Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2019 edition


6/52
Accounting+
Platform: PSVR
Timer: Ingen anelse, men det føltes som 20 minutter. Det føles dog også til at der er meget jeg ikke har prøvet endnu
Karakter: 8/10
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0
2/52
Titanfall 2
Platform: PS4
Karakter: 8/10
Timer: Mellem 6-8.
Mens jeg elskede spillet til PC, så er det lidt dødt, så købte det til PS4 enormt billigt. Der er det endnu mere dødt. Så i weekenden kværnede jeg igennem den fremragende kampagne for at få bare lidt ud af spillet.
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
13/52
New Super Luigi U Deluxe
8/10

100% gennemførsel. Sjovt spil, kan anbefales.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
13/52
Transistor
Timer: 7 timer for 2 gennemspilninger.
karakter: 10/10 soundtrack: 1000/10

Spil det. Yndlings isometriske spil. Gameplayet er fantastisk, udfordrende og man kan virkelig køre noget hurtig taktik. Soundtracket er noget for sig selv, og faktisk fulgte hele 2 soundtracks med spillet. Et normalt soundtrack, og et hvor sangerinden nynner alle sangene. Det er så godt. Og på hvilket som helst tidspunkt i spillet kan du trykke på en knap og så nynner hun med på den sang der spillet i øjeblikket. Årh. Få det spillet! Det er et kort mesterværk.
  • 0
6/52
CoD Infinite Warfare
Platform Xbox One
Karakter 6/10

Ok Shooter med fede våben, men historien var rodet og flyvedelen trækker ned. Stadig meget bedre end det Dice har smidt ud de sidste par gange
  • 0
15/52
Aragami
6 timer
4/10

Ikke specielt inspirerende, tekniske problemer.

16/52
Call of Duty: World at War
4,5 time.
8/10

Dengang Call of Duty spil var gode. Ret tough på Veteran, god kampagne og dejligt voldeligt. Seriøst, det er som om at spil ikke må være voldelige mere nogle gange :/
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
11/52
Pokemon Let's Go Eevee
Timer: N/A
Karakter: 6/10

Kan rigtigt godt lide flere ting ved denne titel, men det er simpelthen for let. Derudover trækker det ned at man ikke kan spille med elite controller, samt Pokemon GO elementerne trækker ned. En ganske fin titel, men jeg savner et godt main series spil, som heldigvis kommer med Sword and Shield

12/52
Persona 5
Timer: ca. 90 timer
Karakter: 10/10

Gennemspilningen blev startet sidste år og er gjort færdig nu.
Stadig et af et de bedste spil jeg nogensinde har spillet.
  • 0
3/52
Platform: Xbox One X
Ryse: Son of Rome
Timer: Ca. 6 timer
Karakter: 5/10

Solid underholdning, solidt kampsystem, elendige bosskampe og stadig virkelig flot. Det blev slettet sekundet efter credits rullede frem på skærmen.
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
2/52
Portal 2
Omkring 7 timer
8/10

Var lidt på den, på nogle tidspunkter, men det var sjovt
  • 0
14/52
Super Mario Odyssey
Timer: dunno, omkring 10 vil jeg tro.
karakter: 8/10

Godt mario spil. Mere er der ikke rigtig at sige om det Jeg nød mine timer, men jeg har ikke behov for at spille mere af det. Tilbage til det uendelige zelda for mig!
  • 0
7/52
Battlefield Hardline
Karakter 3/10
Platform Xbox One

Fed historie, men fysikken og våbnene trækker i den grad ned. Stadig langt bedre end Battlefild V
  • 0
[url=https://finalcracked.com/tunesgo-crack/]https://finalcracked.com/tunesgo-crack/[/url]
Tunesgo-crack is a useful place where you can easily find Full version software Free Download, . Get all of these by easily just on a single click.

Tillagt 2019-04-04 16:15:
https://finalcracked.com/tunesgo-crack/
Tunesgo-crack is a useful place where you can easily find Full version software Free Download, . Get all of these by easily just on a single click.
  • 0
5/52
The Division 2 Main story
35 timer
karakter 9/10

virkelig fedt at spille men jeg magter alligevel efter 35 timer ikke lige postgame pt.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
han er ret god til crackz ham der ^^

15/52
Dishonored
4 timer cirka
karakter: 10/10

Det godeste spil. ikke det flotteste, men det aller-godeste. Stealth er godt, combat kan gøres og historien er fin. har spillet det 100 gange før, men gik lige amok i en high chaos rus over et par aftenener. Det var fedt. spil det, hvis du ikke har endnu!
  • 0
6/52
The First Tree
2 timer ca.
Karakter er svært men 7/10

Hyggeligt lille afslappende spil uden fjender. FÃ¥ puzzles. En velfortalt historie (synes jeg)

7/52
Yoshi Crafted World
15 timer
Karakter 8/10

Alle baner gennemført. Dog ikke de sidste post game og har heller ikke fundet alle collectibles da rewarden er latterlig.
Hyggelig grafik og musik..sjovt gameplay.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
16/52
Dishonored 2
cirka 6 timer
9/10

Stor fan af dishonored 1. Var skeptisk i starten med 2'eren, da grafikken virkelig havde fået et nøk op, men bane designet levede ikke helt op til forventningerne. Men jeg må sige de oppede sig i de senere missioner, og endte med at elske det. Nu må vi se om det når op på samme spilletid som 1'eren, men har da planlagt flere gennemspilninger. Første run var et stealth run, så vil også¨se de andre muligheder i spillet også.
  • 0
17/52:
Portal.
8/10

18/52:
Portal 2.
9/10

Begge to klassikere med god humor. Fik også i den anledning endelig løbet igennem co-op mode.

19/52:
Call of Duty: Modern Warfare 2. 7/10

Det spil er simpelthen så pløk åndsvagt at jeg ikke kan andet end at holde af det. Retarderet på den fede måde.

20/52:
Fantastic Danmaku Festival Part II 8/10

Overraskende veldesignet bullet hell spil. Gennemført på højeste sværhedsgrad uden continues på 2. forsøg, det er lidt broken hvis man ikke kærer sig om score, men det er jo også hele idéen med bullet hell spil, at score points.

21/52:
Walking Dead Final Season 8/10

God afslutning på serien.

22/52:
Bare Knuckles II 6/10

Spillet i co-op med min partner. Samme med 3'eren. Kendt i vesten som Streets of Rage, men vi kørte med den japanske version da den ikke skulle være gjort idiotisk sværere for at få det til at vare længere eller hvad man nu har tænkt.

23/52:
Bare Knuckles III 6/10
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
13/52
Yakuza Kiwami
Timer: N/A
Karakter: 8,5/10

Første gang jeg stifter bekendtskab med Yakuza serien og det var et godt førstehåndsindtryk. Skal helt sikkert igennem flere af dem.

14/52
Persona 4 Golden
Timer: ca. 55 timer
Karakter: 10/10

Fantastisk spil. Intet mindre.

15/52
Legends of Heroes: Trails of Cold Steel - PS4
Timer: ca. 80 timer
Karakter: 9/10

Fremragende spil og glimrende remaster. Mere voice acting, bedre grafik, 60 fps. En remaster hvor man tydeligt kan se forskellen. Stadig ikke det flotteste spil på nogen måde, men det gør ikke så meget. Turbo Mode er også en god tilføjelse.

16/52
Fire Emblem Awakening
Timer: N/A
Karakter: 8/10

God titel som er blevet brugt som opvarmning til Fire Emblem Three Houses til sommer.

17/52
Hugo
Timer: ca. 2 timer
Karakter: 2/10

Spillede det sammen med en kammerat. Spillet er uhyggeligt let og virkeligt kedeligt. De 2 point kommer udelukkende pga. nostalgien af at det er skærmtrolden Hugo.

18/52
Crash Bash
Timer: ca. 4 timer
Karakter: 7/10

Gennemført som co-op med en kammerat. Hyggelig titel og masser af nostalgi. Ikke gennemført 100%, men N. Oxide er besejret.

19/52
Monsters Inc.
Timer: ikke mange
Karakter: 4/10

Også gennemført med en kammerat. Ikke meget at sige. Lækkert med de danske stemmer fra filmen og dejligt nostalgisk, men det er et middelmådigt spil, at best
  • 0
17/52
What remains of Edith finch
Omkring 2 timer
10/10

Fantastisk historie, fantastisk udført og lækker grafik. Kan varmt anbefales, det er dog 100% walking simulator, så Forvent ikke meget gameplay. Dog er det hele sat så godt sammen og rammer en nerve hos mig at jeg vil anbefale det højt til alle der kan lide en god historie.

Prepare to die
  • 0
18/52
Deep Space Waifu
3/10
En times tid

Don't judge me.
  • 0
8/52
Gears of War
10/10
6-8 timer
Platform: Xbox360

13 år siden det udkom er det stadig en af det bedste shooters der er lavet. Eneste nke er sidste bossfight, der kan trække lidt tænder ud, hvis man ikke har husket at slæbe en torque Bow med. Vidunderligt spil og glæder mig til mere Gears!
  • 0
8/52
Assassin's Creed Odyssey
9,5/10
46 timer

Jeg har efte 46 timer afsluttet grund historien.
I skrivende stund har jeg lige rundet 70 timer. Er påbegyndt dlc 1 og har lige fundet de sidste cultists og dræbt nogle kykloper.

Fantastisk spil. Kan helt klart anbefales til rpg fans.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
1/52
Lego Marvel Super Heroes 2

Fantastisk LEGO-titel. Min nye favorit

2/52
Minit

Genial puzzle-adventure spil hvor du dør hvert minut. Så du har kun et minut til at nå rundt og løse små puzzles mens noget udstyr/progress gemmes. Det er så lækkert og genialt

3/52
Titanfall 2

Virkelig genial single player kampagne - Håber virkelig vi får et TitanFall 2-2

4/52
Nier: Automata

Damn, mærkeligste spil jeg har prøvet. Alt fra missionsstrukturen til karaktererne er mærkeligt - Men det er samtidig et af de bedste spil jeg har prøvet. Det kan anbefales meget
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
19/52
Tony Hawks Pro Skater HD
3 timer

Et godt nostalgi trip. THPS serien er nok den serie jeg har spillet mest igennem mit liv, alligevel har jeg ikke spillet det i 10 års tid. Det var sjovt, men hurtigt overstået.
  • 0
24/52:
Corpse Party: Sweet Sachiko's Hysteric Birthday Bash
4/10
14 timer.

Ikke imponeret. Jeg er generelt ret begejstret overfor Corpse Party universet, men hvor de andre spil benyttede sig af comic relief for at tage lidt af brodden af det til tider groteske indhold så er dette bare fuldt ud en comedy og det fungerer ikke for mig, mest bare platte jokes med punchlines og præmisser du er fint bekendt hvis du har set bare en smule anime.

25/52:
Yakuza Kiwami 2
8/10
24 timer.

Noget mere imponeret. Jeg er ikke en stor fan af kampsystemet og jeg døde ikke en eneste gang på Hard, men jeg faldt alligevel for den vanlige kombination af japansk krimidrama kombineret med over the top action som serien byder på. Desuden er det også en udmærket Japan simulator hvilket jo er fint til at tage lidt af abstinenserne når jeg ikke kan være der rigtigt
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!