Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2020 edition


22/52: Doom Eternal
11 timer
10/10

Wow!! Det kommer jeg tilbage til

23/52: Resident Evil 3
17 timer for 100% trophies
5/10

Wow... det kommer jeg næppe tilbage til.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
13/52
Persona 5 Royal
Timer: ca. 95 timer
Karakter: 10/10

Et fantastisk spil er blevet bedre. Ikke så meget andet at sige. Et rigtigt godt bud på GOTY for mit vedkommende.
24/52: Resident Evil 7
4 timer, Madhouse mode. Det er nok lidt mere end 4 timer, men det var spillets timer der sagde det. Den tager dog ikke højde for eventuelle reloadede saves der har været, nok mere i retningen af 5 timer, døde ikke rigtigt efter Jack med motorsaven.

6/10 efter Liliansk skala dvs. over middel. Ikke værst.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
12/52
Dragon age: origins
Platform X360
timer ca. 45
5/10

En fantastisk historie, der desværre bliver ødelagt af elendigt gamedesign, micromanagement og gameplay. Kunne have været så godt. Massere af spildt potentiale.
  • 0
25/52: Tomb Raider II
13 timer ish.

Fandt næsten alle secrets, 42/48 - nok til at få det skjulte sidste level åbenbart.
6/10
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
6/52: Shantae and the pirates curse
sådan cirka 5-6 timer tror jeg

spillet og gennemført på GOG. Har spillet dem før på steam. men ville lige igennem et par af dem igen. Ret sjovt metroidvania platformer med forskellige evner at bruge. JEg var godt underholdt igen

7/52: Shantae: half genie hero
sådan cirka 5-6 timer tror jeg

*Indsæt samme beskrivelse dog med en opdateret grafik og evnebrug*

Jeg når ALDRIG 52 spil i år
  • 0
26/52: Resident Evil 0
6/10 - 11 timer, tre gennemspilninger.
Havde lige lidt achievements til gode, det har jeg ikke længere. 1st playthrough, skulle lige blive bekendt med spillet igen, hvilket måtte gøres under Wesker mode, andet playthrough, ingen healing!!!, tredje playthrough = Hard Mode nul saves, fik S-rank.

Fik også cleared out hele Breach mode i Deus Ex: Mankind Divided. Middelmådigt as fuck mini-spil, men jeg fulgte bare en guide der pegede mig i retningen af alt det essentielle og fik opnået mine 100% her også. Corona-tiden = oprydning i det forsømte OCD i guess... well, jeg har da hygget mig lidt med det så det går nok.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
1/52
Assassins' Creed: Odyssey
Karakter: 8/10
Timer: Ca.100

Godt og vel 100% gennemførsel.

2/52
Assassin's Creed: Odyssey - Legacy of the Lost Blade DLC
Karakter: 6/10
Timer ca. 15

3/10
Total War: Warhammer II
10/10
Timer: 15-20
Denne gang gennemført med Vampire Coast i Vortex kampagnen. Den sjoveste kampagne jeg har spillet hidtil.

4/10
Paw Patrol: On A Roll
5/10
Ca. 3 timer.
Gennemspillet med min 3 årige søn. Vi er i gang med 100% gennemførsel.
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
8/52
Graveyard keeper
lige præcis 60 timer
7/10

Er lige kommet igennem Graveyard Keeper. Og det er et virkelig fint spil, med nogle rigtig fine historier, på kryds og tværs.. Men.. De første 30-40 timer var helt fantastiske. Mekanikkerne er simple, men det har en vis dybde med alt det du kan gøre. Jeg fik bestyret både en kirke, gravplads, en bar, en farm, øl-vin-mjød produktion, grøntags handel og et hav af historier der binder det hele sammen. Mulighederne er mange, og sammenligningen med Stardew Valley er ikke uden grund. Humoren var dog mere mig, og det er noget af det flotteste pixel-grafik jeg har set i årevis. Det hele spillede virkelig godt, og der var aldrig et kedeligt øjeblik, selvom det også var en grind til tider..

De sidste 15-20 timer var næsten ulidelige, og det var kun historien der fik mig til at få det gennemført. Der var tider hvor jeg havde klaret så mange af de forskellige historier, at jeg skulle vente en uge in-game på at komme videre.. Jeg fandt ud af at bruge al min stamina på at stå ved siden af min seng og svinge med sværdet, for så at sove en halv dag, og fortsætte i den dur indtil jeg nåede den respektive dag jeg kunne fortsætte historien. Det var forfærdeligt til tider, og kun nogle gode podcast, rødvin og en faktisk rigtig sød og fin historie med god humor fik mig igennem dette spil. Jeg vil stadig anbefale det, og vil helt klart anbefale også at købe DLC'en da den binder godt sammen med hovedhistorien og giver en masse ekstra content.. Men forfa'en det trak tænder ud til sidst.

Er dog glad for at have spillet det, men de kunne godt have cuttet 20 timers grind ud af spillet. Jeg vender nok ikke tilbage, men det er et fint kapitel i min spilkarriere
  • 0
13/52
Dead space 2
9 timer
Platform x360
9/10

Det føltes næsten endnu bedre end dead space 1, men det skyldes måske jeg havde sat sværdhedsgraden en tak op. Det er virkelig et genialt spil, det eneste minus er når man en sjælden gang skal i gravity. jeg bliver simpelthen dårlig af det.
Hvor er denne generations deads space henne? Det blev bare lavet bedre spil i sidste generation

14/52
Halo 4
Platform Xone
10 timer
6/10

Fedt våbenfysikken har fået en opgradering fra halo 3, men det er stadig halo. Jeg fatter ikke helt hypen og tvivler på jeg kommer tilbage til det. Der er mange bedre alternativer derude
  • 0
27/52
Turok 2 Seeds of Evil
5/10

Ret meh, holder ikke i dag imo. Fik dog 100% gennemførsel.

28/52

World of Final Fantasy
6/10

Ok lille RPG, men det blev lidt af et grind at få de sidste trophies.

29/52
Hollow Knight
25 timer

Har gennemført alle achievements nu, pånær Steel Heart, dvs. jeg har gennemført spillet uden at dø, men jeg mangler nu at få 100% i spillet uden at dø. Det agter jeg at få klaret senere
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
4/52
Crash Bandicoot 1 - N'Sane Trilogy
Timer: Mange...
Karakter: 7/10
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
30/52
Bioshock 2
Karakter: Idk, det var fint

100% achievements, Hard-mode no-vita chambers no-HP/MP upgrades. stadig nemt spil lol
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
5/52
Call of Duty: Modern Warfare
Timer: Ingen anelse, men en anelse for kort synes jeg
Karakter: 8/10
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
15/52
GTA IV
Karakter 7/10
Platform xbox 360

Langt bedre historie og karakterer end i V, men fysikken i bilerne og den ikke eksistrende autosave funktion i missionerne trækker i den grad ned i det samlede indtryk.
  • 0
16/52
Titanfall 2
Timer 6ish
Karakter 9/10

Inden Morten blev sendt til Gulag hvor han angiveligt skulle være kommet i kontakt med full blown aids, anbefalede ham mig at hoppe på TF2. Det vil jeg være ham evig taknemmelig for. Det er uden sammenligning det bedste FPS jeg har spillet i denne gen. Det eneste der trækker ned var den 20GB patch jeg skulle downloade for at komme i gang, så jeg måtte vente en dag på at spille det.
Så er der post fra fængslet, Hr. 69.

"Hej NG
Morten her!
Det glæder mig, at du synes om Titanfall 2. Selvom vi begge er et par idioter, kunne vi jo altid drøfte spil, uden at ville kradse øjnene ud på hinanden. I den forbindelse har jeg en anden fun-shooter, som jeg synes du skal kigge på, hvis du ikke allerede har spillet det. Infinite Warfare fra 2016 - jeg har selv netop spillet det igennem og har det på en solid 8'er.
Do enjoy

De bedste hilsner fra Vridsløselille Fængsel"
"Hej Morten

Håber du har det godt og ikke bliver udsat for alt for meget ufrivillig mandesex i Vridsløse. Jeg var faktisk gennem Infinite Warfare sidste år, men det sagde mig ikke rigtig noget- Kan ikke en gang huske hvorfor.
Har bestilt Kingdom Hearts 3 og Call of Chultu hjem, men det lugter lidt af det er forsvundet i posten, så nu skal jeg på jagt efter noget nyt
31/52
Blasphemous
7/10
Ca. 15 timers tid

Decent souls-like platformer. Lidt bedre end Salt and Sanctuary.

32/52
Shadow Tactics: Blades of the Shogun
8/10
Ca. 30 timer for 100% achievements.

Pretty good! Et af de mere udfordrende 100%s jeg har gjort for nyligt. Kan klart anbefales.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Damn, glemte alt om den her tråd!

2/52

Spyro Reignited: Year of the Dragon
8/10
10 timer

Godt remake af et godt spil. Flot grafik, men lider af mange af de samme problemer som det originale, i og med det mister fokus på det sjove main gameplay loop og har alt for mange mini-games imo.

3/52

Resident Evil 2 (Remake)
8/10
8 timer

Mit allerførste møde med Resident Evil franchisen og jeg elskede det. Kort og godt med gode gys og god genspilningsværdi. Største complaint er at bosskampene ikke var lige så fede som de kunne have været

4/52

The Silver Case
10/10
~15 timer

Fantastisk art house spil, efter min mening meget tæt på perfektion. Jeg vil aldrig glemme den tid jeg brugte med Kusabi og Tokio på at opklare mordene i det 24nde distrikt.

5/52

Flower, Sun and Rain
7/10
7 timer

Efterfølgeren til The Silver Case. Historien var ikke lige så god, puzzles'ne blev lidt repetetive i længden og dét at det er et demake af et PS2 spil trækker det kraftigt ned.

6/52
The 25th Ward: The Silver Case
10/10
15 timer

Tredje og sidste spil i Silver Case/Kill the Past trilogien, et remake af et Japan eksklusivt java mobilspil fra 2005. Formår at være endnu underligere end de to tidligere spil, med en historie der er fortalt fra 3 vidt forskellige perspektiver. Muligvis mit yndlingsspil nogensinde, i hvert fald i top 3 fra et narrativt og æstetisk standpunkt

Tillagt 2020-06-12 14:32:
7 & 8

Kingdom Hearts 1 og 2 på PS4 på højeste sværhedsgrad
9/10
40-50 timer

Det er virkelig trist hvordan KH3 imo slet ikke levede op til de foregående titler. Combatten er i begge spil virkelig tight, begge spil føltes ærligt talt lettere på den høje sværhedsgrad, da det tvang mig til at være mere fokuseret og at lære mekanikkerne bedre. Nakkede et par af superbosserne, næste mål må blive at gennemføre KH2 på level 1.

9/52

Devil May Cry 5
8/10
~13 timer

Mit første Devil May Cry spil, og selvom jeg elskede det så blev kampsystemet lige lidt for hårdkogt nær slutningen med de mange forme som Dante kunne bruge. Måske vil jeg i fremtiden se det som et bedre spil, når jeg får det gennemført på nogle højere sværhedsgrader og virkelig lærer at udnytte karakterernes varierede movesets.
  • 0
33/52 - Dark Souls III
25 timer, 8/10

Snød lidt til sidst for jeg gad ikke farme de der covenant items ^_^
Nu har jeg fået samlet mine spells, nu mangler jeg blot de sidste par gestures og NG+ ringene. Ved ikke om jeg gider NG+ lige med det samme, men det er i hvert fald en quest til en anden god gang om ikke andet
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Jeg glemmer jeg har en challenge herinde.

4/52 - Maneater
Lidt over 20 timer
6/10

Jeg vil faktisk gerne kunne lide dette spil mere end min karaktergivning. Stor ros til udviklerholdet for at prøve at lave noget som er relativ sjældent i spilverdenen, men spillet er bare en stor side quest aka. dræb X antal af Y, eller dræb en miniboss. Jeg får dog stadig noi på, når jeg rammer det lidt mere åbne vand, og de lyde som kommer derfra, men vi vist konkluderet at jeg GRs bankebuks.
Nu vil jeg prøve at se om jeg ikke kan komme igang med Terraria igen.
I think of dieting, then i eat pizza
5/52 - The Last of Us 2
25 timer ca.
9/10

Spillet er et mesterværk. Pacingen af historien og kampsystemet trækker dog ned imo.
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
6/52
Spyro The Dragon Re-ignited trilogy - Part 1
Timer: Godt spørgsmål
Karakter: 6-7/10
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
34/52
Spec Ops: The Line
Karakter: 7/10
Tid: 5 timer

Spillede det fordi det er blevet bragt en del op i forbindelse med TLOU 2 debatter, om ikke andet så kan jeg da værdsætte at spillet i modsætning til TLOU 2 formår at fatte sig i korthed. Historien er fin her, men det skulle selvfølgelig tages i sin kontekst i et marked der var overmættet af den slags spil og som et statement af overglorificering af militæret etc.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!