Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Nintendo switch crashes.


Hej til folket!

Jeg beklager hvis jeg har postet i den forkerte tråd, men vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle gå hen med det. Har læst lidt rundt på nettet men har ikke rigtig kunne finde de svar jeg søger..

Mit problem er, at min switch for nylig er begyndt at crashe i flere spil som den ellers plejer at køre fint. Enkelte gange har det været grundet en update som min switch åbenbart ikke har opfanget, men når jeg prøver at downloade updaten så får jeg en error message der siger at maskinen ikke kan finde mit SD kort.. Jeg har prøvet det meste efterhånden, flyttet spil fra sd kortet til intern hukommelse, mange genstart, slettet spil for at skabe plads, og sågar pustet ind i sdkort holderen, som man jo gør på en ægte Nintendo maskine

Jeg ville høre om andre switch ejere herinde har oplevet samme problemer, og i så fald, hvad gjorde du for at fikse det?
  • 0
Kan det være dit sd-kort der er defekt? Har du prøvet at sætte det ind i en pc og se om den registere det korrekt?
  • 0
Oplevede at mit Smash crashede (med en fejlmeddelse om en 'mallfunction' - voldsomt!), så jeg tog kortet ud og ind. Der har ikke været problemer siden, så nogen hjælp er det næppe - men jeg har selv været mere agtpågivende overfor min Switch på det sidste...
Other M.
  • 0
Tak for svar! Lyder voldsomt med mallfunction besked, min crasher bare til startsiden også må jeg ind i spillet igen. Jeg må dog sige at de sidste par måneder har den kørt næsten uden crashes, så jeg kan bare have været uheldig med min switch blandet med sommervarmen den blev også en kende varm nogle gange. Prøvede også at sætte sd kortet i computeren og det fungerede fint. Ved ikke hvad det skyldtes, men det lader til at være gået i orden igen
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!