Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Åbningstid for Xbox Live


Som de fleste sikkert ved, er Microsoft ved at opdatere Xbox Live og xbox.com. Det betyder, at både hjemmesiden og Live er midlertidigt lukket. Opdateringen har været i gang siden tidligt i går, og jeg er ved at være lidt desperat efter at game online (specielt fordi det jo er efterårsferie). Er der nogen er jer, som ved hvornår Xbox Live igen bliver åbnet?
Finish the Fight 2007
  • 0
Xbox Live er åbnet, så du kan sagtens spille online nu. Xbox.com er dog stadig nede.

Edit: Har lige læst andre steder at folk heller ikke kan komme på. Det var da underligt, da jeg har set på min venneliste, at nogle spiller DoA online ^^;
Jeg blogger også! xD - http://blogs.xboxlife.dk/da_senzai
  • 0
Jeg prøvede ved 13.00 tiden, og der virkede det ikke. Men vi må vente.
Finish the Fight 2007
  • 0
Ja, så kan jeg bringe den gode nyhed, at Xbox Live er åbnet igen!

Det gælder for øvrigt også xbox.com
Finish the Fight 2007
  • 0
  • LeOn
  • LeOn
Men vi kan stadig ikke se de nye funktioner før at man kan logge ind på Xbox.com
  • 0
Hvorfor kan man ikke logge ind på sin bruger på Xbox.com ???
Leifang Lover
  • 0
#6 denne siden er ikke helt oppe i nu
  • 0
syns heller ikke lige jeg kunne se noget på live da jeg tændte igår. har man automatisk en bruger på xbox.com ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
  • Kill
  • Kill
Nej ikke helt The dude

Vis du skal have en skal du bare gå ind på xboxlive.com opret en ny profil og du bliver spurgt om du ejer en xbox 360 eller xbox så siger du bare 360 og derefter ber den dig om din e-mail som du har bruger inde i din xbox vis man kan sige det sådan så har du faktisk en bruger
At vaere Nørd er Nørded!
  • 0
er det derfor at xbox live har drillet lidt på det sidste, med at den går på liven når jeg starter, og så disconnecter når jeg starter et spil op eller er det noget helt andet,, ved ikke, det er derfor jeg spørger
I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!