Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Nintendo Switch Controller


Skal snart have en Nintendo Switch, men er lidt i tvivl angående, hvilken controller jeg skal vælge. Jeg kan godt lide de klassiske controllere, som der fylder godt i hænderne. Er der nogle, som I kan anbefale?

Tillagt 2020-08-18 09:35:
Jeg fandt lige denne: https://www.av-cables.dk/nintendo-switch-controller/n-a-2189.html

Jeg kan godt lide at de to styrepinde sidder lige overfor hinanden. På mange af de andre sidder den ene styrepind øverst og den anden nederst. Har I erfaringer med den?
It's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln
  • 0
Hej Sorensen!

Nu er det meget en smagssag om man kan lide anslog sticksne lige eller spredt. Og det kommet nok ned til hvad man er vant til også.

Jeg er personligt glad for den måde Xbox gør, jeg får ikke ondt i fingrene og alle knapper kan nås uden anstrengelse. Derimod PlayStation med sticksne liget over for hinanden, får jeg tit krampe i hånden og skal afbrydes min styring med venstre stick, for at ramme d-padden. Det er helt sikker ikke alle der har det sådan og nogle vil sværge til PlayStations måde at gøre det på. Men den controller du linker til ser besværlig ud i mine øjne. Jeg tror ikke det et godt for gameplay at sticksne sidder øverst, så når du skal foreksempel hoppe, så skal du løfte tommeltotten og rykke nedad.. det et ikke optimalt i min verden.

Men igen, smagssag og hvad man er vant til. Hvis du er vant til enten PS eller Xbox så går for den du bruger mest. Du kan selvfølgelig lære det andet med tilvænning, men mit råd ville være at gå efter det du kender og har god erfaring med
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!