Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

2020 - 52 spil hyggetråd


Her kan vi snakke om deltagelsen og hvilke oplevelser vi har haft og hvilke spil vi vil anbefale andre evt.

Hvis i deltager så skriv det lige her for så laver jeg en liste med bruger navne.

Deltagere for 2020:

The_Dude
Lillum11
Manutdxdk
Grublr
TheJuice
Hjorth
Vonand
Shibari
FreshWater
Niceguy69
Lasse Reimer
GameN3wbie
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Melder til tjeneste!
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Jeg er med igen
  • 0
Ditto! Når sgu nok ikke flere spil i år, og er fint tilfreds med mit resultat i år Men det bliver forbedret i 2020 hvor jeg selvfølgelig når alle 52! Glæder mig til at følge med igen i år
  • 0
Jeg er pt. på 18 spil for i år.

Næste år vil jeg læse flere bøger, så jeg regner med færre spiltimer.
Men jeg melder mig også gerne til næste år.
Mit mål er bare +12
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Jeg er slet ikke nået i mål i år, men jeg er også klar næste år. Så må jeg se om jeg kommer igennem flere næste år end i år. Det er hyggeligt med sådan et lille race mod sig selv fra året før når jeg alligevel er langt fra at nå de 52 titler hvert eneste år
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
Nåede 4 i 2019, men var vist en rekord i mange år, så vil gerne være med igen
The Witcher er jeg også snart færdig med (efter 4 år ca.)
  • 0
Helt Snickers! Tror ikke at jeg når 52 spil i år, specielt ikke med de mange store rollespil der venter, men det bliver da sjovt at prøve
  • 0
Jeg melder mig også til udfordringen. Vil gerne at 2020 bliver året hvor jeg bliver bedre til ikke at hoppe fra spil til spil så meget som det var tilfældet i 2019.
I think of dieting, then i eat pizza
Jeg er også med igen. Vil prøve at udfordre mig selv med lidt andre genre end jeg plejer, men lad os nu se. Jeg Prøvede the Inner World her forleden, men måtte give op fordi det simpeltehn gik alt for langsomt
  • 0
Hjorth
Vonand
Shibari
FreshWater
Niceguy69


Kan en mod tilføje disse navne til OP ?
Hvis muligt altså. Jeg kan ikke længere redigere selv
Y can't metroid crawl ?
Jeg melder mig også til i år!
KINGUDAMU HĀTSU
  • 0
Er godt i gang og jeg nåede helt til mit andet spil 2. spil inden jeg kom til. Blev færdig med MoH: Warfighter og synes slet ikke det er så dårligt som anmeldelserne claimer. Havde det stående på hylden og undre mig egentlig over, hvorfor jeg aldrig havde gennemført det. Efter at være død 20 gange i den første snipermission, kunne jeg godt se hvorfor jeg tidligere har ragequittet det...
Har allerede nået 5 stk. Et par nye og så et par jeg har afsluttet fra 19.

The Messenger kan anbefales. Damn det er godt.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Ja jeg ved ski' om det tæller med, men jeg har tilføjet Minecraft som gennemført, efter at have fået has på The Ender Dragon... jeg vidste ikke det ville gribe sig så meget om sig, som det gjorde, men kan kun anbefale det.... dette er mine egen mening, som jeg heller må tilføje inden The_Dude får endnu et føl ;)
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Ja, det lyder som om det er fair nok. Du har alligevel lagt 30-40 timer i projektet, og det lyder lidt som en final boss du har nedlagt der. Det jo heller ikke super vigtigt hvad der tæller eller ej, havde det været en konkurrence så var det jo bare at vælge en masse korte spil og køre dem igennem lynhurtigt.

Aka det jeg altid laver i Januar fordi det er sådan lidt agurketid mens man venter på nye releases, så er det jeg plejer at hive fat i mine gamle favoritter som jeg kender godt nok til/korte nok til at gennemføre et par stykker af om dagen.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Puha, jeg har ikke haft tid til at fordybe mig i nogle spil for tiden, så har spillet meget apex og har faktisk nydt hver sekund med de nye gamemodes. Alle er OP!!!

Jeg har fået alle achievements nu her i 2020, så i mit hoved tæller det som et gennemført spil Skriver den dog ikke på listen, da den nok ikke helt går.

Fedt at se i allerede har været igennem et par stykker. Hvis jeg fortsætter sådan her, så når jeg sgu ikke engang min tidligere formåen Forbandede IRL

Edit: Og ja Fresh, Minecraft tæller helt sikkert Når jeg en dag kommer igennem Terraria, så tæller det jo også! Der er historie, også selvom det er bygget op om survival. Jeg ser ingen problemer der
  • 0
@ Grublr - Jeg fik alle achivements og max'ede et battlepass ud i Apex sidste år. Så det kom på min 2019 liste.
Det battlepass tog så også over 100 timer at komme igennem
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
@juice

damn, stærkt så er det også gennemført, med platin på toppen! Jeg tror jeg ligger omkring de 80 timer overall og har ikke købt battlepass... Men som det eneste "season pass" er det faktisk noget jeg har overvejet flere gange! Synes bare ikke helt det der følger med lever op til prisen. Lidt kedelige skins og xp boost, men måske tager jeg fejl.

har du spillet de nye modes? Indtil videre er de ret vilde, syntes jeg.

Og bare sådan helt generelt syntes jeg Apex har den bedste styring i et fps i længere tid. Det er virkelig gået op for mig, jo længere tid jeg brugte med Det er virkelig fedt at glide hen af jorden og fyre en peacekeeper med precision choke afsted mod modstanderen.
@ Grublr - Jeg synes ogse de ting man fik var ret fesne. Det var forresten sæson 2 jeg kørte igennem. Jeg købte det mest af alt, fordi jeg ville støtte spillet, som jeg synes er virkelig godt!
Jeg har faktisk ikke rigtig spillet det siden CoD MW kom ud. Men jeg har tænkt på det flere gange her på det seneste, så jeg tror snart, at jeg skal en tur i ringen igen.

Styring, farten, våbenene det hele. Det er bare et mesterligt FPS. Men ReSpawn Studios er også kongerne indenfor den genre, hvis du spørg mig.
Har du nogensinde spillet TitanFall2 online?
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
@Freshwater

Har selv færdiggjort et Stellaris-spil, som jeg har hygget mig med siden december. Og selvom der er ikke er en reel storymode, så tager det sgu tid, ligesom med Minecraft. Og som Lilium nævner, så lyder det som en boss, så kan ikke se hvorfor det ikke skulle tælle.

Til argumentet for Stellaris, så har jeg nået en victory condition, og selvom spillet ikke har en reel story mode, så kan man vel sige at man har spillet historien som den race/art man nu har valgt.
Skal nok fjerne det igen eller ignorere det, hvis ikke det tæller med.
  • 0
Af ren nysgerrighed hvad mener du med jeg får et føl over det? Har jeg da fået det før over en kommentar fra dig da :p ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
@ manutdxdk - hvorfor bruger du halve karakterer?. Er en 10-trins skala ikke nok for dig

Ikke engang IGN bruger decimaler længere. Use clean numbers my friend. Please
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
@Juice

Ikke en 8'er ikke helt en 9'er.... Så må gå med 8, hvis det skal være hele tal
  • 0
Det er altid en af dem. Det er dig der er en 4er, hvis du ikke kan nøjes med en 10trins skala

8,5 skal forresten rundes op til 9, så det må det blive

Jeg vil forresten give mig egen indsats i Call of Duty et 5-tal i dag
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!