Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hvad spiller du nu?


Firewatch - 3 timers tid inde so far. I understand the hype, I really do!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Pillars of Eternity - Har haft det i min steam account længe. Først nu jeg har tid til at prøve det af. Og ja, jeg er vild med det
  • 0
Jeg måtte opgive Haunting Ground . Jeg synes gemme/vente-mekanikken var helt elendigt implementeret, hvilket resulterede i at alt for meget tid gik med at løbe væk fra fjenden frem for at komme videre i historien.

---

Legend of Heroes: Trails in the Sky
Solidt RPG indtil videre (15 timers tid). Har dog en snigende fornemmelse af, at jeg kører død i det meget snart

Fallout New Vegas
Har efterhånden været kørt død i det rigtig længe. Det var rigtig godt indtil jeg nåede til DLC-miljøet i "Honest Hearts". Jeg synes det er håbløst designet i forhold til at nå hen til sine mål. Den DLC kedede mig godt nok gevaldigt. Jeg skal nok snart have taget mig sammen til at trave igennem den, så jeg kan komme ud og nyde spillet på den anden side.

---

Derudover har jeg for nyligt gennemført følgende:

Binary Domain .
Rigtig solid 3. persons cover-shooter. Absolut et spil som jeg kan anbefale folk, der er fans af Gears of War og Vanquish.
Binary Domain lander nok et sted imellem de to med hensyn til hvor hektisk det er - jeg er dog personligt mere til Vanquish.
  • 0
  • LilB
  • LilB
Jeg har lige investeret i Garden Warfare 2 til PS4 og hvis nogen har lyst til at spille er jeg nok meget på her i weekenden. Nick er GRLILB.

See ya there
  • 0
Kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal købe LBP 3 (75kr) eller Rayman Legends (Nok omkring 150-200) til PS4, mangler et virkelig godt platform spil, er ved at være kørt død i alt andet. Nogen der lige kan give nogle råd? :o)
Rayman er fabelagtig men hvis du har en Wii U også vil jeg Anbefale den version
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer scoop:
Kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal købe LBP 3 (75kr) eller Rayman Legends (Nok omkring 150-200) til PS4, mangler et virkelig godt platform spil, er ved at være kørt død i alt andet. Nogen der lige kan give nogle råd? :o)


Rayman er nok en af de bedste 2D platformere i mange, mange år efter min mening...
  • 0
Det er meget forskelligt.
Lige pt spiller jeg en masse Telltale games på ps4 og pc
  • 0
hentede endelig GTA V til Xbox one.... fedt at spille det igen... rendte dog ind i en bug der gjorde jeg skulle spille Father/Son missionen gennem 3 gange... fuck me... ja den hvor man køre efter båden... oh well.. men nu har jeg "unlocked" Trevor så alt er godt
"let røven og gør noget"
  • 0
Faldt over Alice Madness Returns til 360 på bibliotekssudsalg til en 5er. Er en meget fedt univers, men synes kapitlerne er frygtelig lange
  • 0
Fik prikket hul på Infamous second son idag synes godt nok det er længe om at komme igang, man får ikke lov til at spille meget selv den første time
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
startede op med Destiny idag
Jeg kan rigtig godt lide det
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Pokemon Fire Red
Timerne flyver bare. Det er sgu god underholdning og nostalgi at træne lidt med Blastoise
  • 0
Well 2 af mine all time favourites.. skifter lidt imellem Alan Wake og Dead Space
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Well 2 af mine all time favourites.. skifter lidt imellem Alan Wake og Dead Space


Jeg har altid problemer med at skifte imellem 2 spil der minder bare lidt om hinanden...
Kommer du slet ikke trykke på de forkerte knapper når du springer fra det ene 3. persons actionspil til det andet?
  • 0
Citerer Emil_Nissen:
Jeg har altid problemer med at skifte imellem 2 spil der minder bare lidt om hinanden...
Kommer du slet ikke trykke på de forkerte knapper når du springer fra det ene 3. persons actionspil til det andet?


Synes ikke det er så slemt.... eneste minus er når Isaac eller Alan fucker up... Så i går rendte jeg rundt i Bright Falls med Isaac Clarke og Alan Wake var endt op på Ishimura.. Isaac var faktisk lettet, men Alan... I skulle høre ham hyle og bitche
"let røven og gør noget"
  • 0
Citerer Aalborg:
Synes ikke det er så slemt.... eneste minus er når Isaac eller Alan fucker up... Så i går rendte jeg rundt i Bright Falls med Isaac Clarke og Alan Wake var endt op på Ishimura.. Isaac var faktisk lettet, men Alan... I skulle høre ham hyle og bitche


Hader når det sker... Alan gider sikkert heller ikke drikke det sprøjt de kalder "kaffe" på Ishimura.
  • 0
Hej alle sammen, jeg er Teddyha86.
https://www.youtube.com/channel/UCQCF59adz0MtwPr6q4bnIYA
Jeg spiller primært strategispil, især spiller jeg parardox spil:

Europa Universalis IV
Crusader Kings II
Mount and blade
Mount and blade Warband
City skyline

Endvidere spiller jeg:
Subnautica
Fatorio
Heartstone
Prison Architecht
Mordheim City of the Damned
League og Legends

På PS3 Spiller jeg Black Ops spillene især II


Jeg spiller på Twitch.tv som Teddyha86
Jeg er på twitter Youtube Teddyha86 @YoutubTeddyha86
Og som i nok kan gætte fra min Twitter er jeg på youtube: Teddyha86
  • 0
Velkommen i flokken
Be gay, do crimes. #Armthequeer
Citerer Lilium11:
Velkommen i flokken
Mange tak
  • 0
Kingdom Hearts final mix.
Jeg kan bare ikke komme forbi Trickstet. Uanset hvilke taktikker jeg bruger.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Spiller stadig Ratchet and Clank. Dem af jer som ikke har været utålmodige skarn og venter på den europæiske release kan roligt glæde jer. Masser af farver og sjov action. Det kan sku' godt nogle gange være nemt at blive ramt af fjendlige skud i det kaos af eksplosioner og partikeleffekter lol.

Spiller på Hard hvor sværhedsgraden lidt minder om det originale. Kunne måske godt efterspørge en Hard mode der gør mere end bare mere skade på alting, dvs. mere krævende platforming, mere kompetente fjender osv. men udover det så er jeg ret begejstret
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Spiller lige pt. The Long Dark

https://youtu.be/yp3ApU79rXI

et flot spil, med omfattende ramme verden. Det er et overlevelses spil som foregår i Canadas vildnis. Jeg er yderst underholdt - især fordi det er i Early Accsess. Det kan varmt anbefales!
  • 0
Den står endelig på Ratchet and Clank herhjemme. Har glædet mig til at få tiden til at spille det. Når historien er gennemført, begynder min jagt efter plat
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!