig shit til platformere, det kan der nok være noget om. Åbenbart også FreshWater
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Det kan også sagtens være. Jeg er hvert fald blevet mættet af Celestes gameplay og grafik under min story gennemspilning så der står slet ikke højt på min liste over noget jeg bare må.
Men tænker da der er en del som falder fra i story mode. Se kollegaer som så jeg spillede det sagde det ville de aldrig spille fordi det så svært ud.

Men vi ved jo også alle Lillum at du har evner som en syd Koreaner i spil
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Ja ja, det var såmænd heller ikke for at dunke dig oven i hovedet eller noget

Du blev mættet, du gav den en 8'er. Du har uden tvivl hygget dig, det er nok for mig
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Fair nok. Jamen så er alt godt ;)
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Hey dude! Er du på en switch-indie spree eller hvad sker der med alle de spil du får høvlet igennem?

Lige den her:
17/52
Brawl
Timer: 1 tror jeg.
Karakter: 1

Det kunne være et fint alternativ til bomberman. Men den styring er helt horribelt. Havde ellers sat mig for at klare alle 8 stories men jeg måtte simpelthen give op i nummer 2. Magen til lorte styring skal man lede længe efter. Det er som om man render rundt i sæbevand i banerne.
Burde ikke komme på listen. Men lidt er spillet og det er for dårligt til nogen sinde at blive installeret igen. Min tid med det spil er slut. Prut.


Er det så gennemført, hvis du ikke spillede alle stories? Ikke for at være efter dig, jeg syntes bare ikke helt det lyder gennemført

Og Celeste er svært. At springe halvdelen af indholdet over, og så sige det er EZ er lidt letkøbt, imo. I Braid slutter du også teknisk set i "world 1", men det er fordi du starter i World 2. Nogle spil er bare opbygget anderledes, og Celeste er en af dem. Jeg siger ikke man skal samle alle jordbær, det er nok mere for collectors, men b-c sides synes jeg hører med til hovedspillet
Er det ikke gennemførte spil vi gør i?
Eller er det bare alle spil man har spillet i år? Jeg er helt oprigtigt lidt forvirret nu.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Altså story delen er hvad der behøves for at tælle med.
Jeg sletter gerne brawl. Kan godt se den ikke burde være der på.

Angående Celeste så var story for mig ikke voldsomt svært og er derfor også kun den del jeg udtaler mig om.
Jeg er ikke enig i at b og c side er en del af main da man aktivt skel lede efter skjulte rum for at låse op for dem. Altså bonus baner.

Tillagt 2020-01-27 19:06:
Har sletter brawl nu.
Grunden til jeg tog den med var fordi en anden havde skrevet et spil på listen som ikke kunne gennemføres men som vedkommende bare havde spillet X antal timer. Brawl er bare så ringe at det er simpelthen ikke tiden værd at spille alle stories. Derfor tænkte jeg den gik lidt under det samme. Men det er helt fair at påpege det og den er slettet som sagt

Ang dit spørgsmål. Ja har en kæmpe stak små spil købt for 10-20 kr. Som jeg vil have ud af verden. Så har jeg lært at det gider jeg ikke bruge penge på igen
Y can't metroid crawl ?
Tænker du på mig og Apex Legends nu?

Jeg satte det som en bobler nederst på min liste og det var fordi jeg gennemførte battlepass i det (max level 110).
Så hvis det er mig du tænker på, så synes jeg ikke din sammenligning holder
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!