Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ark medspiller!


Halløj "Reactornation"

Jeg ville lige høre om der var nogle søde og rare mennesker herinde der stadig den dag i dag spiller Ark: Survival Evolved? For så leder jeg efter en eller flere at spille med.

Jeg er begyndt, igen, for et par uger siden og har hygget mig med spillet siden da. Dog kunne jeg godt tænke mig at spille det online med andre mennesker, da singleplayer bliver lidt trivielt. Jeg kan godt survival elementet i det hele, men det er altid hyggeligere med selskab. Alle mine venner er rykket videre, og måske burde jeg også, men jeg ville lige høre om der var nogle herinde der var friske på at tage en semi noob under vingerne og spille lidt sammen?

Jeg har som sagt spillet en del singleplayer, og har et lille klip med de pokemo... dino'er jeg har fanget og min lille base. Arbejder på historien og for at få de mest interessante dino'er i hus
https://www.youtube.com/watch?v=SSW5wQccEHI
Hey. Jeg har lige spottet din tråd. Hvilket format spiller du på? Jeg går selv og overvejer at samle det op igen. Jeg var pænt glad for det i en lang periode og det blev næsten en besættelse i sig selv. Det kan det sikkert blive igen
  • 0
Hej Carmillah!

Nå ja, jeg glemte helt at skrive platform. jeg er på pc, gerne med mods og andre ting der gør oplevelsen bedre. Det blev sgu også en mindre besættelse for mig, spillede lidt med en ven der droppede det efter noget tid. Så spillede jeg singleplayer med stats justeret til en bedre oplevelse. Men jeg er frisk på at hoppe på en officiel server hvis du er til at finde på pc platformen!

Det skal bare lige installeres igen, da det fylder helt sygt meget på en gammel harddisk og der kom så mange gode spil lige pludselig ;) Men det kan hentes hurtigt igen
  • 0
Citerer Grublr:
jeg er på pc


Awww, det var da en skam, jeg spiller det på PS4 Jeg var ellers lige klar på co-op!

Det seneste jeg husker var, at jeg har bygget en husbåd, men denne blev ved med at blive nakket af en enorm undervandsdino. Jeg har så anskaffet mig 4 megalodoner, så jeg har en hær klar næste gang jeg bygger en ny husbåd.

Og så har jeg lave en fjerde lejr på en ø, bygget et virkelig stort hus med alt der er nyttigt at have, for kort efter at finde ud af at der er en alpha T-Rex derude....
Citerer Carmillah:
jeg spiller det på PS4


Øv bøv! Kunne ellers ha' været sjovt at rende lidt rundt med nogen i den verden!

Faktisk var en en Alpha raptor og t Rex der fik mig til at rage quitte i sidste omgang de blev ved med at terrorisere mit område og til sidst fik jeg nok.. Men jeg kigger videre efter nye medspillere og siger tak for interessen
Grublr - Change of plans! Jeg har lige fået bygget min PC færdig, og har netop købt Ark. Tilføj mig gerne på Steam og fang mig der - jeg er så klar på lidt co-op, hvis du kan leve med at jeg ikke har gamet på en PC i 8 år

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!