Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 Spil Challenge v2023

57/52

High on Life (PS5)

10 timer måske?
8/10

Jeg kan godt lide spil der fokuserer på humor, og jeg synes slet ikke de er udbredte nok. Tænk i stil med South Park spillene, Sunset Overdrive, The Looker, den slags.

High on Life er sådan et spil. Tænk områderne fra Journey to the Savage Planet med fjenderne fra Halo, platforming fra Doom Eternal, og både humoren og stemmerne fra Rick and Morty. Det er helt klart det sidste punkt der skal sælge spillet, for sammenligningen med særligt Halo og Doom gør ikke spillet nogen tjenester - det er ikke skidt, men det er heller ikke på nogen måde banebrydende, og selvom både jetpack, grapple-hook og dash gør meget for at holde intensiteten i live, så er der ingen vej udenom at det er en meget træg version af denne gameplay-stil.

Om humoren så kan bære spillet er jo op til den enkelte, men uanset hvad man mener om kvaliteten, må man anerkende at kvantiteten her er helt i top. Der er så ufatteligt meget dialog indspillet her, og ud fra et rent jokes-per-minute perspektiv er der langt ned til konkurrenterne. Spillet lader dig faktisk skrue ned for dialogen, der ofte er bevidst irriterende.

Men JEG kan sgu godt lide dette brand af humor, og jeg synes det er mere end tilstrækkeligt til at løfte spillet langt over gennemsnittet. Et 6/10 action-spil, men en 8/10 komedie.

58/52

Vampire Survivors (Android)

30 timer? 

9/10

Åh gud. Jeg kom til at downloade Vampire Survivors på telefonen, og det er stadig præcis lige så vanedannende. Jeg ville egentlig bare spille en smule, men så besluttede jeg mig for at gennemføre det. Og så besluttede jeg mig for at låse samtlige unlocks op. Og så at gennemføre alle secrets. De 30 timer jeg skriver her er måske lidt lavt sat...

Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's

59/52

Donut County (PS5)

2-3 timer

6/10

I Donut County flytter du et hul rundt så alting falder ned i det. Det minder lidt om Katamari Damacy. Der er også en overraskende stor mængde plot, der dog godt kunne være sjovere. Gameplay varierer ikke meget før helt til sidst, men har et par gode puzzles undervejs. Det kan undre lidt at de ikke har brugt funktionerne fra sidste bane noget mere gennem spillet for at give lidt mere variation. Samtidig er det ærgerligt at banerne generelt er så korte at man aldrig rigtig når at få lavet et kæmpe hul så man kan få katarsen fra at suge hele byen op. Det har dog en fin længde, for jeg ville nok være blevet træt af det hvis det havde været meget længere end de 2-3 timer.

60/52

Suplerliminal (PS5)

2-3 timer

7/10

Superliminal er Portal, men hvor du leger med perspektiv i stedet for portaler. Der er også en sund dose Stanley Parable indover, men inspirationen fra Portal er meget, meget tydelig i alt fra puzzles til plot og humor. 

Selvom de puzzles man skal igennem ofte er meget simple er Superliminal stadig et meget imponerende spil fra et teknisk synspunkt, og man sidder ofte med følelsen "hvordan pokker har de lavet det". Det er samtidig kort nok til at man ikke når at blive træt af det, og der er masser af sektioner der bliver super trippy på nogle meget cool måder. Plottet og humoren bliver dog desværre aldrig så sjove eller interessante som inspirationskildernes.

Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's

30/52

RoboCop: Rogue City

Karakter: 7/10

Tid: 18 timer

RoboCop er lidt janky, jeg havde et par crashes, lydmixet er ikke imponerende, ansigterne er lidt stive og generelt kan man godt mærke, at her er tale om et AA spil lavet af et mindre studie.
- Nå ja, gameplay er egentlig også lidt stift og fjendernes AI virker ret begrænset.
Men for fanden det er god underholdning!
Spillet er bare sjovere end det burde have ret til at være og det bliver kun bedre, som man kommer længere ind i det.
Spillet er lavet af fans til fans og det fungerer.
Her er tale om et spil som virkelig forstår, hvorfor RoboCop filmen fra 1987 er et mesterværk. De rammer tonen, stemningen og volden og Petter Weller lægger stemme til.
Jeg vil mene, at RoboCop: Rogue City er tæt på at være en must-play titel, hvis man har nogen affektion for Detroits favorit cyborg.

Kan det anbefales: Hvis det her gør noget for dig lyt, så er svaret et stort JA!

20/52

CoD Modern Warfare 3

ca. 5-6 timer

Jeg forstår ikke den had spillet har fået.

7/10 her fra

21/52

Super Mario Bros Wonder

10/10

ca. 20 timer for 99% gennemførsel

Det bedste mario siden World

Y can't metroid crawl ?

22/52

Like a dragon: Gaiden - Series X (Gamepass)

Tid: 20 timer

7/10

Gaiden bærer tydeligt præg af at være tænkt som en dlc, og undfanget på meget kort tid. Det er by far det korteste spil i serien, og her ville jeg faktisk gerne have haft lidt mere tid med Kiryu. Mht. Side content er Gaiden heller ikke blandt de stærkeste titler i serien, selvom der også er højdepunkter. Feks. var det fedt at se Kaito fra Judgment i karambolage med vores allesammens ynglings genopståede yakuza allround good guy. Spillets force er i særdelelshed, at det binder knuder på de løse ender mellem Kiryu og Ichibans historier, og det gør det rigtig godt. Tilsat en ordentlig røvfuld kickass, og nogle fine goosebumb moments til slut, så ender vi på et underholdende 7tal.

Nå ja, og så har man valgt at skifte de animerede hostesses ud med live action modeller i dating mini gamet. Et design valg så tåkrummende og obskurt, at det selv for Yakuza serien virker fuldstændigt bizart. Jeg elsker det! 

Live Service - Nej Tak.

10/52
The Expanse a telltale series (PC)

Karakter: 7/10

Tid: 10 timer

Så fik jeg klemt et andet spil indover Starfield og Overwatch 2. Jeg kunne godt lide The Expanse, dog var episoderne kortere end de andre telltale spil. Men jeg syntes at historien var god, og karakterne var fint skevet. Valgene var også meningsfulde, og de havde også konsekvenser. Grafikken var også fin, havde regnet med at den var værre  Den ekstra episode er også fed at spille. Nu er jeg gået igang med at se The Expanse serien, så må jeg se om den holder. Men spillet gav mig lyst til at udforske tv serien og det er super klaret af den efter min mening       

Det bliver lige tre korte indlæg:

14/52

Alan Wake: Remastered

7/10

Ca. 13 timer

Fed stemning og historie, gameplay var lidt kedeligt lidt for længe, det blev først sådan jævnt underholdende halvvejs inde i spillet.

Jeg har et problem med stemmeskuespilleren der ligger stemme til Alan, jeg synes virkelig ikke han er god, og det gjorde ret meget for hvor glad jeg var for Alan som karakter.

Men alt i alt et fint spil man godt kan mærke har nogle år på bagen.

15/52

Spider-Man 2 (2023)

8/10

Ca. 24 timer

En fremragende fortsættelse til det første og Miles Morales.

Det gør sådan set bare det de to første gjorde, bare større og vildere.
Historien er fin omend rimelig ligetil og spillet er stadig for nemt på den sværeste sværhedsgrad der er tilgængelig første gang man spiller.

16/52

AC: Mirage

6/10

Ca. 18 timer

Det er standard Assassin's Creed. Det føles rimelig barebones i forhold til mange af de andre spil og det føles ret kort, selvom 18 timer ikke er dumt. 

Det er ikke et dårligt spil, det føles bare som om jeg har spillet det mange gange før.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."

23/52

Allan Wake Renaseted - PS5

Tid: idk 15 timer måske

7/10

Horrer er bestemt ikke min favortít genre,og indtil jeg startede forfra på easy, løb jeg bare rundt og flygtede rundt i vild panik. Easy var klart at foretrække, og jeg døde stadig en del.

Første halvdel af spillet var en langtrækker, og jeg nød det faktisk overhovedet ikke. Det bliver bedre i den sidste halvdel, hvor historien rigtig fanger an, men jeg er virkelig ikke fan af gameplayet. Historien er Lynch møder King, og den er fed, fangende og uhyggelig. Stemning er der også masser af, men det laver ikke om på, at jeg egentlig ikke syntes spillet var specielt fedt. Nu skulle man så tro at jeg er direkte på AW2, men det er jeg ikke. Det skal nok blive gennemført en dag, men ligenu har jeg ikke lyst til mere AW. 

24/52

Jusant - Series X (Gamepass)

Tid: 6-7 timer

8/10

Min søn og jeg gennemførte Jusant i weekenden, og det er en fin lille oplevelse. Spillet fremstår smukt og stemningsfuldt. Det handler i alt sin enkelthed om, at man skal bestige et bjerg fro at redde en verden der er løbet tør for vand. Der er noget næsten meditativt over denne klatre simulator, og gameplayet fungerer fint. Der er ingen tale, men man finder skrevne noter undervejs, der fortæller en trist historie, som leder tankerne hen på de klima udfordringer vores verden befinder i. Desværre var der også nogen tekniske knaster undervejs, som momentvist ødelæger den gode klatrestemning. Havde det tekniske været helt i orden, havde jeg kvitteret med et 9tal, for Jusant er et fint lille spil, som Dontnod slipper rigtig godt fra, til trods for at det er helt anderledes end deres tidligere titler.

Live Service - Nej Tak.

Rune du er helt officielt en bangebuks!

Update herfra:
-Jeg er 5 timer i AW2, det er ret godt, men jeg ved ikke om jeg rammer topkarakter på det.

-Så spiller jeg også Blood and Wine, det gav jeg i sin tid 9/10, måske det skal have 10/10 - det er fandeme en udvidelse fra øverste hylde.

-Jeg tror jeg giver op på Terminator Resistance, Robocop var fedt, men Teyon er tydeligvis blevet bedre. Resistance er bare fesent.

-Når jeg skal have afbræk fra singlplayer spiller jeg Halo eller CoD. Halo Multiplayer er overraskende godt, altså som i virkelig godt.

• 0

In reply to: @McCandlessDK

Rune du er helt officielt en bangebuks!

100% når det kommer til horror. Det hverken kan eller vil jeg benægte.

Live Service - Nej Tak.

17/52

Birch Simulator

2/10

7 minutter

Du kan være en birk. Eller rettere, du kan være 14 forskellige slags birk. Du kan have hatte og briller på. Eller en økse. Du kan også bevæge dig. Du kan være en birk på månen, en birk på mars eller noget så kedeligt som en skov. 

Jo, det tæller i regnskabet!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."

11/52
Road 96 Mile 0 (PC)

Karakter: 7.5/10

Tid: 5 timer

Det har spil er en prequel til road 96 som udkom for 2 år siden. Du spiller nu som Zoe, hvor spillet viser hvordan hun ender som hun gør i det første spil. Du kan selv ændre historiens gang med dine valg, og måden man agere på i et diktatorisk samfund. Der er også en del platfrom minispil, hvor jeg døde et par gange med et par QTE events. Jeg kunne godt lide historien, og karakteren Zoe samt musikken var mega fed at lytte til. Jeg syntes dog at spilletiden er lidt for kort, man kan spille det om igen, og prøve at vælge andre valg, men det gider jeg ikke at bruge tid på. De andre slutninger kan jeg se på youtube Men spillet kan anbefales og specielt på tilbud ellers så koster den heller ikke så meget uden det    

In reply to: @Stant

17/52 Birch Simulator 2/10 7 minutter Du kan være en birk. Eller rettere, du kan være 14 forskellige slags birk. Du kan have hatte og briller på. Eller en økse. Du kan også bevæge dig. Du kan være en birk på månen, en birk på mars eller noget så kedeligt som en skov.  Jo, det tæller i regnskabet!

Du får virkelig smidt mønt efter nogle spændende titler for tiden🤣

Live Service - Nej Tak.
  • 0

25/52 

Cocoon - Series X Gamepass 

Tid: 8-9 timer

​​​​tid10/10

Årets sidste spil, var måske også årets bedste. Cocoon er formidabelt. Det indeholder noget af det mest raffinerede, intelligente og hjernevridende puzzle design jeg har prøvet. Den grafiske stil er smuk og original, og sammen med en fremragende stemningsfuld lydside er Cocoon bare et must play. 

Man bruger kun den ene analog pind og én knap. Det lyder kedeligt, men det er det ikke, det fungerer sindsygt godt med spillets skiftende mechanics. Intet bliver forklaret, og gudskelov for det, jeg måtte dog tage youtube i brug to gange. Jeg skal helt sikkert have en gennemspilning mere med min søn på et tidspunkt.

Anbefales: JA!

Live Service - Nej Tak.

31/52

The Witcher 3: Blood and Wine

Karakter: 10/10

Tid: 32 timer

Årets måske sidste gennemførelse blev Blood and Wine udvidelsen til Witcher 3
Det er præcis ligeså godt som jeg huskede det, hvis ikke lidt bedre. Både historien og det nye område er helt på højde med hovedspillet(hvis ikke bedre). Toussaints farver popper lækkert på en OLED skærm, spillet kører for det meste i 60fps(Series X) og der er nye skills og udstyr. 
Det er en udvidelsespakke som gør alt rigtigt og tilføjer en masse til et i forvejen verdensklasse RPG.

Jeg havde svært ved at lægge spillet fra mig og havde lyst til at spille hele tiden.

Kan de anbefales? Er man til RPG-spil er det en must-play titel.

Jeg skylder også mig selv det der Blood and Wine. En skam W3 aldrig fik en 2.0'er der gjorde combatten fed - Men hvis man kunne klare Heart of Stone for historiens skyld, så må det også kunne lade sig gøre med Blood and Wine.

Nå, men jeg fik lidt ekstra gennemførsler - jeg er mest i old-school gaming mode lige nu, så fyrer jeg nok op for resten af backloggen i løbet af ferien måske.

35-37/52 - CoD Modern Warfare 1-3, dem fra 360 tiden

8/10 til 1'eren og 3'eren og 9/10 til 2'eren.

5 timer til hver.

De holder stadig ganske max her så mange år senere, og mens grafikken, lydeffekter etc. klart er de nye underlegen, så er historierne og setpieces af en helt anden skuffe, særligt værd at bemærke er at de har hyret Hans Zimmer til at lave soundtracket til 2'eren, og man kunne næppe have foretaget et bedre valg. MWII og MWIII har jo lange passager hvor der ikke engang *er* et soundtrack, og det er da kun altødelæggende for en bombastisk idiot-shooter. Fyr op for noget patos, for faen!

38/52 - Celeste

14 timer - 10/10

100% run, alle jordbær, B/C sider og Kapitel 9.

Kapitel 9 tog kun 4 timer denne gang, med 1200 dødsfald. Det er da 1400 mindre end min første gang!

Jeg holder stadig maximalt af dette spil. Det er brutalt svært når man først tager fat i post-game, og seriøst tilfredsstillende netop af den årsag. Jeg har nu 100+ timer i spillet lol. Det bliver nok til flere i fremtiden.

Be gay, do crimes. #Armthequeer

In reply to: @Lilium11

38/52 - Celeste 14 timer - 10/10 100% run, alle jordbær, B/C sider og Kapitel 9. Kapitel 9 tog kun 4 timer denne gang

Respekt!🙌🏼

Live Service - Nej Tak.
  • 0

26/52

PANG (Buster Bros) - Arcade

Tid: 4 timer

7/10

Jeg har ikke skrevet arcade titler på listen i år, men jeg bøvlede virkelig med denne classic fra 89 i går, så den skal med. Jeg havde fuldstændig glemt denne klassiker, og faldt over den helt random på bipbip maskinen. Det blev et glædeligt gensyn. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man skal skyde store farvede kugler/balloner, der halveres når de bliver ramt, og det gør man så til der ikke er flere tilbage. Man kan få ny ammo og diverse powerups. Det er yderst vanedannende, og jeg kunne slet ikke slippe det igen før jeg var færdig. Jeg brugte over en time og credits svarende til en mindre børneopsparing på den sidste bane, så det var ren eurfori da det endelig lykkedes.

Andefales - Ja det er en evergreen  

Live Service - Nej Tak.
  • 0

39/52 - Final Fantasy V Pixel Remaster

41 timer - 100% - 8/10

Jeg kører videre fra 3'eren med mit projekt, gennemfør Final Fantasy på Japansk. Det er perfekt egnet til det fordi det hele kører i tekstbokse, så der er tid til at stoppe op og tænke over en sætning eller slå et tegn op. Selve spillet er stadig ret godt synes jeg, i hvert fald set i kontekst af sin tid. Spillet tilbyder et ret fedt class-system der lader dig skifte frit mellem klasser, og lære klassernes færdigheder ind permanent. Det betyder at hvis man øver sig som Ridder, så kan Ridders evne til at føre et sværd med begge hænder (og dermed gøre det stærkere) overføres til en helt anden rolle osv. - Der er 21 forskellige klasser med hver sine færdigheder man kan lære og blande som man lyster, og det giver en stor frihed til at eksperimentere. Historien er dog ikke noget at råbe hurra for, da skurken nok er den svageste i serien. Det er som om man bad én på 10 år om at designe en cool skurk, og resultatet er en dude i en rustning der er indbegrebet af ondskab med vinder replikker som "nu dræber jeg dine venner mens du ser på!" eller det ofte sete "HAHAHAH!!!" og et overordnet mål om at overtage "The Power of the Void" og reducere hele verden til intethed af ingen anden årsag end at han kan... yeah, idk about this one guys 😂

Be gay, do crimes. #Armthequeer

Og i den engelske udgave hedder den skurk "Exdeath"

- det er også sejt!

12 / 52

Cyberpunk 2077 - base game

30 timer

6/10

Der skulle tre mislykkede forsøg til at jeg ved nyheden om patch 2.0 og phantom liberty før jeg blev grebet og kunne komme ordentligt igang igen med Cyberpunk oven på et af mit gamer livs største skuffelser.

Spillet bliver aldrig til det jeg havde hypet op til og bitterheden er stadig derinde et sted.

Dog må jeg sige, at de sidste omfattende streamlining tiltag har at det at lave builds meget bedre og overskueligt. Gameplayet og flowet kom derfor hurtigere til overflade, og det er blevet ret godt.

Historien greb mig aldrig helt, men set i forhold til Witcher, så er gameplay i CP meget bedre, hvor Witcher 3 har den bedre historie og kvalitet og humor i  side quest indholdet. 

Så spillet har ligesom the Witcher stadig noget CDPR magi.

Jeg skal igennem phantom liberty i det nye år og der kan det være vi kan komme op 1-2 karakterer hvis historie og quest delen fanger mere...

13 / 52

Carrion

9 timer

8 / 10

Wow. Indie nr. 2 blev Carrion. Det er heeelt ude af min comfort zone, sådan at skulle tilbage til en groft  pixeleret platform sidescroller, men hold op, jeg er vild med det!!

Man spiller en tandrig alien blob som fråder mennesker på en måde, hvor Jeffrey Dahmer lige ville stoppe op og kigge engang...

Ideen med at vende det hele på hovedet og skabe et spil, hvor DU er den onde alien, som skal overtage en underjordisk og fortærre alt på din vej er så gennemført i udtrykket, stilen og designet, at det er lidt uhyggeligt.

Der er et eller andet næsten symbolsk ved, at det er en 2d sidescroller med gammel grynet pixel stil, fra en tid hvor tingene var lidt mere sort og hvidt... ... og DU er fanme en loden ond alien blob!

Gamle monster og sci fi filmreferencer flyder rundt omkring og det hele skriger 80er og 90er sci fi. Men med en helt anden detaljegrad og mange gameplay mekanikker, som også bruges til at løse praktiske og logiske puzzles.

Man bliver nødt til nogle gange at skifte form, da man har forskellige egenskaber i lille, mellem og stor form. Hvis du bliver brændt skal du finde vand før det slukkes, og du kan overtage menneske kroppe til at snyde og skyde de andre...

Der er fantastisk meget gore med og blodet og lemmerne sprøjter fra hinanden, når du med et art dash rammer en 2-3 brille abe laboranter. Det er underligt tilfredsstillende!

Troede aldrig jeg skulle tilbage og spille platform igen, men det er ikke sidste gang.

Kan kun anbefale Carrion!

14 / 52

Alan Wake 2

22 timer

7 / 10

Så blev jeg færdig med mit års mest ventede spil. Jeg er fint tilfreds med resultatet, omend det ikke rammer mig på alle punkter lige meget.

Spillet er for mit vedkommende en meget ambivalent størrelse. Lidt ligesom AW1. 

World building, historie og universet er vanvittigt originalt og emmer af kvali.

Mystikken og stemningen har fået et gevaldigt nyk op ad siden 1eren(9/10), og jeg måtte tage spillet i bider, da udforskning og gennemspilningen var ret intens og spændende. Jeg var nødt til at tage det i en 1-2 timers sessions..

Kampsystemet er ret kedeligt og jeg tog mig selv i ofte at løbe gennem, for at spare ammo men også fordi jeg ville videre i historien.

Der er et eller andet sloppy udførelse over feel'et i kampsystemet som næsten gør det ringere end 1erens kampsystem, der var monotomt, men havde et ret godt feel og præcision.

Dog gør tilføjelsen af detektiv elementer og forfatter evner, (hvor du kan ændre layoutet af banerne frem og tilbage smoothly), at gameplayet stadig er engagerende.

Kan man lide universet og remedy's world building og mystik er det her en must play...

Jeg liker fordi dine anmeldelser er velskrevne og velformuleret. Men jeg smører også ærmerne op, fordi jeg er klar til at slås med dig over dit 6-tal Cyberpunk 2077!!

18/52

Jedi: Survivor

8/10

25 timer

Jeg tog mig endelig sammen til at få klaret sidstebossen som jeg gik i stå ved. Jeg har ikke spillet det siden omkring da det udkom, så jeg var lidt rusten, men efter en times tid, så gik det endelig!

Det er en glimrende fortsættelse af Fallen Order og alt i alt har jeg ikke så meget dårligt at sige om det. Det er mere af det samme, nu med lidt flere lyssværd og steder at udforske.

Det største problem spillet havde da jeg spillede størstedelen af det igennem, var den dårlige tekniske stand det var i. Det ville trække mere ned hvis det stadig var sådan, men det lader til at de har fået rettet op på det meste, derfor er jeg villig til at tilgive meget af det.

En klar anbefaling.

19/52

Resident Evil 4: Remake

9/10

~29 timer

Endnu et spil hvor jeg manglede meget lidt. Jeg var halvvejs i chapter 15 da jeg gik død omkring udgivelsen og manglede derfor kun meget lidt. Det fik jeg lavet om på.

Det her spil er et af de bedste remakes nogensinde af et af de bedste spil nogensinde. Jeg havde genspillet det originale et halvt års tid i forvejen, og selvom det stadig holder, så viste dets alder sig på visse punkter. 

Det her remake er simpelthen bare det perfekte eksempel på hvordan det skal gøres. Alle overflødige og smånederen ting fra originalen er skåret fra, mens alt andet har fået et kæmpe løft på samtlige parametre. Virkelig godt, og jeg ligger på vippen til en 10'er, men synes alligevel ikke helt jeg kan komme derop.

Men et must play for enhver!

In reply to: @McCandlessDK

Jeg liker fordi dine anmeldelser er velskrevne og velformuleret. Men jeg smører også ærmerne op, fordi jeg er klar til at slås med dig over dit 6-tal Cyberpunk 2077!!

Hehe, godt nytår McC og tak for de fine ord. Jeg er ked af at være så øretæve indbydende, og det virker da også lidt lavt.

Jeg synes det er svært med de karakterer nogle gange, da jeg gerne vil bevare den røde tråd gennem alle spillene og perspektiverer eller rangerer i forhold til de andre ratede spil.

(Godt jeg ikke er anmelder)

Jeg ser det dog stadig som over middel dvs. et godt spil. Det er sjældent jeg kan fastholdes i en shooter rpg. Jeg kom aldrig langt i Fallout, the outer worlds, borderlands etc. Selvom design og koncepterne tiltaler mig, så mister jeg hurtigt interessen, hvis ikke RPG elementerne rent faktisk er velintegrerede og giver adspredelse.

Det synes jeg de er lykkes med i CP2077, så hvis Phantom Liberty lige giver lidt på historie og quest fronten, så får helheden lige en revurdering i det nye år! *so please don't hit me* 🤣👍

Og selvf. også godt nytår til jer andre 🎆🍾 Det har været en sjov tråd at være med og meget interessant at læse jeres valg afog takes på spil.  Jeg er game på en omgang mere, i hvert fald... 😁

Godt nytår boys and girls. Det har igen i år været super hyggeligt, at følge med i hvad folk spiller og få lidt inspiration den vej. Jeg er også 100% på en omgang 52 spil mere.

I øvrigt er jeg startet på Dead Cells, og efter 4-5 timer står det klart, at det er sådan et spil jeg kommer til at blive helt afhængig af. Ligesom Rogue Legacy 2 og Hades er det bare ren heroin.

Live Service - Nej Tak.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!