SvenskaNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
McCandlessDK 2023-06-10 15:55 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hola! Som I nok alle ved, så er Diablo 4 jo netop udkommet og hvilket brag af et spil! Men det kan nogle gange være hårdt arbejde at nedkæmpe horder af dæmoner alene. Derfor denne tråd, så vi GR spillere kan finde hinanden og evt. klare nogle dungeons, shines of Lillian eller noget tredje sammen. Spillet understøtter fuld crossplay, så smid jeres battlenet id og tilføj i vildskab. Jeg starter. McCandless#2912 Like Comment Share 2The_Dude 2023-06-10 18:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har en klan som hedder Laugh and Loot (LaL) den kan man joine hvis man vil også. Vi er kun 3 🤣Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 2Aule11 2023-06-10 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan findes på Tag aule#2422I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 2 Brugor 2023-06-11 10:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-11 11:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 Like Comment Share 1Flaekkeri 2023-06-11 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MSN1991#2450 Like Comment Share 1McCandlessDK 2023-06-11 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Brugor Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Der kom en bug, da jeg prøvede at godtage din venneanmodning, så jeg sender lige en til dig, næste gang jeg er på Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Carmillah#2798 Jeg skal dog lige over de værste opstartsproblemer, før jeg for alvor dykker ned i det, men tilføj mig gerne 😎 Like Comment Share 1The_Dude 2023-06-13 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Tillagt 2023-06-13 18:00: Chessr#21654 er mit. Jeg har ansøgt alleY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
The_Dude 2023-06-10 18:35 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har en klan som hedder Laugh and Loot (LaL) den kan man joine hvis man vil også. Vi er kun 3 🤣Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 2Aule11 2023-06-10 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan findes på Tag aule#2422I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 2 Brugor 2023-06-11 10:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-11 11:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 Like Comment Share 1Flaekkeri 2023-06-11 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MSN1991#2450 Like Comment Share 1McCandlessDK 2023-06-11 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Brugor Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Der kom en bug, da jeg prøvede at godtage din venneanmodning, så jeg sender lige en til dig, næste gang jeg er på Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Carmillah#2798 Jeg skal dog lige over de værste opstartsproblemer, før jeg for alvor dykker ned i det, men tilføj mig gerne 😎 Like Comment Share 1The_Dude 2023-06-13 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Tillagt 2023-06-13 18:00: Chessr#21654 er mit. Jeg har ansøgt alleY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Aule11 2023-06-10 22:54 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg kan findes på Tag aule#2422I often think so far outside of the box, that some people cant even see me from the box they are sitting in Like Comment Share 2 Brugor 2023-06-11 10:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-11 11:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 Like Comment Share 1Flaekkeri 2023-06-11 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MSN1991#2450 Like Comment Share 1McCandlessDK 2023-06-11 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Brugor Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Der kom en bug, da jeg prøvede at godtage din venneanmodning, så jeg sender lige en til dig, næste gang jeg er på Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Carmillah#2798 Jeg skal dog lige over de værste opstartsproblemer, før jeg for alvor dykker ned i det, men tilføj mig gerne 😎 Like Comment Share 1The_Dude 2023-06-13 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Tillagt 2023-06-13 18:00: Chessr#21654 er mit. Jeg har ansøgt alleY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Brugor 2023-06-11 10:52 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-11 11:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 Like Comment Share 1Flaekkeri 2023-06-11 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MSN1991#2450 Like Comment Share 1McCandlessDK 2023-06-11 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Brugor Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Der kom en bug, da jeg prøvede at godtage din venneanmodning, så jeg sender lige en til dig, næste gang jeg er på Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Carmillah#2798 Jeg skal dog lige over de værste opstartsproblemer, før jeg for alvor dykker ned i det, men tilføj mig gerne 😎 Like Comment Share 1The_Dude 2023-06-13 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Tillagt 2023-06-13 18:00: Chessr#21654 er mit. Jeg har ansøgt alleY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
kiLLerboots 2023-06-11 11:53 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 Like Comment Share 1Flaekkeri 2023-06-11 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MSN1991#2450 Like Comment Share 1McCandlessDK 2023-06-11 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Brugor Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Der kom en bug, da jeg prøvede at godtage din venneanmodning, så jeg sender lige en til dig, næste gang jeg er på Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Carmillah#2798 Jeg skal dog lige over de værste opstartsproblemer, før jeg for alvor dykker ned i det, men tilføj mig gerne 😎 Like Comment Share 1The_Dude 2023-06-13 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Tillagt 2023-06-13 18:00: Chessr#21654 er mit. Jeg har ansøgt alleY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
Flaekkeri 2023-06-11 19:43 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MSN1991#2450 Like Comment Share 1McCandlessDK 2023-06-11 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Brugor Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Der kom en bug, da jeg prøvede at godtage din venneanmodning, så jeg sender lige en til dig, næste gang jeg er på Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Carmillah#2798 Jeg skal dog lige over de værste opstartsproblemer, før jeg for alvor dykker ned i det, men tilføj mig gerne 😎 Like Comment Share 1The_Dude 2023-06-13 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Tillagt 2023-06-13 18:00: Chessr#21654 er mit. Jeg har ansøgt alleY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
McCandlessDK 2023-06-11 22:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Brugor Jeg er at finde på Brugor#2100 😁👍 Der kom en bug, da jeg prøvede at godtage din venneanmodning, så jeg sender lige en til dig, næste gang jeg er på Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Carmillah#2798 Jeg skal dog lige over de værste opstartsproblemer, før jeg for alvor dykker ned i det, men tilføj mig gerne 😎 Like Comment Share 1The_Dude 2023-06-13 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Tillagt 2023-06-13 18:00: Chessr#21654 er mit. Jeg har ansøgt alleY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Carmillah#2798 Jeg skal dog lige over de værste opstartsproblemer, før jeg for alvor dykker ned i det, men tilføj mig gerne 😎 Like Comment Share 1The_Dude 2023-06-13 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Tillagt 2023-06-13 18:00: Chessr#21654 er mit. Jeg har ansøgt alleY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
The_Dude 2023-06-13 17:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Mit tag er vist kiLLerboots#21472 Får lige added jer når jeg er på igen, og hopper gerne med i klanen 🤣👍 Jeg er meget sporadisk på, men når jeg lige snart er gennem tier II og starter på nightmare, så teamer jeg gerne op hist og her. Jeg har dog ikke rigtigt spillet online siden D2, så bær over med min uvidenhed om, hvordan det fungerer i praksis! 😅 F.eks. så er det noget med at der nu er voice chat integreret, men hvordan søren virker det? Ska man ha et headset med microfon eller er det fint nok med controlleren?, er der en knap man ska trykke på for at sige noget? Synes jeg har læst, at det starter når man joiner et party... Da jeg spillede D2Lod som teenager skrev vi kun sammen, hvilket var lidt op ad bakke... 🤣🤣 prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Tillagt 2023-06-13 18:00: Chessr#21654 er mit. Jeg har ansøgt alleY can't metroid crawl ? Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
kiLLerboots 2023-06-13 20:01 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
McCandlessDK 2023-06-13 20:44 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
The_Dude 2023-06-13 21:37 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Discord is the way! Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Er lvl 45 og er igang med Act 5. Er det bare mig eller sluttede act 4 sådan lige pludselig? Synes ikke rigtig den kom igang. Tillagt 2023-06-13 21:37: In reply to: @kiLLerboots In reply to: @The_Dude prøvede det med min makker som var på ps5 og jeg på PC. Hans lyd var enorm ringe. og yay for at joine min clan :p Ah, that sucks. Aner ikke hvor meget der egentligt er at kommunikere om, men jeg spiller på PS5, og Fanme om jeg magter at bruge et on screen keyboard til noget som helst ingame, så må lige få undersøgt de emotes og hvor omstændige de er at bruge.. Men, ja. Tak for add. Jeg er klar på at queste, silent og not, når jeg lige er på og hvis det passer med jer andres progression... Ellers må vi om et stykke tid, når vi alle er end game med en karakter, lave en Smadrer World Bosses GR event or some shit... 😁👍 Emotes er hurtige nok at brugeY can't metroid crawl ? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
kiLLerboots 2023-06-13 22:26 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Er folk igennem kampagnen? Jeg er level 43 og nærmerer mig slutningen af historien. Jeg er lvl 41 og tror jeg er lige ved at skulle smaske Lilith/Diablo eller sum bitch final boss. Blev smidt af serveren med et locked out of account her til aften, hvor jeg fik at vide "wait a few minutes", lige før jeg skulle til at spide Ashava, the pestilens, prøvede efter ti min at logge ind og nu prøver jeg at hoppe ind igen, om lidt. Nogen der har prøvet samme "locked out of account" problematik? Update: Kom ind igen efterfølgende. In reply to: @The_Dude Emotes er hurtige nok at bruge Jeg må lige få prøvet dem af! Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
McCandlessDK 2023-06-14 10:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
kiLLerboots 2023-06-14 12:50 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK Lidt længer end mig, jeg har lige smidt en finger i bålet. Jeg er level 45 Skal vi farme noget renown sammen evt.? Ah, ja. Så er jeg lige et stykke længere henne. Kan jeg egentligt hjælpe til med din quest progression på trods af det? Ellers er jeg også med på at farme renown. Jeg er mindst 4 levels under recommended i forhold til min nuværende quest, så jeg mangler også bare straight exp, og det kan jeg begynde at mærke begynder at blive lidt op ad bakke her hen mod slutningen. Nogen specielle tidsrum, hvor du plejer/sigter efter at være online? ikke at det behøver være bindende... Så kan jeg lige være obs der og se om jeg lige kan få det passet ind, på et tidspunkt. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
McCandlessDK 2023-06-14 21:14 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja det kan du sagtens. Man spiller altid på værtens kampagne Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Jeg er lvl 5 og rører det ikke med en ildtang, før der er kommet et fix. Der føler jeg mig godt nok straffet for at spille det på PS. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
kiLLerboots 2023-06-15 07:42 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Srsly, mit spil er så hårdt ramt af rubber banding, at det stadig er uspilleligt. Uff, nej det er ikke til at spille så. Håber det løser sig! Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Kan huske, at jeg oplevede det meget da jeg prøvede at spille diablo 3 på min switch på wifi. Det går simpelthen ikke, det er der alt for meget latency og forstyrrelser af alle andre radiofrekvenser til i luften. 😊 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
McCandlessDK 2023-06-15 07:57 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tror, at jeg har tilføjet alle nu, du røg på listen i går, støvler! Like Comment Share 1CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
CarmillahModerator Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Du har en kablet forbindelse direkte ind i din PS5, ikk? Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel. Wifi forbindelsen kører som smurt i alle andre titler, så det er, mildest talt, skide irriterende at det kører så ringe i Diablo 😣 Jeg giver et pip når det kører. Like Comment Share 1kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
kiLLerboots 2023-06-15 13:24 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Carmillah Desværre ikke, det er ikke sådan bare liiige til, at få det til at køre med kabel Ja, det er virkeligt upraktisk! Jeg spiller næsten aldrig online, så har kun prøvet diablo af, men det er da også for dårligt, hvis andre spil kører og Diablo ikke gør... De fleste routere har flere 2.4ghz kanaller og mulighed for at splitte op i 2.4ghz og 5 ghz frekvens, hvis du bor i lejlighed og naboerne og dig bruger samme kanaller, så er der noget at hente ved at ringe til udbyderen og få dem til at sætte din PS5 over på en anden 2.4ghz kanal. Hvis din PS5 ikke er alt for langt fra routeren, så er 5ghz måske også værd at prøve. Hvis altså det ikke går væk gennem serveroptimering og fixes i løbet af det næste stykke tid, så kan du prøve det af med routeren.. Like Comment Share 0The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
The_Dude 2023-06-15 14:23 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ?Y can't metroid crawl ? Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
McCandlessDK 2023-06-15 15:16 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Like Comment Share 0kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
kiLLerboots 2023-06-16 11:32 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @McCandlessDK In reply to: @The_Dude Hvad bruger man egentlig renown til ud over de der få bonuser der er ? Jeg tænker det bare er til det, så ja ekstra skillpoints, potions etc. Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Like Comment Share 0McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123
McCandlessDK 2023-06-16 14:30 Indeholder erotik Indeholder vold Spam Rettighedskrænkelse Andet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @kiLLerboots Så lige igår at hvert område renown bonus nr. 2, er en potion capacity +1, det er jo nærmest obligatorisk så/kæmpe fordel at få 4+ flere potions med på skovtur... 🙃 Jamen præcis. Det var derfor jeg tænkte vi skulle lave ekspedition! Har du planer for din fredag aften?! Like Comment Share 0 For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu! Side: 123