Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Spil der viser steder i horisonten?


Hej derude
Jeg er helt vild med Dark Souls-serien, fordi at jeg synes, at det er så fedt, at (næsten) lige meget, hvor jeg er (i det åbne landskab), så kan jeg se, hvor jeg har været før, og steder jeg kommer til senere. F.eks. slotte, kirker, templer, broer. Er der andre spil til PS4, der også gør meget ud af det?
Jeg vil være super glad for nogle anbefalinger! Genren gør mig ikke så meget, bare den har det her aspekt.
Tak.
Venlig hilsen
Mikkel
Hmm, kom til at tænke på Elder Scrolls - Oblivion har det f.eks. med Imperial Citys store tårn der er synligt fra en god del af kortet - Skyrim har også lidt af den slags

Og Black Desert - Det er ret fedt at se et bjerg og så vide at du sagtens kan bestige det, du skal bare finde den rigtige vej derhen
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Jeg har på stående fod ikke et bud, men da jeg læste overskriften på tråden tænkte jeg straks Dark Souls. Den har Mikkelope dog allerede fremhævet, hvorfor jeg ikke er til så stor hjælp.

Måske Bloodborne kunne være noget, men eftersom du allerede har været på Dark Souls, gætter jeg på du også kender Bloodborne

Spændende tråd ellers, den vil jeg fundere lidt over, men min tidlige fornemmelse siger mig at få formår at skabe sammenhængende verdener som FromSoftware
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
Tusind tak for svar hjort og alex2life! Jeg vil 100% tjekke Black Desert og Oblivion ud i aften. Glæder mig til det. Har allerede spillet Skyrim som også har noget af det ja. Men lyder som lige det jeg søger med Imperial Citys tårne i horisoneten, og var faktisk ikke klar over, at man også kunne spille oblivion på PS4. Men kan se, at det kan man. Fedt.

Bloodbourne har det også. Men ja desværre har jeg allerede gennemspillet det et par gange. Glæder mig også meget til From Software kommende Elden Ring, som hvis jeg kender From Software ret garanteret også har det her aspekt.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!