Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Diablo 4 spillere

Ikke det store. Fik opereret en visdomstand ud igår, så har fået en seddel med restriktioner med hjem af læreren, om at jeg ikke må spille alt for meget fandango de første par dage, så jeg er med på en ekspedition i aften! 😁👍

Tillagt 2023-06-16 15:42:

In reply to: @McCandlessDK

Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition!  Har du planer for din fredag aften?!
  • 0

Fedt! 

Jamen lad os da evt. kigge på det i aften. Jeg er alene hjemme med datteren, så jeg kommer på engang, når hun er gået til ro.

In reply to: @kiLLerboots

In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren..

Tak, det er smadder sødt af dig at komme fifs. Jeg bor i eget hus og bruger 5GHz forbindelsen som standard på konsoller og PC. Jeg er nærmest fristet til 'bare' at trække et kabel henover gulvet, fra kontoret og ind i stuen, for jeg føler virkelig at jeg kommer for sent til en fed fest alle har ventet længe på 😂

• 0

Fedt!  Jamen lad os da evt. kigge på det i aften. Jeg er alene hjemme med datteren, så jeg kommer på engang, når hun er gået til ro.

Tak for iaften Candless. Det var sgu sjovt. Jeg fattede dog hat af det meste. 😅 skal lige ind og læse om, hvordan alle de multiplayer funktioner virker og hænger sammen. Og så troede jeg oprigtigt, at når vi hoppede i Tier 3 Nightmare, så skulle vi hele vejen gennem kampagnen igen, new game + agtigt. Synes det er lidt ærgerligt, at det ikke fungerer sådan mere... 😅
/Støvler out

In reply to: @Carmillah

Jeg er nærmest fristet til 'bare' at trække et kabel henover gulvet, fra kontoret og ind i stuen, for jeg føler virkelig at jeg kommer for sent til en fed fest alle har ventet længe på 😂

No problemo, Carmillah. Du skulle jo gerne med ud på ekspedition på et tidspunkt.. Havde nok selv dømt ledning-over-gulv en ny aftens foranstaltning, så! 🤣👍

In reply to: @kiLLerboots In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Tak, det er smadder sødt af dig at komme fifs. Jeg bor i eget hus og bruger 5GHz forbindelsen som standard på konsoller og PC. Jeg er nærmest fristet til 'bare' at trække et kabel henover gulvet, fra kontoret og ind i stuen, for jeg føler virkelig at jeg kommer for sent til en fed fest alle har ventet længe på 😂

Jeg har min pc sat til med kabel. Der trækker et kabel hver eneste gang jeg skal bruge den. Jeg skal sgu ikke på wifi med den slet ikke i vores hjem hvor 90% af forbindelsen ryger i det værelse computeren står 🤣

Er det kun støvlefar som vil i klanen ? 👀

Y can't metroid crawl ?
  • Missing Avatar
  • Mazc

Hej mit er Mazcdk#2164.

• 0

Tak for iaften Candless. Det var sgu sjovt.

Selv tak mand!

Jeg fattede dog hat af det meste.

Forståeligt, for der skete også meget forskelligt. Hvis vi lige skal opsumere.
Først var det bare dig og mig der farmede noget renown via Strongholds og dungeons.
Så inviterede RSkovbo herfra mig ind i voice chat på xbox og insisterede på, at vi skulle slå Lillt ihjel, hvilket var det sidste jeg manglede at gøre i histoiren.
Mens vi var igang med joinede Stant herfra siden xbox party og kommanderede, at vi skulle lave Nightmare dungeons. Dem tog vi så to styks af.
Jeg håber de fik noget brugbart loot

Og så troede jeg oprigtigt, at når vi hoppede i Tier 3 Nightmare, så skulle vi hele vejen gennem kampagnen igen, new game + agtigt. Synes det er lidt ærgerligt, at det ikke fungerer sådan mere... 😅 /Støvler out

Ahh diablo 2-style? Det er jeg nu glad for, at de har droppet. Det blev trættende at køre story igennem så mange gange, synes jeg.

Tillagt 2023-06-18 19:28:

In reply to: @The_Dude

Er det kun støvlefar som vil i klanen ?

Jeg er allerede i en semi inaktiv klan

• 0

Forståeligt, for der skete også meget forskelligt. Hvis vi lige skal opsumere. Først var det bare dig og mig der farmede noget renown via Strongholds og dungeons. Så inviterede RSkovbo herfra mig ind i voice chat på xbox og insisterede på, at vi skulle slå Lillt ihjel, hvilket var det sidste jeg manglede at gøre i histoiren. Mens vi var igang med joinede Stant herfra siden xbox party og kommanderede, at vi skulle lave Nightmare dungeons. Dem tog vi så to styks af.

Ah, super. Det giver mening. Jeg undrede mig også lige om, hvor søren dem som joinede midt i det hele dukkede op fra.  Hyggeligt at det var fra GR.

Ahh diablo 2-style? Det er jeg nu glad for, at de har droppet. Det blev trættende at køre story igennem så mange gange, synes jeg.

Det kan sagtens være den nye model er lidt mere engaging i det lange løb, når jeg har vænnet mig til det. 😁

• 0

Kan nogen forklare hvordan skalering virker ?

Jeg joinede 2 venner som hver især var lvl 28 og jeg var 50.

Når jeg trykker på et monster er den måske level 52 og smadrer mig lynhurtigt men trykker de på den samme så er den kun level 30. 

Hvordan kan den finde ud af at lave det samme monster til både 50 og 30 på samme tid og tilpasse hp og dmg til både level 30 og 50 samtidig? 

Jeg synes hvert fald ikke det blev nemmere ved at joine et level 28 spil.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Kan nogen forklare hvordan skalering virker ? Jeg joinede 2 venner som hver især var lvl 28 og jeg var 50. Når jeg trykker på et monster er den måske level 52 og smadrer mig lynhurtigt men trykker de på den samme så er den kun level 30.  Hvordan kan den finde ud af at lave det samme monster til både 50 og 30 på samme tid og tilpasse hp og dmg til både level 30 og 50 samtidig?  Jeg synes hvert fald ikke det blev nemmere ved at joine et level 28 spil.

Det helt mindfuck det der scaling, men ja, det er rigtigt det du er inde på. Hvis man går det i sømmene, så vil det egentligt sige at når en level 25 angriber et monster så giver han skade relativt for hans level og monsteret giver relativt tilbage. Derfor kan I være forskellige levels og slås mod forskellige scaled monsters. 2 monstre af samme art i en crowd. Du  lvl 50 angriber monster 1. Fjenderne har ikke noget level i princippet, men tager skade og skader dig relativt i forhold til dit lvl, dvs. 50. Din makker lvl 25 angriber monster nr. 2 og skader denne og får skade tilbage relativt i forhold til sit lvl. 
Hvis din makker angriber monster nr. 1 mens du også angriber, så giver han 50 % mere skade og modtager 50 % mindre i forhold til dig, samtidigt, så du ikke dominerer, bare fordi han er 25 lvls mindre
Der hvor det bliver mindfuck og et komplet hjernedødt regnestykke, det er at alle ens stats, våben og buffs nu også skal ind i det regnestykke. Det får min hjerne til at gøre ondt... 🤣🤣

Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det, ved at læse op på det selv...

Update: med denne lille tilføjelse, at hvis din makker som i eksemplet er lvl 25 og begiver sig ind i en dungeon eller quest med et højere recommended lvl end 25 f.eks. 45, så er monstrene højere scaled, dvs 45, og scaler ikke ned som i et tilfælde hvor du hjælper ham med hans quest progression på hans lvl område..

• 0

Tak for forklaring..vi var inde i en dungeon i hans spil. Jeg så stadig monstre omkring mit level of det samme gjorde de.

Så de scalede ikke rigtig ned i den dungeon. De var dog ca. 48 i stedet for 52

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Så de scalede ikke rigtig ned i den dungeon. De var dog ca. 48 i stedet for 52

Synes jeg læste et sted at systemet scaler enkelte ekstra lvls på næsten altid. Så det er ikke en til en scaling altid. Tror også at scaling systemet og hvor meget den justerer den ene eller anden vej, varrierer i forhold til den tier man spiller. 

• 0

Hvis I har gang i noget ævleri på Discord, så find mig gerne. Mit nick er det samme som her.

• 0

Hvis I har gang i nogetm ævleri på Discord, så find mig gerne. Mit nick er det samme som her.

Ikke mig bekendt. Faktisk aner jeg ikke hvordan det fungerer 😅🙈 Har ikke rigtigt spillet online siden d2lod og dengang så skrev vi til hinanden, yikes, det var irriterende. Så har aldrig brugt Discord. Jeg har oprettet en profil online på discord og linket min ps5, men da jeg ikke kunne finde appen andetsteds på PSen, så ved jeg ikke om jeg er køreklar... 🤣 

Spiller I altid med headset eller har I prøvet discord med Dualsense mikrofonen, og kan sige god for at det virker, bare okay?

• 0

Jeg er ofte i enten Xbox party chat eller Discord når jeg spiller. Discord er smart fordi folk fra forskellige platform kan tale sammen, da appen også er på Xbox og PS5

In other news: er jeg den eneste der er træt af, at man ikke trade Legendary og unique items?

• 0

In other news: er jeg den eneste der er træt af, at man ikke trade Legendary og unique items?

Me, too. De kunne lige så godt have sagt at man slet ikke kunne trade... 🤣👎🙈

Rares er jo tit og ofte bedre end legendaries alligevel. Legendaries er der mest for at man kan hive dens specielle egenskab ud af den.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

Hvad så, folkens. Hvor mange starter en seasonal karakter op her efter den 20?

• 0

Jeg gør 

Y can't metroid crawl ?

Jeg skal lige høre, mine Lilian alters, kommer de med over, eller skal jeg ud og finde dem igen? 

• 0

Jeg skal lige høre, mine Lilian alters, kommer de med over, eller skal jeg ud og finde dem igen?

Så vidt jeg kan læse så flytter alt hvad der hedder renown points med over i season 1+, så man altid starter med nogle ekstra skill points, stats og potions. Alle altars, og mappet følger også med, og man kan skippe kampagnen hvis man har taget den og bare grinde løs fra start af..

Alle items, stash, materials osv. følger dog ikke med over, men alt hvad man samler i sæsonen følger med over i Eternal den anden vej, når sæsonen slutter. 😊

• 0

Så vidt jeg kan læse så flytter alt hvad der hedder renown points med over i season 1+, så man altid starter med nogle ekstra skill points, stats og potions. Alle altars, og mappet følger også med, og man kan skippe kampagnen hvis man har taget den og bare grinde løs fra start af.. Alle items, stash, materials osv. følger dog ikke med over, men alt hvad man samler i sæsonen følger med over i Eternal den anden vej, når sæsonen slutter. 😊

såååe mine paragon points kommer også med over, er det korrekt forstået? 
Og ekstra potions og sådan? Kommer det også med overi sæson 2?

• 0

In reply to: @kiLLerboots Så vidt jeg kan læse så flytter alt hvad der hedder renown points med over i season 1+, så man altid starter med nogle ekstra skill points, stats og potions. Alle altars, og mappet følger også med, og man kan skippe kampagnen hvis man har taget den og bare grinde løs fra start af.. Alle items, stash, materials osv. følger dog ikke med over, men alt hvad man samler i sæsonen følger med over i Eternal den anden vej, når sæsonen slutter. 😊 såååe mine paragon points kommer også med over, er det korrekt forstået?  Og ekstra potions og sådan? Kommer det også med overi sæson 2?

Yes. De ekstra potions og paragon lvls man har fået fra selve renown bonus tiers, de følger med over. Så tror du starter med nogle ekstra skillpoints og så når du når lvl 50 så får man sine ekstra paragon lvls også. 

Det er lækkert nok, at man starter ud med 8-9 potions i stedet for 4... 😁👍

Tror dog stadig man skal købe sig til bedre potions ved alkymisten, og lvle as usual...

Men det at man skipper kampagnen og bare kan starte the infinite grind fra begyndelsen af, det er jeg lidt spændt på. Der skulle vist være en lille questline til at starte med, men ellers er det bare at grinde til tommelfingrene bløder... 

Ses vi? 🤣👍

• 0

@ Killerboots - For fanden, så må jeg hellere få farmet det sidste renown. Jeg er egentlig gået lidt kold i det og har lyst til at spille alt muligt andet,hvilket jeg også gør. Men jeg vil også gerne lige have lidt lækkert til season 1! 

Hvor meget af det renown værk har du fået kørt igennem?

Tillagt 2023-07-18 23:39:

Det er lige gået op for mig, at jeg ikke kan nå det. 
Det er jo iovermorgen og jeg skal Remnant med en kammerat i morgen aften. 
Ohh well...

• 0

Hvor meget af det renown værk har du fået kørt igennem? Tillagt 2023-07-18 23:39: Det er lige gået op for mig, at jeg ikke kan nå det.  Det er jo iovermorgen og jeg skal Remnant med en kammerat i morgen aften.  Ohh well...

Altså jeg har heller ikke alle bonuses, så vi kan sagtens farme det sammen med lvls - så no stress! Ved heller ikke om jeg kommer igang før næste uge. 😁👍. Jeg tror jeg mangler næsten alle de sidste to bonuses i hvert område. Tror det er skill points og paragon.

Jeg kan også godt mærke at luften er ved at gå af ballonen, men jeg håber på det bare er fordi jeg lige skal igang igen efter ferien, med en ny karakter. Jeg kører videre med Necroen, da jeg gerne vil hele vejen op i endgame og prøve den af...

• 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!