Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Ps Store


Tak for nyheden, godt initiativ at blive opdateret om tilbud på PlayStation Store.

Samlede selv Hellblade: Senua's Sacrifice, fantastisk intenst og smukt spil.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Citerer Joeyvind:
Tak for nyheden, godt initiativ at blive opdateret om tilbud på PlayStation Store.

Samlede selv Hellblade: Senua's Sacrifice, fantastisk intenst og smukt spil.


Hehe - Fryder mig nu også en del over at kunne linke den her tråd næste gang jeg ser nogen brokke sig over manglende PlayStation udsalg ;P

Og btw er der kommet nyt 12 Deals of Christmas tilbud!

Nu er det Shadow of War til 279 og Gold Edition til 499
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Ny 12 Deals of Christmas!

Det er South Park: The Fractured But Whole til 279 og Gold Edition til 399
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
The fractured butthole - I just realised this...!!!
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
Efterårets mest positive omtalte spil; Star Wars Battlefront II er en ny Christmas Deal og kan fåes for kun 279 kr
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Der er også en stak tilbud i form af Weekend Offer hvilket f.eks. inkluderer:

Injustice 2
L. A. Noire
Skyrim
The Evil Within 2
The Sims 4 + en god del expansions/stuff packs.... og hvad de ellers kalder det hele nu :I
Project CARS 2
WWE 2K18
Sonic Forces
LEGO Marvel Super Heroes 2

Har ret meget lyst til at springe på Skyrim... men er rimelig sikker på at det er på min ønskeliste så må ikke købe det... og så er det spil bare ret farligt, ret stor verden at fare vild i - Det kan nemt løbe op i flere hundrede timer
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Ny 12 Deals of Christmas er CoD: WWII til 399 mens Digital Deluxe står til 579,99
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Hvor dukker de der "weekend offers" op henne. Jeg synes ikke det er nogen der står under "deals and offers" sektionen?
  • 0
Citerer Aethyrs:
Hvor dukker de der "weekend offers" op henne. Jeg synes ikke det er nogen der står under "deals and offers" sektionen?


Har også undret mig lidt over at de ikke dukker op der - Men hvis du går ind på forsiden af PlayStation Stores hjemmeside og kigger igennem på det banner der skifter - Så dukker der et enkelt slide op med det

Direkte link her: https://store.playstation.com/en-dk/grid/STORE-MSF75508-WEEKENDOFFER1512/1
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Ehh - Der er ny 12 Deals of Christmas tilgængelig nu )

Fifa 18 til 319, Ronaldo Edition til 399 og Icon Edition til 549,99
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer alex2life:
Citerer Aethyrs:Hvor dukker de der "weekend offers" op henne. Jeg synes ikke det er nogen der står under "deals and offers" sektionen?

Har også undret mig lidt over at de ikke dukker op der - Men hvis du går ind på forsiden af PlayStation Stores hjemmeside og kigger igennem på det banner der skifter - Så dukker der et enkelt slide op med det

Direkte link her: https://store.playstation.com/en-dk/grid/STORE-MSF75508-WEEKENDOFFER1512/1


Ah ja det kan jeg godt se nu. Mærkeligt den er for sig selv, men så ved jeg hvor jeg skal dobbelttjekke næste gang
Ny 12 Deals of Christmas er Horizon Zero Dawn til 199!

Kan kun anbefales ekstremt meget
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Okay folkens! Så er vi kommet til det vildeste af det vilde! Tror jeg... har ikke fået kigget det igennem endnu men der er kommet January Sale
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Havde helt overset at der var kommet en ny 12 Deals of Christmas!
Denne gang er det Gran Turismo Sport til 239 kroner mens Digital Deluxe Edition står til 319 kroner

Og damn, der er alt for mange spil jeg har haft kig på i laaaaang tid i deres january sale!
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer alex2life:
Havde helt overset at der var kommet en ny 12 Deals of Christmas!
Denne gang er det Gran Turismo Sport til 239 kroner mens Digital Deluxe Edition står til 319 kroner

Og damn, der er alt for mange spil jeg har haft kig på i laaaaang tid i deres january sale!


Ja...Titan Fall 2 og Watchdogs 2 stod på min liste, og nu er der da en undskyldning for at prøve dem til en billig skilling.
Skal hjem og downloade Assassin's Creed Origins.

Årets julegave til mig selv
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Næste måneds PlayStation Plus er;

Deus Ex Mandkind Divided

Batman Telltale Series Sæson 1

Dertil er der et stort januarudslag blandt andet nogle af årets bedste Spoiler:eksklusive PlayStation spil.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Citerer Joeyvind:
Dertil er der et stort januarudslag blandt andet nogle af årets bedste Spoiler:eksklusive PlayStation spil.


Og de har tilføjet en god del ekstra nu!
Dog nemmere at I selv kigger listen igennem selv

Der er forresten også nogle deals der forlader udsalget, så det kan I også tjekke på den liste der
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Har først set nu at både Persona 5 og Final Fantasy XV er på ekstremt tilbud. Jeg har ikke råd til begge. XV til 240 kroner er hele pakken, Persona 5 til 280 kroner er kun spillet. Dilemma! Hjælp mig, GameReactor, I er mit eneste håb.

Jeg vil hellere have Final Fantasy XV til computer, som rygtes at udkomme her i første kvartal af 2018, men jeg har aldrig nogensinde spillet et Persona eller Shin Megami spil før, så der vil det være helt nyt for mig.
  • 0
Køb Persona 5, det er et spil af langt højere klasse end XV. Vent med XV til computer, det kommer til at blive udgivet som hele pakken alligevel, og det kommer alt andet lige til at være en bedre oplevelse end at tage den på PS4'eren.
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Jeg er selv hoppet på Persona 5 men gad ikke Ultimate edition efter at have kigget lidt rundt :I

Når du ser i beskrivelsen er der en lang liste over hvad du får med.... men en håndfuld af de ting der er listet er faktisk gratis at downloade så du betaler sådan set bare ekstra for en masse kostumer

Hvilket er fair nok men må indrømme at jeg er lidt ligeglad


....hvilket helt klart ændrer sig når jeg starter på spillet og bliver totalt opslugt af dets verden og karakterer
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Ah for helvede, så nåede jeg fandme ikke tilbuddet. Jeg troede det stoppede midnat i dag, ikke i går!
  • 0
Og så er der kommet nye udsalg:

Først har vi Digital Zone der vender tilbage, men nok med en del nye ting

Og så er der Games under 160 kr.

Har ikke lige fået kigget det hele igennem men Night in the Woods fra digital zone skal jeg i hvert fald have overvejet en del
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Citerer alex2life:
Og så er der kommet nye udsalg:

Først har vi Digital Zone der vender tilbage, men nok med en del nye ting

Og så er der Games under 160 kr.

Har ikke lige fået kigget det hele igennem men Night in the Woods fra digital zone skal jeg i hvert fald have overvejet en del


Tak for linket
The Last of Us... dette kunne alligevel godt være man skulle afprøve de der zombie spil... er der mange jumpscares i?.... eller det er for den sags skyld lige meget, har lige vasket så har nok underbukser på lager
I think of dieting, then i eat pizza
Citerer FreshWater:
Citerer alex2life g så er der kommet nye udsalg:

Først har vi Digital Zone der vender tilbage, men nok med en del nye ting

Og så er der Games under 160 kr.

Har ikke lige fået kigget det hele igennem men Night in the Woods fra digital zone skal jeg i hvert fald have overvejet en del

Tak for linket
The Last of Us... dette kunne alligevel godt være man skulle afprøve de der zombie spil... er der mange jumpscares i?.... eller det er for den sags skyld lige meget, har lige vasket så har nok underbukser på lager

Hvis du ikke har spillet The Last of Us, så er det bare om at komme i gang. Selve zombie-delen (der teknisk set ikke er zombier som vi kender dem) er ikke hovedparten af spillet, og selvom der er uhyggelige sekvenser, så er den samlede oplevelse SÅ meget mere end det. Historie, stemmeskuespil, relationerne imellem de forskellige figurer og alt andet derimellem fungerer nærmest perfekt. I min bog er det blandt de bedste spil, der nogensinde er lavet, så det kan ikke anbefales nok,.
I'll catch you on the flip side

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!