Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Call of Duty: WW II-tråden


Måske?

Ved i virkeligheden ikke helt hvad jeg forventer. Jeg sprang lidt sent på CoD-vognen men har brugt (alt for) mange timer på MW2, BO, MW3 og BO2.
Købte også Ghosts da det udkom, men blev slemt skuffet. Jeg har heller ikke den store fidus til fremtidshalløjet så jeg sprang AW over, og BO3 købte jeg kun fordi jeg en dag spottede det til ca 100 kr i en butik (hvor nogen vist havde mærket det forkert).
Det kan også tælles på 2 hænder hvor mange timer jeg har brugt på det, så da IW stædigt holdt fast i fremtidsvinklen gad jeg heller ikke det.

Til gengæld er det der tiltaler mig ved CoD - selvom det ind i mellem er frustrerende tilfældigt -
alligevel det høje tempo og de arkade-agtige kampe, og ved ikke helt hvordan det kommer til at spille sammen med WW2 setting, våben osv.

Har ikke rigtig set noget fra spillet endnu, men 2017 kunne godt være året hvor jeg for alvor vender tilbage til CoD
  • 0
Synes det er underligt at vælge at lave et WWII spil, og så have så meget berøringsangst med tiden som Sledgehammer har.
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!