Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Steam replay 2022


Har I set jeres steam replay for 2022? En ny feature hvor de giver dig et tilbageblik på hvordan ens år med spil har været på steam.

Året startede for mig med en fortsættelse af at spille souls spillene for første gang for at blive klar til Elden Rings udgivelse. Det var en helt vild rejse at spille de spil, jeg havde haft Dark souls 3 i mit steam bibliotek i mange år og havde egentlig prøvet det en gang før men afinstalleret det da jeg dengang slet ikke forstod hvorfor det skulle være så svært. I dag er de spil nogle af mine all time yndlingsspil.


God of war udkom også til PC og det opslugte mig fuldstændig i en periode. Resten af tiden er gået med forskellige multiplayer spil, jeg fik holdt et LAN sammen med nogle gode gamle venner da Modern warfare 2 udkom og der fik vi næsten spillet 50 timer fra fredag - søndag. Vildt god weekend.

Her er et billede af min og et link til den komplette webversion af mit eget replay.

I må meget gerne dele jeres også, hvis I har lyst. Husk at sætte jeres replay synlighed til offentlig.

Mit replay 2022



  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!