Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 Spil, 1 års challenge - 2022 Edition

18/52 - Medal of Honor Frontline

6 timer, 7/10

Gammel klassiker. Det styrer godt nok jank, da det er forbeholdt konsollerne, og ydermere er ret gammelt. Der er forsøg på at gøre styringen mere moderne ved at implementere ADS, (før måtte man holde en knap nede for at sigte, hvilket låste figuren fast og et sigtekorn kom frem man så kunne sigte med, meget old school), men alt i alt stadig noget hvor man virkelig savner en mus. Det er et rimeligt svært spil, så jeg nøjedes med Normal mode denne gang da spillets baner godt kan være 20 minutter lange, ikke har regenerende HP og ej heller har nogen checkpoints.

Det lyder måske ikke så godt, men til gengæld er resten af pakken stærk. Kampagnen er bygget op af mindesværdige missioner, uden for mange cinematiske afbrydelser, et stærkt soundtrack og en perfekt længde. En skam at der ikke eksisterer en PC version, og en skam at man ikke laver lignende FPS-kampagner så tit i dag. Min #2 WW2 shooter lige efter World at War.

19/52

God of War III Remastered

8/10 - 9 timer.

Afslutningen på Kratos historie. I hvert fald for denne omgang. Jeg erindrede altid 3'eren som den svageste i serien fordi den gik lidt for meget efter cinematic set-pieces, men det var selvfølgelig inden 2018 kom og tog titlen. Nu har jeg kigget på spillet igen, og det er et godt spil, tilfredstillende klimaks på hvad der var bygget op i 2'eren og 1'eren, men bare med lidt for få forbedringer i forhold til 2'eren til at de helt store guldstjerner fandt frem. Rækkefølgen hedder nu GoW 2018 < GOW I < GOW III < GOW II.

Det hjælper åbenbart umanerligt på min evne til at nyde et actionspil når der ikke loot, RPG-elementer og 40 timers content, når et mere koncenteret 10-15 timer måske havde været stærkere.

https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# - https://www.youtube.com/playlist?list=PLqKGFSVqZ2k-SwhuIKbNEjtzMvh7rIUAs (assorterede gaming-flexes). 30fps spil er per definition i early access
  • 0

20/52 - Rogue Legacy 2

15 timer - 8/10

Det er takket være slænget her på GR at jeg overhovedet har prøvet det, det var nok fløjet under min radar ellers, så mange tak for det. Det var sgu et stærkt lille indie-spil, selvom jeg normalt "åbenbart" ikke er meget til rogue-lites. De har som regel stærkt gameplay, men som oftest så mangler den balance og det gennemtænkte level-design man finder ved et spil som Celeste eller Shovel Knight.

Det er selvfølgelig fair, det er genren og det er måske bare mig, men jeg synes bare min tid bliver spildt hver gang jeg får et run hvor min karakter finder noget shitty gear, og at sværhedsgraden svinger fra "omg det her er næsten alt for meget" til "ok, nu er det babby ez fordi jeg fandt den der dims", generelt har jeg en masse petty issues men det er næsten alt sammen noget der kan koges ned til "sådan er genren", så det er vel ikke så meget kritik mere end personlig præference. Ikke desto mindre dog, så kørte jeg ivrigt på, og var underholdt næsten hvert et øjeblik. Sværhedsgraden er også langt mere aktiv end f.eks. et Soulsborne, så jeg sætter pris på at have været med på den her rejse.

https://truesteamachievements.com/gamer/Mauser/games# - https://www.youtube.com/playlist?list=PLqKGFSVqZ2k-SwhuIKbNEjtzMvh7rIUAs (assorterede gaming-flexes). 30fps spil er per definition i early access

Jeg må have fat i Rogue Legacy 2, min fomo er triggered.

15/52

Bug Fables - Series X

Tid: 30ish

6/10

Endnu et far/søn spil som ikke er godt, men ej heller helt skidt. Det er turbaseret rpg for de mindste. Grafisk er det mere eller mindre en kopi af Paper Mario, her styrer man bare insekter i en have, i stedet for Mario og slæng. Historien fandt jeg ganske ligegyldig, men ham på 5 syntes den var spændende, og alt andet lige, er han nok tættere på målgruppen end jeg. Til trods for at være tilladt fra 3 år, var især det sidste kapitel særdeles udfordrende, og jeg endte med at blive semi hooked på det.

Anbefales? Tjoe, som introduktion til genren, er det et okay spil for de mindste.

10/52

Citizen Sleeper

6/10

~4 timer

Det blev spillet igennem på en aften. Fint lille historiedrevet spil. Not much else to say.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."

11/52 

Turnip Boy Commits Tax Evasion

7/10

~2 timer

Hyggeligt lille Adventure spil med fjollet humor og meget tilgængeligt gameplay.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0

Har ikke lige fået opdateret i noget tid så her kommer hvad jeg har spillet siden sidst 

12/52
26/4
Star Wars The Old Republic Jedi Knight
65 timer
8/10

13/52
1/5
GRIS
3 timer ca.
6.5/10

14/52
1/5
Star Wars The Old Republic: Rise of the Hut Cartel
2 timer.
8/10

15/52
5/5
The Smurfs Mission Vileaf
5 timer
5/10

16/52
2/3
King of Fighters 15 story med alle characters

17/52
9/3
Rise of the Tomb Raider
7/10

18/52
23/5
A Short Hike 

1 time

6/10

Y can't metroid crawl ?
  • 0

19/52

Abzu.

1.5 time 

5/10

Mærkeligt spil.

Y can't metroid crawl ?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!