Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Lost Ark


Drenge og piger, har i prøvet det? Det ser ud som om alle går amok over det.

Hvad synes i om det?

Følgende er bare førstehånds indtryk som de fleste ikke gider at læse alligevel, men jeg vil faktisk gerne høre hvad i synes.


Mit første indtryk er at det er designet til at spilde din tid. Det har ingen identitet på hverken historie fronten eller det visuelle. Gudebabes løber rundt i små tråde der skal forstille tøj og man bærer rundt på våben som får anime helte til at blegne. Så er det fuldstændig vanvittig fyldt med skins, mounts, pets og andre visuelle ting som du kan købe dig til eller bruge dine optjente in-game penge på. Ærger mig faktisk lidt fordi gameplay virker ret godt designet. Jeg sprang cutscenes over efter 10 minutter og VA er pinligt dårligt. Hold kæft det gameplay må være godt siden det tiltrækker så meget opmærksomhed fra store streamers.

  • 0

Jeg så det på twitch og ligesom dig, havde jeg også svært ved at se, hvorfor folk var sådan oppe at køre over det.

In reply to: @SkelligerDog

. Gudebabes løber rundt i små tråde der skal forstille tøj og man bærer rundt på våben som får anime helte til at blegne.

Hah! Idiot spil.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!