Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ps Store


SÃ¥ er der ny omgang igen!

Men vi tager bare samtlige udsalg for der er sikkert også kommet nye titler til de "gamle" udsalg

Først har vi Games Under 120 kr.

SÃ¥ er der 70% off when you buy 2 games

Og Games Under 38 kr.

Samt Deal of the Week der er Need for Speed: Payback til 119 kr. for standard edition samt 159 kr. for Deluxe Edition

Og så til det udsalg der i hvert fald er helt nyt, frisktplukket fra Sony-træerne:
Big Games, Big Discounts

Og det var vist alt for nu
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Lol - Gæt hvad der er Deal of the Week!?
Shadow of the Tomb Raider til 399 kr., Digital Deluxe til 469 kr. mens Croft Edition koster 579,99 kr.

Og så er der et nyt udsalg:
Add-on Deals
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer alex2life:
Lol - Gæt hvad der er Deal of the Week!?
Shadow of the Tomb Raider til 399 kr., Digital Deluxe til 469 kr. mens Croft Edition koster 579,99 kr.


En måned efter udgivelse. Det var da vildt nok. Tvivler på man ser det billigere til juleudsalget
  • 0
Spring det over til det ligger i 150 klassen drenge, det ikk' ret godt
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Citerer Aethyrs:
En måned efter udgivelse. Det var da vildt nok. Tvivler på man ser det billigere til juleudsalget


Jeg ville heller ikke have gættet på det at lige netop det ville ende som Deal of the Week allerede nu men tja :I

Citerer Lilium11:
Spring det over til det ligger i 150 klassen drenge, det ikk' ret godt


Er på vej gennem Rise of the Tomb Raider nu og glæder mig ret meget til at få prøvet Shadow of TR. Du er nemlig ikke den første der har skrevet at det er knapt så godt - Så skal jo lige selv se hvordan det er ;P
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Håber da du får en god oplevelse ud af det så
Be gay, do crimes. #Armthequeer
Og så lige Weekend offer
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Nu tager vi lige en omgang mere!

Først og fremmest er der et Halloween-udsalg

Så er der også Deal of the Week der er NBA 2K19

SÃ¥ er der Games Under 160 Kr.

og så til allersidst har vi Games under 80 kr.

SÃ¥ skal der tjekkes lister igennem
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Arrrh. Har lige købt NBA 2K19 i Mandags for 550 kr.
  • 0
Citerer Snake:
Arrrh. Har lige købt NBA 2K19 i Mandags for 550 kr.


Prøv at skriv til support! Eller ring hvis det er muligt
Nogle gange er det muligt at få differencen tilbage så den ender på din PSN Wallet

EDIT: Hvis du altså købte det digitalt selvfølgelig? :I
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Jo det var på PS Store. Jeg prøver at skrive imorgen.
Så er der tilbud på Fortnite mens Deal of the Week er Battlefield 1
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
SÃ¥ er der vist nyt igen!

Ny Deal of the week er Tekken 7 til 159 kr.

Og så har vi tre nye udsalg mens I nok bør tjekke op på nogle af dem der kørte i forvejen - Nogle gange kommer der nemlig nye titler til

Først har vi Games under 38 kr..

SÃ¥ er der Games under 120 kr.

Og til sidst Double Discounts
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
PS Plus medlemmer kan lige nu få to måneders gratis HBO Nordic.

Super fedt da jeg længe har ville genaktivere mit abonnement .
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
SÃ¥ er der startet et Black Friday udsalg.

Hvilket er ret luksus for havde kig på Spider-Man season pass som har ca. 50 kroners rabat nu
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Så er det nu der skal løbes Spiderman
Jeg overvejede kraftigt Ni No Kuni 2 til 199, men jeg har så mange spil liggende i kø i forvejen, så jeg må hellere holde igen.
Citerer Stampe128:
Jeg overvejede kraftigt Ni No Kuni 2 til 199, men jeg har så mange spil liggende i kø i forvejen, så jeg må hellere holde igen.


*skubber en masse spil indunder gulvtæppet*

Hvilken backlog!?
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
SÃ¥ er der nye tilbud Flash Offer!
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Og bum, så kom der endnu mere.... :I
De går helt amok ;P

Først har vi første omgang af Christmas Deals

SÃ¥ er der nogle Exclusive Deals

Og til sidst har vi Games under 80 kr.

Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Har helt glemt at skrive at der er Januar-udsalg!. Runde 1 slutter d. 4., så skynd jer ind og tjek
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Damn, vidste godt jeg havde sprunget over at skrive om udsalg i noget tid men sidste kommentar var i januar... sorry :I

Hvis I er hurtige kan I nå at kigge på Spring Sale

Ellers er der lige kommet Big in Japan

og Games Under 38 kr.

Games Under 120 kr.

og til sidst er der Add-On Deals


Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Så går de da helt over gevind igen! :I
SÃ¥ her kommer der en god stak udsalg:

Minecraft + skins /texture packs
Red Dead Redemption 2
Add-on deals
Games under 80 kr.
Games under 160 kr.
Totally Digital
May Savings

Ville ønske jeg havde en masse screenshots af kommentarer hvor folk påstår at Sony aldrig har udsalg

Og damn, tid til at bruge en aften på bare at kigge en masse gode tilbud igennem
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer Aethyrs:
Er det her deres summer sale. Det er da en fesen omgang.

https://store.playstation.com/en-dk/grid/STORE-MSF75508-JULYSAVINGS/1


Jeg kan ærlig talt ikke helt finde rundt i deres tilbud, de sidste 2-3 måneder er der jo kommet nyt tilbud lige så snart de forrige er udløbet. Der var også Maj tilbud, Juni tilbud, All digitale tilbud, Mega tilbuddet, nu juli tilbuddet og meget andet
Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!