Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2019 edition


34/52
Supraland
9/10
tid: cirka 10 timer

rigtig god puzzler, med nogle meget ejendommelige gåder til tider. Det var ret svært, for spillet har sin egen logik, men der er meget af portal og metroid blandt ind i det. Det holder virkelig hele vejen igennem, og stiger i sværhedsgrad og hvor meget af dit udstyr du skal bruge. Sidste bossen er også en puzzle og det er fedt. Grafikken er meget, meget børnevenlig men så vidt jeg ved er spillet lavet af én dude eller et meget lille hold, og de har holdt det meget simpelt. men spillet handler også lidt om racisme, uvidenhed og religion så det er fint de har blandet lidt historie ind i hvad der ellers står fint som et spil alene. An-be-falet
  • 0
23/52
Doom 2016
9/10
Platform: Xbox One
Et af det bedste shooters jeg har spillet længe, dog med mindre skønhedsfej. Måtte dog godt have været 2 timer kortere
35/52
Yakuza Kiwami 2
Timer: ca. 30 timer
Karakter: 9/10

Jeg nød min tur med Kiryu. Vil sige det er bedre end det første. Historien er solid. Det har nogle udmærket karakterer og humoren i substories er generelt fantastisk. Eneste minus er at random kampe på gaden hurtigt bliver ensformige. Man skulle da tro at folk efter noget tid ville lære, at det ikke er en god ide at springe på den mægtige Kiryu-chan.
  • 0
Kan ligeså godt fortsætte selvom jeg er i mål

53/52
Dying Light
Tid: 25-30 stykker
Karakter: 6/10

Rimeligt underholdt, jeg kan godt lide parkour systemet - det har en god fornemmelse af bevægelse og det er ikke helt så automatisk som i mange spil og så har det en grapple hook, hvilket altid gør mig glad. Jeg synes dog godt de kunne have haft den som fast inventar og ikke som noget du skal unlocke ved at nå lv. 12, for det betyder nemlig at spillets banedesign bliver nødt til at tage højde for at du måske ikke har den, hvilket jeg håber de adresserer i fortsættelsen.

54/52: Catherine Classic
Tid: 15 timers tid
Karakter: 8/10

Puzzle-baseret gameplay-loop jeg ikke har prøvet lignende før, der formåede at være både underholdene og udfordrende, kombineret med rimeligt fængende fortælling omkring utroskab, med det forbehold at det er skrevet af Atlus så det er omtrent så subtilt som en forhammer, og wow hvor er der mange black-pilled stikpiller omkring hvor forfærdelige kvinder kan være i det, men jeg kan sgu ikke andet end bare grine af den garanteret 40-årige forsmåede japaner der har skrevet det
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
36/52
Pokemon: Sword
Timer: ca. 35 timer
Karakter: 7/10

Generelt et udmærket pokemonspil. Flotteste spil til dato, men når man ser hvad der ellers er spyttet ud på Switch, er det måske lidt undervællende. Dynamaxing er endnu en ligegyldig gimmick i rækken af Gamefreaks ligegyldige gimmicks. Wild areas er heller ikke ligefrem en god tilføjelse, da de hverken er flotte eller interessante, men mest af alt bare virker som fyld. Historie og karakterer er som de nu er i Pokemon.

Ikke alt er dog negativt. Generelt kan jeg godt lide mange af de nye pokemon. Så her har de gjort det godt, hvilket også var nødvendigt med Dexit. Gyms er blandt de mest interessante i serien og ligaens struktur er et frisk pust, som jeg gerne ser de anvender igen. Der er også et eller andet skønt ved at spille Pokemon på sit TV med en pro-controller i hånden.

Det er et udmærket Pokemon spil. Et af de svagere i serien, og ikke det der var håbet fra det første main series spil på en hjemmekonsol. Det er ikke et spil jeg ville købe en Switch for, men har man en og trænger til et Pokemon-fix, så er det et meget bedre alternativ end Let's Go-spillene.
  • 0
24/52
GTA V
Tid: En måned
Platform. Xbox One
Karakter 8/10

Meget bedre end jeg husker det. Sidst jeg spillede det var da det udkom jeg jeg var i den grad skuffet. Franklin og hele gangsterdelen kunne jeg dog sagtens undværer. Nigga this Dog that. Hold nu kæft...
  • 0
11/52
Luigis Mansion 3
9/10

12/52
Astral Chain
8/10

13/52
Pokemon Shield
8/10

14/52
Call of Duty Modern Warfare 2019
8/10

15/52
Call of Duty
10/10

16/52
Links Awakening
10/10

17/52
Dragon Quest 11
9/10

18/52
FF 14: Shadowbringers
9/10

19/52
Super Mario Maker 2 Story mode
8/10

20/52
Jedi Fallen Order
9/10

21/52
GRID 2019
Y can't metroid crawl ?
  • 0
25/52
Crysis 2
Tid 20 timer ish
Platform Xbox 360
Karakter 7/10

Det bliver nok det sidste spil jeg når i år
Her en smule sent, vil jeg da lige skrive de titler ind, som jeg kom igennem i 2019.
Mit mål var, at komme igennem mindst 15 spil.

1. Red Dead Redemption 2 - 8/10
2. God of War - 9/10
3. BulletStorm Remastered - 7/10
4. Gears of War Judgement - 7/10
5.Call of Duty 4 Remastered - 9/10
6. The Division 2 - 8/10
7. Rise of the Tomb Raider - 7/10
8. Gears of War Ultimate Edition - 8/10
9. Uncharted 4 - 7/10
10. TitanFall 2 - 10/10
11. Wolfenstein 2 - 9/10
12. What Remains of Edith Finch - 8/10
13. Gears of War 2 - 7/10 - tilbage da det udkom, havde jeg det som en 9'er. Men tiden har ikke været god ved det. Det føles gammelt, brunt og tungt i dag.
14. Battlefield V - 7/10
15. Call of Duty Modern Warfare(2019) - 9/10
16. Doom(2016) - 9/10
17. The Outer Worlds - 7/10
18. Gears of War 3 - 9/10
19. Detroit Become Human - 6/10
*20*. Apex Legends Battle Pass Season 2 - 8/10 - Lidt en bobler, da det jo ikke er en SP historie del. Men jeg nåede max level (110) i sæson 2 af Apex Legends og tager det derfor med som et gennemført spil. Det tog også væsentligt længere tid at gøre end langt de fleste SP-spil.

Så i alt 20 spil i 2019, ret tung på shooters, men sådan kan jeg lide det.
CoD MW online har jeg brugt en 30 timer på og så troede jeg, at jeg ville få gennemført Witcher 3, som jeg startede på i slut maj sidste år. Men efter 75 timer er jeg stadig ikke igennem hovedhistorien i det spil
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!