Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Karantæne tråden: Hvad skal i spille?


En potentiel karantæne fra arbejde, uddannelse mfl ville give mulighed for spilfordybelse. Så jeg tænkte at lave en tråd om, hvilke 3 spil i vil spille og fordybe jer i, hvis det skulle ske at vi alle bliver sat i karantæne.

1) Jeg vil starte med Blair Witch, som jeg stadig ikke har fået købt eller spillet - men har glædet mig ufatteligt meget til i mange måneder.

2) Resident Evil 3. Større verden, stærkere karakterer og et gensyn med Nemesis er altid hyggeligt. Jeg tror på alle måder at dette bliver et bedre spil end RE2.

3) Måske det nye Call of Duty Battle Royal, ellers må jeg få mit adrenalin og dopamin fix hos Apex Legends.

(Disclaimer: tråden skal ikke bruges til at diskutere Corona, men udelukkende spil)
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Hvis det skulle ske, at jeg bliver isoleret i 14 dage fra mit arbejde, har jeg tænkt mig at starte forfra på Sea of Thieves, som jeg ikke har spillet i et stykke tid. Det må sku da kunne få tiden til at gå.

Ellers skal jeg også spille det nye Call of Duty f2p Battle Royal, samt måske det nye RE3.
"Wake me, when you need me." - Master Chief
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!