Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2020 edition


LÆS TEKSTEN:, DER ER ÆNDRINGER FRA 2019 PLUS DENNE TRÅD STARTER 1/1-2020

Så er vi alle forhåbenlig kommet godt ind i det nye år. Nogle til fester, andre hygger med familien og nogle sidder måske og gamer for sig selv. Uanset hvad så er vi alle på denne side af den årsag at vi elsker spil og vi elsker de oplevelser de giver.
i 2019 havde vi en 52 spil challenge hvor det for de uvidende er en challenge man kan give sig selv for at spille og gennemføre flere spil end man måske ellers ville have gjort. Og så konkurrer du med dine medgamere. Der er ingen præmier til den der bliver først færdig så det er udelukkende for ens egen backlogs skyld eller samvitighed man kan hjælpe på vej.
Jeg vil her remse reglerne op for 2020

regler:

1. Sværhedsgrad er op til en selv, ingen krav til noget specifik.

2. ingen krav for 100% gennemførsel eller alle achivments/triophy.

3. Main story i spil er nok for at det tæller med

4. DLC og expansions tæller med så længe det er story.

5. Hvis du gennemfører resten af et påbegyndt spil fra 2019 i 2020 så tæller det med.

6. Det er ligegyldigt om det er en indie tittel eller et AAA spil. Det hele tæller så længe det har en historie der kan gennemføres

7. Man må gerne gennemføre et spil man har gennemført før. Det er op til en selv.

8. Alle formater tæller med.


Hvad gør jeg for at deltage/når jeg gennemfører et spil?

Når du har gennemført et spil laver du en kommentar i denne tråd som SKAL se sådan her ud:

antal spil du har gennemført
Titel:
Antal timer: (hvis du kan se det nogle steder)
Kan det anbefales?:


Foreksempel:

1/52
Super Mario Odyssey
Antal timer: 25
Kan det anbefales Ja



Jeg synes tråden her skal holdes ren til kun at skrive når man har gennemført et spil. Jeg har oprettet en anden tråd kaldet "2020 - 52 spil, hyggesnak" Her kan man evt. skrive hvilket spil man vil til næste gang eller hvis man har et tip til et godt spil til sådan en challenge.

Hvis man vil være med så laver man bare et opslag her når man har gennemført et spil.


Sæt igang og god gaming.
May the games be with you.

Vil en mod sticky denne og unsticky 2019 ?

Start 1/1 2020
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Er du ikke lige tidlig nok på den? Jeg har planer om at nå at gennemføre to spil mere her i 2019
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Har du læst opslaget ? Der er ændringer og info.

2019 MODELLEN SKAL STADIG BRUGES FØRST!!!!

DENNE HER GÆLDER FRA 1/1 2020!!
Y can't metroid crawl ?
  • 0
CAPS LOCK!!!!
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
1/52
Yakuza Kiwami 2
~30 timer

Spillet var rigtig godt, det var mange gange bedre end Yakuza Kiwami 1! Combatten var dog ikke lige så god som i Yakuza 0, og på Hard var spillet stadig alt, alt for let. Historien var en blanding af både at have virkelig forudsigelige plot twists, og plot twists der var virkelig åndsvage, men Ryuji var så fantastisk en skurk at det ikke gjorde mig så meget.
8/10
  • 0
1/52
Astral Chain
Timer: 35-40 stykker (Det første ca. 30 timer er gennemført i 2019)
Karakter: 9/10

Gik ind til spillet uden hverken den store viden eller nogle egentlige forventninger, men blev rigtigt godt underholdt. Godt gameplay og jeg kan godt lide opdelingen mellem politiarbejde og dungeons. Historien og karakterene var generelt også gode. Vild med settingen i spillet. God julegave at finde under træet og god start på 2020.
  • 0
1/52
Alan Wake
15-20 timer
Platform Xbox 360
10/10

Stadig et genialt spil og langt bedre end det meste det er kommet i denne generation. Ærgerligt Remedy er faldet sig meget af på den
  • 0
1/52
Final Fantasy XII Zodiac Age
20 timers tid.
Anbefaling: Spillet spiller sig selv, så det bliver hurtigt kedeligt. Gudskelov for 4x speed featuren, men det er nu stadig et spil jeg husker bedre end det føles nu.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
1/52
Steins;Gate 0
ca. 30 timer

Værdig efterfølger af det første i rækken, men ikke nær så perfekt. Genialt når hovedhistorien er i fokus, men til tider alt for meget ligegyldig og kedelig fylde, med karakterer vi ikke interesserer os for. Det er dog stadig et must for alle fans visual novel-genren! 8/10
KINGUDAMU HĀTSU
2/52
Fire Emblem Three Houses
Timer: N/A (Det meste gennemført i 2019(
Karakter: 10/10

Har nået 2 ud af 4 endings nu, og jeg står ved at det er mit GOTY 2019, med en kneben sejr over Trails of Cold Steel III. Virkeligt et fremragende spil og efter min mening det bedste spil på Nintendo Switch.
  • 0
2/52
Final Fantasy VIII - Remastered
Tid: 16 timer
Anbefaling: Altså ja, det er ikke ret godt - men det er dårligt på en underholdende måde pga. hvor dumt det er. Vil ikke anbefale det som et godt rollespil, men efter indtagelse af de rette stoffer kommer man nok i samme mindset som forfatteren.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
1/52
Mega Man 11
Timer: 4
Karakter: 7/10

Ok MM spil. Dog er de gamle stadig bedre og har mere interessante robot masters

Tillagt 2020-01-12 01:35:
2/52
DOOM
Timer: pas
Karakter: 8/10
De gamle Doom holder stadigvæk
Y can't metroid crawl ?
  • 0
2/52
Medal of Honor: Warfighter
Platform Xbox 360
Karakter 7/10

Lang bedre en de anmeldelser GR har lavet i sin tid. De enkelte missioner svinger dog meget i kvalitet. Og fuck hvor er det genialt, at man kan requeste ammo hos sine mates. Det er noget alle skydespil skulle integrere. Lige som regenererende liv
  • 0
3/52
Crash Team Racing Nitro-Fueled
Timer: ca. 3-4 timer
Karakter: 9/10
  • 0
3/52
The Messenger
Timer: 11
Karakter 9/10

Super fedt 2d platformer. Det der afholder det fra 10 er at den går open World.

4/52
The Messenger: Picnic Panic
Timer: 2.5
Karakter 9/10

Mere af det samme dog meget sværere. Sjov sidste "bane"
Y can't metroid crawl ?
  • 0
3/52
A Plague Tale: Innocence.
Timer: Ca. 10

Anbefaling: Det er Last of Us i middelalderen. Meget filmisk og enkelt gameplay der næppe holder til mere end én gennemspilning, men fint lille AA-håndværk jeg vil sige er værd at køre igennem.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
5/52
X-blades
Timer: 4

Ikke et særligt godt hack n slash. men til en 20er er det vel fint. Hurtig action men meget last gen agtig. Det er selvfølgelig også et last gen spil.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
4/52
Crash Bandicoot: Remaster
Timer: ca. 5 timer
Karakter: 9/10
  • 0
1/52
Dark Souls 3 + DLC
Timer: ca. 50-60 stykker. Jeg synes jeg bruger laang tid på disse titler i forhold til dem jeg snakker med, men jeg må jo være ringe til dem
Karakter: 8-9/10
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
4/52 - Resident Evil 1 PSX
Timer: 5
Anbefalet: Ja

5/52 - Resident Evil 2 PSX
Timer: 4,5
Anbefalet: Ja
Bonus Info: LeonB gennemført med 0 saves.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
1/52 - Minecraft
Timer: 30 - 40
Anbefalet: Ja
Karakter: 7 / 10
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
6/52 - Mega Man X SNES
Tid: 1,5 timer
Anbefalet: Ja, i den grad.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
1/52
Simulacra
tid: 2-3 timer
7/10

Gennemført igen, for at få de sidste achievements og endelig få en den gode slutning. Det er nu altså ret underholdende, på trods af lidt skidt skuespil. Men et godt mysterie, der udelukkende foregår via en telefon. Glæder mig til 2'eren.
  • 0
1/52
The Witcher 3
Tid: 92 timer
10/10
Kan det anbefales: Ja

Generations bedste spil, hvis man spørg mig. Jeg startede på normal, men det blev for kedeligt, så jeg satte den op på Blood and Broken Bones! Det synes jeg var en passende sværhedsgrad. Til sidste boss (Eredin) satte jeg den op på Deathmarch, da jeg lige skulle bevise overfor mig selv, at jeg var godt nok til det. Han var overraskende nem, selv på sværeste.
Det var min anden gennemspilning af spillet.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
5/52
Stellaris
Timer: N/A
Karakter: 8,5/10
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!