LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      nyeste
      Atrás

      Spil

      Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

      52 Spil, 1 års challenge - 2022 Edition


      7/52

      CrossfireX Catalyst - Series X- Via gamepass

      2/10

      Manglede et 1st person shooter fix, men føj hvor er det råddent det her. Eneste gode man kan sige om det er, der er genererende liv, så man ikke skal fedte rundt og lede efter medkits. 

      • 0

      9/52 - Elden Ring

      57 timer

      7/10

      Jeg er jo fristet til bare at kalde det Dark Souls 4 lol. Jeg blev hurtigt mæt af den åbne verden, og satte kurs mod main quest, fik alle trofæerne. Det er et fint nok spil, men jeg finder det holdes tilbage af balanceringsissues, performance-issues og så den subjektive betragtning at "the almighty dodge-roll" er lidt for meget af en one-trick pony i denne serie.

      - De 30'ish trofæ-bosser og legacy dungeons føles meget som Dark Souls 3

      - Der er sindsygt meget indhold, men meget af det er genbrugt og uinteressant.

      - Hundredevis af bosser, men mange af dem er gentaget, og hvis der ikke er et trofæ for at slå dem, så er de 9/10 af tiden ret skrald.

      - Mit umiddelbare indtryk er at kun low/medium equipload builds med bleed/frostbite fokus er noget værd. Spells er ikke sjove at bruge, deslige om ranged, og heavy builds virker bare ikke viable med tanke på visse bosser.

      - Performance er dog-shit på PC, men holdt i det mindste sine frames langt det meste af tiden mod bosser, hvilket gjorde det spilbart. Konsolversionen (som i PS4 versionen gennem BC på PS5) er bedre i dette henseende, men uanset så får spillet stadig minus for performance da dette ikke kører en pletfri 120fps på alt current gen det er udgivet på.

      - Grafikken er ikke teknisk prangende, men verdenen og diverse lokationer er stadig flot designet. God art-style.

      - Selvom visse angreb nu bedst undviges ved hjælp af hop, så er vi stadig langt fra et spil der er ordentligt mekanisk udfordrende. I stedet vælger de blot at straffe selv små fejl med angreb der skader vanvittigt meget. Det er et meget straffende spil, hvor ideelt set så havde jeg foretrukket et spil som formår at presse mig, uden at være straffende, case in point mange bullet hell, rytmespil, Doom Eternal etc.

      - Det er fedt med minimal handholding, og med et spil der fokuserer på at være nærmest 100% spil, og ikke spilder tiden med at drukne spilleren i dialog.

      Be gay, do crimes. #Armthequeer

      10/52

      It Takes Two

      Karakter: 8/10

      Tid: 11 timer

      Som I nok allerede ved, så er It Takes Two et glimrende co-op spil. Spillet blander en masse forskellige gameplay elementer, men er primært en platformer/gådeløsning. 
      Spillet har en fin historie med mange sjove øjeblikke og en lækker grafisk stil, med god tryk på farverne 

      Det er ikke et svært spil, men det er samtidig heller ikke verdens nemmeste spil. Har dig og din makker spillet videospil før, så får I ikke problemer med det, men skal du spille det med kæresten, der stort set aldrig har holdt en controller før, så bliver det op af bakke.

      Jeg er glad for It Takes Two har oplevet kommerciel succes, for det er et befriende anderledes spil på mange måder.

      Jeg vil gerne anbefale spillet. Det kan iøvrigt spilles "gratis" via EA Play og GamePass Ultimate.

      9/52

      Tunic

      ~15 timer

      9/10

      Zelda/Dark Souls/Metroidvania blanding, masser af gode puzzles, charmerende grafik og fortælle-stil.

      Rigtig fint og velfungerende kampsystem.

      Stor anbefaling til alle der er bare lidt til den stil.

      "There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."

      10/52

      Sekiro

      10/10

      Tid: hundredvis i alt.

      Min tur nr 6 igennem Sekiro. Deler pladsen med Bloodborne og Elden Ring som mine all time yndlingsspil. Ikke så meget at sige der!

      11/52

      Hollow Knight

      7/10

      Tid: omkring 32 timer

      Endelig tog jeg mig sammen til at spille Hollow Knight, og jeg kan nok ikke helt følge de mange folk der synes det er noget af det bedste indenfor videospil. Bevares, det er et godt spil, men jeg synes der er bedre i genren.

      12/52

      Elden Ring

      10/10

      Tid: omkring 160 timer

      Jeg vaklede faktisk i mellem 9 og 10 i karakter. Grunden er at From's engine simpelthen ikke kan holde mere. Jeg valgte at spille PS4 versionen for at få den bedste oplevelse, og det er altså ikke noget man burde være nødt til. Spillet er gude-fucking-smukt i sin artstyle, verden, våben osv. Og så er det alligevel synd det skal holdes tilbage på grund af en gammel engine. Jeg vælger dog alligevel at give det 10, da det på mange punkter er det bedste spil jeg nogensinde har spillet. Selv efter Persona 5 Royal, et andet 100+ timers spil jeg har på et 10 tal, havde jeg også fået nok af det. Det har jeg ikke med Elden Ring, og jeg er allerede i fuld gang med en ny karakter. Det er røget lige op ved siden af Sekiro og Bloodborne på en delt førsteplads på min liste. Mine eneste kritikpunkter, udover engine, er at ved et par enkelte bosser havde jeg rasende svært ved at se hvad fanden der foregik. Dette var især et problem ved Radahn hvor jeg fandme ikke kunne følge med i en dyt. Jeg sidder dog også relativt tæt på et 65" CX tv, så det hjalp nok ikke.

      13/52

      It takes two

      8/10

      Tid: omkring 11 timer

      Jeg synes det samme som Mccandless som jeg spillede det sammen med.

      10/52

      FAR: Changing Tides - Series X

      Tid: idk 6-7 timer tror jeg

      7/10

      Fin lille indie puzzle platformer ala Playdead spillene. Spillet har en smuk og original grafisk stil, og en ligeså smuk lydside. Der er ingen historie, og det er lidt synd, men det emmer af stemning. Jeg var okay underholdt.

      Live Service - Nej Tak.

      10/52 - Hitman 3

      8/10 - 58 timer

      - Har brugt en del tid på challenges, nå max levels i alle levels og få "platinet". Oprindeligt havde jeg egentligt som quest at klare alle challenges, men der er desværre et par stykker der er bugged, så jeg nøjes nu bare med det her. Spillet rammer stadig solidt som altid, appealen ved store åbne lokationer, med en vanvittig densitet - hver eneste kvadratmeter bruges til noget her. Det er ikke open world, men det her elegante design hvor du gennem replays af baner opnår et intimt kendskab til lokationerne. Det er så den kendskab man udnytter i de diverse challenges. Et puzzle-spil hvor du udforsker banerne, lytter til samtaler for at få nyttigt intel, og så til sidst skruer det hele sammen til perfekte mord.

      Har kun få reelle minusser, såsom at formularen måske er blevet lidt samey efterhånden - 2'eren og 3'eren er virkelig bare mere udvidelser til spillet fra 2016 end hvad der føles som reelle fortsættelser, og så er der enkelte spots hvor grafikmotoren bare ikke virker, f.eks. i Mendoza hvor udsigten over vingården er for meget, og hvor mine diagnostik-programmer fortæller mig at både CPU/GPU ikke udnyttes ordentligt, ja faktisk ikke engang 50%. Men trods alt stadig en good time.

      Be gay, do crimes. #Armthequeer
      • Adoo
      • Adoo

      1/52 New Super Mario Bros (NDS)

      7/10

      Tid: Kan ikke huske... 10-15 timer

      Har gennemført det en gang tidligere. Solidt mario spil.

      2/52 Layers of Fear (PC)

      6/10

      Tid: 8 timer

      God grafik. Minder mig om PT. Man skal være i humør til det.

      3/52 Ratchet: Gladiator (PS2)

      8/10

      Tid: 15 timer

      Gennemført på Hard. Ret fedt og sjovt. Men også mere af det samme. Så ikke så meget nyt.

      4/52 Unreal Gold (PC)

      7/10

      Tid: 20 timer

      Langt spil. Man bliver ofte lost i banedesignet. Plus det er ret mørkt, så man skal bruge lommelygte. Men våbnene føles godt, og solidt gameplay.

      5/52 Sly Cooper and the Thievius Raccoonus (PS3 HD Remaster)

      8/10

      Tid: 10 timer

      Sjov platfromer. Minder lidt om en 3D Crash spil.

      6/52 Resistance Fall of Man (PS3)

      6/10

      Tid: 10 timer

      Første gang jeg spiller igennem det. Minder mig om Half-Life 2 faktisk. Bare ikke lige så godt. Grafisk er det virkeligt bare blandet. Fjenderne ser stadig godt ud, og der er kan være mange på en gang. På den anden side viker nogle af banerne lidt tomme. Håber på en remake.

      5/52

      Gran Turismo 7 (PS5)

      Antal timer: 20

      Karakter: 8/10

      Anbefales: Ja

      Har spillet næsten alle Gran Turismo spillene gennem årene, men synes systemet i nr. 7, med optjening af credits, og bilernes pris, set i forhold til dette, er fuldstændig hen i vejret. Også det faktum at man altid “vinder” den lille pengepræmie, og stort set aldrig nogen biler eller andre ting virker temmelig latterligt (og grådigt!)

      Det til trods, så var jeg godt underholdt, og så har jeg slet ikke taget hul på online-delen endnu, så synes alligevel jeg har fået noget for pengene.

      11/52

      A Memoir Blue - Series X

      Tid: en times tid

      5/10

      Spillet stod beskrevet som et visuelt digt. Det visuelle er flot og lydsiden matcher godt. Gameplay er der ikke noget af, det er bare at trykke på en knap, og lade prosaen flyde fra skærmen. Desværre er det et umanerlig dårligt digt. Historien er kaw! Og alt bliver overforklaret og udpenslet i banal symbolik. Kvinden som "digtet" handler om, er portrætteret petit og yndefuld som en catwalk model, og samtidig er hun verdens bedste kvindelige svømmer.

      A Memoir Blue er både dumt og pisse prætentiøst. Heldigvis er det kun en time langt.

      Live Service - Nej Tak.
      • 0

      8/52

      Halo 3 - ODST

      Karakter 7/10

      Tid 5 timer?

      Anbefales? Tjo

      Det er det første Halo spil der ikke er mestendels dårligt, det er stadigvæk lidt sløvt og de sidste par baner trækker ud. Men der er ingen skrækkelige dele, så det er fremgang og jeg satte pris på atmosfæren i by sekvenserne. 

      9/52

      Halo  Reach

      Karakter 8/10

      Tid 8 timer?

      Anbefales? Ja

      Det er det første Halo spil som jeg vil kalde "godt". De har tweaket balancen, man bevæger sig hurtigere, har mere helbred og alt er generelt bare lidt sjovere end tidligere. De svageste baner er stadig ok og de fleste af banerne er decideret gode, så nu begynder det at ligne noget. Jeg var lige vedd at give op, men fortsætter helt klart igennem de 3 næste. Jeg sætter stor pris på at man endeligt kan bevæge sig. 

      Bye bye

      11/52 - Amid Evil

      Ca. 10 timer ish?

      Pretty good boomer shooter. De har formået at lave en række våben hvoraf ikke et eneste af dem ikke er ret sejt, omend sablen måske er lidt undervældende i forhold til morgenstjernen, og da de bruger samme ammotype ville jeg altid vælge sidstnævnte, men udover det så er arsenalet proppet med all-stars som den her trefork der skyder med lyn der griller nærtstående fjender eller en hånd der skyder med solsystemets planeter som ammunition, så Jorden har røget i svinget et par gange. Tilføj her Soul-systemet som giver dig en begrænset periode hvor alle våben er super-buffed og til tider får nye funktioner som f.eks. BFG-våbnet der kan lave et sort-hul der suger alting til sig.

      Sværhedsgraden virker også rimeligt tilpas, og jeg har stadig en skjult sværhedsgrad ved navn Evil som jeg måske kunne tænke mig at spille igennem igen på. Banedesign virker fornuftigt, ikke svært at navigere men alligevel nok til at give incitament til at udforske for at finde secrets for at overleve kampene, og nok til at man ikke bare føler at du bliver totalt railroaded. Jeg er dog ikke så glad for sidste episode, ikke særligt visuelt interessant og forvirrende at navigere, så det kunne ikke blive helt til en 8'er, men en stor 7/10 vil jeg godt gå med til :3

      Be gay, do crimes. #Armthequeer
      • 0

      12/52 - God of War PS3

      8 timer

      8/10

      Wew boy, det er omkring 10 år siden jeg sidst har spillet det, og det er stadig ligeså tightly packed en oplevelse som det var dengang. Det har en rimelig kort run-time, men det betyder så også at der hele tiden sker noget relevant, og så er indholdet mere min stil, sammenlignet med det nye. Langt mere barskt og voldeligt, og Kratos er bare sjovere at følge når han er en rasende mad-man, frem for streng og stoisk far-type. En skarp og well-paced kampagne på små 6-7 timer der i mit tilfælde sneg sig op på 8 fordi det godt kan blive ret svært på den højeste.

      Spillet har både puzzles, kampe og platforming, hvor sidstnævnte er noget man faktisk også kan fejle. I det hele taget kan Kratos hoppe, og han er ikke afhængigt af en gear-score for at kunne kæmpe optimalt. På alle måder en bedre retning for serien end 2018-spillet i min optik. Det eneste minus jeg egentligt har her er at, og det har David Jaffe også indrømmet; jeg synes ikke deres kampsystem er lige så godt som Devil May Cry ;3

      Det, og så er der også nogle af kampene hvor der bliver spawnet lige rigeligt at de store tanky typer.

      Be gay, do crimes. #Armthequeer
      • 0

      10/52
      28/3
      Gran Turismo 7
      20 timer
      8/10

      11/52
      14/4
      Kirby & The Forgotten Land
      15 timer
      8/10

      Y can't metroid crawl ?
      • 0

      11/52

      CyberPunk 2077
      Karakter: 8/10

      Tid: 92 timer 

      Selv med patch 1.52 har Cyberpunk 2077 mere jank og flere bugs, end hvad jeg synes er helt acceptabelt. Længe tænkte jeg også, at spillet skulle have et 7-tal, for fejl og bugs må gerne straffes lidt. 
      Når jeg alligevel ender på et lille 8-tal er det fordi:

      - Jeg var virkelig godt underholdt.

      - Stemmeskuespil, historie og sidemissioner er alle fra øverste hylde.

      - Night City er en mega fed setting.

      - Som max level (50) var der god  balance i spillets combat. Fjender døde af få skud, men det samme gjorde jeg. Så hver konflikt kunne have fatal udgang. Late game er ofte skævt balanceret i RPG og har en tendens til at blive easy-mode, synes jeg. Jeg spillede Cyberpunk på hard.

      Det skal siges, at 'out of the box' er både controls og HDR settings helt håbløse. Spillets balance var også helt skæv de første 10-15 timer, fjender(på hard) skullle have 15-20 skud og en håndgrenat for at gå ned, mens jeg selv kun kunne tåle 2-3 skud.
      Gameplay/gunplay blev også markant bedre, som jeg fik flere perk points og kunne lave et build. I starten var det meget middelmådigt, men hen af vejen fik det et virkeligt godt feel.

      Kan CyberPunk 2077 endelige anbefales i sin nuværende tilstand? Fuck ja.

      13/52 Guardians of the Galaxy

      5/10 - 15 timer'ish

      Glemte at skrive den ind. Ikke særligt fedt gameplay, men det er en god GoTG-film, så til fans af filmene vil jeg nok anbefale det alligevel. Bare en skam gameplay ikke er sjovere, ville virkeligt gerne have kunnet lide det mere. Det er også lige en tand for cinematic action adventure for min smag, savner at mine lineære single-player spil er lidt mere som næste spil på listen:

      14/52 God of War II PS3

      9/10 - 9 timer

      Mærkbar forbedring over 1'eren på stort set alle måder. Hvis Ragnarok flytter sig lige så meget i forhold til 2018 som GoW2 gjorde fra GoW1 så vil jeg blive imponeret. Alt fra 1'eren er forbedret, og alle aspekter har også fået helt nye features så som f.eks. ikaros-vingerne, slow-motion tid til puzzles, sektioner hvor man ridder på pegasus, varieret og godt-paced kampagne, noget bedre bosser og som før stærk visuel præsentation og godt soundtrack. Vigtigste minus er at combat stadig lige er en kende for overfladisk, og så lidt bøvl med lydmixingen der gør det svært at høre hvad der bliver sagt i cutscenes der mangler undertekster. Zeus er også en noget bedre boss end Ares, all around en klassiker, og ret udfordrende på max sværhedsgrad også.

      Be gay, do crimes. #Armthequeer

      12/52
      CrossfireX - Operation Catalyst

      4/10
      Tid: cirka 3 timer

      Operation Catalyst er Remedys add-on kampange til multiplayer spillet CrossfireX og det er en mærkelig størrelse. Spillet føles som en remastered udgave af et CoD eller MoH spil fra xbox360/PS3-generationen. Skydedelen føles godt og remedy kan tydeligvis godt finde ud af at lave de grundlæggende ting til en shooter.

      Men en hel masse andet er bare ikke godt nok.
      Voice actng er middelmådigt at best!

      Historien er i store træk ligegyldig og uinterresant og man kan se et af af plottwistede komme, længe før det sker.
      Man har ingen relation til hovedpersonerne og er derfor fuldstændig ligeglad med dem.

      Visse elementer af spillet fungerer dog ret godt. Jeg kunne godt lide, at spillet skiftede mellem soldaterne, da det skabte varriation i gameplay.

      Kan det anbefales? Nej. Operation Catalyst er ikke dårligt, det er bare heller ikke specielt godt. Spillet lider ikke af bugs eller jank, men det er bare 100% metervare og for en shooter anno 2022, så er det ikke godt nok.

      • 0

      12/52 

      Monster sanctuary- Series X

      Tid: 30 timerish

      6/10

      Min søn faldt over denne indie titel på Gamepass, og det lignede et hyggeligt fællesprojekt. Det er metroidvania møder rpg, tilsat en masse monster farming. Kampsystemet er klassisk tur baseret, og det viste sig at være langt dybere og meget mere udfordrende end forventet. Historien er ligegyldig, og jeg hader at skulle oversætte den slags bras, men sønnike syntes det var enormt spændende. Boss kampene med masser af taktik fik mig alligevel ret hooked på det. Det var slet ikke så ringe endda.

      Live Service - Nej Tak.
      • 0

      13/52

      Warhammer Chaosbane: The Forges of Nuln

      Karakter: 4/10

      Tid: 2-3 timer

      Den anden(og sidste) udvidelse til Chaosbane. Udvidelsen byder ikke på noget nyt, hverken af fjender eller omgivelse og historien er nærmest ikke eksisterende. Jeg fik mig heller ikke et stykke nyt udstyr. 

      I modsætning til Tomb Kings udvidelsen er denne gratis, hvilket er heldigt nok, da vi snakker 100% filler og egentligt spild af tid. 

      • 0

      15 og 16/52

      Batman Arkham Asylum/City

      36 timer i alt.

      9/10 overall.

      Det var et hyggeligt gensyn, med nogle spil som jeg må sige stadig holder max. Det er nok efter min mening det optimale superhelte spil. Ja, så kan i måske gå i arkivet og finde nogle gamle udtalelser hvor jeg har haft kaldt kampsystemet for simpelt og overvurderet, men jeg vil gerne trække dette tilbage set i lyset af at det giver god mening for et superhelte spil at have et kampsystem der er nemt at lære, men stadig har noget dybde til sig. Det er et elegant system, animationerne har pondus, fjenderne er ikke spongy og kampene antager sig den her rytme hvor du parerer fjender, bruger de rigtige gadgets/teknikker mod de rigtige fjender, man kan nærmest sige at det er en form for real-time sten-saks-papir og måske med lidt god vilje at man kan sige at der er lidt Doom-DNA i det. Bare lidt

      Så har de også noget decent stealth, med mange gadgets og fjendetyper der hele tiden sørger for at ryste posen lidt, samt metroidvania-agtig struktur (det er ret lineært, men det kunne man jo evt. kigge på i et nyt spil) hvor man gennem erhvervelse af nye gadgets vil få adgang til forskellige områder, samt muligheden for at løse Riddler-puzzles. På mange måder det ideelle superhelte spil. Historien er dog ret plat, i hvert fald i City. "Ok, så hvad med om vi bare hegner en del af Gotham ind og så smider alle forbryderne derind? Det er vedtaget!", det er sgu et kommunal-møde jeg gerne ville være med til

      Be gay, do crimes. #Armthequeer

      In reply to: @Lilium11

      man kan nærmest sige at det er en form for real-time sten-saks-papir og måske med lidt god vilje at man kan sige at der er lidt Doom-DNA i det. Bare lidt

      Den værste del af Doom

      10/52

      Iron Lung

      Karakter 9/10

      Tid 1 Time

      Anbefales? Ja

      Det er et kort lille gyserspil hvor man er svejset inde i en rusten gammel ubåd der sejler ensomt rundt på en fremmed planet bestående af et ocean af blod. Alt liv, pånær de folk der var udstationeret i rummet, er forsvundet og den blodige planet er alt der er tilbage. Så man skal sejle rundt og tage billeder i håb om at finde svar.

      Hele spillets gameplay handler om at håndtere sig i mørket. Man er praktisk taget blind og har kun en radar, et kort og koordinater til rådighed. Det er en klaustrofobisk oplevelse hvor lyddesignet trækker en stor del af læsset, men tingene eskalerer også stille og roligt des længere man kommer. En af de ting der virker rigtigt godt er at man bliver meget koncentrerer omkring sin opgave, det er meget intenst at navigere ubåden igennem små huler. At der så samtidigt sejler store ting forbi ubåden gør det kun mere uhumskt.

      Bye bye
      • 0

      8/52

      Rune Factory 5 - Switch

      Antal timer: En del timer efterhånden

      Karakter: 7/10

      Rigtigt hyggeligt spil. Gameplayet er ikke noget at råbe hurra for og specielt combat er utroligt simpelt, og ikke på en måde, hvor man tænker at det bare virker. Historien er ikke noget at råbe hurra for, den er der, og det er et plus i forhold til lignende titler, men det er vist også det. Spillet formår dog stadig at ramme et eller andet og fungerer for mig, modsat mere eller mindre alt andet jeg har prøvet af lignende spil. Det er langt fra perfekt, men vender uden tvivl tilbage.

      • 0

      13/52

      Guardians of the Galaxy- Series X

      Tid: 25 timer tror jeg

      6/10

      En meget blandet oplevelse.

      Først det gode - Historien var pisse fed, og spillet virker faktisk som en ny GotG film, og dem kan jeg rigtig godt lide. Faktisk er GotG det eneste jeg stadig gider at se fra Marvel universet. Til trods for, at det ikke er de "rigtige" der lægger stemmer til, fungerer det godt, humoren er intakt og jeg tog mig selv i at grine flere gange. Det er historien, mellemsekvenserne og worldbuilding der driver værket her. Spillet er helt lineært, og følger en stringent form og sammen med spillets længde på et døgns tid passede det mig perfekt. Verdenen er flot bygget op, og ser godt ud når ellers det tekniske fungerer, men mere om det senere. Soundtracket gik lige i hjertet på mig, der var barn i 80erne.

      Det mindre gode - Gameplayet er desværre ikke noget at skrive hjem om. Kampsystemet fandt jeg kedeligt, ligegyldigt og bestemt ikke udfordrende. Man løber stort set bare rundt og holder R2 inde til alle er døde. Fjenderne er ikke varierede og fremstår dumme. Bosserne ligeså, de skal bare have flere bønner sprøjtet i dem. Generelt er kampene noget der bare skal overstås for at komme videre i historien. Det er synd for ellers kunne GotG faktisk have været et rigtig godt spil.

      Og så det rædselsfulde - måske det bare var mig der var sindsygt uheldig, men jeg oplevede uhørt mange tekniske problemer. Framedrops en masse! 4 gange tog det så meget overhånd, at det næsten gik i stå,  og jeg måtte genstarte spillet. Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange dialogen pludselig faldt helt ud, og jeg måtte nøjes med de engelske undertekster. Netop underteksterne var desværre også et problem. De var pisse dårligt synkroniserede med dialogen (som faldt ud, igen og igen). Det var i en sådan grad, at det godt kan betegnes som gamebreaking. Det er fandme ikke godt nok! Det er jo ikke et nyt spil længere, og der har været rigeligt med tid til at patche det, men det har tilsyneladende ikke været en prioritet, fucking pinligt! 

      Havde det tekniske været nogenlunde i orden, ville jeg nok have givet GotG et 8 tal, kedeligt gameplay til trods, men med de issues jeg oplevede kan det ikke blive mere end 6, og derfor vil jeg heller ikke anbefale det.

      Tillagt: jeg vil hermed ændre mit 12/52 spil Monster Sanctuary fra 6 til 7 i karakter. Vi brugte 10-15 timer mere på ekstra bosser efter end credits. Og det turbaserede kampsystem endte med at være meget tæt på heroin for mig, så det fortjener et 7 tal.

      Live Service - Nej Tak.

      Temmelig spot on review Runes, stort set 1-1 enig.

      Og så fik jeg lige et spil mere. Tror jeg er overskredet de 25 timer, men jeg det er sgu også bare chill at køre noget Batman, med et par funny streams i baggrund. Har i den forbindelse fået kendskab til det nyeste Youtube-drama omkring en såkaldt QuantumTV, en mand hvis idioti sætter Aule og Smolinsk kombineret i absolut forlegenhed, det er næsten imponerende, og så er manden også psykopat.

      Nå, men jeg skulle snakke om Arkham Knight

      17/52 Arkham Knight

      8/10 - 25 timer ish

      Jeg var bestemt ikke fan da spillet kom ud, men ovenpå denne gennemspilning må jeg konstatere at det nok har været et spørgsmål om genre-træthed. Det var jo en meget malket stil dengang, men set i dag så er spillet virkelig flot af et 2015-spil at være, og kampsystemet byder stadigt på nye features, og den nyligt tilføjede batmobil er slet ikke så slem som jeg husker at den var. Slet ikke på højde med City, men jeg fandt det stadig godt, nu hvor 2015 er lidt på afstand.

      Be gay, do crimes. #Armthequeer

      6/52

      Tintin (PS3)

      Antal timer: 5-6?

      Karakter 5,5/10

      Anbefales: Muligvis?

      Har længe gerne villet prøve det her, og fandt det til billige penge, så tænkte det skulle have en chance.

      Det er tydeligt at det er et gammelt spil, og både gameplay og grafik virker noget forældet, men af en eller anden grund, så fangede det mig alligevel nok til at jeg spillede det færdigt.

      • 0

      For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!