Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Nintendo eksklusive titler

Langt om længe har jeg besluttet mig for at købe en Nintendo Switch🙂

Grunden er at jeg gerne vil spille Nintendos eksklusive titler som Mario, Zelda, Donkey Kong og Xenoblade Chronicles.

Jeg har altid været mest til fysiske titler. Men da jeg ikke har så mange penge begyndte jeg at købe dem digitalt da jeg fik en Playstation 4. De har nogle gode tilbud på deres digitale spil på 70-90 procent, som de ikke har i butikkerne. Men det der bekymrer mig er, at selv de ældre eksklusive titler som Mario Odyssey og Breath of the wild aldrig kan findes under 400kr i butikkerne. Ved I om de digitale titler som Mario, Zelda, Donkey Kong og Xenoblade nogensinde er på tilbud i deres eShop. Her tænker jeg med rabatter på 50, 60, 70 og 80 procent? Eller falder deres eksklusive titler bare aldrig i pris?

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

Nintendo er notorisk kendt for ikke at sætte priserne ned og sjældent komme med tilbud på deres spil. De kommer dog på tilbud i ny og næ. Så enten køb et spil du vil spille, og håb på nogle andre kommer på tilbud i mellemtiden. Ellers må du væbne dig med tålmodighed.

Kan se jeg kan betale omkring 50 dollars om året og så få adgang til en masse gamle NES og SNES spil. Der er en del, jeg aldrig har spillet, så der er lidt at starte med🙂

Tillagt 2024-04-30 19:45:

In reply to: @manutdxdk

Nintendo er notorisk kendt for ikke at sætte priserne ned og sjældent komme med tilbud på deres spil. De kommer dog på tilbud i ny og næ. Så enten køb et spil du vil spille, og håb på nogle andre kommer på tilbud i mellemtiden. Ellers må du væbne dig med tålmodighed.

Et spil kan der lige blive til🙂

"A hero is an ordinary individual who finds the strength to persevere and endure in spite of overwhelming obstacles." ― Christopher Reeve
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!