Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

No Man's Sky - NEXT


No Man's Sky modtager sin største opdatering hidtil

Så kom den længe ventede opdatering, der har fået No Man's Sky til at blive det spil, de lovede det ville være (og mere til?).

Jeg tænker at det er oplagt med en tråd hvori vi kan ævle om spillet, nu hvor NEXT er udkommet.

Hvad synes I? Tilføj gerne hvilket format I spiller på.
  • 0
Ps4 pro her.

Spillet er såå lækkert og en fryd I Co-op, sikke hello games dog har kælet for det spil her.

Grafikken har da også fået et nøk op af synes jeg og fedt med tredje persons view nu.

Eneste minus umiddelbart er hvor meget ens konsol larmer nu, håber der kommer en lille opdatering der kan gøre noget der.
  • 0
Citerer Smolinsk:
Eneste minus umiddelbart er hvor meget ens konsol larmer nu, håber der kommer en lille opdatering der kan gøre noget der.


Ja, jeg har desværre læst andesteds at det er hårdt for PS4 Pro. Jeg har "bare" en standard day one PS4, så jeg er spændt på hvordan den håndterer det. Måske bør jeg lige støvsuge blæseren inden jeg går i gang

Third person view gør virkelig meget for min spiloplevelse, det er klart at foretrække, så jeg blev rigtig glad da jeg læste at de har gjort det muligt.

Lige nu synes jeg at der er lang tid til kl 16.30 hvor jeg har fri.

Tilføj mig gerne på PS, hvis du/I er klar på lidt co-op.
  • 0
Citerer Carmillah:
Citerer Smolinsk:Eneste minus umiddelbart er hvor meget ens konsol larmer nu, håber der kommer en lille opdatering der kan gøre noget der.

Ja, jeg har desværre læst andesteds at det er hårdt for PS4 Pro. Jeg har "bare" en standard day one PS4, så jeg er spændt på hvordan den håndterer det. Måske bør jeg lige støvsuge blæseren inden jeg går i gang

Third person view gør virkelig meget for min spiloplevelse, det er klart at foretrække, så jeg blev rigtig glad da jeg læste at de har gjort det muligt.

Lige nu synes jeg at der er lang tid til kl 16.30 hvor jeg har fri.

Tilføj mig gerne på PS, hvis du/I er klar på lidt co-op.


Uha jeg tør da næsten ikke tænke på hvor hårdt det så er for din normale ps4, uha da, håber den klare det, fordi Sjit jeg blev helt bekymret da jeg hørte den larm da jeg spillede det første gang i går.

Min Co-op makker som også har ps4 pro havde samme larm. Tror også jeg må støvsuge den lidt i dag.

Nå men lige meget hvad så er det fedt det spil.

Nu spiller jeg altid første person men fedt at kunne vælge så man kan se ens skib ens dragt osv..

Du bruger pil tasterne ned af for at komme til forskellige nye indstillinger deriblandt at skifte view og ens lygte.

Hvad hedder du på ps?
  • 0
Citerer Smolinsk:
Hvad hedder du på ps?


Carmillah - jeg hedder det samme på samtlige devices
Citerer Carmillah:
Citerer Smolinsk:Hvad hedder du på ps?

Carmillah - jeg hedder det samme på samtlige devices


Det sgu da smart tak
Jeg fik spillet halvanden time i aftes.

Menusystemet er håbløst, jeg er ret uforstående over hvorfor vi skal bruge en cursor til at manøvrere rundt med. Ligeledes er der godt nok plads til forbedringer flere steder, hvad angår menuopsætning generelt. Det kan gøres langt mere simpelt end det er. Men det er måske bare mig der skal lære at leve med det.

Jeg har jo lykkeligt glemt alt om styringen, så det tog mig lige lidt tid at få helt styr den, især nu hvor der er kommet flere funktioner på piltasterne.

Udover at jeg startede på en planet hvor der var kraftig radiation og kom mange storme, så var det nu meget hyggeligt.
  • 0
Citerer Carmillah:
Jeg fik spillet halvanden time i aftes.

Menusystemet er håbløst, jeg er ret uforstående over hvorfor vi skal bruge en cursor til at manøvrere rundt med. Ligeledes er der godt nok plads til forbedringer flere steder, hvad angår menuopsætning generelt. Det kan gøres langt mere simpelt end det er. Men det er måske bare mig der skal lære at leve med det.

Jeg har jo lykkeligt glemt alt om styringen, så det tog mig lige lidt tid at få helt styr den, især nu hvor der er kommet flere funktioner på piltasterne.

Udover at jeg startede på en planet hvor der var kraftig radiation og kom mange storme, så var det nu meget hyggeligt.


Ja man skal lige ind i det igen og vende sig til cursor, så det nok lidt nemmere på pc, men det kommer nu ret hurtigt, tror også det er fordi det nærmest er et nyt spil nu og man skal vende sig til meget nyt.

Men lige pludselig så sidder det I skabet. Ellers dejligt med mange muligheder for at indstille på ting.

Har du fået Co-opppet lidt?
  • 0
Citerer Smolinsk:
Har du fået Co-opppet lidt?


Nah, ikke endnu. Jeg vil gerne lige ind i sagerne først, før jeg kaster mig ud i co-op. Har du fået prøvet det af?
  • 0
Citerer Carmillah:
Citerer Smolinsk:Har du fået Co-opppet lidt?

Nah, ikke endnu. Jeg vil gerne lige ind i sagerne først, før jeg kaster mig ud i co-op. Har du fået prøvet det af?


Ja fik prøver et par timer i tirsdags, siden har jeg ikke, jobbet har stået i vejen, men søndag og 3 dage frem står den på spillet. Ja Co-op er fantastisk i spillet, sååå hyggeligt. Glæder mig vildt til at komme tilbage.
  • 0
Bruger man cursor i menuen på konsol også?
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer Ak-master:
Bruger man cursor i menuen på konsol også?


Ja og så skal man holde kryds inde i 2-3 sekunder for at vælge. Det helt gakkelak.
  • 0
Citerer Carmillah:
Ja og så skal man holde kryds inde i 2-3 sekunder for at vælge. Det helt gakkelak.

Det er jo helt væk. Håber ikke man bruger menuen meget så.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer Ak-master:
Citerer Carmillah:Ja og så skal man holde kryds inde i 2-3 sekunder for at vælge. Det helt gakkelak.
Det er jo helt væk. Håber ikke man bruger menuen meget så.


Du vender dig til det, synes personligt ikke det er det store problem, lidt fjollet helt sikkert, men med lidt timer på bagen så det ret naturligt.
Og nej når du først har stillet det som du ønsker I menu så rør du det ikke så meget mere
  • 0
Tjaa jeg var så en af dem der ikke prøvede det da det udkom i 16, men først er hoppet på vognen ved NEXT. Jeg spillet det på PCen, hovedsagligt med m/k, og vel en små 10 timer inde i spillet.

Personligt synes jeg basebygning er clunky AF. Det kan være jeg lige skal vende mig til at navigere rundt i menusystemet, eller bare ændre det til joypad.

Som en helt ny spiller, skulle jeg godt nok også vende mig til at navigere rundt i mit inventory, og hvornår jeg var i mit exo kontra mit rumskib, anyways det er vel en tilvendingssag.

Jeg har personligt aldrig været vild med hvis der er for mange forskellige "betalingsenheder" i et sp8l, og spillet jonglere rundt med 3 spændt på hvordan det bliver senere i spillet.

Som en sidste "negative" ting, skal der nævnes at man skal eddermedme kunne lide denne form for spil, hvis man giver sig i kast med det. Jeg har spillet det i bidder á en time til halvanden, og har simpelthen måtte skifte spil, eller lave noget andet, da jeg følte der var for lidt progression.

Jeg er vild med at spillet ikke holder dig i hånden ift. udforskningen af verdenen. Første gang jeg opdagede ny settlement, var ikke fordi spillet havde lagt det på et kort eller, eller ens rader. Det er fordi jeg valgte at udforske planeten jeg var på.

Jeg er spændt på hvad crafting systemet byder på, og om der sker en art automatisering af indsamling på de forskellige ressourcer. Eller effektivisering, for ellers tror jeg at jeg bliver træt af hele tiden at skulle finde materiale til brændstof til mit rumskib, når jeg skal udforske men jeg føler også jeg kun lige har kradset i overfladen, af spillet, så jeg er faktisk positiv overrasket, og glæder mig til stifte mere bekendtskab med spillet
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Med joypad er det ret nemt det hele synes jeg, man skal lige vende sig til det, man kan helt sikkert godt mærke de ikke har det største team til at lege med, er nemlig lidt tungt og ikke så nemt at komme hurtigt til tingene. Men vane er din ven, nu har jeg det fulde overblik. Eneste minus er at jeg ikke kan fylde mit liv og lidt nemmere midt i en kamp.

Men ellers nyder jeg virkelig også spillet, meget mere variation nu, spændende planeter, nu fandt jeg en planet kun med hav og enkelte øer, en ørken planet, et nedskudt kæmpe rumskib. Hele tiden noget nyt.
  • 0
Oh, jeg har lige været på en planet med nogle KÆMPE store aliens, som lignede en blanding mellem aber, fugle og dådyr. De havde et abeansigt (med 10 dobbelthager), fuglevinger og stort gevir og gik rundt på to ben Så det blev første gang jeg nogensinde har brugt photo mode i et spil. Jeg kan lige prøve at se om jeg kan dele det senere. Det var ret sejt.
Jeg mødte sådan en her, som jeg desperat fik taget et billede af med min telefon - jep, så oldschool er jeg, men den skulle sendes via Snapchat til en kammerat.
Den var tårnhøj.

https://imgur.com/a/Fy3xxCe
I'll catch you on the flip side
^ Bwahaha, den har jo ben på benene!
  • 0
Citerer MasterJ:
https://imgur.com/a/Fy3xxCe

Det er de længste tæer jeg har set.

Jeg selv har kastet mig ud i No Man's Sky NEXT, efter at have spillet det for to år siden på udgivelsesdatoen. Det er helt vildt så meget tredjepersons over-skulderen gør ved et spil. Bare ærgeligt jeg støtte på så mange forvirrende fejl. På et tidspunkt viste mit kompas mig, at min base var blevet skudt ud i rummet.

Desværre, kan man vel sige, var der intet.
  • 0
Citerer Søren Svanhof:
Det er helt vildt så meget tredjepersons over-skulderen gør ved et spil


Meget enig, det gør en kæmpe forskel. Jeg foretrækker tredjeperson, så det er bare herligt

Jeg finder også mindre fjollefejl i mit spil. Heldigvis er min base ikke blevet skudt nogle steder hen. Dog dummede jeg mig i går, jeg byttede skib med en alien ude på en trading post (fordi hans skib var mega sejt, det ligner en edderkop), uden at vide at det også gik udover mit multi-tool. Så nu kan jeg ikke mine resource deposits, da min terrain manipulator forsvandt under bytningen. Fedt. Så nu skal jeg til at finde ud af hvordan jeg kan få sådan en igen
  • 0
Jeg har fået en freighter, nå det var bare det hej hej
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Citerer FreshWater:
Jeg har fået en freighter, nå det var bare det hej hej


Uhhh, ikke tosset. Selvbygget eller erhvervet? Og hvordan? Sådan en vil jeg gerne have, men jeg har simpelthen ikke så meget tid til at spille som jeg gerne vil (pokker tage dig, ansvarsfulde voksenliv), så det går lidt langsomt for mig
  • 0
Da jeg rejste til et andet system, ramte jeg bogstavelig talt ind i nogle pirater der angreb en freighter. Jeg ville egentlig bare have råbt "ses på grillen" og smutte, men hjalp alligevel til. Og så fik jeg freighteren som tak for hjælpen
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Åwkay, fedt. Det må gerne ske i mit spil også
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!