Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

52 spil - 1 års challenge 2018 edition


Nu er vi ved at være ved ende.
Hvor mange af jer kom igennem og hvor mange af jer tænker i når det ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
Nu er vi ved at være ved ende.
Hvor mange af jer kom igennem og hvor mange af jer tænker i når det ?


Kom overraskende* nok igennem!

*: I forhold til mængden af timer jeg har fyret af på Destiny :I

Og har faktisk et par ekstra titler at smide på listen:

57: Spider-Man
Bare et lækkert spil - Glæder mig til at komme i gang med udvidelserne

58: Slime Rancher
Meget vanedannende men synes det var en lidt ambivalent oplevelse. Der er så meget forskelligt at lave i spillet men en række features bliver bare ikke forklaret særlig meget i dybden så man kan nemt misse en god del af spillet :I
Have det dog virkelig sjovt men ja, er glad for jeg til sidst besluttede mig for at kigge en wiki igennem :I

Regner med at kunne få gennemført 1-2 spil mere i år egentlig
Har spillet et spøjst spil; Oden Cart:A Heartwarming Tale i nogle dage nu. Ret fedt koncept og en virkelig spændende historie
Og så startede jeg på Unravel 2 - Glæder mig til at komme ordentlig i gang med det

Havde håbet på at jeg kunne få gennemført A Girl Adrift men damn, det kommer ikke til at ske i år :I

Btw The_Dude!
Tak for at lave de her tråde - Det er virkelig fedt og hyggeligt at følge med i hvad der bliver spillet og især hvad folks smag er - Har i hvert fald fået smidt et par titler på min liste og rykket andre længere op ud fra hvad folk har skrevet om dem her
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Kommer ikke igennem, men jeg nåede flere end sidste år, så der er sket fremskridt
Kom da igennem, men måtte lige droppe tempoet lidt for at nå Bachelor, men det slutter i morgen klokken 14! 60 titler, mange af dem af en rimelig størrelsesorden er da også imponerende... eller måske sørgeligt afhængigt af standpunkt
Be gay, do crimes. #Armthequeer
Jeg var slet ikke i nærheden af at komme igennem. Jeg er kun lige på lidt over et spil om måneden.
Men så igen, jeg spiller heller ikke mere end en 10 timer om ugen og mange af de spillet jeg har spillet i år, har jeg brugt 30-50 timer på.
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Citerer alex2life:
Btw The_Dude!
Tak for at lave de her tråde - Det er virkelig fedt og hyggeligt at følge med i hvad der bliver spillet og især hvad folks smag er - Har i hvert fald fået smidt et par titler på min liste og rykket andre længere op ud fra hvad folk har skrevet om dem her


Jeg tænker jeg starter en ny omgang til januar.
Jeg starter måske tråden op i løbet af juledagene så den er klar til 1. Januar skulle nogen ligge med tømmermænd og gennemføre en rest af et spil

Fungerede det ikke fint nok med en dedikeret tråd til at diskutere spillene i istedet for at spamme denne ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
Jeg starter måske tråden op i løbet af juledagene så den er klar til 1. Januar skulle nogen ligge med tømmermænd og gennemføre en rest af et spil


Haha! Pro-strats, brug juleferien på at forberede save-files der når til sidstebossen i en række titler og begynd Januar med at gøre dem alle færdige
Be gay, do crimes. #Armthequeer
Bare du gennemfører i år 2019 så tæller det. Uanset hvor langt du er ????
Y can't metroid crawl ?
  • 0
@Dude - jo, det har fungeret rigtig fint. Godt tænkt med en tråd, der bliver holdt "ren".

Jeg er klar på en omgang mere næste år. Jeg tror dog, at jeg når endnu færre spil i 2019, da jeg er begyndt at arbejde mere end jeg gjorde første halvdel af i år
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
  • 0
17/52
Pokémon: Let's Go, Eevee!
Tid: 20 timer
Karakter: 7/10

Langt fra målet, og det bliver nok det sidste for i år. Håber jeg for gennemført nogle flere næste år.
  • 0
Jeg er med på denne challenge, hvis den fortsætter i 2019. Kom lidt for sent igang med at være aktiv herinde, men kunne være sjovt at holde en slags logbog over komplette spil i 2019. Håber i er friske på det næste år!

God jul til alle her på GR
Citerer Grublr:
Jeg er med på denne challenge, hvis den fortsætter i 2019. Kom lidt for sent igang med at være aktiv herinde, men kunne være sjovt at holde en slags logbog over komplette spil i 2019. Håber i er friske på det næste år!

God jul til alle her på GR


Jeg skal nok sørge for vi har den klar til 1/1
Y can't metroid crawl ?

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!