SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
sorensen84 2024-09-11 10:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ved I om det er ligemeget hvilke ekstern harddisk, som jeg køber til min Playstation 4? Har fundet denne hos el-giganten. Virker den også til Playstation 4? https://www.elgiganten.dk/product/computer-kontor/lagring/ekstern-harddisk-hdd/seagate-expansion-plus-barbart-hard-drive-2-tb/347313It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln Like Comment Share 0sorensen84 2024-10-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøver lige igen😊 Når jeg søger efter en ekstern harddisk til Playstation 4, så viser den både harddiske med USB 3.0, 3.1 og 3.2. Hvilke skal jeg vælge? Vil helst ikke købe en harddisk, som ikke passer til Playstation 4.It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!
sorensen84 2024-10-07 10:36 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøver lige igen😊 Når jeg søger efter en ekstern harddisk til Playstation 4, så viser den både harddiske med USB 3.0, 3.1 og 3.2. Hvilke skal jeg vælge? Vil helst ikke købe en harddisk, som ikke passer til Playstation 4.It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!