Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2020 edition


5/52
The walking dead S2
Platform Xbox 360
9/10
Anbefalet Ja

Et par småfejl gør det ikke ender på en 10er, men fuck det er godt. Virkelig befriende at Clem er så belastende som hun var i første sæson
  • 0
2+3/52
Kingdom Hearts III (igen) + Re:Mind DLC
ca. 35 timer

Genialt. Stadig et mesterværk. Come at me!
10/10
KINGUDAMU HÄ€TSU
  • 0
5/52
Far cry: Blood Dragon
Anbefalet: ja
Tid: cirka 4

Ganske underholdende, i den korte tid den varer. Jeg kan huske at have vild optur over tutorialen første gang jeg spillede, men anden gang var den joke lidt gammel. Stadig sjovt, og er mit kickstart til at spille Far Cry 4 igen, med viewmodel og fov mods så det ikke ser ud som om jeg holder min riffel op til kinden. Og selvfølgelig reshade. Der er overraskende få mods til spillet, ikke engang en Ziggys Mod er til at finde. Men jeg kan godt lide serien, og Pagan Min var NÆSTEN på højde med Vaas. Blood Dragon er en sjov shooter, med lidt humor, ikke så selvhøjtideligt og tager lidt pis på resten af branchen, Sjovt nok.

Tror jeg stopper med at lave karaktere på spil, for jeg færdiggøre mest spil der ligger til en 8-10'er, så det er lidt ligemeget og arbitrært.
  • 0
8/52
Spyro the Dragon
Timer: ca. 5
Karakter: 8/10

9/52
Spyro 2: Ripto's Rage
Timer: ca. 5
Karakter: 9/10

10/52
Spyro 3: Year of the Dragon
Timer: ca. 5
Karakter: 9/10
  • 0
2/52
Watch Dogs 2
Timer: 25 timer
Karakter: 6/10
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
6/52
6/52
Metro 2033 Redux
Platform Xone
7/10

Da det udkom i sin tid endte jeg med droppe det efter et par timer. Jeg ved ikke hvorfor, men hyggede mig virkelig med Redux udgaven. Skal helt sikker også spille Metro Last Light Redux i løbet af i år
  • 0
1/52
Indside
timer: ca. 4
7/10

Meget underholdende med puzzles og slutningen er noget speciel synes jeg
  • 0
3/53
Journey To The Savage Planet
Timer: 20
Karakter: 7/10
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Har helt glemt at deltage herinde. Jeg har i hvert fald én.

12/52: Metal Gear Solid 5
Tid: Omkring 80, men noget af det er nok idle.
Karakter: 7/10

Der var potentiale til noget meget bedre her, en skam at manden ikke fik lov at gøre det færdigt. Systemerne er i orden, men der er også virkelig mange dårlige idéer og sværhedsgraden er generelt alt for lav. Historien er også et virkeligt skuffende aspekt, men hele spillet er kinda shit hvis man sammenligner med resten af serien, så derfor har jeg under denne gennemspilning har jeg ladet som om at det bare var en random off-brand titel udviklet af Ubisoft, hvilket hjalp på det.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
2/52: The Eldersrolls: Skyrim
tid: Steam siger 184 timer siden 2014 og første gang gennemført på pc
karakter: 9/10

Historien er gennemført, men der er bare så meget mere..
11/52
AI: The Somnium Files
Timer: ca. 30
Karakter: 10/10

Så en trailer i efteråret, hvor jeg blev lidt interesseret, men glemte så alt om det igen... Lige indtil tidligere på ugen, hvor jeg så det på tilbud på PSN. Det fik chancen og jeg er glad for at jeg gjorde det. Man spiller som en betjent ved navn Date, som skal opklare et mord. Dette gøres ved at finde spor og snakke med folk i den virkelige verden, og finde spor i folks drømme. Dette gøres ved hjælp af en AI, som er hans venstre øje. Spillet har en glimrende historie og et fremragende karaktergalleri. Der er godt med spænding, triste stunder og en historie der langt hen af vejen er seriøs, men der hvor spillet virkeligt shiner er, at det samtidig er fyldt med humor, ofte lettere sjofelt, og har et fantastisk samspil mellem karaktererne. Spillet er seriøst når det skal være det, men generelt tager det aldrig sig selv for seriøst. Jeg var dybt underholdt hele vejen igennem, og er for mig klart 2019's største positive overraskelse.
  • 0
7/52
Resident Evil 4
Timer 20ish
Platform Xone
10/10

Fantastisk spil der stadig holder 100%
Af en eller anden grund kunne jeg ikke få lov at slå undertekster til. Lidt irriterende, men ikke nok til det trækker en helt karakter ned.
Super gode boss fights også. Krauser er dog lige nem nok.
  • 0
13/52
Ori and The Blind Forest
8/10
Tid: 2 timer 28 minutter

"Speedrun" kombineret med nul opgraderinger med henblik på at få to trophies jeg manglede. Har stadig to tilbage som fås for at gennemføre på One Life mode, men det springer jeg lige over for nu.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
3/52
Diablo: Hellfire
8/10
tid: ca. 8 timer

Det holder altså stadig
  • 0
14/52
Borderlands
5/10
Tid: 20+

Well... hyggeligt nok at spille med gutterne igen men hot damn hvor er det her spil dog ensformigt og kedeligt. Looter shooter fænomenet kommer jeg sgu næppe nogensinde til at forstå. Eller dvs. det gør jeg, pointen er at tal bliver større og lootet bliver mere og mere flashy. Det er en cookie clicker.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
3/52
Superhot
Timer: 2-5?
Karakter: 9/10
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
17/52
Call of Juarez Gunslinger
10/10
timer: ca. 8 tror jeg
anbefalet. HELT KLART:

Et af de bedste FPS jeg nogen sinde har spillet. No shit.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
15,16,17 og 18
Mega Man Zero 1,2,3 og 4
Tid: Ca. 2-3 timer per styk.

Karakter: 8 i snit tænker jeg, men usikker.

Jeg har aldrig spillet de her før da jeg ikke gider håndholdte for det meste og aldrig har fået taget mig sammen til at emulere dem. Jeg er meget tilfreds med de første fire kapitler (omend 1'eren var lidt på den svage side) og jeg ser frem til at gå i gang med ZX-spillene.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
8/52
Dead Spaace
10 timer ca
Platform xbox 360
10/10

Har ikke noget negativt at sige om det og kan kun anbefales
  • 0
9/52
Saints Row the Third
30 timerish
Platform xbox 360
8/10

Virkelig godt og på mange måder bedre end GTA serien.
  • 0
12/52
Red Dead Redemption 2
Timer: Alt for lang tid
Karakter: 5/10

Jeg har det virkeligt ambivalent med det spil, for der er meget af det jeg godt kan lide. Historien er udmærket, fine karakterer, utroligt smuk verden, jagt.... men der er en alt overskyggende ting som bare ødelægger det spil for mig... det er røvkedeligt at spille. Det har taget meget siden november 2018 at kæmpe mig igennem, og siden kapitel 3 har jeg stortset ikke lavet andet end main story. Jeg har holdt flere lange pauser under vejs. Havde jeg ikke gjort det var jeg aldrig kommet igennem. Gameplayet i det spil er bare så gabende kedeligt. Men jeg er igennem. Jeg har gennemført det, og det er nok aldrig et spil jeg kommer til at røre igen.
  • 0
Jeg skal meget snart på Doom Eternal vognen, men rent økonomisk er det sgu mest forsvarligt at jeg lige venter til lønningsdag. Indtil da har den stået på en del retrounderholdning som nu også har gjort det ganske godt.

19/52: Tomb Raider
Karakter: 6
Tid brugt: Omkring 10-12 stykker.

Første gang jeg har spillet en af de helt gamle. Combat er ret dårligt, og jeg tvivler på at det selv i sin samtid har været særligt appellerende, men til gengæld så er der i modsætning til de moderne Uncharted kloner fokus på at raide tombs. Platforming og puzzles og minimal handholding. Det er et DNA som de godt må vende tilbage til med de nye spil, for potentialet er der.

20/52: Deus Ex: Revision
Karakter: 9
Tid brugt: Omkring 20 timer. Løb sgu lige igennem en gang mere. Der er så mange achievements i Revision udgaven (255 for at være præcis, og jeg er nu oppe på at have 229 af dem! Skal nok få nogle flere om et års tid når det igen er tid til at spille det.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
10/52
Homefront
Timer 6-8 stk.
Platform x360
9/10
Vikrkelig virkelig god shooter! Intens kampe, fed historie og vigtigst af alt i FPS rigtig gode våben. Ærgerligt denne serie ikke fik mere succes, da den er langt bedre end fx. Battlefield
  • 0
21/52: Prey
Karakter: 9
Tid: 4,5 time

No Needles, Nightmare. Ikke så svært egentligt, havde regnet med at det ville blive træls men man kan stealthe sig gennem meget. Tager lige et playthrough mere for at få de sidste achievements, og evt. også lidt Mooncrash
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
11/52
Halo 3
Platform Xone
7/10

Det er en virkelig flot og episk fortælling, men der våbenfysikken holder bare ikke og det er det vigtigste i FPS. Også lidt irriterende styring er fundamentalt anderledes end andre shoters og der ikke er undertekster ingame. I de sidste kapitler er der også for mange fjerden i forhold til ammo
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!