Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Salg af spil

Er der nogle herinde, som er gode til at vurdere spil? Jeg har fire Wii spil, som aldrig har været brugt. Fik aldrig købt en Nintendo Wii.

Det drejer sig om:

Fragile Dreams: Farewell Ruins of the Moon

Tales of Symphonia: Dawn of the New World

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

Lige umiddelbart synes jeg at kunne se, at Fragile Dreams i ny version er det spil, jeg kan få mest for da det ligger på omkring 750kr som nyt på eBay.

Men hvad vil I tænke hvert spil er værd, når de er nye? Har skrevet med en, som har en spilforretning, som vil give 750kr for alle fire spil. Ved godt han også skal kunne sælge dem igen, men ville jeg ikke få mere ud af at sælge dem selv direkte?

En anden ting er måden at sælge dem på. Tænker der er flest samlere på eBay/Amazon. Men hvordan er man stillet på eBay/Amazon? Hvis nu en person køber et spil, men siger, at han aldrig modtog spillet, selvom han har fået det. Skal jeg så betale ham tilbage, selvom det er ham, som snyder? Hvordan beviser man det? Er bare meget nervøs over sådan noget med at blive snydt.

It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln
  • 0

De titler synes jeg ikke du skal sælge til en forhandler.

Jeg ville gå på facebook og finde en af retro spil køb salg sider. Der kan du tit få en vurdering af hvad det er værd.

Ebay sold listings er en god indikator men så skal man vidst lige trække 10 procent fra.

Jeg har ikke selv solgt på ebay men har kun hørt at man skal lade være netop fordi at de sådan set altid er på købers side. Så påstår de de aldrig har fået spillet, ja så skal du betale beløbet tilbage så vidt jeg ved. Der ud over er der gebyrer for at sælge på ebay.

Hold dig til Danmark. og evt få lidt mindre for dem end på ebay.

Håber du kunne bruge mit svar til noget.

Y can't metroid crawl ?

In reply to: @The_Dude

De titler synes jeg ikke du skal sælge til en forhandler. Jeg ville gå på facebook og finde en af retro spil køb salg sider. Der kan du tit få en vurdering af hvad det er værd. Ebay sold listings er en god indikator men så skal man vidst lige trække 10 procent fra. Jeg har ikke selv solgt på ebay men har kun hørt at man skal lade være netop fordi at de sådan set altid er på købers side. Så påstår de de aldrig har fået spillet, ja så skal du betale beløbet tilbage så vidt jeg ved. Der ud over er der gebyrer for at sælge på ebay. Hold dig til Danmark. og evt få lidt mindre for dem end på ebay. Håber du kunne bruge mit svar til noget.

Mange tak for svaret🙂

It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!